Sergey Andreyev Отзыв написан 19 января, 2023 год56 просмотров
Задача: 2 пакунки з сайту FILA відправляються на мене та на дружину 30 грудня на склад в США з "чудовою" репутацією. Нажаль через технічні проблеми та перенавантаження FILA не надає трек, що для них типово.
пакунок 1: 2го січня реєструється в НП шоппінг, ще через кілька діб він відправляється в Україну і 19 січня відправляється з митниці на відділення.
пакунок 2: На 19 січня так і не прийнятий складом
Питання: Хто з працівників складу НП носить нові жіночі кросівки FILA?
Питання з зірочкою: скільки треба написати звернень по "офіційним" каналам: чат, форма зворотнього зв'язку, емейли, щоб отримати хоч якийсь зворотній зв'язок?
Достоинства:
Зручний сайт
Все швидко коли ваші мешти не сподобались комусь на складі.
Недостатки:
Підтримка не може вийти з запою після свят.
Навіщо я завантажую документи при оформленні пакунка щоб потім відправляти їх на емей який незрозуміло чому мені скидають в PDF файлі який я маю скачати по посиланню з СМС - це точно 2023 рік?
Якщо ви створили пакунок без трека на 10+ позицій які руцями заповнили, а пакунок відправили без трека, то вам треба ці всі позиції заново внести в новий пакунок + не зрозуміло нащо додали незручний селектор категорії товару який неможливо копіювати, тупо на кожній позиції треба відкрити селектор, вбити пошук, обрати варіант - це купа часу і рівень UX 2001 року.
Вашим колегам гарного користування всіма тими кросівками з десятків пакунків які вам доставили 29 грудня і які ви тупо вкрали. Зато весь склад в нових мештах :)
Щоб гарно носилося аж до перелому ніг, сподіваюсь чекати буде не довго.
Не переживайте, всього через 4 тижні після доставки на один з емейлів відповіла людина яка вміє читати, правда з третього разу, але пакунок обіцяли пошукати. Може до кінця року щось знайдете.
ПАКУНОК БЕЗ ТРЕКНОМЕРА FedEx НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ В СИСТЕМІ.
Відповідно НІЯКОЇ накладної НЕМАЄ.
Накладна створюється або якщо є трекномер і замовлення створене вручну або автоматично якщо пакунок прийшов без трека. Може вам демо вашого ж кабінету клієнта провести?
Я не знаю хто налажав: магазин, федекс, чи Ви, але факт є факт - пакунок був доставлений десь на вашу адресу на початку січня після чого просто зник і всі вже місяць грають в дурачка який нічого не знає і не може знайти.
Але якийсь Ваш відділ все ж подав заявку на розшук пакунка, тому, виявляється, можна як мінімум намагатися щось знайти
Якої накладної? Пакунок не зареєстровано в кабінеті вже 24 дні. Все що я маю це номер "скриньки" дружини куди було відправлено доставку NP000634256 та накладну мого пакунку який був відправлений разом але чудом доїхав до вашого складу NP00000002279373NPG
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Мороз в Української зими значно тепліший за температуру підтримки НП коли виникає проблема - Отзывы о NP Shopping
пакунок 1: 2го січня реєструється в НП шоппінг, ще через кілька діб він відправляється в Україну і 19 січня відправляється з митниці на відділення.
пакунок 2: На 19 січня так і не прийнятий складом
Питання: Хто з працівників складу НП носить нові жіночі кросівки FILA?
Питання з зірочкою: скільки треба написати звернень по "офіційним" каналам: чат, форма зворотнього зв'язку, емейли, щоб отримати хоч якийсь зворотній зв'язок?
отзыв
Комментарии к отзыву
Колеги з міжнародного відділу не можуть перевірити Ваш запит за неповним трек-номером NP000634256. Напишіть, будь ласка, повний номер накладної.
Щоб гарно носилося аж до перелому ніг, сподіваюсь чекати буде не довго.
Не переживайте, всього через 4 тижні після доставки на один з емейлів відповіла людина яка вміє читати, правда з третього разу, але пакунок обіцяли пошукати. Може до кінця року щось знайдете.
ПАКУНОК БЕЗ ТРЕКНОМЕРА FedEx НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ В СИСТЕМІ.
Відповідно НІЯКОЇ накладної НЕМАЄ.
Накладна створюється або якщо є трекномер і замовлення створене вручну або автоматично якщо пакунок прийшов без трека. Може вам демо вашого ж кабінету клієнта провести?
Я не знаю хто налажав: магазин, федекс, чи Ви, але факт є факт - пакунок був доставлений десь на вашу адресу на початку січня після чого просто зник і всі вже місяць грають в дурачка який нічого не знає і не може знайти.
Але якийсь Ваш відділ все ж подав заявку на розшук пакунка, тому, виявляється, можна як мінімум намагатися щось знайти
Надайте, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли розібратися в ситуації і надати відповіді🫶