Замовили з чоловіком речей через нп шопінг у магазині Зара, у Польщі. При формуванні замовлення довелося кожну річ з замовлення окремо прописувати (тип речі, кількість, вартість). Потім довгі питання на митниці, та все це вирішили. Нарешті отримали повідомлення про доставку, в той же день прийшли на відділення забирати і замість 11 одиниць товару отримали 1!!! Дзвоню в підтримку, мені кажуть розбирайтеся з магазином. Питаю, як же ви відправили тільки одну річ, коли я формувала замовлення на 11, я ж кожну додавала окремо, витратила десь годину часу на це, очевидно, що в цій коробочці, що мені надійшла, не все! Чому я маю сплачувати за доставку декілька разів?! Все, що мені відповіди, щоб я звʼязувалась з магазином Зара і вирішувала це питання з їх боку. ОК. З боку магазина чітко прописано, що замовлення було відправлено за адресою нової пошти у Польщі ще 26.06.23. Жодних повідомлень про розділення доставки або ще якісь нюанси нема. Сьогодні вже 8 липня. Замовлення, яке було оформлено через нп шопінг я так і не отримала.
Категорично не рекомендую щось замовляти через цей сервіс! Окрім відчуття розчарування та що вас обікрали більше нічого не отримаєте.
Добрий день, Даріє! Посилки не перепаковуються на складі NP Shopping, а доставляються в Україну в тому вигляді, в якому їх відправив інтернет-магазин. Деталі розміщено тут: https://npshopping.com/faq/article/360016576611
Зазвичай, інтернет-магазин надає трекінг-номер кожного пакунку, якщо розділяє замовлення на декілька відправлень. Вам треба звернутись в інтернет-магазин за уточненням кількості пакунків та їх трекінг-номерами самостійно, якщо вони ще не були надані. Нагадуємо, що термін зберігання посилок на складі NP Shopping складає 30 календарних днів від моменту доставки.
Маю доповнення. З третього дзвінка в підтримку нп шопінг, мені повідомили про незареєстрований трек-номер в особистому кабінеті, який на складі ще з 27 червня! Сьогодні 8! липня. Дякую, що хоч щось. Але, як повідомили з підтримки, це зовсім не означає, що там всі мої речі. Кожна коробка має бути окремо промаркована кодами трек-номерів, якщо цього нема, то всьо, посилки вам не знайти.
Ще спитали, чи видно було з посилки, яку я вже отримала, що там була одна річ? Відповідь - так, звичайно. Це була очевидна коробка від босоніжок. Чому я маю сплачувати доставку декілька разів мені так і не відповіли.
Дуже шкода отримувати такий гіркий досвід. Новою поштою користуємося по Україні завжди, і завжди все ок. А тут просто жахіття.
А сколько заказов вы сделали в Зара? Если один, то почему пришлось делать 11 отправок НП? А если 11, то собирать в одно за вас никто не будет. Вы получите свои 11 посылок и за доставку каждой заплатите, каждую нужно будет регистрировать и за каждой следить.
"Питаю, як же ви відправили тільки одну річ, коли я формувала замовлення на 11" - вот этот момент просто непонятный. 11 вещей в Зара и один общий заказ или 11 заказов в НП. Ну и тоже момент - отправила ли Зара все одной посылкой. Потому что обычно НП ничего не разбирает, отправляют оригинальную коробку, доставленную им курьером, переклеивая на нее свою лейбочку. Так что если 11 веще от Зара пришли в одном пакете, они и должны были быть вам отправлены, если только Зара их отправила 11 в одном пакете.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Найгірший досвід доставки - Отзывы о NP Shopping
Потім довгі питання на митниці, та все це вирішили.
Нарешті отримали повідомлення про доставку, в той же день прийшли на відділення забирати і замість 11 одиниць товару отримали 1!!!
Дзвоню в підтримку, мені кажуть розбирайтеся з магазином. Питаю, як же ви відправили тільки одну річ, коли я формувала замовлення на 11, я ж кожну додавала окремо, витратила десь годину часу на це, очевидно, що в цій коробочці, що мені надійшла, не все! Чому я маю сплачувати за доставку декілька разів?!
Все, що мені відповіди, щоб я звʼязувалась з магазином Зара і вирішувала це питання з їх боку. ОК. З боку магазина чітко прописано, що замовлення було відправлено за адресою нової пошти у Польщі ще 26.06.23. Жодних повідомлень про розділення доставки або ще якісь нюанси нема. Сьогодні вже 8 липня. Замовлення, яке було оформлено через нп шопінг я так і не отримала.
Категорично не рекомендую щось замовляти через цей сервіс! Окрім відчуття розчарування та що вас обікрали більше нічого не отримаєте.
отзыв
Комментарии к отзыву
Зазвичай, інтернет-магазин надає трекінг-номер кожного пакунку, якщо розділяє замовлення на декілька відправлень. Вам треба звернутись в інтернет-магазин за уточненням кількості пакунків та їх трекінг-номерами самостійно, якщо вони ще не були надані. Нагадуємо, що термін зберігання посилок на складі NP Shopping складає 30 календарних днів від моменту доставки.
Ще спитали, чи видно було з посилки, яку я вже отримала, що там була одна річ? Відповідь - так, звичайно. Це була очевидна коробка від босоніжок. Чому я маю сплачувати доставку декілька разів мені так і не відповіли.
Дуже шкода отримувати такий гіркий досвід. Новою поштою користуємося по Україні завжди, і завжди все ок. А тут просто жахіття.