NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти - Отзывы о NP Shopping

NP Shopping
Отзыв написан 12 ноября, 2024 год 41 просмотр
Вірішив спробувати нову пошту замість міста, бо бачив декілька позитивних відосів від блогерів. Замовляв клавіатуру з Нідерландів, доставляла до пошти поштова стужба DHL (JVGL06229298207726276001), до Польщі вона доставила за 2 робочих дні, вага пакунку була 3.65 кг, вартість доставки 10 євро. Ось посилка приходить до нової пошти, спочатку мені надається в особистий кабінет неправильний трек номер, котрий досі має статус «відправлено зі складу» ( NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти ), тому вирішив спитати у підтримки, чому так відбувається, що посилка їде до України 2 дні з Варшави, посилаючись на напис «Середній термін доставки 3 дні», на що отримав відповідь: «Ну це середній термін доставки, а так доставка згідно правил від 8 робочих днів». Це я упускаю деталі, про найгіршу систему підтримки у форматі онлайн чату на сайті, де не зберігаються діалоги, а оператори ігнорять, та закривають діалоги, не надавши відповідь. Потім прийшов новий код (20700665383244 ), вже з правильними даними. Щож, посилка надійшла до митниці nova global, яка авжеш є приватною компанією нової пошти, наче має бути швидше, але ні. Посилка починає проходити митну процедуру, важить вже 4.1кг). І тут її зупиняють, бо потрібні документи, підтверджующі вартість доставки, на пошту приходить електронний лист, котрий просить надіслати фото паспорту, інпп, та документи підтверджуючі вартість товару. Надіслав паспорт, код, електронний чек, та переказ в банку, але лише на половину суми, бо замовляв через баєра, про що повідомив у листі, також спитав, чи буде враховуватись вартість доставки, зазначена окремим пунктом в чеку, та сплачений податок в Нідерландах (NL btw). Наступного ранку телефонує співробітник митного відділу, та каже, що посилка затримана автоматизованою системою, через те, що дуже велика вага для такої ціни, для декларування потрібна повна сума та каже, що можно надіслати баєру 2гу половину коштів, а квитанцію на електрону пошту, щоб у митниці була інформація про повний переказ грошей, і зазначає, що вартість доставки та податок не буде враховуватись у кінцеву ціну, ок, зробив. Під вечір приходить лист, що документи не підходять, але телефонучі на номер, що вони вказують у листі, можна зглузду зʼїхати, поки вони візьмуть слухавку, бо дзвінок триває 2 хвилини, після чого іде автоскид, і так потрібно надзванювати. Телефоную наступного дня, вже слухавку бере дівчина, назвав їй трек номер, розповів ситуацію, після чого мене перенаправити до минулого співробітника, з котрим я розмовляв. Він пояснює, що митниці, МОЖЛИВО, ці доки не підійдуть, бо потрібен повний переказ грошей 1ю транзакцією, цікаво, чому вчора він казав інше…? Співробітник сказав, що підійде будь який чек баєра, де є повний переказ коштів. Відписав баєру, котрий надав мені чек оплати через пей пал, але попросив дещо спитати у співробітника НП. Надсилаю чек на електронну пошту. Проходжу телефонний квест знов, дозванююсь, питаю, чи підходить такий чек, і питаю, а як митниця збирається перевірити аунтентичність чеку, бо пей пал не надає такої функції без міжнародного запиту правоохоронних органів, на що отримую відповід: «Чек підходить, а митниця просто перевірить ціну», круто, ок, тож зафіксуємо, пʼятниця, 01.11.24, всі документи передані. У ранок понеділка приходить лист на пошту, посилка буде оформлена по повній вартості, бо платіжні документи не відповідають дійсності, починаю знов проходити телефонне пекло. Зконтактував з тим самим співробітником(як я розумію, там всього 2 співробітники, хлопець та дівчина, що дуже мало, на мою субʼєктивну думку, враховуючи обʼєми вантажів, та «неймовірну» завантаженість гарячої лінії), питаю його, що не так з документами, він, не зумівши дати нормального пояснення, починає перераховувати кожен цент в квитанціях, намагаючись знайти що? Свої дії він аргументував тим, що на думку митниці: «там занадто велика знижка». А як це могла сказати митниця, котра не бачила чеків, та і посилку зупинила автоматично? Отже, звірившись, що усі цифри «на диво» збігаються, він починає вираховувати курс, бо в чеку євро, а в пейпал долари, всеж нічого, але вираховує він через сайт мін фін, нащо? Бо є у пейпалу свій калькулятор конвертації валюти, де інфа больш точна. Ну нічого, нарахував він нестиковку у 2 євро, каже що «митниця» може дочепитися то цього, за його підрахунками я у доларах переплатив 2 євро. Питаю, а нічого, що прошло 11 днів з моменту оплати, і що те саме може бути з оплатою і в гривнях, він каже: «Я вас розумію, але митниця може відмовити і з цим нічого не вдієш, я спробую передати ваші чеки», ок, пробуємо. Наступає середа, приймаю дзвінок, оператор каже, що митниця прийняла чеки(але радуватись зарано, бо нова пошта- це нова пошта), проте, митниця буде рахувати товар разом з доставкою та податком у Нідерландах, який несподіваний поворот подій, це робить посилку дорожче за 150 євро і вона тепер потребує комісії та податку, ок, грець вже з ним, хай так і приїжджає. Хлопець каже: «Добре, тоді передаємо її на оформлення, остаточну суму вже сплатите у відділені, термін відправки 3-5 робочих днів, але думаю, що у пʼятницю-ранок понеділка вона вже виєде до вас», ок, супер. Це в нас 6.11.24.
Отже, вже день понеділка, посилки так і нема, «неочікуване» телефонне пекло, відповідає дівчина, пересказую всю ситуацію, називаю номер, мені вона каже, що посилка на оформлені у митного брокера з 6.11.24, і очікує передачі інформації на митницю, я починаю питати, а чому хлопець казав зовсім інше, і що в логах статусів посилки, не зазначені ні розмови, нічого, просто у 2х пунктів змінювались дати постійно. На що вона мені каже: «Якщо він вам сказав, що у понеділок буде відправлення вранці, то воно 100% буде, бо може бути затримка, через тривогу повітряну. Дзвоню о 5й вечора, робочий час, а він, згідно листа на електронній пошті, до 20ї, а це не брокери, котрі працюють до 18ї, тож минуло 30 дзвінків в пусту, ніхто так і не відповів, напевно, кожен клієнт протягом дня ігнорує повідомлення від співробітників НП, щоб в кінці робочого дня, влаштувати маштабну спам атаку на гарячу лінію. Дзвоню сьогодні(12.11.24), питаю, чи можу я відмовитись від їх послуг, бо виявляється, що потрібно буде заплатити ще комісію за їх послуги, + я дуже незадоволений якістю та швидкістю їх послуг. Тож хочу відмовитись від їх послуг і власноруч подати форму 16М до митниці, що, як я думаю, пришвидшить процес. Але співробітниця каже, що зараз швидко уточнить статус посилки і тоді ми вирішимо це питання. Тож вже вечір, знов з 5ї ніхто не бере, бо злобні клієнти влаштовують колективний спам.
Взагалом, промайнули вже 3-5 робочих днів оформлення, 2 обіцяні дедлайни вже минули, а статус посилки, статус та ціна яку виставила митниця досі невідомі.
Отже маємо наступний висновок:
1) Посилка важче на пів кіло для НП, бо нідерландське повітря легше, напевно.
2) співробітників взагалі не вистачає, в додаток вони ще і некомпетентні
3) скоріш за все, багато брешуть клієнтам
4) дедлайнів не дотримуються
Буду ще дізнаватись завтра, що і як
NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти NP Shopping - NP40000003561422NPG Затримка товару на митному відділі нової пошти

Достоинства:
  1. Нуль
Недостатки:
  1. 1) Посилка важче на пів кіло для НП, бо нідерландське повітря легше, напевно.
  2. 2) співробітників взагалі не вистачає, в додаток вони ще і некомпетентні
  3. 3) скоріш за все, багато брешуть клієнтам
  4. 4) дедлайнів не дотримуються
1 не согласен



Комментарии к отзыву

Volodymyr 12 ноября, 2024 год
UPD: отримав о 20:10 повідомлення про те, що посилка пройшла митний контроль, я радий, але це не змінює ситуації, що я описав. + Митний центр працює до 20:00, що може свідчити, що співробітників змушують овертаймити NP Shopping -
Ответ представителя Новая Почта 15 ноября, 2024 год
Добрий день! Перепрошуємо, що ви отримали негативний досвід пов'язаний з компанією. Вартість доставки розраховується за фактичною вагою замовлення з урахуванням пакування. При отриманні відправлення у відділенні нової пошти в Україні ви можете скористатися безкоштовною послугою «Контрольне зважування». У разі, якщо фактична вага посилки та вага, зазначена в експрес-накладній, будуть відрізнятись, то за допомогою цієї послуги вартість доставки буде автоматично перерахована відповідно до тарифів сервісу NP Shopping. Розмитнення відбувається відповідно до вимог державного органу й дотримуючись черги. Швидкість митного оформлення залежить від митниці. Дякуємо за відгук, обов'язково опрацюємо ваші зауваження. Бачимо, що замовлення NP40000003561422NPG отримано 13.11, чи можемо надіслати вам сюрприз від компанії, для покращення вражень за даними, що й у замовленні?
Ответ представителя Новая Почта 18 ноября, 2024 год
Добрий день! Подаруночок відправлено за накладною 59001261125873. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Ответ представителя Новая Почта 15 ноября, 2024 год
Повернемося з номером накладної у понеділок.


NP Shopping
Все отзывы

2.1 5
1249 отзывов / 122313 просмотров
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.

npshopping.com
Перейти на сайт
Курьерские службы
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 отзыва
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов