Світлана Отзыв написан 21 октября, 2022 год22 просмотра
Відправляла електричну зубну щітку в сервісний центр для ремонту, після ремонту сервісний центр відправив мені товар ,але оператор НП затупив переплутав адреси і ввів адресу одержувача знову сервісного центру з моїх данних вписали лише номер телефону. Коли курьер дзвонив щоб доставити дуже здивувався , що я знаходжусь зовсім в іншому місті. 3 дна розмовляли з операторами НП і в решті решт вирішили ,що сервісний центр отримає посилку і відправить мені її наново по вірній адресі. І в цей же день в додатку пізно вночі з'явилось повідомлення, що припинено зберігання і товар відправлений на утилізацію. Зранку як тільки почався робочий час додзвонились оператору спитати як так вийшло , що ніхто не відмовлявся від посили а її утилізують, обіцяли знайти і розібратись,але вже нааступного дня мені подзвонили і сказали, що товар відправлений на утилізацію неможливо повернути. На питання як можливо за ніч утилізувати товар оператор не надав внятної відповіді тільки як мантру повторював , що неможливо повернути. Уточню, що товар не зберегли навіть 5 днів хоча протягом цих днів домовлялись як зробити переадрисацію, я була не проти зробити її сама та заплатити, але оператор НП сказала , що може це не ваш товар , а внутрішнє переміщення сервісного центру і нехай вони отримають і відправлять наново., Компенсувати відмовляються, так як відправник сервісного центру оцінив лише в 200 грн, хоча вона коштувала 1500+ за ремонт заплатили 380 грн. Таких працівників які працюють портвбно звільняти, невідомо це зробили навмисно , чи через тупість, Дуже шкода потрачених нервів і часу на перемовини з цими безсовісними. Вперше стикаюсь з таким жахливим сервісов ціни підняли до космічних , а сервіс нижче плінтуса. ГАНЬБА ВАМ ПРАЦІВНИКИ НП.
Маємо інформацію, що Вам погоджено компенсацію в рамках оголошеної вартості відправлення, однак для цього необхідно оформити письмову претензію.
Претензію можна оформити у найближчому відділенні Нової пошти або заповнений бланк разом з копією/якісним фото ІПН надіслати нам у приватних повідомленнях офіційної сторінки Нової пошти у Фейсбук чи Інстаграм. Бланк претензії доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
утилызували посилку без дозволу - Отзывы о NP Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виникли ситуація, хочемо перевірити деталі цього інциденту.
Маємо інформацію, що Вам погоджено компенсацію в рамках оголошеної вартості відправлення, однак для цього необхідно оформити письмову претензію.
Претензію можна оформити у найближчому відділенні Нової пошти або заповнений бланк разом з копією/якісним фото ІПН надіслати нам у приватних повідомленнях офіційної сторінки Нової пошти у Фейсбук чи Інстаграм. Бланк претензії доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf