Flixbus- подумайте сто разів, перш ніж купувати квиток - Відгуки про Flixbus

Flixbus
Відгук додано 5 вересня, 2025 год 43 перегляда
Шановна служба підтримки FlixBus,
Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину).
Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів.
Після дзвінка на гарячу лінію FlixBus нам повідомили, що «автобус забрав усіх пасажирів і поїхав», та запропонували спробувати сісти на нього на іншій зупинці. Ми негайно вирушили туди зустріли там ще чотирьох людей, які також очікували цей автобус, однак автобус навіть не зупинився, а просто проїхав повз.
Після повторного звернення до служби підтримки нам повідомили, що:
Водій дійсно не зробив посадку на зазначеній зупинці.
Автобус повністю заповнений і не буде зупинятися на наступних запланованих зупинках, зокрема в м. Житомир, хоча там також чекали пасажири з квитками.
Мені незрозуміло, чому автобуси FlixBus не дотримуються графіку та зупинок, а пасажирів з дійсними квитками просто ігнорують. Це є неприпустимим ставленням до клієнтів, які заплатили повну вартість квитків і очікують належного обслуговування.
Служба підтримки запропонувала нам забронювати рейс на 12:30, на що ми погодилися. Проте, прийшовши на зупинку вже о 12:20, ми знову виявили, що автобус уже поїхав. В результаті нам довелося повертатися назад у Вінницю, не здійснивши поїздку, яку ми заздалегідь спланували й оплатили.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаю:
1. Повного повернення коштів за квиток, які не були використані не з нашої вини
2. Повернення коштів за дорогу з Вінниці у Києв та назад (50 літрів солярки) 3000 грн
3. Надання письмового пояснення, чому автобуси виїжджають раніше запланованого часу і не зупиняються на офіційно запланованих зупинках.
4. Інформацію про заходи, які компанія FlixBus вживе, аби запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
Додатково зазначаю, що маю свідків і докази, які підтверджують викладене.
Очікую на відповідь у найкоротші строки. У разі ігнорування залишаю за собою право звернутися до відповідних наглядових органів та залишити публічну скаргу.
З повагою, Костянтин.

Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Непрофесійне ставлення до людей які купили квиток з іншим міст України
  2. Недотримання призначених зупинок водієм
  3. Проблема в роботі служби підтримки




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Flixbus
Всі відгуки

1.8 5
1097 відгуків / 65239 переглядів
Пасажирські перевезення
MK Voyages
MK Voyages

Рейтинг: 2.9
34 відгука
Trans Express Bus
Trans Express Bus

Рейтинг: 4.7
12 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.5
2155 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.6
1641 відгук
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.8
975 відгуків
ФОП Козлова С.О.
ФОП Козлова С.О.

Рейтинг: 2.1
18 відгуків
Z-Time
Z-Time

Рейтинг: 1.4
199 відгуків
Pani Bus Кривой Рог
Pani Bus Кривой Рог

Рейтинг: 4.4
303 відгука