Любитель: Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор! Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не... 02.10.2025
Любитель: Прийшло сьогодні повідомлення з вибаченнями за зміну терміну доставки посилки. Так, добре, що ви це визнаєте, і почали визнавати, що, іноді у вас запізнення. Але, вибачайте, в цьому випадку "перемальовувати" плановий графік доставки, це негарний вчинок з вашого боку! Від того, що моя посилка (і будь-яка інша) приїде за новим... 07.08.2025
Любитель: Все добре, з системою ОЛХ-доставки, але є нюанс. Кожного разу, при покупках, ОЛХ-доставку потрібно завжди оформлювати повторно. І постійно картина така - робиш оформлення ОЛХ-доставки, далі система видає повідомлення "Ми підготовлюємо все належне", після чого, система зависає і дає збій. Після чого, робиш другу спробу оформлення. Таким чином, на сторінці... 24.07.2025
Любитель: Загалом, оцінюю роботу НП, як належить, але певні моменти, ніби на рівні СРСР 80х років. Хоча, нібито, 21ше сторіччя на дворі! Отже. Я і гадки не мав, що така, ніби дрібниця, як переадресація посилки на сусіднє відділення, це ціла бюрократична і надскладна процедура! Це як? Тобто, Якщо посилка виїжджає... 29.04.2025
Любитель: Був засмучений, що два рази поспіль, отримував посилки з досить великою затримкою. Але, відправили мені вчора посилку, терміни доставки, в цьому конкретному випадку, як і належить, майже дві доби. І тут, о, диво. ))) Система чомусь "перемальовує графік доставки, і пише "доставимо сьогодні". Ну, що сказати. Молодці, можете, якщо... 22.04.2025
Любитель: Пишу, в который раз. И, может, тут НП услышит меня и остальных! Уровень доставок упал. Скорость доставок снизилась. Мало того, так ещё и подмена данных в графиках доставок! Но, сколько ни пишу - ответ один: "Дайте номер НН". Потому, повторюсь. Зачем НН? Вы объясните, почему у вас уровень сервиса упал.... 11.04.2025
Любитель: Я не удивлен ухудшением качества услуг! И тем, что НП страдает отписками, вместо конкретики! А могла бы НП посыпать голову пеплом, ответить публично: "Да, так у нас - нехватка людей, война и т.д. Будем хуже работать". Но такого преступления от НП я не ожидал! Итак. Система для посылки нарисовала... 11.04.2025
Любитель: Чесно. Я був НП задоволений, а тепер НП починає мене дратувати! Була вчора мені відправлена посилка з Києва. Прийняли її в 15.00 і виїхала вона з Києва аж опівночі. Тобто переміщувалася і перебувала в терміналі аж 9 годин. Ви серйозно? Тепер система видає, що посилка ніби в моєму місті. Вже... 07.04.2025
Любитель: Ніби, завжди був задоволений НП, але, все частіше, посилки стали кружляти по колу. Вже стало буденністю, коли система видає, що посилка виїхала з терміналу, а потім в системі змінюються дані, і виявляється, що посилка виїхала значно пізніше! Причому, і швидкість доставки сповільнилась. Наприклад, колись, завжди з Києва, якщо відправлення прийнято... 07.04.2025
Любитель: Якось не дуже у вас виходить вести боротьбу з шахраями. Можливо, в якийсь період, у вас це буде краще виходити. А поки, прошу перевірити на предмет шахрайства дві об'яви. Перше. Занизька ціна. Хоча, можливо, це ні про що. https://m.olx.ua/d/uk/obyavlenie/sbornaya-model-teplovoza-IDXFr2I.html#879368579 Але, відкриваю розділ "Схожі оголошення", заходжу сюди https://m.olx.ua/d/uk/obyavlenie/teplovoz-tep70-187no-IDXwJVb.html І бачу... 29.03.2025
Любитель: Звертаюся до керівництва. Звісно, далеко не усі ваші водії такі, але деякі з них повинні з тріском звільнитися. Отже. Сьогодні, в м.Ужгород, приблизно о 12й годині (плюс-мінус), таксист вашої служби (його ім'я відоме, і навіть адреса) здійснив крадіжку у клієнта. Замовник звернувся у таксі з незвичним проханням - здійснити доставку... 10.02.2025
Любитель: Все чудово, все влаштовує, Але чомусь канал підтримки Айпост Суппорт працює дуже погано. Наприклад, останнього разу відправляв туди повідомлення, ніби бот дав відповідь, що буде опрацьоване звернення протягом 48 годин, але чат, до сих пір, мертвіше мертвого.)))) 23.12.2024
Любитель: Дуже добре буде якщо це можливо, якщо упорядкуєте сервіс ОЛХ доставки. 1) Для чого, правило обов'язкової ОЛХ доставки для певних груп товарів? Воно для усіх користувачів, як мертвому припарка. А продаваних і далі роблять з цим, що хочуть. 2) Або, п.1 - якщо залишається, то продавця карати, за відмову роботи... 18.12.2024
Любитель: Псевдопродавец на ОЛХ, под ником 80973876713 Мается пользователь дурью, причем до того, что его "подвиги" даже на разных моторесурсах даже обсуждают. Выкладывает сей мошенник разные объявления с фотографиями одного и того же мопеда, отснятого в разных местах. 04.12.2024
Любитель: Розумію, що ОЛХ не зобов'язано нести відповідальність аж занадто, але дістало, що часто оголошення є, але ніяк з продавцем зв'язатись не можна. Тому корисно ввести "характеристику спілкування з покупцями". Наприклад, могло б бути (по пунктах) так: "Спілкується без проблем..... Виходить на зв'язок час від часу......Обережно! Вірогідність не виходу на зв'язок". 04.12.2024
Любитель: Звісно, що це не ОЛХ вина, але дуже потрібно врегулювати два моменти, що іноді виникають: 1) Телефон у об'яві іноді виявляється "мертвим", і тоді, куди дзвонити? У рейку? А навіщо тоді об'яву давати? 2) Контакти є, але продавець взагалі або трубку не бере, або не відповідає зовсім навіть у ПП(приватних... 29.11.2024
Любитель: Вообще, есть некоторые недостатки, но по сравнению с той же Глово, это небо и земля. Бывает, что возникают проблемы, но всё решается профессионально. 16.11.2024
Любитель: Вимушений поставити вам низьку оцінку. І навіть при тому, що вона не стосується безпосередньо самого ресурсу. Питання. У вас модерація тут, і ви примудрюєтеся пропускати різну ахінею від користувачів, які пишуть про те, чого на ОЛХ нема в природі, а ви ще й намагаєтесь їм пояснювати ситуації, котрих не існувало,... 14.08.2024
Любитель: Ніби з цим сервісом усе добре. Але, на жаль, доволі часто, покупці зневажають продавців і дещо зловживають сервісом. Тобто, замовляють посилки, и довго їх не забирають! Є і інше питання - для чого Новій Пошті працювати швидко, якщо, часто, посилки у відділеннях (із-за таких покупців) лежать довго без руху?... 30.07.2024
Любитель: Поставив би "п`ять", хоч, можливо, мене звинуватять тут користувачі, що я необ'єктивний. Але, все ж, по суті. Є нюанс, котрий трохи псує настрій. Це лицемірство при обрахунку вартості зворотньої доставки. Було все просто. 20 гривень плюс 2 проценти. А зараз тарифи здорожчали, але, нібито, Нова Пошта, до останнього іде... 27.07.2024
Любитель: Неоднократно продаю и покупаю на Виолити, но выставление лота в системе и обработка заявок на рекламу проходит очень медленно. Ну, ладно, я не новичок, знаю, что нужно, при выставлении лота обязательно срок окончания торгов делать на сутки больше. Но, можно же, в самой форме, под заполняемыми полями, указать... 12.07.2024
Любитель: Як завжди, задоволений. Користуюсь і звичайними послугами, і ОЛХ доставкою через НП, все працює чудово. А тут виникла ідея. На квітанціїї друкують штрих-код. А значить, його можна прикріплювати до повідомлень при СМС-оповіщенні. Таким чином, оператор моментально його може зчитувати зі смартфону, як з паперової квітанції. Ніби мова мало не... 10.07.2024
Любитель: До сих пір совок, але від якого і пенсіонери не можуть ніяк відмовитись, і йдуть в Укрпошту по інерції, наприклад, оплатити комунальні (хоча навкруги багато терміналів). Люди добрі! Ми в якому сторіччі живемо? Мало того. Все відбувається ще й повільніше (!), ніж у радянські часи. Хтось, наприклад, вносить... 10.07.2024
Любитель: Не розумію, скільки можна про це писати? Причому, такі продавці навіть не ховаються, вказуючи один і той же інтернет-магазин. А ОЛХ-адміністрація на це взагалі ніяк не реагує! Причому. Була ніби хороша спроба. Вимкнули можливість розміщувати оголошення на різних користувачів з одного акаунту. Але, насправді, все тільки погіршилось. Порядні продавці дуже... 08.07.2024
Любитель: Я вже писав про проблеми з сайтом, але не те, що краще не стало. А стало гірше! Постійно сайт недозавантажується, ніби завантаження сторінки обрубується. А без повного завантаження, нічого зробити не можна взагалі - навіть пошуком об'яв не скористаєшся. І вже так дуже часто - потрібно момент... 08.07.2024
Любитель: Ніби я, в цілому задоволений. І повинен поставити "4", але почали відбуватися дивні речі. Ніби, адміністрація, сам ресурс ні до чого. Але, стало дещо відбуватися регулярно, а адміністрація ресурсу, хоч і блокує цих користувачів (за що віддати треба належне), але публічно на це не реагує, нікому нічого не пояснює. 04.07.2024
Любитель: Досить багато випадків - деякі посилки, ніби, кружляють по колу. Тобто, спочатку відображається інформація, що посилка прибула до терміналу, швидко виїхала, а через багато годин, пише, що вона, насправді, виїхала звідти набагато пізніше. Чому так відбувається? Знову ж таки. На рахунок термінів доставки ніяких претензій, мені потрібна інформація суто в... 22.06.2024
Любитель: В цілому, задоволений роботю НП. Але тут буде не відгук, а прохання. Прошу усунути незручність. Чомусь на ваших чеках вибивається номер гарячої лінії, який давно є недійсним. Ніби, в принципі, дрібниця, але, наприклад, терміново зателефонувати - потрібно турбувати операторів, щоб надали дійсний номер телефону, або заходити на сайт у розділ... 09.06.2024
Любитель: Колись, давно, перейшли зі старої версії сайту на нову, з тих пір, доволі часто, сайт почав завантажуватися в рази повільніше. Але це півбіди. Головна біда - функції сайту працюють лише при умові 100 проц. завантаження сторінки (чого у давній версії сайту не було ніколи). І це створює багато незручностей. І,... 17.04.2024
Любитель: Звертаюся більше до користувачів, ніж до НП. Не розумію, чому такі негативні відгуки і такі занизькі оцінки? Наприклад, сьогодні. Все, як завжди, чудово. Приношу посилку, поцікавилися за стан пакування (це для тих, хто жаліється, що іноді посилки биті приходять), оперативно все було перепаковано, а вже буквально через декілька хвилин, посилка... 10.04.2024