Христина Отзыв написан 2 января, 2024 год60 просмотров
Вже мільйон раз пошкодувала, що скористалась цією службою доставки, це просто жах. На сайті, де замовляла речі, було написано, що посилка доставлена на склад нової пошти в Іспанії 9 грудня. Коли я почала писати в підтримку нової пошти, бо не бачила через декілька днів цієї інформації в особистому кабінеті НП, менеджер відповіла, що на складі посилки немає, і взагалі кур'єр, який доставляв замовлення на склад, міг лишити посилку будь де, навіть і на лавці серед вулиці, і сказала, щоб я розбиралась самостійно з тими хто доставляв посилку на склад. Після цього я писала на сайт де замовила, в службу доставки, котра доставляла посилку на склад НП, мені відповідали, що посилка була дійно доставлена на склад 9 грудня. Я знову писала до підтримки НП, у кожного менеджера була різна версія(один менеджер взагалі проігнорував те, що я писала і сказав просто "до побачення) де ж моя посилка. Врешті решт, мою посилку знайшли на складі аж 16 грудня, якби не писала, то напевно б і не шукали. Потім вона була відправлена в Україну 20 грудня, досі немає ніякої інформації щодо термінів доставки. В підтримці відповідають так, ніби я до них додому прийшла і щось вимагаю. Вже пішов другий місяць як я чекаю, замовляла подарунок на новий рік. Не розумію навіщо вказувати на сайті мінімальний термін доставки, коли сказане не відповідає дійсності. Найгірші враження, ніколи не скористаюсь ще!
Уточніть, будь ласка, трек-номер, аби ми переглянули поточний статус замовлення.
Щодо термінів, то за сервісом посилки доставляються від 8 робочих днів. Окрім того, відправлення може затримати митниця, якщо оголошена вартість понад 150 євро, саме через це вказати точну дату прибуття можливість відсутня.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Жахлива доставка - Отзывы о NP Shopping
Після цього я писала на сайт де замовила, в службу доставки, котра доставляла посилку на склад НП, мені відповідали, що посилка була дійно доставлена на склад 9 грудня. Я знову писала до підтримки НП, у кожного менеджера була різна версія(один менеджер взагалі проігнорував те, що я писала і сказав просто "до побачення) де ж моя посилка. Врешті решт, мою посилку знайшли на складі аж 16 грудня, якби не писала, то напевно б і не шукали. Потім вона була відправлена в Україну 20 грудня, досі немає ніякої інформації щодо термінів доставки. В підтримці відповідають так, ніби я до них додому прийшла і щось вимагаю. Вже пішов другий місяць як я чекаю, замовляла подарунок на новий рік. Не розумію навіщо вказувати на сайті мінімальний термін доставки, коли сказане не відповідає дійсності. Найгірші враження, ніколи не скористаюсь ще!
отзыв
Комментарии к отзыву
Статус замовлення оновлено, посилка прибула в Польщу. Найближчим часом буде виконано доставу в Україну.
Подальший трекінг доступний в особистому кабінеті чи за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Оце так ситуація 😱 Щиро перепрошуємо.
Уточніть, будь ласка, трек-номер, аби ми переглянули поточний статус замовлення.
Щодо термінів, то за сервісом посилки доставляються від 8 робочих днів. Окрім того, відправлення може затримати митниця, якщо оголошена вартість понад 150 євро, саме через це вказати точну дату прибуття можливість відсутня.