Володимир Отзыв написан 10 августа, 2022 год93 просмотра
Оформив кілька замовлень із США і був супер здивований якістю і швидкістю доставки.
Проте моє крайнє замовлення NP90000002015877NPG оформив на склад в Іспанії так як сам магазин іспанський.
І тут почались проблеми - кур'єр служби доставки DHL двічі намагався доставити посилку на склад нової пошти у їхній робочий час (що видно по трекінгу посилки) і двічі йому це не вдалось - тож саму посилку залишили на точці видачі для того щоб отримувач забрав її сам - що відповідно я зробити не зможу так як знаходжусь в Україні (вона перебуватиме там 10 днів з яких 8 уже пройшло на сьогоднішній день).
На сайті np shopping - не має жодного номера телефону по якому можна було б проговорити з кимось критичні моменти.
По номерах телефонів Нової Пошти чи Нова Пошта Глобал мене годують обіцянками що моє звернення зареєструють та зі мною зв'яжуться на протязі одного дня - пройшло вже 8 днів і ніхто так і не зателефонував.
На сайті np shopping присутня опція ʼОнлайн-Підтримкаʼ - та напевно в новій пошті не зовсім розуміють що означає словов 'онлайн' так як за цією опцією просто схована звичайна форма зворотнього звязку - через яку мені відписали лише через 3 дні!!!
Моє розуміння онлайн підтримки це коли я в онлайн режимі можу з кимось вирішити питання - а по факту я пишу листа з детальним описом всієї ситуації а раз на день отримую імейл від консультанта з копією того самого тексту про те що склад поки нічого не отримував і нічого ні звідки забирати вони не будуть.
Нова пошта не йде на жодний контакт для вирішення проблеми яку вони ж і створили. Тотальне розчарування. Схоже потрібно спробувати доставку від Meest так як ще два передзамовлення висять на цей же ж склад.
Достоинства:
Доставка з США працює як годдиник.
Недостатки:
Доставка з Європи жах.
Відсутність прямої комунікації з працівниками NP Shopping.
Онлайн-підтримка - насправді ніяка не онлайн.
Не бажання вирішувати проблеми навіть якщо вони на стороні np shopping.
Можливо й не час для історій, але все ж таки. Після того, як росія напала на Україну, багато наших співвітчизників виїхали за кордон й тоді ми зрозуміли, що сервіс, який надаємо в Україні є високим і ми ним пишаємося. Чули безліч історій, коли на елементарні питання відповіді очікували тижнями 😱
Стосовно надання послуг з доставки вантажів з-за кордону, то компанія несе відповідальність за вантаж і його доставку після отримання посилки складом. Вам необхідно звернутися до магазину, або служби доставки, яка транспортувала посилку від імені продавця, щоб вони здійснили повторну доставку особисто до працівників складу. Після отримання відправлення ми його доставимо Вам.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Доставка з Іспанії повний жах. При цьому з США все працює супер. - Отзывы о NP Shopping
Проте моє крайнє замовлення NP90000002015877NPG оформив на склад в Іспанії так як сам магазин іспанський.
І тут почались проблеми - кур'єр служби доставки DHL двічі намагався доставити посилку на склад нової пошти у їхній робочий час (що видно по трекінгу посилки) і двічі йому це не вдалось - тож саму посилку залишили на точці видачі для того щоб отримувач забрав її сам - що відповідно я зробити не зможу так як знаходжусь в Україні (вона перебуватиме там 10 днів з яких 8 уже пройшло на сьогоднішній день).
На сайті np shopping - не має жодного номера телефону по якому можна було б проговорити з кимось критичні моменти.
По номерах телефонів Нової Пошти чи Нова Пошта Глобал мене годують обіцянками що моє звернення зареєструють та зі мною зв'яжуться на протязі одного дня - пройшло вже 8 днів і ніхто так і не зателефонував.
На сайті np shopping присутня опція ʼОнлайн-Підтримкаʼ - та напевно в новій пошті не зовсім розуміють що означає словов 'онлайн' так як за цією опцією просто схована звичайна форма зворотнього звязку - через яку мені відписали лише через 3 дні!!!
Моє розуміння онлайн підтримки це коли я в онлайн режимі можу з кимось вирішити питання - а по факту я пишу листа з детальним описом всієї ситуації а раз на день отримую імейл від консультанта з копією того самого тексту про те що склад поки нічого не отримував і нічого ні звідки забирати вони не будуть.
Нова пошта не йде на жодний контакт для вирішення проблеми яку вони ж і створили. Тотальне розчарування. Схоже потрібно спробувати доставку від Meest так як ще два передзамовлення висять на цей же ж склад.
отзыв
Комментарии к отзыву
Можливо й не час для історій, але все ж таки. Після того, як росія напала на Україну, багато наших співвітчизників виїхали за кордон й тоді ми зрозуміли, що сервіс, який надаємо в Україні є високим і ми ним пишаємося. Чули безліч історій, коли на елементарні питання відповіді очікували тижнями 😱
Стосовно надання послуг з доставки вантажів з-за кордону, то компанія несе відповідальність за вантаж і його доставку після отримання посилки складом. Вам необхідно звернутися до магазину, або служби доставки, яка транспортувала посилку від імені продавця, щоб вони здійснили повторну доставку особисто до працівників складу. Після отримання відправлення ми його доставимо Вам.