9го грудня я взяв рейс на Busfor на 19 грудня на 20.00 з Ессена до Ужгорода. 18го грудня о 13.00 мені приходить смс у вайбері, що у них виявляється пересадка у Берліні. Значить, до Ессена приїде Flix-bus, доїде до Берліна, а після пересадки - до Ужгорода. Чи було написано це при купівлі квитка на Busfor? Питання риторичне. Бабуся прийшла на вокзал за годину. Простояла там одна. Перевіряла кожний автобус. Жодного автобуса до Берліна не було. Ну ми думаємо, напевно, як зазвичай спізнюється. Потім думаємо, треба дзвонити. У цьому квитку до Берліна телефону немає. Я знаходжу в інтернеті номер Flix-bus і дзвоню їм. "Ой, а автобус вже проїхав. Їдьте до Берліна своїм ходом і сідайте в наступний". Тобто автобус просто проїхав незрозуміло де і як. Гроші звичайно ніхто повертати навіть не думає. Мало того, навіть зателефонувати і повідомити, що автобус ось-ось поїде із зупинки ніхто не зволив. Та й трубку взяли з третього разу. І навіть після цього історія не закінчилася. О четвертій ранку мені дзвонить водій автобуса Берлін-Ужгород і питає, де пассажир. Тобто диспетчер Flix-bus не додумався повідомити наступному перевізнику, щоб вони всім автобусом не чекали нас. А от до перевізника з Берліну питань немає - він на відміну від Flix-bus потурбувався про долю клієнта. Короче цирк на колесах, а не автобусна компанія.
Індиферентне ставлення до клієнтів - Відгуки про Flixbus
Короче цирк на колесах, а не автобусна компанія.
відгук
Коментарі до відгуку