Не зрозуміло, чому зі службою підтримки можна зв'язатися лише через ел. звернення. Це не було би проблемою, якби відповіді надходили оперативно, хоча би протягом доби. Зараз же можна по 5 днів чекати на фідбек від підтримки. Якщо у вас не вистачає операторів, закладайте оплату розширення штату в тарифи, тому що нервів не вистачає. В особистому кабінеті слід передбачити самостійне редагування/видалення відправлень (як у вашого конкурента на літеру "М"), тому що з цими елементарними проханнями теж доводиться звертатися до служби підтримки. У мене досі в поточних "висить" відправлення, отримане більше 1,5 року тому. Самостійно заархівувати я його не можу, а підтримку з такою швидкістю відповіді з цього приводу напружувати не хочеться. Не ясно, чому доставка з Польщі займає більше трьох тижнів (справа не у війні явно, пару років тому посилки з Європи теж йшли по місяцю, якщо не більше). У мене багато запитань до вашого вищезгаданого конкурента, але навіть вони у більшості випадків примудрялися доставляти за 2-2,5 тижні.
Достоинства:
реноме компанії НП, яке в цілому викликає довіру
видно, що компанія працює над розширенням переліку країн, звідки вони можуть доставляти
Недостатки:
дуже довго доводиться чекати відповідь від служби підтримки
великі строки доставки (якщо є об'єктивні причини затримки, які впливають на передній розрахунковий час доставки, про це варто інформувати клієнта)
неможливість відредагувати збережене відправлення в кабінеті самостійно (йдеться про випадки, коли посилка ще навіть не доїхала до закордонного складу)
на сторонньому трекінговому сайті зміни у статусі доставки відображаються набагато швидше, ніж у кабінеті на сайті НП Шопінг
Зв'язатися з службою підтримки по телефону все таки можна,є маленький лайф-хак ...коли ви позвонити до нової почти скажіть боту слово "Китай" або "закордонна доставка" і вас з'єднає з npshopping
Абсолютно аналогичная ситуация-посылку доставили им на склад в США 6 июля-до сих пор, не зарегистрирована и не обработана. Насколько я понимаю, это у них схема такая(
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
терміни опрацювання звернень підтримкою - Отзывы о NP Shopping
В особистому кабінеті слід передбачити самостійне редагування/видалення відправлень (як у вашого конкурента на літеру "М"), тому що з цими елементарними проханнями теж доводиться звертатися до служби підтримки. У мене досі в поточних "висить" відправлення, отримане більше 1,5 року тому. Самостійно заархівувати я його не можу, а підтримку з такою швидкістю відповіді з цього приводу напружувати не хочеться.
Не ясно, чому доставка з Польщі займає більше трьох тижнів (справа не у війні явно, пару років тому посилки з Європи теж йшли по місяцю, якщо не більше). У мене багато запитань до вашого вищезгаданого конкурента, але навіть вони у більшості випадків примудрялися доставляти за 2-2,5 тижні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номери проблемних посилок. Обов'язково у всьому розберемося.
тепер залишилось відвоювати у них пересилку до України )