Доброго часу доби, я хочу поділитися своїм (поки що негативним) досвідом роботи з сервісом NP Shopping. Зроблено замовлення з магазину у Великій Британії, товар доставлений локальним перевізником з магазину на склад партнера 26 квітня 2023 року. Є посилання на сайт перевізника с трекінг номером та конкретний час та дата отримання (навіть зазначено що отримав посилку Майк). Але в моєму особистому кабінеті вже два тижні жодних змін статусу за посилкою. Веду постійне листування зі співробітниками НП, вже три рази переробляв замовлення в особистому кабінеті, але відповідь одна і та ж "Чекайте на зміни статусу, дані передані на склад". У мене одне питання – як можна не підтвердити отримання послики на складі партнера за 2 тижні? Це так просто. Можливо, після мого відгуку щось зміниться і я дізнаюся - де реально моя посилка. Номер експрес накладний NP50000002495191NPG.
З повагою, Максим.
Достоинства:
Быстрая реакция со стороны Новой Почты.
Недостатки:
Статус не меняется.
Такое ощущение, что просто отвечают, но при этом ничего не делается.
У цю дату (яка досі світиться після відстеження посилки) і в цей час я зареєстрував чергове замовлення (за порадою Ваших колег із підтримки). Протягом 5 днів статус не змінився.
Питання чому статус - отримано на складі у Великій Британії досі не змінено на "отримано"? Відчуття, що посилка не отримана на складі?
Додаю скани трекінгу, прохання НП підтримки та особистого кабінету.
У меня так произошло с посылкой в США! По трек номеру посылка доставлена. Они на мороз: не было такой! По итогу прислали лист на емейл типа посылку не получали. Ебей в компенсации отказал естественно.
Тоже самое произошло с моей второй посылкой на тот же склад! То есть у меня пропали 2 из 2 посылок! Это посто отстой, а не доставка!
У мене подібна ситуація тільки з Німецьким складом. Посилка 25.04 поступила на склад і все… Купа листування, дзвінки, скарги через сайт (тільки в ФБ не писав як тут радили) і сьогодні отримав фінальну відповідь: «до нас на склад ваша посилка не надходила». Якщо мені треба можуть офіційного листа написати , писати будуть аж 30 днів. Хоча по німецькому трекінгу все успішно доставлено і продавець каже , що до нього ніхто не повертався що посилку через щось не можуть доставити. 5к грн в одне місце, краще б на ЗСУВ задонатив.
В мене була така сама історія з британським складом і навіть більше - посилку вже зважили, але вона не змінила статус, типу її ще не отримали. Я переписувався із підтримкою цілий тиждень, потім психонув, написав пост в ФБ та тегнув керівництво Нової пошти. І на додачу написав офіційну скаргу
( писати ось тут: novaposhta.ua/contact )Статус посилки змінився в той же день і в цей же день її відправили в Україну.
Не хочу проводити аналогій, але вкотре бачу, що ескалація питання на керівництво дуже тонізує усіх.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Хочу узнать где моя посылка? - Отзывы о NP Shopping
У мене одне питання – як можна не підтвердити отримання послики на складі партнера за 2 тижні? Це так просто.
Можливо, після мого відгуку щось зміниться і я дізнаюся - де реально моя посилка.
Номер експрес накладний NP50000002495191NPG.
З повагою, Максим.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перевірили інформацію, 05.05.2023 присутнє сканування та вже оформлено замовлення на доставку в країну призначення.
Радимо Вам перевіряти статус посилочки за посиланням:
https://novaposhtaglobal.ua/track/?Tracking_ID=np40000002474036&source=npu.
У цю дату (яка досі світиться після відстеження посилки) і в цей час я зареєстрував чергове замовлення (за порадою Ваших колег із підтримки). Протягом 5 днів статус не змінився.
Питання чому статус - отримано на складі у Великій Британії досі не змінено на "отримано"? Відчуття, що посилка не отримана на складі?
Додаю скани трекінгу, прохання НП підтримки та особистого кабінету.
З повагою, Максим.
Тиждень минув, за статусом жодних змін.
З дня одержання посилки на складі партнера вже минуло три тижні.
Як вважаєте це нормальна робота?
Дивіться вкладення.
З повагою, Максим.
Тоже самое произошло с моей второй посылкой на тот же склад! То есть у меня пропали 2 из 2 посылок! Это посто отстой, а не доставка!
( писати ось тут: novaposhta.ua/contact )Статус посилки змінився в той же день і в цей же день її відправили в Україну.
Не хочу проводити аналогій, але вкотре бачу, що ескалація питання на керівництво дуже тонізує усіх.