Це просто ЖАХ, а не європеревізник. Хочете втратити свої гроші,тоді сміливо бронюйте білет на поїздку, не скажу про якість перевезення,але ситуація така: я забронювала поїздку в Гамбург вранці зі 100 процентною передоплатою (бо в центрі допомоги було вказано,що в разі відміни поїздки, буде компенсація в розмірі білету тим способом,який влаштовує подорожуючого - повернуть кошти або ваучер дадуть,тобто за вибором), але раптово у мене змінились обставини,тому вечером прийшлось відмінити броню. І не питаючись моєї згоди ця горе-компанія відсилає мені ваучер, знімаючи при цьому 400 грн. компенсації за те, що я відмінила поїздку (при чому в інфі було вказано,що за кожний день,який наближається до дати броня буде 55 грн.,а тут буквально пройшло декілька годин і зняли з мене 400грн., і при цьому прислали ваучер на поїздку,який мені не потрібен,бо я нікуди не збираюсь найближчим часом). Консультант почав засипати мене параграфами і сказав,що кошти не повертають і дуже йому шкода, але мої 3600 канули в небуття. Тому ті,хто невпевнений у подорожі - рекомендую нічого наперед не бронювати у цієї компанії,лише при умові якщо часто подорожуєте і ваучер пригодиться. Якщо така ситуація і сервіс на самому початку,то уявляю як "приємно" подорожувати з цим перевізником 😠
Переваги:
Не бачила плюсів,але гроші з карти знімають миттєво
Як я втратила гроші - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку