Вибрала цього перевізника, тому що підходив рейс (Німеччина-Україна) по часу. Про водіїв навіть говорити не хочу, мабуть, це бренд компанії, хоча водію -українцю ( в міжнародному екіпажі) було трохи незручно мені грубити, це було видно і я це оцінила. Хоч так. Він намагався мені пояснити, зиркаючи на колег, що вони не мають права розмовляти, а тим більше, вирішувати проблеми пасажирів. Їх справа: вчасно доставляти автобус на місце призначення. І за багаж вони не несуть відповідальності, тому кудись треба звертатись, ну, наприклад, в дирекцію Flixbus (махнув рукою "туди"). А їм не модна затримуватись. Ну, дякую. Звичайно, я все розумію, але людині, яка залишилась посеред Берліну на автовокзалі без валізи, без знання мови і трохи в шокові, важко зорієнтуватись. Тим більше, що це був транзитний вокзал і пересадка на слідуючий автобус за 20 хв. Водії на слідуючому автобусі були поляки і українці, то ж я спробувала хоча б вияснити: що робити в таких випадках. Мені так само махнули рукою "туди", хоча відправлення через 5 хв., низали плечима і відводили очі в бік( "Не положено" - це політика компанії. Це- емоції. По факту: валізи з багажем немає, настрій...самі розумієте. Думаю, що варто все-таки маркувати багаж (як роблять інші компанії) і видавати його за маркуванням. І бути трохи уважнішими до пасажирів. Дякую водію автобуса "Берлін-Вінниця", який у себе (особисто) - не в аптечці автобуса, хоча така має бути - знайшов мені серцеве і пігулки від головного болю, бо мої ліки поїхали в невідомому напрямку. Те, що було при собі, було випито( Осадок...хоча я не вибаглива і не капризна пасажирка(
Переваги:
-Автобуси чисті (і німецької, і української реєстрації)
-Туалети працювали і чисті ( і там, і там), хоча чистота -це і "робота" пасажирів.
-Розетки були і працювати тільки в автобусі німецької реєстрації, в "українському" автобусі не було розеток.
-вчасно.
-їзда порівняно безпечна
-в "українському" автобусі водії таки були більш привітними і інформативними
Недоліки:
-Відношення працівників ...не можливо знайти вірне для описання слово -зверхній ігнор - я би це так назвала. Думаю, то не від водіїв залежить, а від політики компанії, бо ринок ними зайнятий і все-рівно їх послугами користуватись будуть. Якщо так бережуть водіїв від стресів, тоді на зупинках треба щоб з'являлась стюардеса, від якої можна отримати відповіді.
-в порівнянні з іншими подібними перевізниками (автобуси) вартість більша, а сервіс то й же.
-відсутність контролю за пасажирами і багажем. я-то валізу втратила, але ще ми і пасажира залишили на зупинці з дозволеним виходом, добре, що спохватились сусіди...
мене довезли. валізу -ні. - Відгуки про Flixbus
відгук
Коментарі до відгуку