Єлизавета Отзыв написан 22 ноября, 2024 год21 просмотр
Моє відправлення йшло в Україну 3 тижні!!! При чому на сайті зазначено інші терміни. 17 числа моя посилка прибула на склад Туреччини. Отримала запит на інвойс 20 вересня. Одразу надіслала аж з питанням, в чому причина затримки. 24, через 4 дні!!! Отримала відповідь «дякуємо». Відправили посилку 4 жовтня на хвилинку. Посилка 18 днів була на складі. Я телефонувала в підтримку - жодної конкретної відповіді.
Менеджери мені повідомили, що я можу написати претензію. Я написала, на відділенні, її відправили чомусь в архів, а не в претензійний відділ. Написала ще раз через місяць!!! Зі мною звʼязались і намагались переконати, що я направила інвойс 24 вересня! Я з такою некомпетентністю ще не зіштовхувалась. Менеджер претензійного відділу - це найгрубший співробітник НП, з якою я спілкувалась. Вони взагалі не зацікавлені у вирішенні проблем, хоча затримка - вина НП. Я заплатила більше 500 грн за доставку. Вантаж звісно запізнився,
Нова Пошта, якщо ви встановлюєте тарифи вище середнього на ринку, то, будь ласка, дотримуйтесь термінів доставок. Мені, як клієнту, всеодно, хто там і що затримав, я хочу одержати своє відправлення вчасно і отримувати КОНКРЕТНІ відповіді на запитання.
Недостатки:
Вартість, хамство, терміни доставки - 3 тижні, відсутність конкретики від працівників.
Добрий день! Перепрошуємо за негативні емоції пов'язані з компанією. Намагаємося розібратися в ситуації. Бачимо, що за вашим номером телефону було відправлено промокод на 200 грн, який можна використати для наступного замовлення сервісом NP Shopping, підкажіть, будь ласка, чи отримали його?
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
3 тижні доставка і хамство від підтримки - Отзывы о NP Shopping
Менеджери мені повідомили, що я можу написати претензію. Я написала, на відділенні, її відправили чомусь в архів, а не в претензійний відділ. Написала ще раз через місяць!!! Зі мною звʼязались і намагались переконати, що я направила інвойс 24 вересня! Я з такою некомпетентністю ще не зіштовхувалась. Менеджер претензійного відділу - це найгрубший співробітник НП, з якою я спілкувалась. Вони взагалі не зацікавлені у вирішенні проблем, хоча затримка - вина НП. Я заплатила більше 500 грн за доставку. Вантаж звісно запізнився,
Нова Пошта, якщо ви встановлюєте тарифи вище середнього на ринку, то, будь ласка, дотримуйтесь термінів доставок. Мені, як клієнту, всеодно, хто там і що затримав, я хочу одержати своє відправлення вчасно і отримувати КОНКРЕТНІ відповіді на запитання.
отзыв
Комментарии к отзыву