Vasyl Отзыв написан 30 апреля, 2025 год41 просмотр
Замовив на сайті Nike кросівки. Посилка чітко прибула на склад НП у Німеччині Max-Planck-Straße 16a, 64572 Büttelborn. Відслідковується у додатку європейської доставки а також в e-mail було вказано, що отримувач NovaPost. В результаті статус доставки в НП так і не змінився, а підтримка каже, що її нема. NP20000003963097NPG
Я бачу, що процес "не доставлення" посилок до складу нової пошти має катастрофічний обсяг. Зазвичай це одяг/взуття та подібні речі. А пам'ятаєте як була резонансна справа - на Укрпошті (м.Київ - Головпоштамт) пропала посилка з кофтинкою, яку потім побачили на співробітниці цього ж відділення?
Мабуть працівники нової пошти взяли на озброєння цей досвід (бо вірогідність саме не доставлення не може бути такою високою, це явно рукотворне явище)
Добрий день! Наведений вами приклад не є орієнтиром для нашого сервісу. Підкажіть, будь ласка, яка ситуація трапилася з вами, що сформувала таку негативну думку про нас?
Орієнтиром може і не є, але практика говорить про інше - дуже багато посилок "не потрапляють" на склад. І, як не дивно, все стосується речей (одяг, взуття, тощо). Як там кажуть : "совпаденіє"? Якось вже не віриться, бо це майже кожний день трапляється. І я не побачив, щоб на склад "не потрапили" пивні кухлі, чи паяльна станція. І тут вже не треба бути Шерлоком Холмсом, щоб не виявити ЗАКОНОМІРНІСТЬ!
P.S.Про свій досвід з вами я згадувати не бачу сенсу - все що я отримаю - це "надайте трек номер"/"ми відповімо пізніше"/"ця посилка не була доставлена на наш склад".
Бачите - я вже можу бути повноцінним співробітником компанії)
Добрий день! З відомих причин недоставлення замовлень бувають: доставка у неробочий час або день нашого складу, доставка не за фактичною адресою складу (сусіднім складам або за адресою, що не має відношення до нашого сервісу). Бувають випадки коли кур'єри доставляють замовлення у сусідні двері. З цієї причини бувають ситуації коли посилка у складі відсутня, але якщо сусіди принесуть її нам, то статуси можуть оновитися. Відповідальність за доставку від інтернет-магазину до складу несе перевізник, який надає логістичні послуги. З цієї причини ми можемо надати офіційну відповідь, аби ви з цим документом звернулися до перевізника та уточнили детальну інформацію щодо місця доставки.
А чому "не доставляються" посилки тільки у вас? Я не зустрічав такої проблеми, наприклад, у Meest. (можете на цьому сайті подивитися їхній рейтинг і претензії до них).
Та і як пояснити що "не доставляться" тільки речи загального вжитку (одяг, взуття). Якщо я не правий, то надайте, будь ласка, приклад, коли не були до вашого складу доставлені цвяхи, чи молоток, чи радіодеталі, чи ...
Чекаю)
P.S. Якщо ви не надасте такого прикладу, це можна буде вважати, що я правий на 100%. (правий в тому, що ваші співробітники цуплять ці речі на складі).
Добрий день! Ми не аналізуємо та не відповідаємо за досвід інших компаній, однак бачимо, що схожі ситуації за цей рік були, детальніше за посиланням: https://www.vidhuk.ua/uk/kompaniya-meest-shopping 👈 Об'єктивно оцінити, які саме посилки не були доставлені за адресами наших складів відсутня можливість, оскільки відповідальність за реєстрацію трек-номерів та зазначення вмісту замовлень лежить на отримувачі, бувать випадки, коли клієнти зазначають інформацію, яка не відповідає дійсності. Рекомендуємо все ж звернутися до перевізника та продавця, якщо раніше ми надали відповідь, що замовлення не було доставлено. Якщо ваше замовлення у майбутньому буде доставлено за адресою нашого складу, то вам надійде електронний лист. Дякуємо за запит та гарного дня!
