Спізнилась на пересадку (тримали довго на кордоні) і я спізнилася на пересадку на другий автобус,звернула сь до служби підтримки фліксбасу і вони мені повернули кошти за другу частину білету на який я спвзнилась(хоча затримка була не по вині флікбасу).Дуже вдячна за повернення!
Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса)... Читати відгук Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса) мені приходить лист з інформацією, що автобус затримається на 92 хвилини. Гроші повернути вже не можна, бо надто мало часу до відправлення та не достатня затримка (повернення можливе, якщо затримка понад 120 хвилин). Тому по факту я втратила 309 гривень та поїхала на таксі за 600. Якби про затримку було повідомлено раніше, я звісно б не купувала квиток. В підтримці не допомогли, адже згідно з їх правилами кошти повернути мені не можуть… тому будьте готові до таких казусів)
Відправка з центрального автовокзалу Київ була в 17-00, автобус був на посадці в 16-40. Водії були нормальні, туалет працював, температура в салоні була норм. Дві зупинки по 10 хвилин - Умань та Одеса. Кордон пройшли за годину і за розкладом в 3-20 були вже в аеропорту Кишинів. Не очікував,але поїздка відбулася дуже комфортною.
автобус опоздал на пересадку и пришлось самой покупать новый билет,обратилась в службу поддержки-отказываются возвращать деньги за часть билета на который опоздали!!!!
Я вже свою валізу другий рік чекаю яку вкрали водї Флікс басу і не повертають.Їхала автобусом Київ -Мюнхен так .Не валізи ,не телефона .Вийшла з автобуса .Водії не чекали поїхали без мене .Вертати речі не збираються
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші зараховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови,... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші разаховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.
Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків. При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про... Читати відгук Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків. При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про захист прав споживачів. Валізи ніяк не маркуються, будь хто на будь-які зупинці може забрати вашу валізу, і це будуть ваші проблеми. Автобус Київ-Будапешт не був призначений до тривалої подорожі, крісла жорсткі, маленькі та не зручні, відстань для ніг мінімальна, розетки не працювали, кондиціонер працював погано. Водії зайняті розмовами між собою та по телефону і не вимикали світло в салоні вночі, що взагалі унеможливлювало намагання хоч якось поспати. Кордон проходили 7 годин, бо хтось не став в онлайн чергу, багато людей не встигли на свої рейси та пересадки. Затримка від графіку була 4 години, компанія ніяк на це не реагувала. Квитки не компенсують, проблеми ваші. Служба підтримки на сайті просто виходить з чату,
Я подорожувала 11 вересня з Центрального автовокзалу Берліна до Києва з FlixBus (плановий виїзд о 13:40, фактичний — о 15:20). Незважаючи на затримку, як громадянці України мені абсолютно зрозуміло, що час проходження українсько-європейського кордону не є фіксованим, тому це не проблема для мене. Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони... Читати відгук Я подорожувала 11 вересня з Центрального автовокзалу Берліна до Києва з FlixBus (плановий виїзд о 13:40, фактичний — о 15:20). Незважаючи на затримку, як громадянці України мені абсолютно зрозуміло, що час проходження українсько-європейського кордону не є фіксованим, тому це не проблема для мене.
Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони чітко оголосили, що пасажирам виходити не можна. Проте одна дівчина проігнорувала це правило й залишила автобус. Її відсутність помітила лише її родичка через кілька годин. Хоча водії не мали жодного обов’язку займатися цією ситуацією (тим більше, що це вже була територія України, де людина може самостійно дістатися куди завгодно), вони зупинили автобус на трасі та чекали на зниклу пасажирку. Більше того, вони витримали шквал образливих слів від родички цієї дівчини — чесно кажучи, на їхньому місці я б просто відмовилася нести відповідальність далі. Їхнє терпіння та професійність у такій стресовій ситуації заслуговують на повагу.
Цей позитивний досвід різко контрастує з моєю попередньою поїздкою з іншою автобусною компанією: тоді водій без попередження змінив час зупинки й залишив мене в чужій країні та невідомому місті. У мене був лише телефон із зарядом 13%, закордонний паспорт і жодних грошей. Навіть після того, як я звернулася в підтримку через 10 хвилин, автобус так і не повернувся за мною. Це був жахливий і небезпечний досвід.
З FlixBus я почувалася у безпеці й мала повагу як пасажир. Водії проявили відповідальність, яка виходить далеко за рамки обов’язків, і я щиро вдячна. Дуже рекомендую.
Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі... Читати відгук Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі підтримки сказали «ви сіли в автобус і поїхали, тому повернення не буде». При цьому коли я запитувала чи встигнемо ми тепер надолужити затримку, казали «у нас експертні водії, вони надолужать час». Самі автобуси теж погані, коштують своїх грошей. Павлюк Транс Рулить.
Из-за очередей на границе, но компания выдала новый билет на рейс чуть позже. Маршрут оказался не самым удобным, а многие пассажиры опоздали на запланированные встречи. Вины компании в этом нет, поэтому как-то так.
Шановна служба підтримки FlixBus, Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину). Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів. Після... Читати відгук Шановна служба підтримки FlixBus, Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину). Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів. Після дзвінка на гарячу лінію FlixBus нам повідомили, що «автобус забрав усіх пасажирів і поїхав», та запропонували спробувати сісти на нього на іншій зупинці. Ми негайно вирушили туди зустріли там ще чотирьох людей, які також очікували цей автобус, однак автобус навіть не зупинився, а просто проїхав повз. Після повторного звернення до служби підтримки нам повідомили, що: Водій дійсно не зробив посадку на зазначеній зупинці. Автобус повністю заповнений і не буде зупинятися на наступних запланованих зупинках, зокрема в м. Житомир, хоча там також чекали пасажири з квитками. Мені незрозуміло, чому автобуси FlixBus не дотримуються графіку та зупинок, а пасажирів з дійсними квитками просто ігнорують. Це є неприпустимим ставленням до клієнтів, які заплатили повну вартість квитків і очікують належного обслуговування. Служба підтримки запропонувала нам забронювати рейс на 12:30, на що ми погодилися. Проте, прийшовши на зупинку вже о 12:20, ми знову виявили, що автобус уже поїхав. В результаті нам довелося повертатися назад у Вінницю, не здійснивши поїздку, яку ми заздалегідь спланували й оплатили. У зв’язку з вищезазначеним, вимагаю: 1. Повного повернення коштів за квиток, які не були використані не з нашої вини 2. Повернення коштів за дорогу з Вінниці у Києв та назад (50 літрів солярки) 3000 грн 3. Надання письмового пояснення, чому автобуси виїжджають раніше запланованого часу і не зупиняються на офіційно запланованих зупинках. 4. Інформацію про заходи, які компанія FlixBus вживе, аби запобігти подібним ситуаціям у майбутньому. Додатково зазначаю, що маю свідків і докази, які підтверджують викладене. Очікую на відповідь у найкоротші строки. У разі ігнорування залишаю за собою право звернутися до відповідних наглядових органів та залишити публічну скаргу. З повагою, Костянтин.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Непрофесійне ставлення до людей які купили квиток з іншим міст України
Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення. Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту". В нас був вже заброньований готель без відшкодування... Читати відгук Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення. Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування за відмову, тому мусили похапцем з нервами купувати рейс в іншого перевізника, коли вже по факту і вибору не було!
Але вишенька на торті - там скасували і зворотній рейс з Праги до Києва, увага, за 6 годин до відправлення!!! Це як так взагалі?
Я розумію, що надійних перевізників не існує, бувають і затримки, і різні інші форсмажори, але два скасованих рейси за тиждень, майже перед самим відправленням - це просто за межами сприйняття.
Нікому не рекомендую цього перевізника, ненадійний.
Переваги:
Комфортні автобуси (це ті, що мені попадалися)
Недоліки:
Систематичне скасування рейсів за лічені години до відправлення.
Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал. 10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету.... Читати відгук Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал. 10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету. Таким чином,я не поїхала,при посадці ніхто не передзвонив,що роблять інші перевізники,однак кошти за квиток взяли. Я подала заяву на повернення коштів за втрачений квиток,відразу відповіли,але гроші не повернули. Не рекомендую заказувати квитки через сайт sharry.
Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало. Я зателефонувала в службу підтримки, де... Читати відгук Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало.
Я зателефонувала в службу підтримки, де мені порадили заспокоїтися і сісти на вільні місця. Ми пересіли позаду тих, що бронювали за планом автобуса.
Після цього водій підійшов до нас, почав кричати та обзивати мене словами «дурна», «неадекватна», погрожував викликати поліцію, стояв над нами, хоча всі інші сиділи непристебнуті. Коли я сказала, щоб він викликав поліцію, і відстібнула пасок безпеки, він знову ображав мене тією ж лайкою і казав, що це не таксі і що я тут «носом крутити не буду», додав ще багато образ.
Крім того, одну жінку забули на зупинці, на щастя, сусіди помітили це і допомогли. Схоже, що подібні випадки трапляються у цього перевізника часто, і FlixBus взагалі не вживає ніяких заходів.
Я дуже розчарована поведінкою водія та сервісом компанії і нікому не раджу цього перевізника
Їхала з Мюнхена до Івано-Франківська, пересадка була в Празі. Перша частина подорожі була чудова , жалітись немає на що , але при пересадці почався якийсь жах , на квитку не вказана ні платформа , ні номер водія, ні місця . Доплатила за місце оскільки вибрала місце спереду , при пересадці це місце не залишається , мені видали нове місце... Читати відгук Їхала з Мюнхена до Івано-Франківська, пересадка була в Празі. Перша частина подорожі була чудова , жалітись немає на що , але при пересадці почався якийсь жах , на квитку не вказана ні платформа , ні номер водія, ні місця . Доплатила за місце оскільки вибрала місце спереду , при пересадці це місце не залишається , мені видали нове місце 👍 Пересадка була на 18:00 , стояло купа людей з різними направленнями і в деяких писала платформа на якій зупиниться автобус , в інших так як і в мене нічого не писало . Приїхав він рівно у 18:00 , сказали всім ставати в чергу до якоїсь жінки , показати паспорт та взяти номер місця , потім стали в чергу щоб поставити багаж , водій матерився , кидав валізами ніби це якийсь мотлох , туалет всередині не працював , але були зупинки . Виїхали ми у 18:40. Їхали довго , по квитку ми мали прибути у франківськ о 12:30 , прибули у 16:00. У моїх знайомих на валізах царапини , в іншої пробита дира , у мене просто грязна )
Жахливий перевізник в призначений час не приїзжає затримки до 6 годин аж. Написано що є вайфай працює через раз зарядний пристрій не скрізь працює. На вокзалах стоїть по годині. Не рекомендую. Водії хамло , якщо затримаєтеся на зупинці може не почекати поїхати. Їхала з Австрії на Київ 27.08.2025 самий жахливий перевізник!!!!
Жахливішої поїздки ще в мене не було!!! Непрофесійність водіїв, нахабство, обзивання пасажирів. Я почула в свою адресу, що я дурна!!!! Бо я скористалась туалетом на зупинці, бо в туалеті в автобусі не було належних умов (вода, туалетний папір, мило і т.д. були відсутні) Вони не переконавшись чи всі пасажири в салоні від'їхали від місця зупинки в Болоньї, залишивши мене на... Читати відгук Жахливішої поїздки ще в мене не було!!! Непрофесійність водіїв, нахабство, обзивання пасажирів. Я почула в свою адресу, що я дурна!!!! Бо я скористалась туалетом на зупинці, бо в туалеті в автобусі не було належних умов (вода, туалетний папір, мило і т.д. були відсутні) Вони не переконавшись чи всі пасажири в салоні від'їхали від місця зупинки в Болоньї, залишивши мене на зупинці, а мою 10-літню доньку в автобусі. Дитина мала вмовляти їх зупини автобус. Я бігла за автобусом... Ми отримали колосальний стрес разом з дитиною і я сподіваюсь ви приймете відповідні міри щодо водіїв маршруту 422 Мюнхен Ріміні 26.08.2025. Про поводження з багажем пасажирів я вже навіть промовчу. Професійність - 0, адекватність - 0, людяність -0 та і як водії, вони не раз наражали пасажирів на небезпеку під час поїздки.
Завжди користувалася Flixbus і рекомендувала...шкода, що так сталося...
