Олександра Відгук додано 17 серпня, 2023 год20 переглядів
Їхала 03.08.2023 р на автобусі з Мюнхена до Києва з пересадкою у Варшаві. Час на пересадку 1год. 35 хв. Але перший автобус запізнився на 1 год. 35 хв. Тобто ми заїхали на автовокзал Варшави, а наступний автобус їхав нам назустріч. Попросили водійку нашого автобусу зв'язатися з компанією, попередити, щоб нас почекали якихось 5 хв. Нам відмовили. Нас повинно було пересісти 10 осіб. Я вважаю, що це, майже, третина автобусу. Ми залишились простонеба о другій годині ночі. Почали телефонувати та писати в компанію. На що отримали відповідь, що надати нам місця в найближчих рейсах вони не можуть, бо нема місць на найближчі два дні. Сказали купувати квитки самостійно за свої кошти в інших перевізників, а вони повернуть гроші. З цих 10-ти людей, що залишились в іншій країні простонеба, у 2-х не було достатньої кількості грошей на картці, ще в 2-х не було інтернету. А одна жіночка взагалі глухоніма, і їй, в принципі, важко вирішувати звичні речі. Але кого це обходить? Гроші, до речі, мені досі так і не повернули. І ще. Той автобус, в який ми повинні були пересісти, поїхав повним. Наших 10-ти вільних місць в ньому не було (бо залишились пасажири, які не влізли в нього). Виникає підозра, що нас не дочекались спеціально.
Неузгодженість системи пересадки пасажирів, в жодному разі не їздіть цим перевізником - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку