Богдан Отзыв написан 1 сентября, 2023 год104 просмотра
В першій половині серпня придбав на сайті Nike в Америці дві пари кросівок. Як і багато років до цього, оформив доставку на склад нової пошти в США. 16 серпня моє замовлення було доставлено на склад НП (дані служби доставки та інтернет-магазину про підтвердження доставки отримав). За отримання моєї посилки на складі НП в США розписалась якась Ірина (її підпис вказано в документах).
Однак, ні на наступний день, ні через два тижні інформація про отримання складом моєї покупки не відображається в особистому кабінеті на сайті npshopping.
Протягом двох тижнів звертався і на гарячу лінію НП, і за допомогою форми зворотнього звʼязку з проханням вияснити де вони діли моє замовлення. Протягом цього часу постійно отримував відповідь, що НП виясняє інформацію по моїй покупці в США.
Вчора отримав відповідь, що моє замовлення на складі не отримали.
Шановні npshopping скажіть, будь ласка, хто надав право Ірині красти чужі оплачені речі? Вимагаю розібратися в даній ситуації та знайти моє замовлення!
Знайшов в інтернеті достатньо інформації, що такі випадки трапляються часто. Зокрема, у цій гілці бачу, що саме із сайту найк це вже не поодинокий випадок крадіжки замовлень. На майбутнє, шукатиму альтернативні способи доставки покупок із закордонних інтернет-магазинів, не радитиму знайомим оформляти у вас доставку та сам більше не користуватимусь вашими послугами.
Нова пошта абсолютно не зацікавлена у вирішенні проблеми та зʼясуванні всіх обставин! Хто мені поверне товар, який вкрали працівники НПшопінг?!
Вітаю Вас Богдане. Я така ж як ви , мою посилку теж прийняв якийсь Олесій, з підписом, а НОВА ПОШТА також пише, що посилка не надходила. Радже вам також написати в підтримку Найк, з вашим трек номер, вони теж проводять своє розслідування
Після ретельної перевірки маємо інформацію, що посилка за адресою складу не надходила 🥺 Рекомендуємо звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання письмової претензії. При собі необхідно мати: паспорт, ІПН, номер накладної та реквізити банківської картки, та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). Претензія обов'язково буде розглянута та по рішенню Вас проінформують 🙏
О, а це вже цікаво. Рекомендую оформити офіційну скаргу: https://novaposhta.ua/contact Бо коментарі тут - це просто спілкування якогось SMM-ника Нової пошти, а у скарги принципово інакший бізнес-процес, її контролюють відповідні відділи компанії.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Історія про те як працівники нової пошти крадуть ваші посилки - Отзывы о NP Shopping
Як і багато років до цього, оформив доставку на склад нової пошти в США.
16 серпня моє замовлення було доставлено на склад НП (дані служби доставки та інтернет-магазину про підтвердження доставки отримав).
За отримання моєї посилки на складі НП в США розписалась якась Ірина (її підпис вказано в документах).
Однак, ні на наступний день, ні через два тижні інформація про отримання складом моєї покупки не відображається в особистому кабінеті на сайті npshopping.
Протягом двох тижнів звертався і на гарячу лінію НП, і за допомогою форми зворотнього звʼязку з проханням вияснити де вони діли моє замовлення. Протягом цього часу постійно отримував відповідь, що НП виясняє інформацію по моїй покупці в США.
Вчора отримав відповідь, що моє замовлення на складі не отримали.
Шановні npshopping скажіть, будь ласка, хто надав право Ірині красти чужі оплачені речі? Вимагаю розібратися в даній ситуації та знайти моє замовлення!
Знайшов в інтернеті достатньо інформації, що такі випадки трапляються часто. Зокрема, у цій гілці бачу, що саме із сайту найк це вже не поодинокий випадок крадіжки замовлень.
На майбутнє, шукатиму альтернативні способи доставки покупок із закордонних інтернет-магазинів, не радитиму знайомим оформляти у вас доставку та сам більше не користуватимусь вашими послугами.
Нова пошта абсолютно не зацікавлена у вирішенні проблеми та зʼясуванні всіх обставин! Хто мені поверне товар, який вкрали працівники НПшопінг?!
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, трек-номер Вашого відправлення, за яким виникла проблема, обов'язково будемо розбиратися.
NP00000002673074NPG
https://www.zoominfo.com/p/Iryna-Klym/-1215501052
Форфардинговою компанією НП в США є Velox International shipping.
Зробивши пару пошукових дій в гуглі, я знайшов Ірину, яка працює в Velox International shipping.
Після ретельної перевірки маємо інформацію, що посилка за адресою складу не надходила 🥺 Рекомендуємо звернутися до найближчого відділення Нової Пошти для написання письмової претензії. При собі необхідно мати: паспорт, ІПН, номер накладної та реквізити банківської картки, та розрахунковий рахунок отримувача (IBAN). Претензія обов'язково буде розглянута та по рішенню Вас проінформують 🙏