Останні роки надавали перевагу цьому перевізникові. однак цього року якість їх послуг просто жахлива. Три прямі рейси, які ми планували і оплатили (у флікс басу найвищі ціни по ринку) без поважних причин просто скасували. запропонували рейси з пересадками. обидва рейси приїхали з запізненням. служба підтримки працює жахливо. менеджери один одному протирічать у намаганні надати якусь консультацію. апогеєм стало те, що... Читати відгук Останні роки надавали перевагу цьому перевізникові. однак цього року якість їх послуг просто жахлива. Три прямі рейси, які ми планували і оплатили (у флікс басу найвищі ціни по ринку) без поважних причин просто скасували. запропонували рейси з пересадками. обидва рейси приїхали з запізненням. служба підтримки працює жахливо. менеджери один одному протирічать у намаганні надати якусь консультацію. апогеєм стало те, що один рейс, який вони запропонували з пересадкою замість ними ж скасованого, було проінформовано смс. що він запізнюється на 124 хвилини, а реально приїхав вчасно..цікаво, що ті люди, які побачили це смс і приїхали під новий час...вони просто залишились... також апогеєм стало те, що перебувавши з дітьми за кордоном вони теж скасували рейс в Україну, коли куплений він був заздалегіть..служба підтримки толком нічого не змога допомогти...прийшлось шукати альтернативу. а льтернатива виявилась дешевша і якісніша по сервісу. жах..жах ..жах... негативний досвід. постійні скасування рейсів. негативна служба підтримки. ніколи не буду використовувати послуги даного горе перевізника...фууу
Купив дружині і дітям білети з Києва до Любліна, маршрут Київ-Варшава. Замовив додатково місця в перших рядах ( це в них роблять за додаткову плату), щоб дитину не укачувало. В результаті посадили їх майже в кінці автобуса, але ладно, людей не повний автобус і служба підтримки нічим не допомогла, їдем далі. По дорозі водії максимально затягували час, їхали 60 км/год,... Читати відгук Купив дружині і дітям білети з Києва до Любліна, маршрут Київ-Варшава. Замовив додатково місця в перших рядах ( це в них роблять за додаткову плату), щоб дитину не укачувало. В результаті посадили їх майже в кінці автобуса, але ладно, людей не повний автобус і служба підтримки нічим не допомогла, їдем далі. По дорозі водії максимально затягували час, їхали 60 км/год, на кордоні пропустили мінімум 6 автобусів які в електронній черзі мали заїжджати пізніше ( я сам водій автобуса і знаю як перевірити) , а все тому що водії не виїзні і вони чекали зустрічний автобус, з якого водії пересіли в наш автобус а наші в той і поїхали назад. Про таке ніхто не попередив , в результаті автобус запізнився на 9 годин!! На переході закрили туалет і відправляли всіх в платний по 3 злотих, а в людей тих злотих не було,
Рейс 22.08.2025 Відень - Київ, хтось забрав мій чемодан, він був сірого кольору, буду дуже вдячна, якщо мені його повернуть. Водій на моє питання про чемодан сказав, що ну не я ж його забрав, сваріться з компанією
Жахливий перевізник, який дурить клієнтів. Та не повертає кошти за скасовану поїздку з вини перевізника. Дають ваучер ,який я не планую використовувати. Служба підтримки ніяк не реагує і дурить. На сайті прописано що я можу зробити повернення грошей на рахунок якщо автобус запізнюється більш ніж на 120 хвилин, автобус запізнюється на 300 хвилин і вони не повертають кошти посилаючись на... Читати відгук Жахливий перевізник, який дурить клієнтів. Та не повертає кошти за скасовану поїздку з вини перевізника. Дають ваучер ,який я не планую використовувати. Служба підтримки ніяк не реагує і дурить. На сайті прописано що я можу зробити повернення грошей на рахунок якщо автобус запізнюється більш ніж на 120 хвилин, автобус запізнюється на 300 хвилин і вони не повертають кошти посилаючись на політику компанії. Пропонують ночувати на вокзалі з дитиною. І ніяк не хочуть вирішити цю ситуацію. Була змушена купувати інші квитки. І напевно забути про декілька тисяч гривень, які просто вкрав цей перевізник
Донька 18 років з подругою транзітом їхала з Відня до Київа Flixbus. Їх рейс просто перенесли на добу. Ні, автобус є, але система зарезервуала більше квитків ніж є мість в автобусі... Здати квитки можна з перерахуванням грошей на ваучер. Повернення на картку можливе лише за допомогою підтримки, котра працює з 10-17 години. При вводі ваучера при заміні квитків система не... Читати відгук Донька 18 років з подругою транзітом їхала з Відня до Київа Flixbus. Їх рейс просто перенесли на добу. Ні, автобус є, але система зарезервуала більше квитків ніж є мість в автобусі... Здати квитки можна з перерахуванням грошей на ваучер. Повернення на картку можливе лише за допомогою підтримки, котра працює з 10-17 години. При вводі ваучера при заміні квитків система не робить перерахунок, не видає помилок. Лише після танців з ваучерем протягом 10-15 хвилин удалося змінити ціну квитка... Але і нові квитки Flixbus знову скасував. Потім запропонував інший маршрут з додатковою пересадкою, при чому вартість проїзду за іншим машрутом з пересадкою з точністю до 4 грн. за 2 білета збігається з попереднім замовленням, яким чином.... Отже, якщо бажаєте змарнувати час, витратити нерви і гроші- користуйтеся послугами Flixbus.
