купувала прямий квиток із Штутгарту до Вінниці на автобус FlixBus, натомість приїхав транспорт іншої компанії, більшість людей були в аналогічній ситуації і не розуміли чому так сталось. У м. Львів мені і іншим людям сказали вийти з автобусу і чекати на інший. На питання : « Чому ми маємо виходити, якщо заплатили більше за квиток без пересадок?» ,- відповіді надано не було… «Переїхавши» до іншого транспортного засобу, нам сказали ,що треба трошки зачекати. Чекали ми у результаті 4 години, на усі пояснення та прохання людей пришвидшити процес, тому що вони просто не встигнуть потрапити додому вчасно, відповідь водія була , що це від нього не залежить. А як виявилось, чекали ми потяг і трьох чоловік , які мали заповнити автобус майже до кінця, після їхнього приходу залишилось одне вільне місце. Усі чотири години ми стояли із відчиненими дверима, прохання -зачинити їх ,теж не викликало жодної реакції особи за кермом. Аби ми багато не говорили він, то вмикав мотор , і не їхав, то проїхав кружечок навколо автовокзалу і повернувся на теж саме місце, по-типу , усі навколо ідіоти. Якщо б були від‘ємні значення зірочок, я б обрала їх. Жахливе ставлення, неповага, бруд і сміття у салоні автобусів.
пересадка за доплату та очікування в 4 години - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку