Павло Отзыв написан 25 января, 2023 год53 просмотра
Підтримка (а точніше, її відсутність) - це просто якесь дно. Раніше хоча б відповідали на запити. В кінці грудня писав звернення, то відповіли тільки через три тижня, коли посилка, слава богу, вже приїхала.
А зараз чотири посилки зависли на митниці (і чорт його знає, чи передані взагалі по них документи, чи ні), ще чотири пройшли митницю, знаходятся в статусі "Україна. Митне оформлення завершене", але NP Shopping ВЖЕ ДВА ДНІ не може відправити їх за адресою. Раніше такої чортівні не було, все було чітко.
NP Shopping, що відбувається? Де сервіс, де підтримка? Таке враження, що на сервіс вирішили просто забити.
Достоинства:
Зручний сервіс, посилки поки не губилися і їх не крадуть, як на Укрпошті.
Недостатки:
Підтримка - просто ДНО, на запити або взагалі не відповідають, або відповідають через три тижні типу "бачимо, ваша проблема вирішилась сама" (дякую, звичайно, але що це за підтримка така). І в останній місяць все ЗНАЧНО погіршилось. Я не розумію, що там відбувається, таке враження, що NP Shopping тупо розвалюється.
Справа в тому, що ваш брокер взяв лише одну з двох квитанцій, хоча я надіслав дві на написав у листі, що їх ДВІ. А потім він сидів та мовчав з 16 по 25 січня - дев'ять днів, блін! - замісь того, щоби зв'язатися зі мною та запитати про розбіжності. І зв'язався тільки коли я влаштував кіпіш.
Дякую, я теж на це сподіваюсь (тому і писав все це). Зверніть, будь ласка, увагу на абсолютно неприйнятну відсутність нормальної підтримки в NP Shopping. Раніше мені відповідали хоча б через три дні. А зараз, таке враження, всім плювати, ніхто не відповідає, статуси з митницєю, таке враження, взагалі не відслідковується та загалом таке враження, що в NP Shopping катастрофічна нестача співробітників (ну або їм пофігу).
До речі, оформіть, будь ласка, офіційну скаргу на це.
Якщо потрібен номер посилки - NP00000002286524NPG як приклад абсолютної халатності. Брокер не побачив, що я надіслав ДВІ квитанції, а потім 9 днів нічого не робив із посилкою. А потім в історії статусів ще й заднім числом поставили запис "Немає зв'язку з Клієнтом 18.01.2023, 16:45:03", хоча я регулярно заходив у статуси і цього запису не було, він зявився, коли я вчора влаштував кіпіщ. Я вимагаю оформити офіційну скаргу та провести розслідування цього випадку.
Не крадуть??? Ну-ну... Їхнє правило "Було ваше - Стало наше" просто вершина... Мою посилку за 100 доларів вкрали! НЕ попередили про находження на склад, і НЕ попередили що термін 30 днів закінчується. Я спокійно чекав, думаючи що на пошті трохи затрималася, а виявилося що дуже швидко прийшла. Оскільки така ситуація вперше (коли НП не дали повідомлення про реєстрацію на посилку начебто без трек-номера), я не знав що взагалі таке можливо. Крадіжка на повну!!! Досі не можу морально сприймати це як залежне, бо самі розумієте. Написав 500 звернень, не відповіли...
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Сервіс ЗНАЧНО погіршився за останній місяць - Отзывы о NP Shopping
А зараз чотири посилки зависли на митниці (і чорт його знає, чи передані взагалі по них документи, чи ні), ще чотири пройшли митницю, знаходятся в статусі "Україна. Митне оформлення завершене", але NP Shopping ВЖЕ ДВА ДНІ не може відправити їх за адресою. Раніше такої чортівні не було, все було чітко.
NP Shopping, що відбувається? Де сервіс, де підтримка? Таке враження, що на сервіс вирішили просто забити.
отзыв
Комментарии к отзыву
Справа в тому, що ваш брокер взяв лише одну з двох квитанцій, хоча я надіслав дві на написав у листі, що їх ДВІ. А потім він сидів та мовчав з 16 по 25 січня - дев'ять днів, блін! - замісь того, щоби зв'язатися зі мною та запитати про розбіжності. І зв'язався тільки коли я влаштував кіпіш.
Ще поговоримо про рівень сервісу?
До речі, оформіть, будь ласка, офіційну скаргу на це.
Якщо потрібен номер посилки - NP00000002286524NPG як приклад абсолютної халатності. Брокер не побачив, що я надіслав ДВІ квитанції, а потім 9 днів нічого не робив із посилкою. А потім в історії статусів ще й заднім числом поставили запис "Немає зв'язку з Клієнтом 18.01.2023, 16:45:03", хоча я регулярно заходив у статуси і цього запису не було, він зявився, коли я вчора влаштував кіпіщ. Я вимагаю оформити офіційну скаргу та провести розслідування цього випадку.
Хочемо трішки підняти Ваш настрій та відправити приємний подаруночок. Підкажіть, дані, куди можемо його надіслати?
Бажаємо спокійного та вдалого дня.