NP Shopping достоинства и недостатки

У NP Shopping недостатков больше чем достоинств: имеет 336 достоинств и 597 недостатков. Вывод сделан на основании 397 отзывов. Ниже приведены все плюсы и минусы NP Shopping . Nova Posta Shopping
2.1 5
1249 отзывов / 122317 просмотров

NP Shopping достоинства

  1. Ціна та терміни
  2. Быстрая доставка
  3. Ніяких
  4. жодних
  5. Плюсов нет
  6. Жодного
  7. гарно дише написано все в NP Shopping
  8. Не видно навіть у мікроскопи.
  9. Немає
  10. Швидко, зручно, доступно, зрозуміло
  11. Зрозумілий, доступний, швидкий сервіс
  12. Все супер.
  13. Не помітно.
  14. Уже нажаль не залишилось
  15. Отличное
  16. до цього кілька років користувалася без проблем
  17. Не вижу
  18. Не знайдено
  19. Відсутні
  20. Які ще плюси
  21. ЖОДНОГО!
  22. Жодного!
  23. Раніше проблем із замовленнями не було
  24. Відносно дешеві товари
  25. немає взагалі
  26. не має жодного
  27. Хайп на новий склад в Австралії, "замовляйте, урааа"
  28. Швидко замовляють
  29. плюсів немає
  30. геть відсутні
  31. Є відправка з Австралії
  32. відсутні
  33. то не плюси, а хрести
  34. Нема
  35. немає
  36. - зручний і зрозумілий інтерфейс кабінета
  37. - стабільна робота
  38. - швидка доставка
  39. відутні
  40. Їх не має
  41. Доступне та детальне відстеження замовлення
  42. Швидке реагування підтримки
  43. Швидкий сервіс
  44. Чудові ціни
  45. Нету
  46. Страхування посилки
  47. Швидке розмитнення
  48. Доставка в Україну
  49. жодного
  50. Загубили посилку - плюс що тестова посилка не великою вартістью...
  51. Легка і просто реєстрація замовлень, є можливість точного трекінгу, швидка доставка із Північної Америки.
  52. Можна користуватися для замовлень на суму до 150 євро. Достатньо зручно і є промокоди.
  53. - Ніяких
  54. Бренд Нова почта
  55. страховка
  56. зручність розмитнення і отримання на відділенні НП.
  57. Нуль
  58. Як ви можете зрозуміти, відсутні.
  59. - Товар доїхав, чому я безумовно радий. NP Shipping виявився єдиним способом придбати єксклюзивну для американського ринку річ.
  60. Таможня работает по ГОСТ СССР
  61. Быстрая доставка в Украину до «таможни»
  62. посилки більше не губляться (начебто)
  63. Все влаштовує, крім жахливої роботи митних брокерів
  64. Доставка зі США за 3 дня
  65. ------
  66. поки немає
  67. 2 посилки прибули на митницю
  68. Особисто для мене відсутні.
  69. Файна реклама
  70. Самі мінуси, чат на сайті не працює, фікція не пишіть туди одразу шукайте телефон
  71. Загубили відправлення
  72. Поки лише самі мінуси
  73. В ціну доставки входить страховка.
  74. за таку вартість доставки немає
  75. 1. Добре працює гаряча лінія, практично немає черг, оператори швидко реагують, швидко переключають на потрібних людей, відповідають по темі, уважно слухають.
  76. До сих пор был хороший сервис
  77. знижка на доставку
  78. никаких, вообще
  79. не вижу ни одного в сравнении с конкурентом
  80. Поки не побачив
  81. Все доставляється вчасно!!!
  82. Досить швидке оформлення митного огляду та платежів, пишу лист з описами і на наступний або через кілька днів посилка вже їде з митниці
  83. плюсов сейчас не осталось
  84. Предупреждение о переплате
  85. Плюси про швидкість з Польщі,про інші країни поки негатив.
  86. Не має
  87. Мінуси перекреслюють всі плюси.
  88. поки що жодного не знайла
  89. поки що не має
  90. Склади США та Британії завжди працюють нормально
  91. Их нет.
  92. немає.
  93. Поки ще не бачив
  94. інколи проходить все добре
  95. Більш швидка доставка
  96. Жодних
  97. які можуть бути плюси якщо кожна третя посилка доставляється через якісь проблеми ,стрес та витрачений свій час
  98. Ни одного не нашла
  99. Коли тільки починали була нормальна ціна і швидка доставка, був якийсь сервіс.
  100. Окрім програми лояльності плюсів, на даний час, вже не бачу
  101. Предупреждение о возможной переплате на таможне в следствии высокой цены всей посылки
  102. Уже нету!
  103. Ни одного
  104. Можливість отримувати відправлення в будь-якому відділенні
  105. Немає жодних
  106. консультанти бажають гарного дня при кожному зверненні
  107. Пока их нет
  108. швидка доставка
  109. легке оформлення на складі
  110. система бонусів
  111. приємні оператори
  112. адекватні ціни доставки
  113. Накопительная программа бонусов за доставку, периодическое появление промокодов
  114. а нема
  115. Раніше проблем не було, все вчасно
  116. Никаких
  117. Швидкість, підтримка
  118. Швидка доставка з Америки
  119. Підтримка на вищому рівні
  120. Швидке розмитнення товарів
  121. Годинник прийшов повністю цілим, та неушкодженним.
  122. бувають знижки на доставку за промокодом
  123. зручний сайт
  124. Доставляє доволі швидко (на рівні з Aliexpress, хоча це з США)
  125. Оплата одним платежем прямо у відділенні/у додатку
  126. Пока не нашла ни одного
  127. Не знайдено!
  128. доставляют товары из США, делая доступным шопинг за границей
  129. З іншими все гаразд було
  130. нема
  131. Вже відсутні
  132. В целом вполне приличная и оперативная служба доставки.
  133. Доставляють одну річ з 11
  134. Швидко до України
  135. Склад в США супер. Быстро и дешево.
  136. - відносно швидко доставляють(і на цьому все)
  137. Их нет
  138. Надшвидко
  139. Дійсно швидко
  140. Быстрая реакция со стороны Новой Почты.
  141. Вражаюче швидка доставка з Польщі
  142. Швидко прийняли замовлення в курʼєра
  143. Плюсів немає. НП шоппинг-це повна протилежність Нової пошти.
  144. Швидка й зрозуміла доставка.
  145. Коли сайт працював все було добре.
  146. Швидка доставка, швидка обробка відправлення
  147. хороша задумка
  148. Поки що не бачу
  149. Зробила висновки та маю надiю, що попередила людей про шахраїв
  150. 2 Товара на загальну суму більше 230 фунтів доставили, проблем ніяких не виникло!
  151. Возможность заказывать вещи по всему миру, с относительно недорогой доставкой
  152. перекриті мінусами
  153. можливо замовити з-за кордону
  154. Служба турботи.
  155. Монополіст, якому далеко все одно на клієнтів, хоча роблять вигляд наче турбуються.
  156. 1. Частково та порівняно швидко доставили відправлення.
  157. Зручний сервіс, посилки поки не губилися і їх не крадуть, як на Укрпошті.
  158. Раніше можна було ввести сумму грошей для списання бонусу!
  159. Зручний сайт
  160. Все швидко коли ваші мешти не сподобались комусь на складі.
  161. швидко доставляють
  162. Судячи з відгуків, доставили досить швидко, не зважаючи на свята - 15дні, зі складу в Польщі, до відділення в Україні.
  163. Але буває з Китаю швидше посилки приходять.
  164. До недавно було зручно, цього разу, нажаль, ні.
  165. Немає.
  166. - Посилка приїхала
  167. - Приїхала цілою
  168. - Дуже швидка доставка вже в Україні
  169. - Підтримка відповідала швидко
  170. Були рініше
  171. Було з десяток успішних доставок протягом декількох років зі Штатів
  172. Можливість покупки на іноземних сайтах
  173. Швидкість
  174. Можна замовити товар з інтернет магазину іншої країни, був зв'язок з міжнародним відділом.
  175. Быстро двигается очередь, хоть и много людей
  176. - Разве они могут быть ?
  177. Отсутствуют!
  178. є можливість замовити
  179. Если найдёте позвоните, а то я их не нашел.
  180. Які плюси??
  181. Много раз пользовался эти сервисом и никаких проблем небыли
  182. можна було замовить Старлінк
  183. Коли проблем с посилкою нема то зручний сервіс
  184. Деякі посилки дуже швидко надходять.
  185. Зручний сайт .
  186. Плюсів немає
  187. Нема плюсів
  188. Відділення в кожному під’їзді, тарифи найвищі в Україні. Ще трохи і DHL доженуть.
  189. інколи швидко доставляють ...
  190. Попередня посилка надійшла
  191. Доставка вчасно за розкладом.
  192. Швидка доставка
  193. гарний сайт )
  194. Раніше були, зараз нема
  195. Строки, вартість доставки, телефонна підтримка з міжнародних відправлень
  196. Система оповіщення про знаходження/статус вантажу
  197. Плюсів не знайшла
  198. Та які тут можуть бути плюси?!
  199. Зручний сервіс
  200. Швидко
  201. полностью отсутствуют
  202. пока не увидел
  203. На початку були найкращі на ринку
  204. Перевізник який намагається створити систему, якщо брати глобально то молодці за ідею
  205. Працюють по країнах Європи, та Сполучених Штатах Америки.
  206. Вiдносно швидка доставка.
  207. Швидко, якісно, без проблем, ще й зі знижкою
  208. Взяли плату за инновационную упаковку
  209. их нету
  210. Типа хорошая доставка но когда случается проблемы сразу посылают на долго.
  211. пока что не вежу и к сожалению начался опыт пользования услугой с негатива
  212. Виправіть це !!!
  213. Жоставка з сша
  214. Працівник поділяє людей на "адекватних" (це він) та на "славетних" (це клієнти).
  215. з США посилки приїзжали коректно
  216. Нет абсолютно никаких
  217. Скорость доставки из США,Цена доставки
  218. Плюсів Немає
  219. Доставка з США працює як годдиник.
  220. Доставка зі США працює без проблем.
  221. Якщо повезе не зтикатись з службою підтримки то все чудово
  222. Зручний інтерфейс
  223. Залишились в минулому
  224. Коли працює, то працює нормально.
  225. Поки що ніяких плюсів для себе я не отримав
  226. реноме компанії НП, яке в цілому викликає довіру
  227. видно, що компанія працює над розширенням переліку країн, звідки вони можуть доставляти
  228. нічого
  229. Зручний кабінет.
  230. Быстрая доставка, приемлимые цены. Пропаж посылок не было.
  231. Доставка с хороших магазинов
  232. Уже не осталось
  233. если не допускать ошибки при оформлении - таможня пролетает за 5 секунд.
  234. Нет!
  235. Швидко!
  236. Дуже швидко!
  237. Их нет! Полный ужас! Первая и последняя доставка через них
  238. Поддержка работает достаточно хорошо. В течение часа отвечают на вопросы.
  239. Товар приезжал не поврежденный.
  240. Быстро, хорошо отслеживается, доступная цена, грамотная отправка посылок
  241. Хороший сервіс
  242. Якщо без митниці, то все ок
  243. + Приємний інтерфейс
  244. + Простота оформлення
  245. + На папері все виглядає смачно, і навіть можна повірити в професіоналізм
  246. Простота работы с сервисом;
  247. Есть адреса для получения во многих популярных странах, посылка приходит сразу на указанное отделение Новой Почты в вашем городе, остаётся просто прийти и забрать
  248. I don't see any now
  249. Впізнаваність
  250. Велика кількість відділень
  251. Швидкість доставки, після виліту з країни відправника(з Китаю), як за інші незнаю
  252. Все целое
  253. НЕТ ПЛЮСОВ
  254. - надежно
  255. ни одна из 18 посылок не пропала
  256. Быстро, аккуратно.
  257. Оно работает
  258. Приемлемые цены за доставку
  259. Доставка с других стран
  260. Дешевле чем через сервисы выкупа и т.п.
  261. Срок доставки
  262. Сохранность посылки
  263. Больше никогда не буду заказывать через этих дурачков
  264. Из моих 17 уже полученных посылок ни разу ничего не побили,не повредили (даже тени нормально доехали),не украли.
  265. 2-3 недели-это нормальное время доставки посылок (сравниваю со сроками доставол посылок с сайтов,у которых есть доставка напрямую в Украину,без участия новой почты шоппинг)
  266. На данный момент, никаких
  267. Недорого, при весе не более 0.5 кг.
  268. Не молния, но посылка всё же не ползёт, как черепаха.
  269. Минимум данных при регистрации: для посылки не более €100 ввод паспортных и данных карты рекомендуется, но не обязателен.
  270. Не обругали, не обокрали, не обидели.
  271. Раньше несколько посылок
  272. быстро доставляют
  273. дешевая доставка
  274. Скорость
  275. Посылка целая
  276. Ничего не украли
  277. Не обвесили
  278. Удобный личный кабинет , доставят до Пасхи
  279. Не рекомендую
  280. цена
  281. Очень быстро
  282. На первый взгляд может показаться удобным сервисом доставки
  283. Быстрое получение на складе в США
  284. Быстрая отправка товара с США в Украину
  285. ну по определению должно быть хорошо
  286. Три недели - это нормальный срок для доставки посылки с английского сайта в Киев (например,я отправляла пару посылок в Англию укрпочтой вариантом "АВИА",так посылки по полтора месяца шли,да и компания,через которую я более 10 лет покупала себе товары из зарубежа,доставляла товар в среднем 4-7 недель)
  287. И 213 грн стоимость доставки новой почтой за обувь хорошая цена
  288. Пункт выдачи в Киеве. Думал что есть какая-то гарантия что не обкрадут как укрпошта. Обокрали в другом.
  289. Громкое название компании
  290. Относительно небольшая цена за доставку
  291. Возможность хранить вещь на складе в США до след месяца
  292. Получение и оплата в любом отделении НП карточкой либо налом
  293. Отделение рядом
  294. простая процедура регистрации посылки
  295. Их нет!!!
  296. Не ощутил
  297. цена на отправку до 0,5 кг
  298. посылки в сохранности
  299. Отсутствуют
  300. Швидка доставка. 12 днів це швидко, як на мене.
  301. Зрозуміло подана інформація на сайті, жодних питань не виникло.
  302. Найменший тариф для невеликих посилок серед подібних сервісів.
  303. Все отлично!