Переваги:
Не бачу
Недоліки:
Відміна та перенос рейсів. Проблеми в работі сайта
Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025 Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом. Ось вам три негативні відгуки за одну подорож. Перший відгук про бронювання Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років.... Читати відгук Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025 Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом. Ось вам три негативні відгуки за одну подорож. Перший відгук про бронювання Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років. Я не сперечалася, бо то ж типу правила. На наших місцях всю поїздку спав другий водій. І наступного дня в Копенгагені в мене була пересадка і теж передні місця, то водій перевірив бронювання і все. Потім я написала в підтримку, то відповіли, що якщо я забронювала, то там і маю сидіти Другий відгук про дівчину на заправці. Десь в 12 ночі автобус заїхав на заправку (десь близько кордону між Польщею і Німеччиною)і водій оголосив що можна вийти в туалет і купити каву зупинка 5 хв. Коли він рушив, одна жінка польською почала кричати, що хтось добігає, водій собі далі виїзжав з заправки... жінка продовжувала кричати щоб зупинився. Нарешті автобус зупинився і почекав дівчину, яка добігала. Третій відгук. Ситуація на поромі Коли автобус виїзжає на пором, всі виходять на палубу, поїздка на поромі 40 хвилин, потім всі повертаються в автобус і автобус просто виїзжає з порому і їде далі. Одна жінка, вона сиділа позаду мене, не зорієнтувалася і затрималася. Я підійшла до водія і повідомила, що однієї пані немає, він відповів що не буде чекати, що має їхати . Ця жінка прибігла в останні секунди, перелякана. В автобусі був її багаж, всі речі(( Після цього всього повністю заляпане непомите лобове скло автобуса Копенгаген-Готеборг мені здавалося дрібничкою. Хоча спеціально купляла передні місця, щоб гарно все роздивитися і зробити фото.
Маршрут N3209 FlixBus. Напрямок Мюнхен. Комфортна подорож (як для поїздки автобусом:)) Одразу порада: бронювати пересадки/літаки з великим розрізком в часі щоб не запізнитись, бо на кордоні затримують надовго.
Переваги:
Місця можна було забронювати
В салоні був туалет
Сидіння регулювались
Регулярні зупинки
Водії приємні, надали всю інформацію про поїздку і зупинки
В салоні був кондиціонер (або клімат контроль)
Були переноски з зарядками
Недоліки:
Вночі було прохолодно в автобусі, але після того як повідомили водіям, вони підвищили температуру.
Запізнились на 3-4 години, але це вина контролю на кордоні, тому відповідальність бронювати наступні пересадки і поїздки на пасажирові. Я собі закладала 7 годин між автобусом і літаком. Приїхала в аеропорт за 3 години до літака:)
Автобус поїхав раніше ,залишив мене в хемнітц , дозвонитися до них, це взагалі треш.Ніхто нізащо не відповідає, Водії за 2 кг, лишнього багажу взяли 5 євро, хотя один чемодан був на дві людини.
Не в первый раз пользуюсь услугами этого перевозчика, но думаю, что в последний, потому что каждый раз возникают проблемы в поездке. Про постоянные опоздания можно было бы даже не писать, это скорее норма, а не исключение. Последняя моя поездка была из Киева в Берлин 17.08.2025, номер рейса 3204, номер автобуса КА 1702 РМ. Когда мы уже подъехали к границе и... Читати відгук Не в первый раз пользуюсь услугами этого перевозчика, но думаю, что в последний, потому что каждый раз возникают проблемы в поездке. Про постоянные опоздания можно было бы даже не писать, это скорее норма, а не исключение. Последняя моя поездка была из Киева в Берлин 17.08.2025, номер рейса 3204, номер автобуса КА 1702 РМ. Когда мы уже подъехали к границе и выстояли всю очередь, водители ничего не объясняя пассажирам, развернулись и поехали обратно. Потом мы еле- еле добились от них, что оказывается, по их словам, были проблемы с документами на автобус. Что это за бред? Это выяснилось только на границе? По этой причине, вместо того, чтобы пройти границу в 7 утра, мы прошли ее только в 16:30 !!! У многих пассажиров, в том числе и у меня, были состыковки со следующим транспортом в Берлине, на который мы, конечно, же не успели. Кто будет возмещать нам стоимость пропавших билетов, хотелось бы узнать??? Кто будет отвечать за неудобства, за то, что нам пришлось не спать еще одну ночь, сидя в Берлине на вокзале, ожидая следующего поезда? Когда пассажиры с нашего рейса позвонили на горячую линию перевозчика, им сказали, что никакой компенсации от Flixbus не] будет: И это не единичный случай такого отвратительного сервиса от этой компании! Моя подруга месяц назад ехала из Брюсселя во Львов, рейс отменили, ей пришлось срочно брать билет на следующий, потому что у нее была во Львове пересадка на поезд. И опять никаких извинений и компенсаций от перевозчика! У моей дочери Flixbus отменил рейс из Берлина в Киев, и тоже не было никаких извинений и объяснений. Никому не советую пользоваться услугами этой компании! ЕЕЗОБРАЗИЕ!ссажиры с нашего рейса
До того моменту поки мене не лиишили на зупинці у Молдові мені подобався цей перевізник.Здала багаж, відсканували білет. У водія поцікавилася, коли найбліжча зупинка де можна буде купити собі води та поїсти, на що відповів , що це буде наше ОККО. У нього особисто спитала чи можу зходити через дорогу на запрвку купити води ,чи встигну, він зімною це погодив.Іду... Читати відгук До того моменту поки мене не лиишили на зупинці у Молдові мені подобався цей перевізник.Здала багаж, відсканували білет. У водія поцікавилася, коли найбліжча зупинка де можна буде купити собі води та поїсти, на що відповів , що це буде наше ОККО. У нього особисто спитала чи можу зходити через дорогу на запрвку купити води ,чи встигну, він зімною це погодив.Іду до автобусу і бачу що він починає рушати.Я отримала такий стрес, що нікому не побажаю.Це ненормальне явище не контролювати чи всі присутні у автобусі, на годиннику дійсно було 05:30 -час відправлення автобусу, але хіба б вже тих пару секунд принципово.Це не про комфорт клієнта.З тех підтримкою в такий час нереально з‘єднатися, телефонів нуль, тільки тупий чат бот Грошей повертати не хочуть, ще не знаю що буде особистими речами
повернення коштів
Сервіс 0/10
Комфортна поїздка до Молдови
опоздали на пересадку
Злодї водії
Категорично не рекомендую
Категорично не рекомендую
Компанія, що ошукує свої клієнтів
При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про... Читати відгук Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків.
При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про захист прав споживачів.
Валізи ніяк не маркуються, будь хто на будь-які зупинці може забрати вашу валізу, і це будуть ваші проблеми.
Автобус Київ-Будапешт не був призначений до тривалої подорожі, крісла жорсткі, маленькі та не зручні, відстань для ніг мінімальна, розетки не працювали, кондиціонер працював погано.
Водії зайняті розмовами між собою та по телефону і не вимикали світло в салоні вночі, що взагалі унеможливлювало намагання хоч якось поспати.
Кордон проходили 7 годин, бо хтось не став в онлайн чергу, багато людей не встигли на свої рейси та пересадки. Затримка від графіку була 4 години, компанія ніяк на це не реагувала. Квитки не компенсують, проблеми ваші.
Служба підтримки на сайті просто виходить з чату,
Берлін-Київ 11.09.25
Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони... Читати відгук Я подорожувала 11 вересня з Центрального автовокзалу Берліна до Києва з FlixBus (плановий виїзд о 13:40, фактичний — о 15:20). Незважаючи на затримку, як громадянці України мені абсолютно зрозуміло, що час проходження українсько-європейського кордону не є фіксованим, тому це не проблема для мене.
Мене справді вразив професіоналізм та терпіння водіїв. Під час технічної зупинки у Львові для заправки автобусу вони чітко оголосили, що пасажирам виходити не можна. Проте одна дівчина проігнорувала це правило й залишила автобус. Її відсутність помітила лише її родичка через кілька годин. Хоча водії не мали жодного обов’язку займатися цією ситуацією (тим більше, що це вже була територія України, де людина може самостійно дістатися куди завгодно), вони зупинили автобус на трасі та чекали на зниклу пасажирку. Більше того, вони витримали шквал образливих слів від родички цієї дівчини — чесно кажучи, на їхньому місці я б просто відмовилася нести відповідальність далі. Їхнє терпіння та професійність у такій стресовій ситуації заслуговують на повагу.
Цей позитивний досвід різко контрастує з моєю попередньою поїздкою з іншою автобусною компанією: тоді водій без попередження змінив час зупинки й залишив мене в чужій країні та невідомому місті. У мене був лише телефон із зарядом 13%, закордонний паспорт і жодних грошей. Навіть після того, як я звернулася в підтримку через 10 хвилин, автобус так і не повернувся за мною. Це був жахливий і небезпечний досвід.
З FlixBus я почувалася у безпеці й мала повагу як пасажир. Водії проявили відповідальність, яка виходить далеко за рамки обов’язків, і я щиро вдячна. Дуже рекомендую.
Втрачений багаж
Втрачена валіза на рейсі 3241 флікс бас
Прошу повернути тел.0660525203
Жахливий перевізник
Самі автобуси теж погані, коштують своїх грошей. Павлюк Транс Рулить.
Пропустил свой рейс
Вины компании в этом нет, поэтому как-то так.
Flixbus- подумайте сто разів, перш ніж купувати квиток
Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину).
Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів.
Після... Читати відгук Шановна служба підтримки FlixBus,
Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину).
Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів.
Після дзвінка на гарячу лінію FlixBus нам повідомили, що «автобус забрав усіх пасажирів і поїхав», та запропонували спробувати сісти на нього на іншій зупинці. Ми негайно вирушили туди зустріли там ще чотирьох людей, які також очікували цей автобус, однак автобус навіть не зупинився, а просто проїхав повз.
Після повторного звернення до служби підтримки нам повідомили, що:
Водій дійсно не зробив посадку на зазначеній зупинці.
Автобус повністю заповнений і не буде зупинятися на наступних запланованих зупинках, зокрема в м. Житомир, хоча там також чекали пасажири з квитками.
Мені незрозуміло, чому автобуси FlixBus не дотримуються графіку та зупинок, а пасажирів з дійсними квитками просто ігнорують. Це є неприпустимим ставленням до клієнтів, які заплатили повну вартість квитків і очікують належного обслуговування.
Служба підтримки запропонувала нам забронювати рейс на 12:30, на що ми погодилися. Проте, прийшовши на зупинку вже о 12:20, ми знову виявили, що автобус уже поїхав. В результаті нам довелося повертатися назад у Вінницю, не здійснивши поїздку, яку ми заздалегідь спланували й оплатили.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаю:
1. Повного повернення коштів за квиток, які не були використані не з нашої вини
2. Повернення коштів за дорогу з Вінниці у Києв та назад (50 літрів солярки) 3000 грн
3. Надання письмового пояснення, чому автобуси виїжджають раніше запланованого часу і не зупиняються на офіційно запланованих зупинках.
4. Інформацію про заходи, які компанія FlixBus вживе, аби запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
Додатково зазначаю, що маю свідків і докази, які підтверджують викладене.
Очікую на відповідь у найкоротші строки. У разі ігнорування залишаю за собою право звернутися до відповідних наглядових органів та залишити публічну скаргу.
З повагою, Костянтин.
Flixbus - подумайте сто разів, перш ніж купувати квиток!
Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування... Читати відгук Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення.
Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування за відмову, тому мусили похапцем з нервами купувати рейс в іншого перевізника, коли вже по факту і вибору не було!
Але вишенька на торті - там скасували і зворотній рейс з Праги до Києва, увага, за 6 годин до відправлення!!! Це як так взагалі?
Я розумію, що надійних перевізників не існує, бувають і затримки, і різні інші форсмажори, але два скасованих рейси за тиждень, майже перед самим відправленням - це просто за межами сприйняття.
Нікому не рекомендую цього перевізника, ненадійний.
Жахливе обслуговування,особливо мененджерів sharry
10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету.... Читати відгук Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал.
10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету. Таким чином,я не поїхала,при посадці ніхто не передзвонив,що роблять інші перевізники,однак кошти за квиток взяли.
Я подала заяву на повернення коштів за втрачений квиток,відразу відповіли,але гроші не повернули.
Не рекомендую заказувати квитки через сайт sharry.
29.08.2025 Київ -Berlin
Я зателефонувала в службу підтримки, де... Читати відгук Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало.
Я зателефонувала в службу підтримки, де мені порадили заспокоїтися і сісти на вільні місця. Ми пересіли позаду тих, що бронювали за планом автобуса.
Після цього водій підійшов до нас, почав кричати та обзивати мене словами «дурна», «неадекватна», погрожував викликати поліцію, стояв над нами, хоча всі інші сиділи непристебнуті. Коли я сказала, щоб він викликав поліцію, і відстібнула пасок безпеки, він знову ображав мене тією ж лайкою і казав, що це не таксі і що я тут «носом крутити не буду», додав ще багато образ.
Крім того, одну жінку забули на зупинці, на щастя, сусіди помітили це і допомогли. Схоже, що подібні випадки трапляються у цього перевізника часто, і FlixBus взагалі не вживає ніяких заходів.
Я дуже розчарована поведінкою водія та сервісом компанії і нікому не раджу цього перевізника
Поїздка з пересадкою
Жахливий перевізник
Жахливішої поїздки ще в мене не було!!!
Завжди користувалася Flixbus і рекомендувала...шкода, що так сталося...
найгірший сервіс з найвищою ціною
Не рекомендую
Хтось забрав мій чемодан
Не повертають кошти
Просто відкладають рейс на добу, або скасовують.
Залишають пасажирів
Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом.
Ось вам три негативні відгуки за одну подорож.
Перший відгук про бронювання
Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років.... Читати відгук Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025
Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом.
Ось вам три негативні відгуки за одну подорож.
Перший відгук про бронювання
Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років. Я не сперечалася, бо то ж типу правила. На наших місцях всю поїздку спав другий водій. І наступного дня в Копенгагені в мене була пересадка і теж передні місця, то водій перевірив бронювання і все.
Потім я написала в підтримку, то відповіли, що якщо я забронювала, то там і маю сидіти
Другий відгук про дівчину на заправці.
Десь в 12 ночі автобус заїхав на заправку (десь близько кордону між Польщею і Німеччиною)і водій оголосив що можна вийти в туалет і купити каву зупинка 5 хв. Коли він рушив, одна жінка польською почала кричати, що хтось добігає, водій собі далі виїзжав з заправки... жінка продовжувала кричати щоб зупинився. Нарешті автобус зупинився і почекав дівчину, яка добігала.
Третій відгук.
Ситуація на поромі
Коли автобус виїзжає на пором, всі виходять на палубу, поїздка на поромі 40 хвилин, потім всі повертаються в автобус і автобус просто виїзжає з порому і їде далі. Одна жінка, вона сиділа позаду мене, не зорієнтувалася і затрималася. Я підійшла до водія і повідомила, що однієї пані немає, він відповів що не буде чекати, що має їхати . Ця жінка прибігла в останні секунди, перелякана. В автобусі був її багаж, всі речі((
Після цього всього повністю заляпане непомите лобове скло автобуса Копенгаген-Готеборг мені здавалося дрібничкою. Хоча спеціально купляла передні місця, щоб гарно все роздивитися і зробити фото.
Гарне враження від поїздки
Одразу порада: бронювати пересадки/літаки з великим розрізком в часі щоб не запізнитись, бо на кордоні затримують надовго.
Не рекомендую
Отвратительный сервис
У многих пассажиров, в том числе и у меня, были состыковки со следующим транспортом в Берлине, на который мы, конечно, же не успели. Кто будет возмещать нам стоимость пропавших билетов, хотелось бы узнать??? Кто будет отвечать за неудобства, за то, что нам пришлось не спать еще одну ночь, сидя в Берлине на вокзале, ожидая следующего поезда? Когда пассажиры с нашего рейса позвонили на горячую линию перевозчика, им сказали, что никакой компенсации от Flixbus не] будет: И это не единичный случай такого отвратительного сервиса от этой компании! Моя подруга месяц назад ехала из Брюсселя во Львов, рейс отменили, ей пришлось срочно брать билет на следующий, потому что у нее была во Львове пересадка на поезд. И опять никаких извинений и компенсаций от перевозчика! У моей дочери Flixbus отменил рейс из Берлина в Киев, и тоже не было никаких извинений и объяснений. Никому не советую пользоваться услугами этой компании! ЕЕЗОБРАЗИЕ!ссажиры с нашего рейса
Лишили на зупинці
Грошей повертати не хочуть, ще не знаю що буде особистими речами