У відповіді НП мені натякнули, що я звинувачую НП у плохій роботі не маючи доказів і попросили навести приклади проблемних накладних. Не буду змушувати НП чекати, ось приклади таких номерів: NP200000003808928NPG NP200000003804807NPG NP00000003816238NPG NP60000003584355NPG NP50000003832340NPG NP20000003834372NPG NPBU00000003759918NPG NP20000003771894NPG NP40000003761106NPG NP40000003804353NPG NP00000003773748NPG NP00000003781332NPG Цього досить?
Добрий день! Дякуємо, що звертаєте увагу на недоліки сервісу та проблеми інших клієнтів. Раді будемо допомогти вам та якщо будуть проблеми, напишіть, будь ласка, власний номер замовлення. У переліку замовлень вказаний номер NP60000003584355NPG за яким ми надавали вам відповідь. Як повідомляли вам раніше вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю. Бачимо, що замовлення NP60000003584355NPG було отримано.
Як повідомляли вам раніше за вашою ситуацією вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця буде тільки позитивною.
Вибачатись уже запізно. Я не звинувачую НП у затримці на митниці (але можливо вина таки є - можливо папери було оформлено "я ви вмієте").
Але я звинувачую вас в тому, що ви НІЯК НЕ ЗАХИЩАЛИ мої інтереси, нічого не робили щоб з'ясувати що саме сталось.
Принаймні відправити запит до митниці - це не потребує ні коштів, ні дозволу президента.
3,5 місяці не робити НІЧОГО! Про яке сподівання на подальшу співпрацю????
Я краще сплачу дорожче, але не стану більше користуватися вашими "послугами".
P.S.Я вже не кажу - чому тільки одна сторона має від цієї ситуації нести збитки? Чому ви не берете на себе і матеріальну відповідальність? Мені від вас вже нічого не потрібно. Але якщо б у компанії була совість, то принаймні половину сплаченого мною за "авіа доставку" треба було перевести ЗСУ на дрони, або інші потрібні речі.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Приклади плохою роботи НП на прохання самої НП - Отзывы о NP Shopping
Не буду змушувати НП чекати, ось приклади таких номерів:
NP200000003808928NPG
NP200000003804807NPG
NP00000003816238NPG
NP60000003584355NPG
NP50000003832340NPG
NP20000003834372NPG
NPBU00000003759918NPG
NP20000003771894NPG
NP40000003761106NPG
NP40000003804353NPG
NP00000003773748NPG
NP00000003781332NPG
Цього досить?
отзыв
Комментарии к отзыву
Як повідомляли вам раніше за вашою ситуацією вантаж було затримано митними органами Польщі у зв’язку з виявленням товарів, які потребують додаткової перевірки та сертифікації. На жаль, у нашої компанії відсутня можливість впливати на діяльність митних органів та регулювати терміни проведення перевірки чи ухвалення відповідних рішень. Усі процедури виконуються згідно з чинним законодавством країни, яка здійснила затримання вантажу, та вимог її органів контролю.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця буде тільки позитивною.
Вибачте, будь ласка, що змусили турбуватись.
Але я звинувачую вас в тому, що ви НІЯК НЕ ЗАХИЩАЛИ мої інтереси, нічого не робили щоб з'ясувати що саме сталось.
Принаймні відправити запит до митниці - це не потребує ні коштів, ні дозволу президента.
3,5 місяці не робити НІЧОГО! Про яке сподівання на подальшу співпрацю????
Я краще сплачу дорожче, але не стану більше користуватися вашими "послугами".
P.S.Я вже не кажу - чому тільки одна сторона має від цієї ситуації нести збитки? Чому ви не берете на себе і матеріальну відповідальність? Мені від вас вже нічого не потрібно. Але якщо б у компанії була совість, то принаймні половину сплаченого мною за "авіа доставку" треба було перевести ЗСУ на дрони, або інші потрібні речі.