  304. •уведомления о движении посылки на e-mail (очень удобно);
  305. •быстрая доставка
  306. Дешевле чем от амазона на прямую
  307. Пока плюсов не видно.Пусть будет быстрая доставка.Заказ от 19 июня,прибыл 1 июля
  308. Быстро и открыто в моем кабинет, все можно видеть. скорость связи с операторами.
  309. Нет плюсов вообще.Доставка очень долгая и дорогая!Конкуренты НАМНОГО БЫСТРЕЕ И НА 20% ДЕШЕВЛЕ!
  310. никаких
  311. Не сбили самолёт с доставкой с РПГ оборотни с портала из Ада, а судя по кол-ву 1-звеждочных отзывов это происходит 24/7
  312. Красивый дизайн и незаслуженный хайп за счёт наработанной известности нп в Украине
  313. нет.
  314. Низький тариф, але це швидше як сир в мишеловці
  315. Посылка приехала .
  316. Все в хорошем состоянии. Цена приятная.
  317. стоимость
  318. дешевый тариф
  319. Стоимость доставки, оперативность, сервис.
  320. Быстрая доставка (1,5 недели с момента получения заказа на амер. складе до получения у меня в отделении)
  321. Возможность трекинга заказа
  322. Довольно быстро и не слишком дорого
  323. 1. Максимально быстрая доставка и растаможка (у меня заняло полторы недели с учетом того, что заказывала в субботу).
  324. 2. Курс очень приятный.
  325. 3. Вся информация отслеживается.
  326. 4. Хорошо запаковано.
  327. 5. Оперативно отвечают.
  328. оперативная доставка без лишней возни и проблем
  329. прозрачная тарификация
  330. приемлемый срок доставки из США
  331. работающий трекинг
  332. Доставка на отделение
  333. Много стран
  334. Хорошее отслеживание
  335. Информирование через мейл
  336. Хороший отклик поддержки

NP Shopping недостатки

  1. Мінус тільки в розбіжності сайту нп шоппінг, нп трекінг і додаток. Нп трекінг раніше показував оновлений статус посилки, в додатку інфа оновилась вже коли груз був в митниці в Україні, але навіть ці мінуси для мене не мінуси)
  2. Дороговато + непонятная страховка
  3. Отвратительная служба поддержки. Никакой ответственности.
  4. Кожний аспект за котрий відповідає нп
  5. всі можливі і не можливі
  6. Минусы в отзыве
  7. Дорогі послуги, більше збитків ніж користі.
  8. Це не НП в Україні, це просто контора яка бере великі кошти, а по факту доставка як і скрізь.
  9. Відправки посилки немає
  10. Зворотнього звʼязку немає
  11. Звернення фіксують, але не працюють з ними
  12. навіть ніхто не вибачився
  13. дуууууже дорого
  14. і дууууже довго
  15. Усі можливі і навіть не можливі
  16. Відношення до клієнтів як до сміття!
  17. Ще є над чим працювати в покращенні якості сервісу
  18. Треба покращувати трошки якість сервісу
  19. Может быть дороже товар за счёт веса
  20. На звернення так і не відповіли.
  21. Масове шахрайство з тарифом і обважуванням, ніякий зворотній зв'язок, доставка довше обіцяних термінів, пошкодження посилок
  22. зникла посилка
  23. служба підтримки не надає апдейтів
  24. посилка так і не прибула
  25. Работа без учета интересов клиента
  26. Не вистачить сайту для переліку
  27. Відсутня підтримка клієнтів
  28. Не виконують свої обов'язки
  29. Повне лайно
  30. Адекватних робітників немає
  31. Довго перераховувати
  32. Ганебне відношення до клієнтів і же багато іншого
  33. Склад не працює
  34. Підтримка каже лише "очікуйте"
  35. Не попереджають про проблеми на митниці
  36. Відсутність гарантій доставки
  37. Відсутність відшкодування
  38. Поганий зворотній зв'язок
  39. всі можливі і навіть не можливі
  40. злочинні схеми, та багато іншого
  41. Мошенники
  42. поки думка, що скам
  43. Довго відповідають, довге очікування "роботи на місцях". Не рекомендую
  44. все решта мінуси
  45. дуже забагато, щоб всі наводити
  46. Відправка з Австралії погана ?
  47. Підтримка погана, просто копіюють текст і все
  48. - байдужість до користувачів
  49. - безвідповідальність
  50. - бездіяльність при зверненні по любих питаннях
  51. - і ще багато інших
  52. трекінг
  53. служба підтримки
  54. ціни
  55. відношення до клієнтів вцілому
  56. Дорого, довго
  57. зневажливе відношення до клієнтів
  58. Мінус гроші і нерви!
  59. - іноді не слідкують за тим що приймають або необережно доставляють
  60. весь спектр послуг є загальним мінусом.
  61. Відсутність будь-якої змістовної інформації щодо замовлення
  62. Служба підтримки - це насправді служба з пошуку виправдань. Підтримки немає.
  63. Гублять посилки.
  64. Відмовляються приймати факти. Посилка приїхала, але це не аргумент для них.
  65. Ніяк не намагаються допомогти вирішити питання.
  66. Купа дурних обмежень. Інформації не надають жодної.
  67. Дуже довго.
  68. Дуже дорого.
  69. відсутні
  70. Посилка вкрадена
  71. Потеря посылок
  72. Оперативность в решении вопросов 0
  73. Линия поддержки за неделю не дала ни одного комментария , кроме как Ожидайте , а на вопрос сколько ожидать , отвечают у нас срок не регламентирован до 30 дней можно ждать .
  74. Очікування, терміни доставки
  75. Служба підтримки в чаті, на сайті
  76. Перепакування
  77. Тариф на доставку
  78. Відсутність сервісу на складі (доупакування, фото, консолідація і т.д.)
  79. 1) якщо не знаєте англійскої і ваша посилка загубилась - нова пошта вам не допоможе
  80. 2) дуже довге формування офіційної відповіді від НП
  81. Немає посилки і немає за це відповідальності всім насрати
  82. проблеми з інтерфейсом
  83. проблеми зі службою підтримки
  84. втрачають посилки і не несуть відповідальності
  85. Загубили посилку
  86. Порушили терміни доставка в 4 рази (на данний момент і ще посилка не доставлена)
  87. Обіцяють доставку " в сереньому за 14 днів з Китаю" - факт на сьогодні 55+ днів посилки ще не має...
  88. Довге очікування на розмитнення(але тут проблема з документами, які мені надав продавець на сайті), незрозумілі затримки в роботі сервісу.
  89. Завышают цену доставки!
  90. один сууільний мінус
  91. Весь сервіс.
  92. - роблять помилки, що призводять до збитків
  93. - не відповідають на звернення
  94. Відсутність компетентної підтримки від співробітників сервісу на всіх рівнях.
  95. 1. Высокие цены.
  96. 2. Полное отсутствие поддержки.
  97. - Жахливий сервіс
  98. - Брешуть
  99. - Посилки крадуть на складі в Китаї
  100. - Забудьте про компенсацію
  101. Повільність ( на викуп вони собі дають 48 години тільки в робочий час)
  102. Викуп тільки в будні дні
  103. Тарифи Японії
  104. затримка відправки зі склада в Україну
  105. Вартість, хамство, терміни доставки - 3 тижні, відсутність конкретики від працівників.
  106. Ніякої підтримки
  107. Просто жах
  108. 1) Посилка важче на пів кіло для НП, бо нідерландське повітря легше, напевно.
  109. 2) співробітників взагалі не вистачає, в додаток вони ще і некомпетентні
  110. 3) скоріш за все, багато брешуть клієнтам
  111. 4) дедлайнів не дотримуються
  112. Безпомічність служби підтримки, повне ігнорування з боку міжнародного відділу, відсутність звʼязку між клієнтом і виконавцем наданих послуг.
  113. нажаль зобовязання компанії призвела до надмірних витрат, будьте обережні при замовлені декількох посилок сумарна вартість яких перевищеє дозволений безмитний ліміт.
  114. - крадуть посилки
  115. - брешуть, замість провести розслідування та найняти сумлінних працівників
  116. - Довга обробка послугою викупу. Якщо товар акційний або лімітований - є вірогідність пролетіти.
  117. - Поганий зворотній звязок - 4 доби чекав відповіді щодо довгої обробки.
  118. Долго
  119. ВСЕ ОСТАЛЬНОЕ. «Таможня», почти полное отсутствие коммуникации, безразличие персонала
  120. неправильно зважують
  121. гарантія того, що посилки прибудуть на митний контроль неодночасно, не відповідає дійсності
  122. Купа нервів , у випадку якщо не знайдуть твою посилку судячи з відгуків ти втратиш щей купу грошей (
  123. Немає відповіді на запитання
  124. Стандартна відповідь «чекайте»
  125. Довге митне оформлення від брокера
  126. Митні брокери
  127. В Україні 13 день доїхати до мене не може
  128. Тільки мінуси, дурять людей, не замовляйте нічого з Японії
  129. Новая почта мошенники.
  130. Нажаль одні мінуси
  131. бездіяльность служби підтримки
  132. Не компетентные спецы на горячке, в отделении еще хуже. Воруют посылки не только у меня, но и у девушки тоже в Италии(ниже ее пост)
  133. Вы ничего не перепутали еще раз спрашиваю? Свой официальный ответ на Английском знаете куда можете засунуть?
  134. Здається 2 посилки прибули на митницю одночасно
  135. Когда я смогу не бояться каждый раз за свои вещи????
  136. Не виконання умов доставки, крадіжка чи втрата відправлення, погана комунікація
  137. Обманывают клиентов,есть риск получить не полный заказ,никто ни за что не несёт ответственности
  138. Безвідповідальність співробітників, відсутність зворотнього звязку, кругова порука та безконтрольність керівництва
  139. Працівникам байдуже приїхало ваше відправлення чи ні, треба самостійно все відслідковувати та перевіряти фактичну вагу при отриманні, вона часто вказана на 100-150г більше інколи це впливає на вартість доставки!
  140. Загубили відправлення
  141. Безвідповідальність, загубили вантаж.
  142. Ігнорять наче нічого не сталось.
  143. служба підтримки бажає бути кращою, вказувати приблизно точні терміни і давати відповідь НЕ за шаблонами
  144. неадекватне ціноутворення, коли на обмежений час без попередження ціна може вирости ВТРИЧІ
  145. майже кожен раз посилка потребує додаткових документів на митниці. Та сама посилка у конкурента не потребувала НІ РАЗУ їх
  146. відсутність сервісу як такового
  147. ціна - якість просто не витримує ніякої критики
  148. 1. Автоматичне розділення посилок з США що сумарно перевищують суму 150$ на різні рейси не працює
  149. 2. Звернення через сайт не працює. Приходить лист що звернення зафіксоване але ніхто не звязується і не вирішує питання протягом тижня часу.
  150. 3. Обіцяли обовязково вирішити проблему до 2 днів часу, але вирішили лише через 3 дні після 4 телефонних дзвінків на міжнародний відділ нової пошти.
  151. 4. Потратив досить багато часу на зібрання даних про посилки, чеків, фото документів, доказування що посилки належать саме мені.
  152. 4. Чкби не звернувся напряму, то так би і не повідомили що мито нарахували "помилково" і заплатив би за доставку суму в 2 рази більшу ніж мало бути.
  153. Воруют посылки
  154. Не має
  155. Сотрудники максимально не компетентные, по сравнению с другими сервисами. А так же компания просто ворует ваши посылки и не хочет нести за это ответственность
  156. это даже доставкой назвать сложно. У доставки есть сроки, а тут никаких сроков: может быть, когда-нибудь, когда у них будет возможность они отправят. И это доставка?
  157. Нет никаких обязательств у новой почты перед клиентом! Ни сроков тебе ничего!
  158. очень медленная обработка заказа, долгое ожидание отправки, нет консолидации, расчет стоимости доставки в сторону наибольшего показателя
  159. Гублять посилки
  160. Никаких сроков, даже приблизительных.
  161. Разочарование.
  162. Клієнт неважливий!
  163. Нерви, терміни очікування
  164. В цілому все більше ніж.
  165. Є страхування, оплата посилки вже тоді коли вона приїздить до відділення відповідно навіть якщо вона загубиться гроші за оплату списано не буде.
  166. нет консолидации, возврата, склад долго обрабатывает посылки
  167. Введення клієнтів в оману
  168. Жахлива робота китайського складу
  169. Игнорирование
  170. Дуже довга доставка з Іспанії,враження що і служба підтримки відповідає стандартно і не хоче допомогти.
  171. Дорога доставка-за одну річ з Іспанії вийшло 392грн.
  172. Шахраї, не доставляють замовлення через НП шопінг
  173. Виставляйте у соцмережах!
  174. Більше людей повинні знати, що вони не відповідальні!
  175. Суцільні мінуси.
  176. Не користуйтесь новою поштою.
  177. Є набагато кращі доставки, ніж ця контора!
  178. Некомпетентність співробітників
  179. Відсутність на сайті Np Shoping у розділі реєстрації товар "Матриць" або "Запчастин для пк"
  180. Не відслідковується вантаж у додатку, хоча має
  181. Кажуть що перетелефонують, але потрібно самому телефонувати наступного дня і уточняти що з відправленням
  182. Посилаються на не існуючі проблеми, такі як "не знаємо чи можна її вивозити з Китаю", "не знаємо чи пропустить її Українська митниця"
  183. Логістика, ставлення до клієнта, робота складів, звʼязок з клієнтами, відповідальність за вантаж
  184. Отслеживание по трекингу работает с задержкой. Когда уже пришло СМС что посылка доставлена, на сайте отображалось что она только проходит таможенное оформление. Хотя это скорее в плюс чем в минус.
  185. Ненадійність, розкрадання!
  186. дуже повільнаааааа доставка, комунікація із клієнтами не налагоджена - не повідомляють про затримки, як це роблять інші компаніі.
  187. довга доставка
  188. Жахливий сервіс
  189. Губляться посилки з Німеччини
  190. Дуже дорого, буду іншим перевізником користуватися.
  191. Вся их работа сплошной минус
  192. байдужість працівників і невиконання прямих обов*язків
  193. Це не почта, це зветься по іншому-- а може доїде, а може і ні.
  194. Ненадійний посередник
  195. Довгі терміни по вирішенню питань
  196. відсутність консолідації посилок
  197. відсутня можливість редагувати посилки
  198. жахлива підтримка в чаті на рівні чат-боту
  199. відстутній будь який сервіс на сортувальних центрах
  200. дуже довга доставка
  201. Недопрацьований додаток, вартість доставки
  202. Безвідповідальність
  203. Дуже довгі терміни доставки
  204. Жахливі менеджери
  205. мінусів багато ,найбільший мінус що там всім всерівно і ніхто не несе відповідальності,і незнаю може десь є заховане посилання на відгуки на самому сайті НП шопінг але я його не знайшла тому і доводиться залишати відгуки на невідомих сайтах
  206. Дорого
  207. Информация дается на уровне чат ботов
  208. Зараз все погано. Ціни виросли на доставку, доставка стала довше по часу, нараховують додаткові суми іноді після мити посилки були вже вскриті.
  209. Висока ціна доставки порівнюючи з конкурентами в 2.5 рази
  210. Неактувльна інформація стосовно акцій, таке враження, що сайтом ніхто не займається! Жахлива комунікація з клієнтом! Оператори не володіють інформацією, відповіді чекаю вже другий день.
  211. Халатність, відсутність відповідальності, складний звʼязок зі службою підтримки, вкрай довгі терміни доставки!!!
  212. Нет сроков
  213. "Жди"
  214. 1. Достучаться к техподдержке- это тот еще квест.
  215. 2. Безответственность.
  216. 3. Пропажа посылок.
  217. Стоимость без консолидации
  218. Никакой разницы в скорости доставки и другими службами где есть консолидация
  219. Непрофессиональность и безответственность
  220. Раніше сервіс виконував свою функцію а зараз ні
  221. Шахрайські дії
  222. Дуже часте шахрайство з вартістю посилок
  223. Робота з клієнтами на найнижчому рівні.
  224. вашу посилку можуть просто вкрасти і ніхто не буде вирішувати це питання, бо термінів пошуку посилок на складі Нової пошти немає
  225. Усім начхати на клієнтів!! Жодного шансу отримати відповідь та компенсації!!!
  226. Реакції на звернення немає, ніякої гарантії, що отримаєш свій товар
  227. зворотний звʼязок при вирішенні неприємних ситуацій
  228. Хотелось бы иметь возможность вносить самостоятельно изменения в уже зарегистрированное отправление до его получения на складе NP Shopping, редактировать или удалять без привлечения операторов. Лично у меня с операторами все время обрывалась связь и приходилось заново одно и тоже нескольким людям писать.
  229. Не доходять посилки через польску пошту
  230. Немає!
  231. Тільки витрачені нерви і втрачені кошти
  232. Втрачені посилки, махінації з цінами на дрставку
  233. Зникнення посилок і втрачена немала сума грошей
  234. Посилки просто зникають на складі в Польщі
  235. Загублена або вкрадена посилка
  236. Неможливо нормально звʼязатися з підтримкою
  237. Долгая доставка
  238. Никаких нормальных комментариев поддержка не даёт
  239. Пытаются заработать на вас
  240. Ціни
  241. Не побачив, і сподіваюсь, що Нова Пошта тільки буде покращувати сервіс.
  242. NP Shopping з Франції не раджу, можуть підставити [:negative:]
  243. Зворотній зв'язок зі швидкістю два тижні ні про що, коли самостійно вже все вирішив [:negative:]
  244. Сайт недороблений, не можна видалити неотримані посилки з Європи.
  245. Є ВЕЛИКІ проблеми зі складом Великобританії (судячи з інших відгуків)
  246. Интересно какая цена выйдет в итоге
  247. Консультанты совсем ничего не понимают и не знают
  248. Дуже завелика ціна за доставку
  249. Розбивають товар на декілька замовлень
  250. Округляють вагу, замість 1.5 кг, пишуть 2 кг
  251. 1. Замовлені товари просто так залишаються на складі Нової Пошти через їхню безпомічність
  252. 2. Відсутні мінімальні додаткові послуги
  253. 3. Відсутня будь-яка допомога у вирішені проблем
  254. 4. Ніяких додаткових послуг окрім пересилки, це не доставка майбутнього
  255. - Відсутність задовільного зворотнього зв'язку. Всі мовчки розводять руками.
  256. - Повна незацікавленість у вирішенні проблеми.
  257. - Байдужість до клієнта.
  258. потеряли посылку, дорогую посылку, сроков когда найдут нет, найдут ли - ответа тоже нет.
  259. крадуть ваші покупки
  260. невже її вкрали і можна попрощатись
  261. Повільно, дорого
  262. Оператори проявляють неповагу та ігнорують питання.
  263. В случае появления проблем, готовьтесь к тяжелым боям и эскалациям ситуации. Почему-то звонки в службу поддержки помогают лучше, чем просто ожидание, а обращения к руководству - лучше, чем звонки в службу поддержки.
  264. Найгірша служба доставки
  265. Митниця нічого не робить
  266. Склад в Китае ужасный, никакой организованности, будто люди туда приходят на один час поработать в неделю
  267. - техпідтримка виконує чисто бутафорську функцію
  268. - немає прямого контакту з складами посередниками
  269. - відсутність можливості перевірити отримані посилки на складі
  270. - явно десь в ланцюзі доставки є вори
  271. Посилка лежить без змін
  272. все ще ждун чекаю відповідей :/
  273. Все минусы
  274. Вага в додатку від нп вказується навмання
  275. Статус не меняется.
  276. Такое ощущение, что просто отвечают, но при этом ничего не делается.
  277. Ніяких подальших рухів
  278. на пункті про "штатного брокера" почав думати що зависло, але це мабуть так довго посилки завжди оформлюють, якщо вони дорожче 150 евро
  279. Оператори роботи, не чують і мелять що попало, аби це не ми винуваті, це хтось, звертайтесь до них.
  280. Несмотря на наличие трекинга вы абсолютно не гарантированы от потери посылки.ВАМ надо доказать!!!что посылка ими утеряна!
  281. Потерянный бесследно товар имеющий трек номер, показывающий доставку на их склад.
  282. все, це просто те саме, що віддати звичайним людям і сподіватися на їхню порядність. на жаль це сервіс цими якостями не володіє
  283. не побачив на данний момент
  284. не працює, вводять в оману клієнтів.
  285. Один сплошной минус.
  286. Проблеми з першим же відправленням
  287. Iснування нової пошти
  288. Відкладена посилка ніяк не відслідковується до моменту її обробки, тобто чи вона є на складі, отримала її пошта чи ні, сидіть та чекайте… Ну це просто…Смішно
  289. Отримали — так сповістіть зразу, що ми отримали ваше замовленя, воно у нас на складі!!! А то я маю сидіти та переживати чи все в порядку??‍♂️
  290. Сервис недоработан, функционал очень ограничен, из-за чего доставка выходит дороже
  291. Служба поддержки не всегда отвечает
  292. Довго цекаю на посилку
  293. ні посилки, ні повернених коштів. оператори таке враження що знущаються - ми зареєстрували ваше звернення і повний ігнор
  294. сервіс не юзер френдлі, неактуальна інформація на сайті
  295. Інформація на сайті нової пошти неактуальна
  296. Довга вийшла достав але з об'єктивної точки зору то доставка з магазину до складу НП була довга це вина магазину. А новій пошті треба шось робити з транзитними складами за кордоном, консолідація на них проходить довго.
  297. Плохо
  298. Дуже довга доставка міжнародних посилок. Технічна підтримка клієнтів жахлива.
  299. Сапорт: 0/5. Не допоміг з жодною проблемою, а лише добавив їх. Ніхто не повідомляв про ніякі потенційні утилізації
  300. Сервіс: 0/5. Зроблять все на відчипись, щоб здерти побільше бабла. В моєму випадку ще й кинуть на гроші. Прикро, що довірився цій компанії.
