Flixbus достоинства и недостатки

У Flixbus недостатков больше чем достоинств: имеет 380 достоинств и 601 недостаток. Вывод сделан на основании 434 отзыва. Ниже приведены все плюсы и минусы Flixbus . Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.7 5
1079 отзывов / 63999 просмотров

Flixbus достоинства

  1. Комфорт, працював туалет, все за графіком
  2. Неуважність людей
  3. Немає
  4. Комфортні автобуси (це ті, що мені попадалися)
  5. Не бачу
  6. Місця можна було забронювати
  7. В салоні був туалет
  8. Сидіння регулювались
  9. Регулярні зупинки
  10. Водії приємні, надали всю інформацію про поїздку і зупинки
  11. В салоні був кондиціонер (або клімат контроль)
  12. Були переноски з зарядками
  13. Нема
  14. Сплошний мінус
  15. Был чистый туалет
  16. Комфортні автобуси
  17. Багато рейсів між багатьма містами
  18. Жодного
  19. Розкручене імʼя
  20. Комфортні автобуси. Працюючі туалети, кондиціонери, розетки, вай фай. Завчасне повідомлення про зміни в рейсі.
  21. Їх нема
  22. Работал кондиционер
  23. Приехали на час раньше
  24. Ты едешь
  25. Зручний додаток
  26. Великий вибір рейсів
  27. Красивый салатовый цвет автобуса
  28. Їх немає
  29. Их нет
  30. Працює кондиціонер, швидка відправка
  31. в салоні комфортно,
  32. чисто,
  33. працює кондиціонер,
  34. розетки,
  35. туалет
  36. гарний колір автобусу
  37. гарний колір автобуса
  38. Місце додаткове для ніг
  39. Плюсов нет
  40. Чисті автобуси
  41. Автобус хороший
  42. Були хороші і професійні водії, КЛЮЧОВЕ слово БУЛИ, бо на фоп Дуда В.В. все менше хочуть працювати професійних водіїв.
  43. Все вчасно, ввічливий персонал, комфортна поїздка
  44. Швидкий WiFi
  45. Чистий автобус і туалет
  46. Вчасно
  47. Турботливі водії
  48. Водії - ввічливі та культурні. Туалет (чистий, папір білий), але це завдяки людям що були в автобусі, вони просто не смітили.
  49. немає
  50. Повернули гроші за скасоіаний рейс
  51. Плюсы - О Т С У Т С Т В У Ю Т !
  52. Іхав за розкладом
  53. Комфортний автобус
  54. Доїхали раніше
  55. Інтернет
  56. 000000000000
  57. ніяких! Повний нуль!
  58. Нічого
  59. Жодного плюса
  60. Відсутність
  61. Ввічливі водії, комфортний автобус, мало зупинок, є туалет!
  62. - туалет працював
  63. Місце для сидіння
  64. Робили каву і чай
  65. Плюси це водії більше плюсів немає !!!
  66. Жодних
  67. Их просто нет
  68. не має
  69. Ціна
  70. Салон чистий, водії ввічливі, автобус їхав згідно графіку без запізнень
  71. В них дісно є автобуси.
  72. Переваги у перевізника відсутні
  73. Можна потрапити в будь-яке місто Європи за невеликі гроші.
  74. Немає.
  75. Нема плюсів
  76. не знайшла, бо двічі скасували мої квитки
  77. Удобные кресла,есть зарядка
  78. Зручні сидіння, вчасна посадка, працюючі розетки
  79. Вчасно, без затримок
  80. Комфортні сидіння, достатня відстань між рядами.
  81. Приїхав вчасно, ввічливі водії .
  82. НЕМАЄ !!!
  83. З виду гарний, яскравий автобус.
  84. Відсутні
  85. відсутні
  86. нет плюсов
  87. За розкладом
  88. Вай-Фай та кондиціонер працює
  89. Автобус приїхав вчасно
  90. Водії ввічливі
  91. WI-FI
  92. В автобусі чисто
  93. Туалет чистий без запаху
  94. Зручні розетки
  95. - чистый автобус, сидения чистые и салон.
  96. - есть кондиционер.
  97. - юсб для зарядки телефонов.
  98. - польский водитель приятный.
  99. Чистота в салоні,
  100. зручні крісла,
  101. достатньо місця,
  102. дуже чистий туалет.
  103. Професійні водії,
  104. чистий автобус,
  105. працюючий туалет,
  106. достатньо місця для ніг,
  107. зручні крісла
  108. Мамку вашу сунул вынул
  109. Ахахаххаа
  110. По всьому мінус!!!!!!!
  111. бувають і досить вдалі рейси, але лотерея лякає
  112. Не побачила
  113. Чистый салон, добрые водители удобные автобус, зарядки работают
  114. Автобус достатньо зручний.
  115. Рейси без затримок. Чистий салон та туалет. Працюють кондиціонери.
  116. Туалет в автобусі, зручні крісла
  117. Немає.Не рекомендую як перевізника.
  118. Нам пощастило з українськими водіями
  119. НЕМАЄ!
  120. Ніяких
  121. Вже більше довблять
  122. Юрія Михайловича довблять по тузу
  123. Вайфай є, колеса крутяться, кондиціонер працює.
  124. плюсов нет
  125. Кондиціонер.
  126. В цій поїздці лише мінуси!! Ганьба таким водіям!!!
  127. Відносно інших операторів дешевші квитки, раніше начебто так не лажали.
  128. Немає жодних плюсів
  129. Приехал вовремя на место отправления.
  130. Професійні водії.
  131. Комфортний та чистий автобус.
  132. Є зарядка над сидінням.
  133. Один водій був чемний.Другий дозволяв собі занадто ,,колхозні,, насмішки.
  134. Просторний салон
  135. Легко забронювати та купити квитки.
  136. Є розетки, туалет на 2, але є
  137. На западном направлении все хорошо
  138. НЕМА
  139. Комфортний та чистий автобус
  140. Є зарядка під сидінням
  141. Доступна ціна
  142. Розетки працювали
  143. Туалет теж
  144. Чисто
  145. 2 рази приїхала на 2 години швидше
  146. Автобуси були завжди вчасно
  147. Отсутвуют
  148. Розетки
  149. Безлімітний вай-фай
  150. Чистий туалет
  151. Комфортні сидіння
  152. Доброзичливі водії
  153. Нету
  154. Нет плюсов
  155. З Варшави був гарний автобус
  156. 1. Чистота
  157. 2. Людяність
  158. 3. Ввічливість
  159. 4. Швидкість
  160. 5. Комфорт
  161. Чистий автобус,вчасно приїхав.
  162. Їх просто нема
  163. 1. Все-таки доїхали
  164. Тепло
  165. Отсутствуют
  166. отсутствуют
  167. Кваліфіковані водії цього рейсу
  168. нету
  169. Швидко
  170. Гарні водії
  171. хороші ціни
  172. Швидкість і пунктуальність
  173. Не має
  174. Візуально красиві автобуси
  175. Працював Wi-FI, туалет, розетки
  176. Зручно
  177. Отсутствуют. К сожалению на многих направлениях они монополисты.
  178. Квіток дешевше ніж у інших, трішки
  179. Ввічливість, комфортабельність
  180. Одни минусы, плюсов никаких не увидел
  181. Комфортабельний автобус,приємні і ввічливі водії
  182. Чистота, ввічливість, все працює
  183. Працював туалет в автобусі і WiFi з обмеженням на 150мб.
  184. Класні водії
  185. Вода/кава на борту
  186. Відсутність частих зупинок
  187. все було чудово
  188. Wifi; туалет; вічливі водії; чіткість графіку.
  189. -Автобуси чисті (і німецької, і української реєстрації)
  190. -Туалети працювали і чисті ( і там, і там), хоча чистота -це і "робота" пасажирів.
  191. -Розетки були і працювати тільки в автобусі німецької реєстрації, в "українському" автобусі не було розеток.
  192. -вчасно.
  193. -їзда порівняно безпечна
  194. -в "українському" автобусі водії таки були більш привітними і інформативними
  195. Хороший автобус
  196. Плюсів не бачу
  197. На такому автобусі і з такими водіями одні плюси
  198. Доїхала
  199. Я доїхала
  200. Працюють розетки
  201. Вічливі водії
  202. Чистий та робочий туалет
  203. Кондеціонери працюють
  204. Зручні сидіння
  205. Комфортна подорож
  206. плюсів тут немає тут сплошні мінуси
  207. - - - - -
  208. Прибуття
  209. Чистий автобус, відкидні сидіння, працюючий туалет, працююча система кондиціонера, достатньо місця між сидіннями, достатньо зупинок , дуже чемні водії
  210. Никаких плюсов!!! Не верьте им! Информация с сайта не соответствует
  211. исходя из моего опыта их нет
  212. Украинские водители спасибо большое
  213. ехал на легке потом
  214. Хороші і професійні водії, вай фай ,працюючий туалет
  215. Доїхали за 12 годин. Дякуємо водіям
  216. Можно доехать куда-то
  217. кошти хоч повернули, і на тому дякую
  218. Удобство покупки билетов
  219. Wi fi
  220. Не виявлено
  221. Автобус
  222. Автобус чистий, зручні сидіння. Їхав без запізнення.
  223. 1.Водії професіонали
  224. 2.Автобуси нові
  225. 3.Комфортні умови
  226. 4.Надсилались на електронну пошту повідомлення про зміни, що дуже допомагало зорієнтуватись
  227. плюс в том, что карма их настигнет, а минус в том, что я не смогу смотреть им в глаза, когда они будут мучительно скончаться....
  228. Вежл водители,розетки работают
  229. Все ок.
  230. Працює інтернет, мінімальний маршрут, чисто, охайно, ввічливий персонал
  231. В автобусах есть туалеты,ранние рейсы
  232. Довезли
  233. Неплохого качества кресла
  234. Комфортний автобус , чистий туалет
  235. Доехали и Слава Богу!
  236. Нажаль немає
  237. Таких звісно немає
  238. - Наявність працюючого туалета
  239. Водії
  240. Туалет в автобусі
  241. Можно купить билеты онлайн.
  242. Нема жодного
  243. Все як заявлено
  244. Очень хорошо на*бывают людей
  245. Всі плюси
  246. 0!!!!
  247. Купівля квитків онлайн
  248. Хорошие водители, чистый салон, все работало в обе стороны.
  249. Екіпаж рейсу 3280
  250. Не бачу ніяких
  251. в рейсі все пройходило нормально, водії коректні
  252. Не бачила плюсів,але гроші з карти знімають миттєво
  253. Не вдалося побачити жодного.
  254. Нуль,нуль,мінус величезний НУЛЬ
  255. чистий туалет,постійно працював, зручні сидіння,високо кваліфіковані водії. автобус зручно їхав.на пряму. до Варшави.
  256. Більше немає
  257. Чистота
  258. Порядність водіїв
  259. Все супер
  260. Чисто. Нормальна температура в салоні.
  261. Кондиціонер і туалет працювали
  262. Не собирает чемоданы ,отклоняясь от маршрута.Работает кондиционер.
  263. За минутами плюсов не видно.
  264. Ніяких.
  265. +Внешний вид автобуса и водителя.
  266. Плюсів не має
  267. Все ок
  268. Нормальні водії. Ввічливі, робили часто зупинки. Де можна було набрати води . В автобусі є туалет. І можна зарядити телефон
  269. Дають воду.
  270. Їде і слава Богу.
  271. Якщо ви мазохіст то там одні плюси
  272. Все вчасно
  273. Адекватні водії
  274. Справні розетки
  275. Туалет
  276. Чистота, рабочие розетки, туалет, цена
  277. Чистий зручний автобус
  278. Хорошие водители
  279. Сучасні, нові автобуси, водії ввічливі
  280. Ноль ноль ноль
  281. На автобусі є номер за склом,що полегшує пошук твого рейсу.Туалет.Більше нічого доброго
  282. Нет.Долгие пересадки между городами.Нужно ждать по несколько часов совершенно не на благоустроенных остановках.
  283. Вайфай , комфорт
  284. гроші повернули в один бік,
  285. чесно, їх нема
  286. Жодного плюсу немає, це просто жах!
  287. ШАХРАЇ
  288. Не увидела
  289. Доехал и слава Богу - это девиз этой конторы
  290. Плюси були,але все то марне...
  291. Было место для ног
  292. Нормальные водители не было хамства,где надо помогали с чемоданом
  293. Автобус нормальный
  294. Приехали раньше на 3,5 часа
  295. Вежливые водители(во 2ом автобусе)
  296. Ввічливі водії, допомогли з багажем, робили зупинки для туалету та щось купити поїсти.
  297. Охайний салон, робочі розетки, роблять зупинки на туалет/каву та чай, обачні, дбайливі
  298. Супер водіі
  299. Зелененький колір автобуса, маскується під Європу
  300. Хотя бы доставили до конечной точки + понимающие водители
  301. Чемні та чуйні водії, комфортний салон, дорога без затримок
  302. Всё хорошо
  303. Не виявлено.
  304. Приехали вовремя.
  305. Вежливые водители
  306. Не знаю
  307. 2 водія, тепло в салоні.
  308. Не повертають речі. Водій взяв за 3 доп. сумки 300 грн хоча на сайті написано 65 за 1.
  309. Нет, нас кинули
  310. Дуже тепло в салоні , вайфай( але з перебоями) , прямий маршрут без пересадок , юсб розетки , автобус все ж таки приїхав до місця призначення
  311. Гарний автобус, але без вайфаю
  312. Почти без опозданий, комфортно, туалет все время работал.
  313. Часті рейси, працував туалет, есть інтернет
  314. Працює туалет і розетки
  315. Часто есть рейсы
  316. Немм
  317. Комфорт,хорошие водители.
  318. Плюсов нет абсолютно
  319. Плюсів немає.
  320. Комфортний автобус.
  321. Нету плюсов.
  322. лише приємний волій, який спокійно намагався допомогти та замінити рейси пасажирам, хоча на водія вилилось багато бруду від незадоволених пасажирів
  323. недорогие билеты по сровнению с другими компаниями
  324. лёгкость и быстрость в оплате
  325. Розетки, удобні крісла
  326. Робота водіїв
  327. Попадаються хороші водії, деякі з них допомагають нести багаж
  328. комфортні сидіння,туалет
  329. Цена
  330. Швидко,комфортно
  331. Вайфай працює
  332. Сервіс, чистота, вічливий персонал
  333. Інший рейс Відень Кракові був нормальний
  334. Водії професіонали!
  335. Відмінна якість обслуговування
  336. Ідеальна подорож
  337. Всё понравилось
  338. Все добре
  339. Може водій нормальний і подорож буде добра, ще не знаю
  340. 1. единственный плюс, что все же немного работает кондиционер
  341. 2. вай фай есть, но слабоват, хватит только для отправки сообщения
  342. Можливість відслідковувати статус рейсу через додаток.Комфортні умови перевезень.
  343. Нет ни одного потому как даже не смогла что то найти
  344. Не вижу плюсов , одни разочарования
  345. Вот вам и европейский сервис!
  346. Це величезний жирний мінус!!!!
  347. Удобные автобусы.
  348. После этого случая , я не вижу плюсов
  349. Внутри автобус оккурптный
  350. Доехала не инвалидом а слегка поломаной
  351. Приятные водители
  352. Кондиціонер, туалет, вайфай працює.
  353. Чудова клієнтоорієнтованість. На пересадках легко знайти потрібну зупинку, оскільки вона облаштована під саму компанію і її видно здалеку. Чемні та люб‘язні водії.
  354. Вивід. Отже- це не наша провина. Томущо ми підійшли до співробітника вокзалу, який записував всі номери автобусів і в його записах , автобуса з нашим номером не було.
  355. относительно небольшая цена, убрано в салоне
  356. Туалет, резетки
  357. Удобное и быстрое бронирование
  358. Туалет в автобусе
  359. Розетки в автобусі, туалет в автобусі
  360. Из нет
  361. Доброзичливі водії, комфортний автобус, справний туалет
  362. По дорозі до Варшави все було супер
  363. Туалет;
  364. Розетки біля кожного сидіння;
  365. Багато місця між сидіннями.
  366. Немає плюсів
  367. Приехали во время
  368. Автобус чистый
  369. Частые остановки
  370. Салон чистый
  371. Не одного плюса.
  372. Є туалет
  373. Нас затримали на кордоні 5 годин,але все одно водії наздогнали цей час і ми приїхали на вокзал всього на 1 годину пізніше,а не на 5
  374. В салоні чисто та нормальний запах
  375. Я проїхала 4 країни,і те що мені дуже сподобалося я побачила центри великих міст,буде приємні враження
  376. Красивый автобус
  377. дешево
  378. Здравствуйте, начиталась многоооо плохих отзывов, рискнули поехать этим перевозчиком , скажу сразу - мы очень рады , честное слово- перевозчик супер
  379. Мы рады , очень рады , спасибо FlixBus, буду пользоваться только вашими перевозками ❤️
  380. Пока что только плюсы

Flixbus недостатки

  1. Непрофесійне ставлення до людей які купили квиток з іншим міст України
  2. Недотримання призначених зупинок водієм
  3. Проблема в роботі служби підтримки
  4. Систематичне скасування рейсів за лічені години до відправлення.
  5. Відміна та перенос рейсів. Проблеми в работі сайта
  6. Вночі було прохолодно в автобусі, але після того як повідомили водіям, вони підвищили температуру.
  7. Запізнились на 3-4 години, але це вина контролю на кордоні, тому відповідальність бронювати наступні пересадки і поїздки на пасажирові. Я собі закладала 7 годин між автобусом і літаком. Приїхала в аеропорт за 3 години до літака:)
  8. Сама грузила чемоданы;
  9. Некомфортный автобус;
  10. Отсутствие WiFi;
  11. Писк на торпеде, который не давал спать;
  12. Опоздание транспорта;
  13. Люди забирают вещи сами(были случаи, когда забрали чужие вещи).
  14. Деньги гребут, а сервиса нет.
  15. 1). Запізнення рейсів; 2) Слабкий інтернет; 3) Комунікація водій-посажир.
  16. 1. Поведінка водіїв пеоекриває всі плюси
  17. 2. Велика імовірність залишитися без багажу
  18. 3. Відсутність комунікації з компанією
  19. 4. Відсутність інтересу керівництва компанії до вражень пасажирів стосовно якості наданих послуг.
  20. Не дотримуються графіку
  21. Нема заявлених умов та послуг
  22. Не реагують на дзвінки
  23. Нав'язують додаткові пересадки
  24. Непунктуальність, непорядність, пофігізм ,відсутність будь яких вибачень! Байдужість
  25. Відсутній контроль за багажем
  26. Рейси таки мають звичку запізнюватися :(
  27. Водій приїхав раніше ніж треба та на захотів чекати
  28. Поддержки нет. Водители оставляют пассажиров. Уезжают на остановках просто без пассажиров! Просто постоянно отправляют раньше указанного в расписании и раньше озвученного
  29. Хамовити водії
  30. Запізнення
  31. Незрозуміле формування ціни
  32. Водитель хам
  33. Поломанное сидение
  34. Завышенные цены
  35. Не работает служба поддержки в выходные дни
  36. Один великий мінус
  37. Наихудший
  38. Сервіс - нижче мінімального
  39. маніпуляція з квитками, одностороння зміна перевізником суттєвих умов договору перевезенння (бронювання/зміна бронювання квитків);
  40. майже повна відсутність інтернету впродовж всієї подорожі інтернет працює перших 10 хв а далі його просто немає.
  41. автобуси запізнюються майже завжди
  42. водії автобусів не вічливі
  43. водій хамло. усі інші мінуси перерахувала вище
  44. шахрайство з квитками - беруть додаткові гроші за комфортніші місця, а садять де попало, бикування водіїв, вражаюче жахливае недбальство з виїзними документами на рейсовий транспорт
  45. - Туалет не працював
  46. - Відсутні чай, кава
  47. - Водії хами
  48. Служба поддержки ничем не помогает, работаю только до 17:00
  49. Самовольно переносят ваши поездки.
  50. Не платіть за певні місця. Ви їх не отримаєте.
  51. Водителя очень ужасные!!! Нет слов ?
  52. За свої кошти ви купуєте собі: місце стоячи, гонки на дорозі, повну відсутність онлайн підтримки і поїздку, яка буде оплачена і ніколи не відбудеться.
  53. Не побачила
  54. ОДНІ СУЦІЛЬНІ. Наверху все вказала. Жахлива підтримка, зневажливе становлення, ще й крадії. Хамське обслуговування горячії лінії. ЖОДНОГО фізичного філіалу. Короче, "Рога і копита"
  55. Не було
  56. ВСЕ, читати мій відгук
  57. -водії хами
  58. -водії присвоюють гроші
  59. -смердючий автобус
  60. Не попередили про скасування рейсу. Зірвана поїздка.
  61. Минусы - Абсолютно всё, начиная с момента приобретения билета.
  62. Дохріна, читайте вище?
  63. Короткі зупинки
  64. Все абсолютно. Не комфортно зовсім. Обидва автобуси запізнилися на півгодини. Водії хами
  65. Меня не довезли согласно купленому билету,деньги за то,что мне пришлось самой добираться,не вернули.
  66. Грабують ваші гроші, не надаючи послуги!!!
  67. Хамство
  68. Порушення чинного законодавства
  69. Нііколи не повертають кошти
  70. Поламані крісла
  71. Викрадений багаж
  72. Номера місця, який вказаний у квитку – в самому автобусі навіть не існує
  73. Все дуже погано
  74. ШАХРАЇ
  75. Жахлива система, порушення прав. І кошти тобі ніхто не поверне за те що вони накосячили
  76. Ніхто не попереджає про запізнення при купівлі квитка. Можна спізнитися і попасти на немалі гроші....
  77. - не фірмовий автобус
  78. - сидіння не тримало нахил
  79. - непрацюючі розетки
  80. - зверху замаленькі полички, сумку рюкзак не покласти
  81. - жодної шторки від сонця
  82. Существование этой компании
  83. Відсутність всіх зручностей вказаних при замовлені квитків
  84. Поганий сервіс, погані водії, не повертають гроші.
  85. Забули заправити автобус
  86. Стояли по серед траси більше двох годин
  87. Доїхали до кордону, стали в чергу і тільки потім водії зрозуміли, що потрібно повернутись в місто і заправити автобус
  88. Зміна рейсів, повернення коштів на рахунок бонусу, без попередження забрали послугу без сусіда , водії хамлять
  89. Жах с пограбуванням
  90. Цензурних слів просто нема
  91. Рейс 1291, 25 жовтня
  92. Мало место между сиденьями, ужасный туалет, отношение водителей пофигизм полный
  93. жарко, не повертають кошти.
  94. Це жесть
  95. Дорого
  96. Довго
  97. Незручно
  98. Несучасно
  99. Немає
  100. Їми не завжди можна скористатися ,тоді гроші на вітер.
  101. Немає компенсації за втрачені кошти на білети та житло
  102. Запізнення рейсів, що може вплинути на наступні рейси. Багато стресу. Гроші не повертають. Нікого не цікавлять Ваші проблеми. Все тільки на Вашій відповідальності. Часто по- дурному сплановані пересадки.
  103. Хамство персоналу.
  104. Один суцільний мінус
  105. Слідкуйте за своїм багажем самі
  106. ненадійний перевізник
  107. Никакой гарантии безопасности, доставки до места назначения и возврата денег
  108. Плохой вай фай
  109. Водителям все равно на вас,они могут вас оставить на остановке
  110. Зламаний туалет
  111. Непрацюючі розетки
  112. Повна безвідповідальність при дотриманні часу перевезень.
  113. Не дозвонитися до диспетчерів , нереально. Повернення квитка у вигляді бонуса. Не вказується платформа прибуття.
  114. Усе що повʼязано з цим перевізником
  115. Диспетчери, водії, автобуси, пунктуальність
  116. Не користуйтесь FlixBus взагалі
  117. Фірма відправила в рейс несправну машину!!! Водії неввічливі, грубо розмовляли. Не надано транспорт для пересадки в зв*язку з повною поломкою автобуса рейсу 3272. Не користуйтесь автобусами "Flixbus"
  118. Зневажливі і пихаті водії
  119. Вони скрізь
  120. повна безвідповідальність, відсутність комунікації між водіями, з пасажирами, не працює гаряча лінія, байдужість!
  121. никаких обязательств, от слова совсем!
  122. 1.У вас могут просто украсть багаж;
  123. 2.Таких грубиянов и халатных водителей я ещё не встречала нигде;
  124. 3.Ответсвенности не несут(по их словам)
  125. - Завишена ціна за квиток. Рівнозначна, а то й дорожче за поїзд.
  126. - Паски безпеки зломані.
  127. - Умови повернення квитка
  128. Не оголошують зупинок
  129. Не рахують і не перевіряють чи всі на місцях!
  130. - Ужасные сидения, от которых спустя час начинает ломить поясницу.
  131. - Хамское отношение со стороны русскоговорящего персонала.
  132. - Плохо пахнет в салоне.
  133. Затримка рейса на три години, несправна розетка,
  134. поганий wi-fi,
  135. поміняли місце, за яке попередньо оплатила...
  136. Только одни минусы , самая ужасная контора ( по-другому назвать нельзя )
  137. Погано працюючий WiFi
  138. Одни минусы
  139. Не получил удовольствия
  140. Выше написал)
  141. Плюси відсутні!!!! Автобуси не справні!!!! Немає діалогу, тех підтримки! Зате продають квитки 24/7 ?
  142. Низький рівень комунікації з пасажирами
  143. Сплошные минусы
  144. Неможливо зв'язатися з диспетчером. Тільки онлайн
  145. Очень было холодно ночью, не было воды в кране в туалете
  146. Водії хами.
  147. Час очікування на кордоні
  148. При відміні рейса, гроші повертають ваучером. Хотілося б мати опцію отримання назад грошей на картку, а не тільки ваучером, бо в нашому випадку, альтернативних рейсів на потрібний нам день та час не було.
  149. Загальне враження і все, що я описала вище
  150. Не працює цілодобово тех.підтримка.Гроші повертати не хочуть,кажуть їм просто шкода.Флікс бас не несе жодної відповідальності.
  151. Сервіс
  152. ВСЕ!Люди не купуйте це лайно!
  153. Всі які перечисленні у відгуку
  154. Все ще не достатньо
  155. Мало довблять
  156. минусы читайте в коментах
  157. Все від того як ви тільки подумали скористатись
  158. Все.
  159. Залишили на вокзалі і поїхали без мене ,хоча я залишала свою почту і номер телефону для наданн всієї інформації 4 рази
  160. Водії хами, зухвале ставлення до пасажирів
  161. Ганьба!!! Жахливе відношення!!!
  162. Існування цієї фірми
  163. Іноді трапляється суцільний жах, нікому в цей момент ви не потрібні і ніхто не допоможе. Водії просто "янголи ігнорування" з їхніми відповідями на ваші великі проблеми, навіть не зауваження.
  164. Зламані автобуси, які запізнюються і через це людина не встигає на потяг. Кошти не відшкодовуються. Жахливі водії. Брудні автобуси. Флікс бас не несе жодної відповідальності
  165. Не повертають втрачені гроші за квитки
  166. Кончені
  167. Неочікувана підстава від фліксбуса
  168. Туалета нет,сидения жосткие ,водители хамы , бросают пассажиров.
  169. Недоліків немає
  170. Антисанітарія
  171. Выше
  172. Доброго дня. Так сталося, що на переході Шегині з Польщею, автобус прочекав 17 годин. ? ? ? Загальне запізнення автобусу більш як 12 годин. В туалеті в автобусі закінчилась вода, по перетину кордону водії зробили дуже швидку зупинку у туалет та відмовилися зробити зупинку біля заправки або магазину! За 17 годин у людей було з'їдено та випито навіть те, що було куплено на кордоні під час довгого чекання. ? Всі подальші зупинки були виключно для висадки пасажирів без затримки, бо водії спішили повернутися в Україну ввечері...
  173. Компанія не зацікавлена в розгляді скарг пасажирів.
  174. Гроші не повертають.
  175. Складно поїхати так як запланував. Скасовують рейс без пояснень та вибачень.
  176. Вай фай не працює. Водії грубі, не дуже хотіли людей випускати купити їжу, підганяли.
  177. Додаток погано працює, не можна відстежити поїздку, коли заїжджаємо в Україну
  178. Не применяют в биотуалети антисептики воняет на весь автобус
  179. ВСІ МІНУСИ
  180. Не своєчасне відправлення
  181. Агресивний водій
  182. Відсутність засобів безпеки для маленьких дітей та інвалідів на колясці
  183. Відсутність Wi Fi
  184. Не працюючий телевізор кожного разу
  185. 1 раз вайфай працював лише в польщі а в Україні ні
  186. Кожну зупинку дивилася за валізою щоб не забрав хтось з людей
  187. Отменяют или переносят рейсы без предупреждения. Автобусы грязные, водители грубые.
  188. Слишком много
  189. Для мене не було жодного мінуса в цій поїздці
  190. Резинок нет
  191. Водители без настроения
  192. Место которое было моё было занятое ,водитель сказал садитесь на другое
  193. Заряжаю телефон сидя на ступеньках пи***ц одним словом 2 тысячи билет,брала что бы было с зарядкой ужас просто
  194. Минусы можно перечислять долго. Хватит на книгу.
  195. Спізнився на півгодини. Не було попередження. З Вільнюса був жахливий автобус.
  196. Безтолкова служба підтримки
  197. Ніякого контролю за валізами
  198. Грубість
  199. Перебронювання без відомості покупця
  200. Ніхто не несе відповідальності.
  201. Хамовиті водії
  202. Безвідповідальне ставлення до багажу пасажирів
  203. Жахливий сервіс, який маскують за «ви з вами звʼяжемося»
  204. Несправна систем потоплення
  205. поїздка закінчилась не почавшись)
  206. Жахливе відношення до людей, за чий рахунок вони існують
  207. 1. Запізнення на 6 годин
  208. Відношення водіїв до пасажирів, як до скота.
  209. Туалет вонючий і не працює
  210. Обслуговування 0
  211. Отношение к людям отвратительное
  212. наглые хамовитые неадекватные водители и так далее
  213. Не було проблем
  214. компания ебланов
  215. Безвідповідальні водії
  216. Жахливе надання послуг перевезення пасажирів
  217. Обман потребителей
  218. Отказ в каких-либо компенсациях
  219. Перекладывание своей вины в связи с невыполнением обязательств на пассажиров
  220. Хамство, отсутствие безопасности, не пунктуальность, как говорил мне один из их водителей «доехали, и слава богу, что вы от нас хотите»!
  221. Не знайдений багаж, не надана медична допомога пасажиру, який іде з дитиною, приниження та грубість водія по відношенню до пасажира у присутності інших пасажирів!
  222. Автобуси брудні в салоні інтернет непрацює
  223. Клопи
  224. Небезпечне водіння, висока аварійність
  225. Не чемні водії
  226. Брудні вікна
  227. Потіють вікна
  228. сервіс, служба підтримки, дистанція між сидіннями в автобусі, затримки, хамство водіїв
  229. Інтернет (ніколи не знаєш чи працюватиме він цього рейсу)
  230. Туалет (як і коли водій захоче)
  231. Зважування валіз і їх доплата
  232. Водії не привітні
  233. Вкрали багаж і не компенсували збитки
  234. Розетки
  235. Сплошний мінус!
  236. Немає.
  237. Непунктуальность, недобросовестность, необязательность, тотальное неуважение к клиентам, безнаказанность
  238. Їх так багато
  239. Сплошные неприятности от таких поездок, хорошо что хоть самое важное было при мне, а так бы остался ни с чем...
  240. Не можливо повернути кошти за рейс, який скасували через аварію
  241. Нема
  242. Не має
  243. Політика компанії
  244. Ставлення водіїв
  245. Відмова везти коляску
  246. Автобус трохи запізнився
  247. одни минусы
  248. не знайшла
  249. -Відношення працівників ...не можливо знайти вірне для описання слово -зверхній ігнор - я би це так назвала. Думаю, то не від водіїв залежить, а від політики компанії, бо ринок ними зайнятий і все-рівно їх послугами користуватись будуть. Якщо так бережуть водіїв від стресів, тоді на зупинках треба щоб з'являлась стюардеса, від якої можна отримати відповіді.
  250. -в порівнянні з іншими подібними перевізниками (автобуси) вартість більша, а сервіс то й же.
  251. -відсутність контролю за пасажирами і багажем. я-то валізу втратила, але ще ми і пасажира залишили на зупинці з дозволеним виходом, добре, що спохватились сусіди...
  252. Водитель дикарь ночью орал смеялся, утром врубил музыку на весь салон
  253. Служба підтримки клієнтів не працює,а має бути зі своїми па ажирами 24/7. Не повертають кошти. Автобуси смердючі ,без вай фай і води в туалеті,не працюючі розетки.
  254. Відпочити нереально
  255. Вай-фай, його не має
  256. Затримки
  257. Груба поведінка водіїв
  258. ?Запізнення автобуса на півгодини на станцію відправлення
  259. ?Відсутність вайфай по всьому маршруту
  260. ?Відсутність електрики для зарядки мобільного, розетки є а струму в них нема
  261. ?Дівчину вдарили дверима, вся рука дівчини в синцях
  262. ?Смердючі та забризкані сечею туалети і їдкий запах сечі в радіусі 5 м від них
  263. ?Відсутність в нужнику туалетного паперу і мила
  264. ?Хамовиті не ввічливі водії
  265. ?Мою валізу просто було викинуто з багажного відсіку по приїзду на дорогу і вона валялась під ногами пасажирів, замість того, щоб бути в багажному відсіку, де я очікувала її знайти, вийшовши з автобусу
  266. - Запах в автобусі
  267. - відсутність зупинок
  268. - відсутність води в туалеті
  269. - неввічливі водії
  270. - не працює гаряча лінія
  271. - жахливий клієнтський сервіс
  272. - незручні, тверді сидіння
  273. - зламане крісло
  274. - поганий інтернет, користувалась своїм роумінгом
  275. - відсутність захисту прав споживачів
  276. - крадуть речі
  277. - компанія шахраїв
  278. Ціни дуже виросли
  279. тут що не назвеш все буде мінусами
  280. ужас !ужас !ужас!
  281. Багаж і місця
  282. Водії делітанти і аферисти .
  283. Не було Wi-Fi, запізнилась на літак, немає пледів
  284. Сидіння розслабитисЯ не можливо, про спати годі й думати.
  285. Всё! От сервиса на сайте, до отношения водителей, туалет, итд
  286. Поляки просто по свински обращаются с людьми
  287. ехал без вещей
  288. 100000 минусов
  289. Одні мінуси
  290. Туалет закрили в Карпатах і відкрили аж у Львові, треба це враховувати при подорожі з дітьми.
  291. Ціна не відповідає послугам.
  292. 1 Розетка на 2 місця
  293. Можно получить самый ужасный сервис в Старой Европе!
  294. Всю дорогу дихала через кофту, бо цигарками смерділо так що просто вже нудило. Водії агресивні і огидні. 12 годин без можливості поїсти.
  295. спаплюжені плани і гідність
  296. Неорганизованность при перебронировке
  297. Иногда не особо приветливые водители
  298. Опоздания автобуса
  299. Скасовані рейси без повернення коштів, гаряча лінія на яку нереально дозвонитись, довгі відповіді на офісні звернення на пошту та некомпетентні працівники в офісі
  300. Автобуси постійно запізнюються. Водії брешуть що на під'їзді. Оператор не попереджає за затримку.
  301. Дуже погане обслуговування.
  302. ОДНИ Минусы
  303. Жахливе ставлення до клієнтів
  304. Не професійне обслуговування
  305. - не зручні крісла( вони нє розкладаються )
  306. -хамовиті , безвідповідальні водії
  307. -запізнення автобуса усюди
  308. - огидний сервіс
  309. - смердячий туалет
  310. -незручні крісла
  311. -дужє холодно у салоні автобуса
  312. - у звʼязку з запізнення знайти що ніхто вам нє допоможе.
  313. Безвідповідальні !!!
  314. Горячая линия, водитель, цены, тех.поддержка- полнейшей отсутствие.
  315. Відношення водіїв
  316. Неможливо додзвонитися на гарячу лінію
  317. Немає повної інформації про перевізника
  318. Подвійна оплата
  319. Вонючий туалет
  320. Розетка не працювала
  321. Водії не реагують на звернення пасажирів
  322. Автобусы ездят не по расписанию, оператору дозвониться нереально, водители хамы
  323. Все пункты.
  324. Туалет вонял, сервиса нет,рулетка на деньги,планировать с этой компанией пересадочный рейс НЕЛЬЗЯ!!!
  325. Залишили людину в іншому місті і поїхали
  326. Залишили і автобусі мої речі
  327. Не відповідають
  328. Водії жахливі
  329. Компанія просто неадекватна
  330. Дійсно, WiFi не працював.
  331. З цим трішки треба розібратися.
  332. Опоздание автобусов, не имение возможности связаться с живым оператором,деньги за поездку до сих пор не вернули четвёртый день!!!
  333. Пи******
  334. Все жахливо!
  335. Жахливі водії,які грубили жінкам.
  336. Брудно в туалеті.
  337. Wi-Fi майже не було.
  338. Холодно.
  339. А ще водії не вміють їздити,таке відчуття,що вони везуть товар але точно не людей.
  340. На гарячу лінію взагалі по будь яких питаннях дозвонитись не можна.
  341. Скасовують рейси,які були зарання замовленні.
  342. Змінюють сидячі місця,без відому пасажира.
  343. Невежливые
  344. Непунктуальные
  345. Нежелание отстоять клиента(о том что у меня платное фиксированное место они махнули рукой,сказали рассадка свободная,то есть деньги в пустоту.
  346. Маленькая вместимость полки в самом салоне .
  347. Поломанные розетки
  348. Поломанные планшеты для просмотра фильмов
  349. Водители хамы
  350. Не придерживаются расписания
  351. Хамовиті водії ,холодно , не було ковдри і пакетів ( коли тошнить)
  352. - грязно по всему автобусу
  353. - вонь туалета на весь автобус
  354. - опоздал на два часа сорок минут
  355. - поломка по дороге
  356. - неопрятные водители
  357. - ночью сильно замёрзли
  358. Жахливе відношення до пасажирів.
  359. Сервіс 0/10
  360. Кваліфікація водіїв -10/10
  361. Жахливе ставлення до пасажирів в ситуаціях які сама ж компанія і створює, як наприклад зміна місця без вашої згоди.
  362. 1. Грубые водители
  363. 2. Гаряча лінія працює з 9.00 до 17.00 тільки в будні дні, додзвонитися проблематично.
  364. 3. Не соответствие маршруту.
  365. Вайфаю який зазначений при купівлі квитків НЕМАЄ.
  366. Розетки частково не працювали у деяких пасажирів.
  367. Грубі водії. Що не спитаєш завжди гаркають на тебе.
  368. Гаряча лінія працює з 9.00 до 17.00 тільки в будні дні, додзвонитися проблематично.
  369. Чат зі спеціалістом. Я звʼязувалась протягом усього дня, час очікування спеціаліста близько години. Тільки один агент зміг мені відповісти і допомогти, інші(а я звʼязувалась з близько 5) - задають ті самі питання і нічим не можуть допомогти. (В моєму випадку заміна пропущеної пересадки на автобус).
  370. Хамство, незаконні умови повернення коштів
  371. ця поїздка це максимальний мінус
  372. - Ввічливість водіїв могла бути кращою.
  373. - При бронюванні, компанія в самий останній час вносить свої корективи, зі зміною часу як відправлення так і маршрут (з появою пересадки, більш довгий, +5-6 год.) без можливості відмовитися від поїздки і повернути кошти.
  374. - гаряча лінія працює з 9.00 до 17.00 тільки в будні дні і навіть в цей час додзвонитися проблематично. Не дивлячись, що номер 044… спілкування тільки англійською мовою.
  375. - Зависока ціна порівняно з іншими перевізниками.
  376. Нехтують пасажирами, їхати без скла але з ковдрою 3 години. Запізнення рейсу, не повертають кошти, не реагують на повідомлення. Скриваються з місця злочину
  377. Неисполнение обязательств по перевозке и воровство багажа
  378. Таких компаній взагалі не повинно існувати.
  379. Не возвращают деньги
  380. Жодних
  381. Всі мінуси
  382. Купуєте кота в мішку. Будете розраховувати на одне, а може вийти зовсім інше.
  383. Только то, что в Киев мы ехали спиной, потому что при выборе мест нам показывало обычный салон.
  384. Ціла компанія є суцільним мінусом
  385. Шахраї, які плювати хотіли на ваш час та гроші
  386. Одні тільки мінуси.
  387. Вкрадений багаж
  388. Один величезний мінус
  389. Мінус і все
  390. переплутаний багаж
  391. один великій мінус
  392. Великий жирний мінус
  393. Скотське ставлення водіїв до пасажирів. Не можливість повернути коштів за завдані збитки. Не діяча служба підтримки.
  394. Мільйон величезних МІНУС НУЛІВ
  395. не побачила.
  396. Вайфай слабкий, сидіння зламані, втрачений багаж ніхто вам не поверне. На зупинках можуть залишити і поїхали, їм все одно.
  397. Не помітила
  398. Найгірша поїздка, ніколи більше не зкортстуюсь цим перевізником. Wi-Fi немає , хоч заявлений перевізником.
  399. Нужно лишить лицензии.
  400. В заголовке написано.Плохо работает служба поддержки пассажиров.
  401. Отношение к людям ,состояние автобуса . Враньё по поводу доплаты и все только худшее
  402. Страйк фліксбусу
  403. Вина перевізника, а 10 тисяч втратила я
  404. Перечислила в тексте.
  405. Зіпсовані нерви, втрачений час та кошти.
  406. Отсутствие гарантироаанных услуг при высокой стоимости проезда
  407. Мінуси описав вище.
  408. Купила квитка , вони не приїхали . І не возмістили трати на квиток
  409. 1.Нигде нет нормального маршрута автобуса 2.Автобус прибыл в Кельн с опозданием. 3.WI-FI в автобусе «Flixbus» не работал на протяжении всего маршрута 4.Забытый багаж никто и не думает искать и возвращать
  410. Негативне ставлення до пасажирів
  411. Один суцільний великий мінус
  412. Туалет - повне жахіття. З таким нам в Європу далеко.
  413. -Грубість та хамсто водіїв
  414. -Відсутність туалету
  415. -Ігнорування будь-яких прохань
  416. Інтернет
  417. Трішки брудно
  418. Нет оператора, только чат-бот. В случае форс-мажора некому позвонить- разъяснить ситуацию.
  419. Немає wifi ВСЮ ДОРОГУ!
  420. Не знайшла
  421. Ваш фликсбус один сплошной минус . Получила море негативных эмоций и нервов , проплакала целую поездку
  422. Спекотно.Стільці не розкладаються.Замість 4 ,сиділо 5 людей
  423. Компанія шахраїв,які не повертають кошти
  424. Если у вас есть ночные рейсы значит должна быть круглосуточная горячая линия.Не советую эту компанию
  425. Повна безвідповідальність співробітників.
  426. Туалеты грязные.С багажом полный хаос.Водители абсолютно равнодушны к происходящему.
  427. Вся компания сплошной минус, где работают одни ненормальные!!
  428. Виходить, що польська компанія FlixBus Polska Sp. z.o.o. обманює пасажирів, збирає гроші за квитки, а потім робить якісь брудні дії, обманює пасажирів!! Не надає послугу перевезення!!!!
  429. Минусов нет
  430. а за обратну подоож вснули ваучер, на що він мені якщо я більше не збираюсь користуватись цією компанєю, проблеми не вирішують як повині, шукати новий бус
  431. Немає зв‘язку з перевізником!Не повертають кошти за нездійснені поїздки через їхнє запізнення!!!!
  432. КИДАЮТ ЛЮДЕЙ НА ДЕНЬГИ И НА ПРОИЗВОЛ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ИХ УСЛУГАМИ.
  433. Не попередили про зміну перевізника ніяк , деякі люди могли навіть не знайти свій рейс.
  434. Зробили пересадку у Львові , хоча платили за прямий рейс.
  435. Пересадка у Львові була без попередження і тривала 4 години.
  436. З багажем при пересадці ніхто не допомагав.
  437. Водії не знали чи казали що не знають нічого
  438. Последние деньги забирают у нищих пенсионеров.
  439. ГРОШІ ПРИ ВІДМІНІ КВИТКІВ НЕ ПОВЕРТАЮТЬ. ВТЮХУЮТЬ ВАУЧЕР НА ВСЮ ВАРТІСТЬ КВИТКІВ
  440. Водители Flixbus из Праги в Одессу
  441. Водій видав мою валізу не перевіривши номер який був на ній.
  442. Сервис, отношение к клиентам, сидения, отсутсвие wi-fi
  443. - цена немалая для таких убогих условий. Для сравнения, хороший перевозчик стоил мне всего лишь на 5 евро дороже, а за те же 25 евро можно райнэйром в гданьск долететь с прайорити тикетом.
  444. - подмена не соответствовала обеспечению банальных сантребований. В итоге вынуждены были делать остановки через каждый час по всем польским городам и весям. Посадили на вороного коня.
  445. - про отстутствие какого-то вай-фая, велкам-дринка и прочих кофиев я уже просто не говорю, не до них.
  446. Обдурили з місцями.
  447. Бронь не працює,хоча за бронь заплатили.
  448. Водії , без культури , без ума і фантазії,без володіння культури і поведінки.
  449. Помилкові люди ,сідають за кермо.
  450. Компанія видає себе за високопрофесійних,кваліфікованих, а на справді оділа в зелений комуфляж бездарів,які отримують наші гроші,і не оправдують наші сподівання.
  451. Дуже жалко,що перед тим ,як брати білети , не почитали відгуки.
  452. Туалет-бумаги немає.
  453. Більше не будемо щ цим перевізником мати справи.
  454. Да, не работает туалет,но вы хоть когда-то видели эту микро кабинку где повернуться нельзя и воняет если много и часто ходят, мне лучше без него и на остановке сходить
  455. Пишут что есть Вай фай, его нет и зачем это писать,потом же люди недовольны
  456. На границе стоять надо,но это не зависит от водителя
  457. Неудобные автобусы
  458. Места продаются по 2 раза
  459. В любий момент можуть зняти бронь на місця
  460. Минус в степени/квадрате
  461. не было интернета
  462. во время пересадки в городе Вена водитель отказался нас вести
  463. Немає wi-fi, та дуже не практичні сидіння для далеких міжнародних поїздках.
  464. Брудно
  465. Не комфортно
  466. Вбитий автобус
  467. Водії
  468. Сайт не працює
  469. Старий автобус,
  470. не працює вайфай
  471. Не працює туалет,
  472. Невиховані водії,
  473. не працює зв'язок з перевізником
  474. Всё остальное
  475. Затримки, відміна рейсів, жахливе ставлення до українців, центр підтримки не допомагає вирішити проблеми.
  476. Зачинений туалет, обмежений wi-fi
  477. Их нет,и нам повезло
  478. Несправні транспортні засоби, неналежний сервіс, небажання компанії відповідати за свою неякісну роботу.
  479. Собирали пассажиров по всей Швеции, испортили новые чемоданы
  480. Халатность компании
  481. Нет сервиса минимального, полный игнор клиентов, не работает туалет в автобусе, хамы водители
  482. Запізнюється, немає туалету, водії не виконають свої обов'язки, некомфортні сидіння, подають автобус, в якому фізично відсутні заброньовані місця
  483. Антисанітарія в туалеті.
  484. Халатність. Дійсно з номерками речей було би зручніше.
  485. Неможливо зв'язатися наприклад з філіалом у Львові або водієм
  486. Компания сплошной минус, нам проморочили голову, мы пол ночи ездили туда сюда, в итоге автобус проехал мимо города, не заехав за пассажирами
  487. Індиферентне ставлення до клієнтів
  488. Не розраховано час на пересадку.
  489. Я всю ніч переписувалася з агентом компанії, який ще мене запевняв, що моя дочка не сіла в автобус у Києві, хоча я точно знала, що вона їде в автобусі.
  490. Тобто немає ніякого обліку пасажирів, контролю за рейсом.
  491. Немає ніякого менеджменту та відповідальності.
  492. Затримка 13 хв , відсутність відповідальності за резервацію місць пасажирів, нема туалету для маршруту в 24 години
  493. Написала вище
  494. В некоторых автобусах были проблемы с вай фаем, по ночам часто было холодно
  495. Будьте готові,що вас кинуть на пів дорозі та доведеться розбиратися самому в іншій країні та шукати шляхи
  496. Проблеми з квітками, байдужесть до пассажирів
  497. Не виправдана ціна. Накрутка за сервіс якого немає.
  498. Неможливо розрахувати час в дорозі.
  499. Автобуси низького комфорту.
  500. Вся поїздка
  501. Отношение водителей, отсутсвие wi-fi
  502. Може запізнюватися
  503. Нет туалета, водители грубят пассажирам, может не быть розеток для зарядки телефона
  504. сплошные
  505. Пересадка до Киева.
  506. Автобус дальнего следования совершенно не комфортный для поездок !!!
  507. Оператор компанії Автокомбінат-1 подзвонив 8.10 в ранці дізнатися чи до їхали ми до Чехії де у нас мала бути пересадка на інший автобус до України.
  508. Обслуговування,хамське відношення до пасажирів.
  509. одні мінуси
  510. Водії груби,нагли,за копійку удавлять.Немає ніякого контролю водіїв,немає обратного зв'язку з людьми.
  511. Много
  512. не повідомлено про зміну транспорта
  513. автобус за принципов хто перший встав, того й тапки
  514. автобуси замінюють на менші, через що не всі можуть поїхати, хоча люди платять немалі гроші ще й за резерв самого місця
  515. гаряча лінія працює лише пн-пт до 17:00, але проблеми існують 24/7
  516. жахливе ставлення керівництва що до водіїв, що до пасажирів.
  517. нет связи с гарячей линией 24/7
  518. нет информации перед отправкой о возможных изменениях в отправке
  519. или отклонении в маршруте
  520. нужно быть внимательным чтобы ваш багаж не забрал кто то другой, - обизательно делать фото и видео, и наклейку с вашими инициалами!
  521. Не працює інтернет, грязный туалет
  522. Пересадка
  523. Цей автоперевізник один великий мінус
  524. Халатность,грубость.
  525. Немає зв'язку водіїв з компанією; Не працює інтернет WIFI
  526. одні мінуси.
  527. грубі водії,мінус чемодан,з того всього обіцяного і заявленного в рекламі flixbus то того немає,вони мабуть самі те все пишуть)
  528. Туалет
  529. Грубые водители
  530. Интернет
  531. Невозможно связаться со службой поддержки
  532. Ужасное отношение. Двойные билеты.Отсутсвие номеров водителей в билете
  533. Тільки мінуси
  534. Неповага до клієнта
  535. Відсутність сервісу для довготривалої подорожі
  536. Не працював вай фай
  537. Немає зв'язку з довідкою чи автобусом
  538. Мінусів немає
  539. хамское поведение водителей.
  540. 1.Ситуативный человеческий фактор. 2. Wi-Fi нет
  541. Відсутність розеток
  542. Холодно
  543. А от допомога в сервісі Ж А Х Л И В А
  544. Перечислил выше
  545. 1.в приложение невозможно выбрать место, в итоге сидишь где попало, или тебя постоянно пересаживают с места на место
  546. 2. ТУАЛЕТ НЕ РАБОТАЕТ
  547. 3. никаких розеток в автобусе нет
  548. 4. автобусы приходят совершенно не по расписанию
  549. Невідкривають туалет.
  550. Немає зв'язку з диспечером у разі затримки рейсів.
  551. Сотрудники безответственно относятся к проблеме с билетами, тупо разводят руками и говорят нам нечем вам помочь..(((((((((
  552. На превеликий жаль я дуже розчарований компанію flexbox тому що 02:08:2022 числа я замовив квитки від Хемніца доїхав до Штудгарду зробити одну пересадку приїхав 7:30 пересадка в 9:55 автобус не з'явився в інформаціоному мені повідомили що автобус приїхав в 12:00 тепер мені прийшлось залишатися в готелі наступного дня мені прийшлось купляти вже новий квиток щоб добратися до напрямку я дуже-дуже незадовільнений і навіть водії які їдуть в дорозі Не дивлячись на таку спеку шалену вони на заправці швидко собі купили напої а нікому не дозволяють вийти з автобусу це дуже дуже жахлива поведінка водіїв на жаль ні кому не порадив би цю компанію???
  553. Кидалово! Причём системное!
  554. Мінусів занадто багато щоб ці сволочі далі наживались на людях.
  555. Ждали автобус 2 часа, забыли пассажира на остановке, неудобные кресла
  556. Офис ошибся, водитель не исправил ситуацию, в итоге отсутствие безопасности для 7 летнего ребёнка.
  557. суцільні. втрачені кошти, час і нерви.
  558. Вайфай не работает в 90% случаев ,Номера техподдержки нет, а те что есть на сайте не работают .Операторы хамят и никак не содействуют
  559. Даже сервисом назвать трудно , офиса нет , горячей линии тоже нет , дозвониться на все номера с интернета нереально , водители хамят и не хотят помогать в трудных ситуациях . Единственная обратная связь это оператор чата онлайн , который не поможет вам ничем , ещё и хамит , общается на ты и всячески старается прекратить чат не решив проблему
  560. Проблемы в работе туалета. Характерный запах на весь салон
  561. Выше описано
  562. Туалет маленький, воды в раковине не было, нечем даже руки было помыть, только антисептик при входе, который даже спиртом не пахнет. Половину дороги с туалета воняло жутко!
  563. Не качественная работа персонала в целом (безответственная)
  564. Не было wi fi
  565. Довго стояли на кордоні(
  566. Працівники компанії нагрубили мені . Та іншим людям. Допомоги ніякої не запропонували.
  567. Не можна навіть сконтактуватися з консультантом
  568. услуги, за которые вы платите, по сути не предоставляются
  569. Грязный туалет маршрут 1133
  570. Нет чая и кофе на маршруте1326 и 1133
  571. Водители невежливы.
  572. Не стабильный wi fi
  573. Безответственные и недобросовестные перевозчики и водители
  574. Не внимательные водители к багажа пассажиров,розетки не работали
  575. Автобуси запізнюються, не приїжджають взагалі, погано працює служба підтримки
  576. При обращении к лично к водителю, делал вид, что не понимает тебя. Не следил за порядком в багажном отделении, можно брать что хочешь и швырять куда что хочешь
  577. Wi-Fi не працював, коли проїзджали Польщу, швидко закінчилась вода в туалеті.
  578. В усьому
  579. Мінуси на всьому
  580. Хамство водителя, отсутствие вайфай и туалета. Во время поездки водитель говорит по мобильному телефону.
  581. Поїздка назад була із жахливими грубіянами водіями
  582. Немає Wi-fi.
  583. Якщо у вас змінилися плани і ви захочете повернути кошти за придбану подорож, то будьте готові, вам кошти ця шахрайська компанія не поверне.
  584. Wifi не работает
  585. Туалет не работает
  586. Места перепутаны
  587. Водители хамы и не говорят на английском
  588. Туалеты на остановках платные
  589. Все остальное сплошной минус
  590. Одни сплошные минусы.
  591. Так,не все ідеально.
  592. У туалеті нажаль була відсутня вода,тому користуватися доводилось своєю питною щоб вимити руки
  593. Вайфай то з'являється то зникає протягом поїздки,тому варто купити мобільний інтернет на сім карту якщо буде необхідно
  594. І хотілося більший простір для ніг
  595. Ничего хорошего, только плохое
  596. вместо продажи билета - только блокируют деньги на счете, а билета нет
  597. Нет абсолютно, всё очень комфортно, в особенности если сравнивать с украинским транспортом
  598. Не обнаружено
  599. Водители
  600. Колл-центр
  601. Нет сопровождения в пути
Пассажирские перевозки
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 отзывов
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
795 отзывов