Я розумію, що ви не робите аналіз загублених посилок. І розумію чому:
По-перше, вам це не цікаво,
По-друге, це не на вашу користь.
Я це зробив за вас на основі відгуків з цього сайту. Якщо я помилився, наведіть, будь ласка, такий приклад.
Те, що "втрачаються" ТІЛЬКИ речі загального вжитку (одяг, взуття, парфуми, прикраси, ...) в поєднанні з кількістю таких випадків е БЕЗЗАПЕРЕЧНИМ ФАКТОМ, що це все "рукотворне" явище. Якщо б це не було пов'язано з персоналом, то губилося б все підряд. Тому моя впевненість в причетності персоналу є АБСОЛЮТНОЮ.
З приводу прикладу від Meest - ви навели поодинокий приклад, який не має загального явища і каже лише про те, що ВИПАДКОВІ втрати також існують.
Але це також каже і про те, що замість наведення ладу в "компанії" ви намагаєтесь "відбілити" це явище і зняти з себе відповідальність.
Добрий день! Рекомендуємо додатково зв'язатися з перевізником та уточнити фактичне місто й адресу доставки посилки з трек-номером 09447463834201. Наразі замовлення NP20000003963097NPG не було отримано на складі.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Невідомо куди ділась посилка) - Отзывы о NP Shopping
В результаті статус доставки в НП так і не змінився, а підтримка каже, що її нема.
NP20000003963097NPG
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Мабуть працівники нової пошти взяли на озброєння цей досвід (бо вірогідність саме не доставлення не може бути такою високою, це явно рукотворне явище)
Орієнтиром може і не є, але практика говорить про інше - дуже багато посилок "не потрапляють" на склад. І, як не дивно, все стосується речей (одяг, взуття, тощо). Як там кажуть : "совпаденіє"? Якось вже не віриться, бо це майже кожний день трапляється. І я не побачив, щоб на склад "не потрапили" пивні кухлі, чи паяльна станція. І тут вже не треба бути Шерлоком Холмсом, щоб не виявити ЗАКОНОМІРНІСТЬ!
P.S.Про свій досвід з вами я згадувати не бачу сенсу - все що я отримаю - це "надайте трек номер"/"ми відповімо пізніше"/"ця посилка не була доставлена на наш склад".
Бачите - я вже можу бути повноцінним співробітником компанії)
Та і як пояснити що "не доставляться" тільки речи загального вжитку (одяг, взуття). Якщо я не правий, то надайте, будь ласка, приклад, коли не були до вашого складу доставлені цвяхи, чи молоток, чи радіодеталі, чи ...
Чекаю)
P.S. Якщо ви не надасте такого прикладу, це можна буде вважати, що я правий на 100%. (правий в тому, що ваші співробітники цуплять ці речі на складі).
Я розумію, що ви не робите аналіз загублених посилок. І розумію чому:
По-перше, вам це не цікаво,
По-друге, це не на вашу користь.
Я це зробив за вас на основі відгуків з цього сайту. Якщо я помилився, наведіть, будь ласка, такий приклад.
Те, що "втрачаються" ТІЛЬКИ речі загального вжитку (одяг, взуття, парфуми, прикраси, ...) в поєднанні з кількістю таких випадків е БЕЗЗАПЕРЕЧНИМ ФАКТОМ, що це все "рукотворне" явище. Якщо б це не було пов'язано з персоналом, то губилося б все підряд. Тому моя впевненість в причетності персоналу є АБСОЛЮТНОЮ.
З приводу прикладу від Meest - ви навели поодинокий приклад, який не має загального явища і каже лише про те, що ВИПАДКОВІ втрати також існують.
Але це також каже і про те, що замість наведення ладу в "компанії" ви намагаєтесь "відбілити" це явище і зняти з себе відповідальність.