З 04.07 відправлення, яке їхало зі штатів було затримано на таможні. Що дивно, бо у накладній немає ніякого перевищення 150€. Однак затримали, та вказали які потрібно надати документи. Оператор, декілька разів казав надати документи, яких цей магазин взагалі не надає. Врешті, ці питання вирішили, та оператор сказав що перевірка займає 2-4 робочі дні. І коли ми у п'ятницю написали запитання, невже наше відправлення залишать до понеділка, просто проігнорував. Але ось понеділок, а у статусі ніяких змін!! І так, наші повідомлення, цей оператор(олександр), продовжує ігнорувати. Чесно кажучи, трохи у шоці. Не в перше замовляємо штати через цей сервіс, та все було норм. Та зараз, отримали все і одразу! І затримку відправлення, і ігнорування оператором, та ще й схоже взагалі невідомо, коли ця посилка поїде!!! Щось підказує, що її випадково "втратять"!!! Жах, та повне розчарування у нп. Звісно більш ніякого бажання замовляти через них штати, бо замовляти через них Європу, то взагалі повне дно, бо вони везли мені Іспанію, більш місяця!!! Ще й ніколи не знали, де та посилка!!! Та наче зі штатами раніше норм працювали. Але і тут вже дно. Жахливий сервіс, котрий нікому не раджу. Якщо хтось вже з таким стикався, напишіть як вдалося повернути посилку, або кошти за неї. Бо розумію, вони точно почнуть мене дурити. І попереджаючи одноманітну відповідь на, писати вам на ел.адресу, марне витрачання часу. Ви ж все ігноруєте!!! NP00000002576851NPG, ось номер відправлення
Достоинства:
Вже відсутні
Недостатки:
Оператори проявляють неповагу та ігнорують питання.
Маємо результат по Вашому запиту: вантаж знаходиться в процесі митного оформлення й супровідні документи передано. Наразі очікується поки митний інспектор розгляне документи та відправлення розпочне транспортування. Радимо стежити за оновлення інформації. Також можете самостійно звернутись до митниці для уточнення, номером наступний: 0443231651.
З врахуванням того, що сьогодні вже шостий день, як моє відправлення знаходиться на митниці, хоча ваша брокер писав про 2-4 дні, а ваші співробітники про 2-5 днів, але сьогодні вже шостий робочій день, як моє відправлення на митниці!!! І кожен мій дзвінок, до вашого саппорт, нічого не дає! Я робила замовлення через нову пошту, а не через митницю! Відповідальність за порушені терміни, також несе нова пошта, а натомість, я отримала пораду звернутися до митниці!! У мене був дуже поганий досвід, з відправкою через вас посилки з Іспанії, після чого я більш не замовляла через вас Європу, тож "дякую", за ще більш жахливий досвід, відправки, а точніше вирішенні проблем, через вас штатів. Ніколи не думала, що колись скажу, що та ж служба Meest, працює та вирішує питання, значно краще за вас!!! То ж усім, хто планує скористатися послугами нп, замість міст...точно не раджу. Як з'ясувалося, там хоч і з нервами, але ж вирішують....тут взагалі тіки ігнорують, постійно брешуть та взагалі нічого не роблять!!
Таможня может задержать любую посылку по своему усмотрению, особенно если заподозрит, что поставляемый товар стоит дороже, чем это заявлено в накладной или ввозится что-то запрещенное, поэтому конкретно в этой ситуации сложно что-то предъявлять перевозчику. Понимаю ваше возмущение, но здесь половина отзывов ну очень субъективны.
Я мабуть просто не побачила, що ви представник нп. У вас чомусь цього ніде не вказано.
Бо якщо це не так, то тим більш не розумію, з чого ви вирішили, що мене цікавить ваша думка? Я і без вас відмінно знаю, що митниця може затримати будь яку посилку. Та моє питання взагалі не стосувалося питання "чому мою посилку затримали?". Там зовсім інше питання, а от чому ви, стороння людина, лізити не у свою справу, та ще й відповідаєте мені ворожою кацапською мовою, не розумію ще більш. Приймаю це, як прояв відвертої неповаги, тому і відповідаю тим же! Будь те люб'язні, йти за королем своїх кумирів! Питання відносилося до представників нп, та людей, котрі теж від подібного постраждали. Тож вперед наздоганяйте кацапський корабель
Шановний, читай 10 статтю Конституції України. Так як ми тут не є офіційними особами, той користувач може тобі хоч іспанською відповідати. Бачу, ти сам спокійно писав до вересня минулого року російською, і нічого при цьому не чухалося.
По перше, не шановний, а шановна! Пл друге, ви хто!? Я так розумію, поки дочикаюся відповіді від нп, то що, маю читати усілякий непотріб від незнамо кого?)). Ні)). Якщо зачепила вашого любого, то буває))
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Просто ігнорують - Отзывы о NP Shopping
Якщо хтось вже з таким стикався, напишіть як вдалося повернути посилку, або кошти за неї. Бо розумію, вони точно почнуть мене дурити.
І попереджаючи одноманітну відповідь на, писати вам на ел.адресу, марне витрачання часу. Ви ж все ігноруєте!!! NP00000002576851NPG, ось номер відправлення
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми взяли питання в роботу й уточнимо всі деталі. Щойно матимемо відповідь - відпишемо Вам. Просимо трішки терпіння :)
Маємо результат по Вашому запиту: вантаж знаходиться в процесі митного оформлення й супровідні документи передано. Наразі очікується поки митний інспектор розгляне документи та відправлення розпочне транспортування. Радимо стежити за оновлення інформації. Також можете самостійно звернутись до митниці для уточнення, номером наступний: 0443231651.
Бо якщо це не так, то тим більш не розумію, з чого ви вирішили, що мене цікавить ваша думка? Я і без вас відмінно знаю, що митниця може затримати будь яку посилку. Та моє питання взагалі не стосувалося питання "чому мою посилку затримали?". Там зовсім інше питання, а от чому ви, стороння людина, лізити не у свою справу, та ще й відповідаєте мені ворожою кацапською мовою, не розумію ще більш. Приймаю це, як прояв відвертої неповаги, тому і відповідаю тим же! Будь те люб'язні, йти за королем своїх кумирів! Питання відносилося до представників нп, та людей, котрі теж від подібного постраждали. Тож вперед наздоганяйте кацапський корабель