Volodymyr Отзыв написан 2 августа, 2022 год113 просмотров
Навіть гірше, чим міг собі уявити! П'ятий день намагаюсь дізнатись де моє відправлення. НІЦ! Співробітники так званої підтримки не мають жодної уяви, що коїться з моєю посилкою. На звернення не відповідають, тому що юристи розуміють, що за реальні відповіді треба нести відповідальність. Тому просто брешуть, або пишуть маячню типу "в процесі транспортування". Справа в тому, що їх польским колегам начхати на те, що ми чекаємо. В них субота та неділя вихідні, та зайвого руху без прибутку вони не зроблять. Тобто посилки будуть накопичуватися до тих пір, поки не буде прибутку. А ви чекайте, та цілодобово смикайте Статус своєї Експрес-посилки. А для тих, хто дуже спритний є условні Марина та Микола, що будуть декілька тижнів поспіль брехати, що "радісна новина! посилочка вже їде". Але дуже прикро, що Нова Пошта сама вже їде в прірву.
Пройшов деякий час. Після так званої допомоги представників Нової пошти - нічого не змінилось: ніхто не знае, ані де посилка, ані коли вона буде отримана. Тобто, вони не мають жодної конкретної додаткової інформації і лише створюючи ілюзію турботи про клієнта- зникають після першого незручного запитання. Прохання до ошуканих цими ділками людей: яким чином оформити документ на компенсацію вкраденої посилки? Яки підводні камені тут, та чи є сенс чекати, або відразу звертатись до суду? Завчасно дякую за поради
На вісімнадцятий день, нарешті мені перший раз повідомили про місцезнаходження посилки! Але це ще не все.. с 10 ранку очікує розмитнення...о 16 годині прийшло повідомлення про необхідність надання інвойсу та перс даних. Бінго! Оформлюючи посилку, надав інвойс та експортував с Дії перс данні. Все кудись зникло. Задля чого надавати двічи - невідомо...Починаємо спочатку...посилка продовжує еспрес- зберігання вже на митному терміналі..
Пройшов деякий час. Після так званої допомоги представників Нової пошти - нічого не змінилось: ніхто не знае, ані де посилка, ані коли вона буде отримана. Тобто, вони не мають жодної конкретної додаткової інформації і лише створюючи ілюзію турботи про клієнта- зникають після першого незручного запитання. Прохання до ошуканих цими ділками людей: яким чином оформити документ на компенсацію вкраденої посилки? Яки підводні камені тут, та чи є сенс чекати, або відразу звертатись до суду? Завчасно дякую за поради
Добрий день, Нова пошта. Відверто, вже набридла вся, організова вами циркова вистава. По їншому це назвати не можно. Повідомте, будь ласка, порядок компенсації мого відправлення, яке ви обіцяли доставити експрес доставкою.
Почався тринадцятий день очікувань змін віртуальних статусів. Згідно із останнім- посилка три дні намагалась подолати український кордон, але він виявився дуже міцним! Може спробуєте як пастор Шлаг, лижами, гірською стежкою?
Добрий ранок, Нова пошта! Напишіть вже хоч щось, схоже на правду
Шось транспортування загальмувалось....вже другу добу ніяк кордон неперетнути не можуть...чи поляки поставили машину в гараж та пішли на вихідні до понеділка?
Чи так дійсно, велике питання. Після сьогоднішніх свіжих відгуків можно зробити висновок - відправлення є в наявності на 99% лише коли на терміналі у Львові. Вам терпіння
в мене одне замовлення було доставлено 2-ма різними посилками. Одна прийшлао на наст день після виїзду з Польщі і попало в термінал Львів, а інше через день і попало в термінал Київ))
Добрий день Нова Пошта, дякую, бачив. Хотілось поділяти ваш оптімизм.....щось ці статуси по Європі не викликають довіри. Наприклад, посилка залишила Німеччину, а заїхала до Польщі лише через тиждень. Водію респект, проїхав 500 км не смикаючи очей лише за сім днів...сподіваюсь, що на нашому кордоні все буде краще. Гарного дня!
Володимире, напишіть, будь ласка, номер накладної нам у приватні повідомлення на офіційній сторінці у фейсбук чи інстаграм. Ми ні в якому разі не шахраї та хочемо допомогти у вирішенні питання.
Щось ви так завзято почали допомогати, та й худко зникли! Прокидайтесь, я вже послухав утрішню казку від співробітниці міжнародного відділу на ім'я Інна..файно зайшло
Якщо дійсно є бажання, то вийдите на зв'язок з міжнародним відділом, запитайте у співробітниці на ім'я Марина зміст листа на моє ім'я від сьогодні об 16:16...та поцікавтеся листуванням та розмовами за останні п'ять днів.
Шоб ви розуміли, той лист готувався два дні. А цю маячню слово в слово я чую щоденно.
на щастя, не є користувачем ані фейсбуку, тим паче інстаграму. Звичайна офіційна пошта та телефон -будь ласка! Якщоб підтримка так само намагалась допомогти, то не треба було б оцієї дичини. Щиро дякую за пропозицію.
та Вам і у ФБ нічого конкретного не скажуть. Моя посилка доставлена 12 липня і з 27 в дорозі) хоча статус обновивс на дні 2 пізніше. коли навіть орієнтовно вона буде ніхто не знає, бо за їхніми словами склади перевантажені через велику кількість гум допомоги і транзиті відправлення може бути 2 тижні. Я вже мовчу про те, що коли я замовляла доставку курс був 29, а тепер 36 відповідно і ціна доставки виросла. Для чого писати, що доставка, від 8 днів, напишіть відразу від 2 тижнів чи від 3 тижнів.
Нова Пошта, я не буду цього робити ані тут, ані в соцмережах. Якщо люди викладають унікальний номер відправлення в публічний простір, або в соцмережі, а потім волають що посилка вкрадена або зникла, то це їх безумовне право...
якщо ви пропонуєте допомогу від їмені Нової пошти, не можете надати контактів, та не маєте ім'я, вибачте, в мене великі сумніви, що ви не звичайні шахраї.
Доповнення: дозвонився до т.зв "підтримки"! Звернення зі скаргою буде розглянуто відповідно до черговості. Черга на скарги, шановні!!!! Уявіть собі наскількі нікчемного та жалюгідно все це виглядає
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Все дуже погано - Отзывы о NP Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву
Добрий ранок, Нова пошта! Напишіть вже хоч щось, схоже на правду
Шось транспортування загальмувалось....вже другу добу ніяк кордон неперетнути не можуть...чи поляки поставили машину в гараж та пішли на вихідні до понеділка?
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
Щось ви так завзято почали допомогати, та й худко зникли! Прокидайтесь, я вже послухав утрішню казку від співробітниці міжнародного відділу на ім'я Інна..файно зайшло
Шоб ви розуміли, той лист готувався два дні. А цю маячню слово в слово я чую щоденно.
якщо ви пропонуєте допомогу від їмені Нової пошти, не можете надати контактів, та не маєте ім'я, вибачте, в мене великі сумніви, що ви не звичайні шахраї.
Краще, щоб прийшло повідомлення про отримання посилки з відділення....
Добре, спробуйте! Подивимось що в вас вийде. Куди номер надіслати (адреса, кому)?