  301. 1. Для митного оформлення треба надсилати документи, які вже додано під час реєстрації відправлення.
  302. 2. Тривале розмитнення бизмитного товару.
  303. 3. Відсутність консолідації.
  304. 4. Пошкоджена фірмова упаковка.
  305. Підтримка - просто ДНО, на запити або взагалі не відповідають, або відповідають через три тижні типу "бачимо, ваша проблема вирішилась сама" (дякую, звичайно, але що це за підтримка така). І в останній місяць все ЗНАЧНО погіршилось. Я не розумію, що там відбувається, таке враження, що NP Shopping тупо розвалюється.
  306. Зрада!
  307. Хамство!
  308. Шахрайство!
  309. Було ваше - Стало наше!!!
  310. Вони щось курять на складі в США
  311. Посилки втрачаються
  312. Ніхто не може надати інформацією, і статус замовленя
  313. Підтримка не може вийти з запою після свят.
  314. Навіщо я завантажую документи при оформленні пакунка щоб потім відправляти їх на емей який незрозуміло чому мені скидають в PDF файлі який я маю скачати по посиланню з СМС - це точно 2023 рік?
  315. Якщо ви створили пакунок без трека на 10+ позицій які руцями заповнили, а пакунок відправили без трека, то вам треба ці всі позиції заново внести в новий пакунок + не зрозуміло нащо додали незручний селектор категорії товару який неможливо копіювати, тупо на кожній позиції треба відкрити селектор, вбити пошук, обрати варіант - це купа часу і рівень UX 2001 року.
  316. не завжди відшкодовують кошти.
  317. НП не прийняла товар
  318. Сильна реклама, для наївних українців.
  319. Так ще й перед замовленням чув, що не може бути в НП таких знижок, що і підтвердилось
  320. Клієнтоорієнтовність наближається до 0
  321. Бажання отримати від клієнта максимум по оплаті навіть в супереч логіці.
  322. Мені сумно від їх праці((((
  323. - Мінус нерви та декілька років життя очікуючи оновлення статусів та читаючи відгуки на цьому сайті
  324. Не попереджає про находження посилки на склад!
  325. Не попереджає про утилізацію!
  326. Незаконно утилізує, а точніше привласнює собі чуже майно, що є правопорушенням!!!
  327. Зараз якісь незрозумілі затримки з доставками з Європи
  328. Не помітив
  329. Ціна. Занадто велика розбіжність ціни в доставці з іншими службами доставки з Європи в Україну.
  330. Воры!
  331. Крадії, брехуни, ворюги
  332. Дорого і довго.Коли не відповідає підтримка дуже нервує
  333. Абсолютная безалаберность, очень грязно, прямо сарай какой-то, мусора на рампе как на свалке
  334. - РАЗВОД НА ДЕНЬГИ
  335. - ПРОГНИЛИ НА СКВОЗЬ
  336. - Убогий СЕРВИС
  337. - Обман с весом, вместо 0.6 КГ, привезли 2.1 кг
  338. - Заработали путём обмана 15 гривен.
  339. - Поддержка отвечает - дичь!
  340. - Ничего не хотят решать!
  341. - Тотальный обман потребителя!
  342. Обнаглевшие работники Новой почты
  343. Новая Почта по га**о-сервису переплюнула Укрпочту!
  344. не надають ніякого зворотнього зв'язку
  345. Все возможные
  346. Пропала станція, ніхто не відповідає.
  347. Отвратительная работа в нестандартных ситуациях , на клиентов просто *****
  348. Замовлення доставлено, але нова пошта не бачить його. Підтримка не надає жодної інформації
  349. і не отримать його
  350. Якщо якась проблема, то кінців не знайдете, ніхто нічого не відповість, будуть футболяти від оператора до оператора, і пропонувати безкінечно чекать якоїсь відповіді.
  351. Про компенсацію втраченого товара навіть не згадують.
  352. Тобто користуватися можна для доставки якихось дрібниць, які не шкода втратити. Для коштовних товарів боже збав від таких перевізників.
  353. Нульова підтримка, нема прямого коннекту з міждународним відділом.
  354. Трошки дорожче ніж у конкурентів, та не всі категорії товарів можно замовити.
  355. Написав вище
  356. Поки шо одні мінуси
  357. Сервісу немає, керівництву пофіг, оператори кол центру брешуть. Підтримка на email не відповідає.
  358. лізуть, куди їх не просять та створюють проблеми
  359. Відсутність зворотнього зв'язку
  360. Неможливо спрогнозувати роботу
  361. Нарахування мита в супереч постанові КМУ
  362. Все інше.
  363. Некомпетентність обслуговуючого персоналу.
  364. Непрозора відповідальність на стороні закордонних складів партнерів.
  365. По факту вони ні за що не відповідають
  366. У клієнта немає шансів перевірити фактичну доставку на склад нп за кордоном, тобто у вас є підтвердждення що послика доставлена на за адресою від локальної служби доставки але склад партнер нп просто може написати що нічого не отримував і якщо послика цінна то ви попали, бо в них є банально така штука як утилізація послилок які не знайшли свого "власника"
  367. Безвідповідальність, крадіж майна без попереджень!
  368. Телефонна підтримка звичайна, онлай-підтримка через листування
  369. 0 зворотнього зв’язку
  370. Відсутність клієнтської підтримки
  371. - Неможливість зміни створеної накладної у кабінеті, навіть коли вантаж ще в дорозі та не прибув до закордонного складу.
  372. - Немає прямого контакту до служби підтримки NP Shopping (Global)
  373. - Несвоєчасно відповідають на звернення
  374. По-перше, жахлива клієнтська підтримка. Коли я реєструвала замовлення на доставку до України, то не знайшла у переліку магазинів Beauty Bay, вирішила не поспішати і написала у службу підтримки. Відповідь прийшла від служби підтримки через тиждень. Це нормально, що клієнтська підтримка активніше реагує на скарги від клієнтів на сайті з відгуками, ніж на запитання клієнтів, надіслане на сайті Нової Пошти.
  375. Проспали посилку за 230$ і ніякого відшкодування.
  376. Товар можуть не доставити і кошти за це не відшкодують
  377. Ніяких гарантій
  378. Ніякої лояльності до клієнтів, які роблять десятки замовлень
  379. Відсутнє інформування щодо зміни статусу відправлення
  380. Крадуть відправлення, ігнорують звернення
  381. никакой обратной связи, второй раз воспользовался этими услугами и оба раза ужасный опыт, второй оказался еще хуже первого
  382. очень долго обрабатывают посылки, стоимость доставки дороже чем у того же мистично Америка которая обрабатывает посылки в день получения
  383. – Можуть загубити посилку на складі і шукати тижнями;
  384. – Немає гарантій отримання посилки, страхування, відповідальності, чи підтримки, якщо з нею щось сталось.
  385. – Немає додаткових послуг, такі як "перевірка вмісту, фото вмісту, контрольне зважування і тд".
  386. Не перевіряють інформацію отриманних відправлень
  387. Чому Ваші працівники не задаються питаннями чому послуга за яку вже сплачені кошти не працює, чому особисто не комунікують з відповідними фахівцями для негайного вирішення питання ???
  388. Чому Ви все перекладаєте на замовників Ваших послуг ???
  389. в наному випадку оді сплошні мінуси
  390. Перевізник який створив систему, але не вивозить її підтримувати
  391. Не оперативно працюють не змінюють статус посилки. Можливе загублення посилки.
  392. Постiйно завищують вагу вiдправлення (особливо на невеликих посилках)
  393. Не відповідають за посилки, при втраті неможливо щось довести!! Шарашкіна контора!!!
  394. Немає, лише додав би пункт на сайті, що обробка товару на складі триває 1-3 дні.
  395. Упаковка не помогла..
  396. нету никакой обратной связи, долгая обработака посылок на складе, долгая отправка и по всей видимости доставка тоже будет очень долгой
  397. Ніякої відповідальності за товар !
  398. Все на тебя насрать и твои права они же епт монополисты Украины
  399. нету никакой обратной связи, держат посылки непонятно где и сколько
  400. Безпідставно взяли гроші на доставку
  401. Не рекомендую доставку з Європи, там у них неадеквати приймають посилки.
  402. Завищення ціни у два рази. Неадекватна непрофесійна поведінка, в умовах вседозволеності, безкарності і ігнорування законодавства України, з звинувачувану у порушенні законодавства України з елементами хамства та висловами, які можуть бути розцінені як погрози, наклеп та образа честі та гідності людини.
  403. 6 посилок
  404. нема підтримки клієнтів
  405. на листи з питаннями можуть відповідати кілька тижнів
  406. Проходьте мимо , користуйтесь іншими перевізниками!
  407. Потерянные деньги
  408. Утраченный товар
  409. Потерянное время
  410. Нет поддержки от слова совсем
  411. Нет связи с поддержкой
  412. Мінусів тьма!
  413. Жахливий інтерфєїс до користувачів
  414. Всі діалоги через пошту ?
  415. На кожне замовлення кожного разу треба додавати документи, хоча в інших компаніях це організовано нормально, один раз додаєшь і далі компанія самостійно додає ці доки за запитом митниці.
  416. Тарифи - космос!
  417. І це не кажучи вже про строки доставки. 2 посилки на місяць (із Польши) пішки донести можна було...
  418. Не відомо чи працівники складу будуть на місці
  419. Доставка з Європи жах.
  420. Відсутність прямої комунікації з працівниками NP Shopping.
  421. Онлайн-підтримка - насправді ніяка не онлайн.
  422. Не бажання вирішувати проблеми навіть якщо вони на стороні np shopping.
  423. Доставка з Європи працює з усіма можливими проблемами.
  424. Підтримка на низькому рівні
  425. Не надають інформацію про строки виконання
  426. Не цінують чужий час
  427. Потерял время
  428. Потерял деньги
  429. Потерял нервы
  430. Неповага до клієнта
  431. Добре завуальована брехня
  432. ймовірно втрачено подарунок з вини працівника НП на ім'я NATALIE
  433. У незрозумілих випадках просто посилають за рускім карабльом
  434. З цим сервісом доставки я втратив 72$
  435. Служба підтримки повісила на мене всі проблеми. Допомоги я не отримав.
  436. дуже довго доводиться чекати відповідь від служби підтримки
  437. великі строки доставки (якщо є об'єктивні причини затримки, які впливають на передній розрахунковий час доставки, про це варто інформувати клієнта)
  438. неможливість відредагувати збережене відправлення в кабінеті самостійно (йдеться про випадки, коли посилка ще навіть не доїхала до закордонного складу)
  439. на сторонньому трекінговому сайті зміни у статусі доставки відображаються набагато швидше, ніж у кабінеті на сайті НП Шопінг
  440. по суті крадії
  441. Дуже дооооооооооооовга доставка. Дорого.
  442. Нет склада в безналоговом штате
  443. Не учтены сложности которые могут возникнуть, ответственность вся ложится на покупателя.
  444. Цены завышенные, посылки теряю, воруют.
  445. Ноль поддержки
  446. Связи с таможенными брокерами нет
  447. Связаться напрямую с таможней - нельзя
  448. Исправление ошибок невозможно
  449. Посылок нет, деньги потрачены, обратной связи нет.
  450. Сплошной минус! Хочется верить что посылка дойдет до получателя!
  451. - Присутствуют скрытые платежи
  452. - Доставка очень долго около 3 недель.
  453. - Буцают со склада на склад по Европе потом выставляют сумасшедшую стоимость услуг.
  454. - Нет прямой связи с оператором для консультаций.
  455. Очень долгая доставка из Польши. Товар просто долго лежит на складе в Польше. Неужели нельзя чаще отравлять? Или хотя бы написать на сайте, что товар на складе в Польше может находится, скажем, до 10 дней. Чтобы потом клиенты не нервничали и воспринимали эти 10 дней как должное.
  456. Задержка в праздники
  457. В роботі сервісу явних немає.
  458. Не дай боже знадобиться звертатись до служби підтримки, краще вмерти
  459. - Оперативність доставки бажає кращого
  460. - Відсутність кадрів - як наслідок, час відповіді на запити
  461. - Доставка майбутнього
  462. Долгое ожидание на этапе сортировки, как результат - доставка сильно затягивается;
  463. Высокая стоимость, относительно конкурентов;
  464. Нет адекватного канала связи с поддержкой
  465. Lost my count
  466. дорога доставка, яка не відповідає швидкості
  467. немає доставки морем, без вибору тільки літаком
  468. тех підтримки ніякої , затримка посилок , невказується що посилка на складі нп у США
  469. ужаснее доставки нет (есть с чем сравнивать)
  470. Відсутність опцій(огляду вантажу, перепакування,перевірки цілісності)
  471. Відсутність своєчасного та адекватного зворотнього зв’язку
  472. Невизначені терміни доставки
  473. Сервіс невідповідний вартості послуг
  474. Незручний особистий кабінет
  475. Непродумане авто заповнення даних в ос.кабінеті
  476. Немає консолідації
  477. Дуже довго посилки лежать на складі(8 днів)
  478. Немає зв’язку з оператором
  479. Дорого, долго
  480. ДОЛГО
  481. ДОРОГО
  482. - дорого
  483. - долго
  484. - не объединяют посылки, не перепаковывают
  485. - много лишней упаковки / веса, и как следствие дорого и неэкологично.
  486. - нередактируемые посылки в личном кабинете
  487. ПОДНЯЛИ ЦЕНЫ ЗА ДОCТАBКY
  488. Всё медленно и невнимательно.
  489. Новой почте плевать на ваши посылки, возмещения за ущерб вы не добьетесь если они с ними что-то сделают.
  490. Найхреновешее отношение к клиентам.
  491. Нет возможности проверить на складе целостность либо что именно доставили
  492. Нельзя объединить посылки
  493. Нет сроков примерных когда сформируется партия доставки в Украину
  494. Доставка с Китая медлительная
  495. - не спешат отправлять посылку вам
  496. - никакой связи и информации от нп , тупо «ждите»
  497. - нельзя отказаться, вернуть посылку через халатность компании
  498. - нету даже примерных строков доставки
  499. Несвоевременное обновление статуса
  500. Поддержка тупо врет и перекручивает
  501. 1) Дурят на весе посылок (перед тем,как оплатить доставку,требуйте бесплатную услугу "контрольное взвешивание"-сделают перерасчет)
  502. 2) плохо,что нельзя вернуть товар,если купил с доставкой через новую почту шоппинг.
  503. 3) плохо,что запрещено парфюмерию заказывать через НП
  504. Не спешат получать посылки
  505. И не спешат отправлять посылки
  506. Интересно в какой упаковке придет посылка , и придет ли вообще... В общем , одни минусы.
  507. Некомпетентность, халатность, необразованность, отсутсвие прямой связи склада и оператора, не налажена работа, на единственном номере склада не отвечают, правла свои же не соблюдаются, сайт работает не корректно.
  508. Нет сервиса перепаковки и проверки правильности комплектации заказа на зарубежных складах.
  509. Нет конкретных сроков, дольше которых посылка не может лежать на иностранном складе и ждать, когда соберётся партия для отправки. По крайней мере клиент о них не знает.
  510. Процессы и коммуникация в компании не отстроены, все максимально криво.
  511. На клиента плевать, решайте все свои проблемы сами.
  512. Долгая доставка из Бельгии в Украину - в среднем три недели. Потеряли документы - решение вопроса 30 календарных дней. Ответственности за утерю документов тоже нет. Очень наплевательское отношение к клиенту.
  513. воруют посылки
  514. Хотелось бы живой чат на сайте
  515. Хамство,наглость.безразличие и невыполнение своей работы.
  516. - Плохая служба поддержки
  517. - Никакой ответственности
  518. - Иногда приходится долго ждать товар
  519. Халатность, обман, долгая доставка
  520. Присвоили посылки
  521. Сплошь
  522. Доставка больше 3 недель, хотелось бы быстрее.
  523. Ну просто ужасные сроки доставки , укрпочта бандерольки быстрее доставляет !
  524. Не компетентність і хамство
  525. слишком медленно работают, нужно звонить в поддержку, только после звонков меняются статусы ы отслеживании
  526. 1. Горячая линия. Один оператор на 2 вопроса из 3 отвечала "не могу ответить", а второй оператор сразу всё подсказала
  527. 2. Нужно внимательно читать условия. О том, что округление до 0,5 кг, узнал после заказа
  528. Ненадежная служба доставки посылок с Америки, посылки приходят вскрытыми и потом запакованными в стрейч пленку!! Лично у меня из 11 полученных посылок вытащили только 1 раз Underwear за 5 $!! Горячая линия международной доставки не может сказать точной даты, когда будет доставлена Ваша посылка!!
  529. Доставка
  530. Цена доставки
  531. Хамство
  532. Воровство
  533. Полностью некомпетентный персонал
  534. Обманули по весу
  535. доставка больше месяца
  536. Обслуживание.
  537. Цена доставки.
  538. но по факту плохо
  539. НЕ возвращают деноги за укарденные посылки
  540. Новая Почта это уже минус!
  541. 1. нет консолидации
  542. 2. странный логистический маршрут
  543. 3. сроки получения посылок - безразмерны и неизвестны
  544. ПЕРВЫЙ МИНУС :
  545. В рубрике «NP shopping» НЕ ПРЕДУПРЕЖДАЮТ, что после доставки вашей посылки на склад партнеров НП в Англии,подтверджение них можно ждать несколько дней, и переживать сперли ли посылку партнеры НП в Англии или нет.
  546. Только после моих звонков на горячую линию и нескольких писем на сайт НП с подробным описанием со скриншотами,подтверждающими мою покупку товара,и что я правильно ввела адрес склада,и скриншот того,что англ.курьер доставил посылку на склад,мне ответили,то такое бывает,что долго ищут посылку на самом складе,и что,мол,они поищут,и мне ответят.
  547. ЕЩЕ ОДИН МИНУС,проверенный мною на нескольких английских сайтах:
  548. «NP shopping» дает каждому свой порядковый номер,который НП предлагает вписывать при заполнении адреса доставки в колонку «имя».
  549. НО – те пару сайтов,с которых я пыталась оформить заказ,НЕ ПОЗВОЛЯЮТ ВООБЩЕ в колонке «имя» вписывать цифры.
  550. Пришлось вписывать свой номер от НП в колонку «улица»,что по идиотски выглядело,конечно.
  551. Также тот номер телефона,который «NP shopping» пред
  552. Если есть совмещенные посылки. Готовьтесь к обману.
  553. Все остальное минусы - сроки доставки - да я вообще не знаю придет ли мой товар и получу ли обратно свои деньги. Клиенториентированность - в ноль, с таким же успехом я могу жаловаться самому себе.
  554. Нельзя соединять посылки в одну доставку
  555. Нужно писать отдельное письмо брокеру при покупке выше 150 евро
  556. Довольно высокий налог Украины на растаможку (проблема самой страны)
  557. не работает служба поддержки , не компетентный персонал, ужасно долго, часть посылки потеряна новой почтой.
  558. Ужасно долго, отвратительная служба поддержки
  559. Найдите другую компанию.
  560. Жулье.
  561. Скорость доставки.Отсутствие адекватной информационной поддержки
  562. служба поддержки
  563. трекинг
  564. округление веса в большую сторону по 0.5 кг
  565. нельзя отправить товар обратно и отказаться
  566. Профессиональная деградация — крайняя степень профессиональной деформации, когда личность меняет нравственные ценностные ориентиры, становится профессионально несостоятельной.
  567. Склад знаходиться не в безподатковому штаті (про США).
  568. Нет.
  569. везут видимо подкладывая под жопу
  570. Немаленькая стоимость
  571. Тех поддержка не отвечает вообще
  572. Заказ разбили на 2 части,соответственно оплачивать 2 посылки вместо одной
  573. Товар 9-й день лежит в америке, поддержка инфой не владеет ВООООБЩЕ, второй раз подряд пишет что рейс перенесён, никакой инфы нет! Поберегите свои нервы, не пользуйтесь этой доставкой !!!!!!
  574. Проверять сотрудников на вшивость, ведь мог кто то и из своих украсть, а вообще отслеживать посылки и наказывать.
  575. Абсолютно всё сделано во вред клиенту.
  576. Весь сервис сплошной минус.Ворюги! Украли три посылки общей стоимостью 222$
  577. не сориентируют по срокам доставки, отсутствие сервиса
  578. лично у меня не было
  579. Отсутствие клиентоориентированности
  580. Нет правил о времени доставки (все ответы службы пальцем в небо)
  581. Дибильная форма оформления посылок (каждый товар нужно прописать) а если в итоге при получении посылки обнаружили что части посылки нет, то естественно np shopping ни в чем не виновата. Тогда зачем это все прописывать и тратить время?
  582. Вообще не рассчитано на клиентов с большим количеством посылок.
  583. не умеют считать, не отвечают на сообщения, и все остальное!
  584. безвідповідальність і ніяке ставлення до клієнта
  585. Округляют вес дописывают лишние деньги за доставку ....
  586. Хотел заказать телефон но нет склада в безналоговом штате Делавэр поэтому выбрал meest.
  587. 8 дней на складе
  588. никаких гарантий
  589. безответственное отношение к клиентам
  590. Отсутствие склада в DELAWARE! Вы реально теряете клиентов!!! Никто не хочет платить лишний налог.
  591. Действия не согласованные с отправителем и получателем!
  592. В последнее время скорость доставки сильно просела.
  593. Завышение цен за счет увеличения веса без возможности изменений;
  594. Нет адресной доставки
  595. 1. Это не вина НП. Скорее предупреждение для всех...просчитать вес очень тяжело, так как например указывается вес без упаковки самим магазином на сайте.
  596. нет услуги проверки товара и его фото
  597. Нет консолидации посылок
Курьерские службы
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 отзыва
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов