Ми є постійними клієнтами та пасажирами компаніі Флікс Бас, але вкрай розчарувались і обурились ситуаціїї, яка склалась вночі 08.08.2024. Приїхавши з літака на автовокзал Кракова (Польща), ми дізнались, що наш рейс з Кракова до Києва скасовано (ми на пошті не побачили вчасно, за пару днів попередили, питань немає). Через додаток Флікс Бас придбали квиток на наступний найближчий рейс з Кракова до Києва, який мав відправитись о 01:50 год. Обурення було вже на стадіїї ціни, яка в два рази перевищувала квиток на скасований рейс і була неадекватною з урахуванням того, що це довший за часом рейс і коштує значно дешевше, але вночі на вокзалі, вибір не великий. У визначений у квитку час о 01:50 год і цей автобус не приїхав! Людина похилого віку вночі в Польщі, очікуючи вже другий автобус, простояла майже дві години не розуміючи нічого!!!! Бо в додатку стояв статус "вчасно" ні на пошту ні в смс повідомленнях ні на табло, НІЯК інформація надана пасажирам про запізнення надана не була!!! Запізнення не 10 хвилин і не 20, а майже дві години вночі і ЖОДНОЇ інформації! Звязку з компанією в неробочі години немає НІЯКОЇ, тому дізнатись де автобус і чи буде взагалі, можливості немає. Коли нарешті автобус приїхав, потрібно було місце, за яке заплатили 5 тисяч гривень, фактично відвойовувати у пасажирів, яких посадили на рейс водії (неофіційно звісно, бо через додаток цієї ж ночі купувались вільні місця). Автобус за ці гроші старий і неохайний, але в цій ситуаціі це вже просто як остання крапля. Я все розумію, але якщо компанія претендує на високі ціни за квитки, потрібно ще претендувати хочаб на елементарний сервіс і повагу до людей, які ці кошти сплачують і користуються дуже не дешевими послугами! Бо ціна-якість дуже храмає.
поганий досвід - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку