Використовую Zakaz.ua для замовлення продуктів уже кілька місяців. Завжди задоволений оперативністю доставки та якістю продуктів. Інтерфейс сайту зрозумілий та легкий у користуванні. Ціни іноді вищі, ніж у магазині, але за комфорт треба платити.
Користуюсь сервісом Zakaz.ua вже кілька місяців. Дуже задоволений швидкістю доставки та якістю продуктів. Ціни іноді трохи вищі, ніж в магазині, але за зручність готовий платити. Інтерфейс сайту зрозумілий і легкий у використанні.
Вцілому користуюсь частенько, но останній раз це посуті дзвіночок, потрібно задуматись. Замовляв 16.05 товар, нічого не придвіщало біди, но тут товара нема, ну буває, кажуть кошти повернуть, но можуть інший замість нього (це був понетон), но потрібно сплатити додатково, я ок без проблем. Приходить сплата в 2 рази більше за 2 позиції (сумма була 624.24), ну думаю... Читать отзыв Вцілому користуюсь частенько, но останній раз це посуті дзвіночок, потрібно задуматись. Замовляв 16.05 товар, нічого не придвіщало біди, но тут товара нема, ну буває, кажуть кошти повернуть, но можуть інший замість нього (це був понетон), но потрібно сплатити додатково, я ок без проблем. Приходить сплата в 2 рази більше за 2 позиції (сумма була 624.24), ну думаю ну 2 так 2 штука смачна. Приходить вечір, і мені приносять фіскальний чек на 1 одиницю, вибачаються сказали все повернуть і що була дійсно помилка. Після довгих розмов з відділом якості вони наршеті повертають кошти за одну саму першу одиницю. всі сповіщення що вони ще мені повинні віддати 312 грн вони просто ігнорують. проходить місяць, нарешті чудо хтось мені відповів в чаті, головна фраза - "Фіскальний чеу- основний чек по оплаті" все крапка навіть с помилкой скопіював як написали. Так звертайте увагу на фактичну сплату і сплату по фіскальному чеку, це як би маленьке нажухавало, но хто зна, скільки коштів вони в наступний раз не повернуть клієнту
При оформленні замовлення у Новусі була обіцяна і зазначена безкоштовна доставка, а по факту була стягнута повна вартість доставки. Замовлення було оформлене на суму, яка є необхідна і достатня, щоб доставка надавалась безкоштовно за умовами сайту, і про жодні зміни до цієї умови ні під час збирання замовлення, ні після, повідомлено не було. Відділ якості відмовляється будь-яким чином компенсувати вартість... Читать отзыв При оформленні замовлення у Новусі була обіцяна і зазначена безкоштовна доставка, а по факту була стягнута повна вартість доставки. Замовлення було оформлене на суму, яка є необхідна і достатня, щоб доставка надавалась безкоштовно за умовами сайту, і про жодні зміни до цієї умови ні під час збирання замовлення, ні після, повідомлено не було. Відділ якості відмовляється будь-яким чином компенсувати вартість доставки. Небажанням відшкодувати 109 грн дана компанія сама себе позбавила тих як мінімум 1500+, які був готовий витратить на друге замовлення за цією ж пропозицією.
мало того, що кур'єр не привіз моє замовлення, тому що обраний мною час, йому було не зручне. так вони мені повернули гроші та відняли 100 грн за доставку, яку самі ж і не доставили. якщо хочете залишитися без замовлення та подарувати кур'єру 100 грн , то обов'язково замовте у цій службі доставки )))
Не рекомендую користуватися цією доставкою , вже не вперше беруть замовлення і не привозять в визначений час . Курьер пише в Вайбер що йому не зручний мій час доставки , і гроші не повертають за замовлення . Кажуть очікуйте коли банк зможе нарахувати . Скільки очікувати, не зрозуміло .
Я зауважила, що, коли я замовляю з Ашану, то отримую все чітко, добре складанні продукти, без проблем. Якщо я замовляю з Метро, то складать більш неряшливо.. Був один інцидент, коли з Метро не привезли дошку для подачи м'яса. Тиждень я добивалася, щоб повернули, написала злий відгук тут "Шахрайство". На наступний день, дошку привезли, попросили вибачення. Мені дуже зручно замовляти через... Читать отзыв Я зауважила, що, коли я замовляю з Ашану, то отримую все чітко, добре складанні продукти, без проблем. Якщо я замовляю з Метро, то складать більш неряшливо.. Був один інцидент, коли з Метро не привезли дошку для подачи м'яса. Тиждень я добивалася, щоб повернули, написала злий відгук тут "Шахрайство". На наступний день, дошку привезли, попросили вибачення. Мені дуже зручно замовляти через Zakaz.ua, тому я була дуже засучена, що не зможу більше користуватися послугой. Радію, що дошку повернули)) Кожні два тижня я замовляю продукти через Заказ -задоволенна цією послугою!
Замовили 26.04 доставку на вечір з магазину ULTRAMARKET на Д. Монастирського 3а. У мене буо дуже погане самопочуття, тиск за 200, тому при кур'єрі не змогла все перевірити. У замовленні був шматок свинячої лопатки на 220 грн. Коли я наступного ранку її відкрила, я була в шоці - суцільний шматок жил, які неможливо їсти. Звернулася з претензією у відділ якості... Читать отзыв Замовили 26.04 доставку на вечір з магазину ULTRAMARKET на Д. Монастирського 3а. У мене буо дуже погане самопочуття, тиск за 200, тому при кур'єрі не змогла все перевірити. У замовленні був шматок свинячої лопатки на 220 грн. Коли я наступного ранку її відкрила, я була в шоці - суцільний шматок жил, які неможливо їсти. Звернулася з претензією у відділ якості zakaz.ua, хотіла отримати компенсацію, але там ніякої адекватної відповіді не дали, тільки відхрещуються. У країні йде війна, і цей сервіс робить таке навмисно! Я після 8 важких операцій, син інвалід з народження, у інвалідному візку. Зробили замовлення на 1000+ грн, щоб була безкоштовна доставка, і тут така підстава. А якби ще й платити зверху за доставку 100 грн, то ті продукти виходять золоті. Овочі і риба у цьому замовленні були якісні, але ця лопатка зіпсувала усі враження. Дуже шкода, що в такий важкий час компанію турбує не задоволеність клієнтів, а власний гаманець! Ганьба!
18.04 зробила замовлення через zakaz.ua у Метро. Коли отримала замовлення, то в нем була відсутня дерев'янна дошка-блюдо для м'яса, за яку я заплатила 499 грн. Замовлення привезли пізно, розібрала я його ще пізніше, тому подзвонила на гарячу лінію zakaz.ua у 8 годині ранку 19.04. Кожен день, коли я до них дзвоню, та питаю, де мої гроші, мені відповідають, що ваше... Читать отзыв 18.04 зробила замовлення через zakaz.ua у Метро. Коли отримала замовлення, то в нем була відсутня дерев'янна дошка-блюдо для м'яса, за яку я заплатила 499 грн. Замовлення привезли пізно, розібрала я його ще пізніше, тому подзвонила на гарячу лінію zakaz.ua у 8 годині ранку 19.04. Кожен день, коли я до них дзвоню, та питаю, де мої гроші, мені відповідають, що ваше звернення перевіряють у відділу якості, вони повернуться до вас найближчим часом. Ніхто не повернувся, нічого не повернули...ні грошей, ні товару.. Це шахрайство у чистому вигляді..
Я вже кілька місяців користуюсь сервісом Zakaz.ua і дуже задоволений. Особливо подобається широкий вибір свіжих продуктів і можливість підібрати товари за акціями. Доставка завжди вчасно, а кур'єри дуже привітні. Єдине, що хотілося б покращити - це систему фільтрації товарів. Було б зручно, якби можна було відразу бачити всі продукти певної категорії, наприклад, безглютенові або веганські."
Користувався цим сервісом декількох років. Але останні пів року в них щось зломалось. Безкінечні переноси терміну доставки до аж поки не відмовився від заказу. А коли відмовився то гроші не повертаються, кажуть чекайте 3-5 робочих днів доки банк опрацює. Підкажить їм хтось що банки України працюють 24/7. А кошти не поровертають кампанії з фінансовим проблемами ким, в очевідь є ця... Читать отзыв Користувався цим сервісом декількох років. Але останні пів року в них щось зломалось. Безкінечні переноси терміну доставки до аж поки не відмовився від заказу. А коли відмовився то гроші не повертаються, кажуть чекайте 3-5 робочих днів доки банк опрацює. Підкажить їм хтось що банки України працюють 24/7. А кошти не поровертають кампанії з фінансовим проблемами ким, в очевідь є ця кампанія.
Відсутність замовленного товару. Замість 2 пакетів Пакети для смiття Фрекен Бок Flexy з затяжкою 60л 10шт. Прислали 1. Питання ніяк не вирішенно. Чекаю на компенсацію грошей. Оплаченно мною було як за 2 упаковки. Замовлення №17234594 з Metro.
Я дуже не задоволена роботою вашої доставки. Яка ситуація яка відбувається вже вдруге. - Я замовляю доставку на “віконечка” які зазначені у вас на сайті з 12.00 до 14.00 - (орієнтуюсь на графіки відключення світла у нас) - Мені вже вдруге переносять замовлення на інший час - Якщо вибираю вказане “віконечко” то звичайно я розраховую на те що... Читать отзыв Я дуже не задоволена роботою вашої доставки. Яка ситуація яка відбувається вже вдруге.
- Я замовляю доставку на “віконечка” які зазначені у вас на сайті з 12.00 до 14.00 - (орієнтуюсь на графіки відключення світла у нас) - Мені вже вдруге переносять замовлення на інший час - Якщо вибираю вказане “віконечко” то звичайно я розраховую на те що воно приїде в цей проміжок часу- це логічно - Як відбувається зараз - моє замовлення починають збирати лише після 12.00 (збирач Ірина), коли воно вже повинно доставлятися (тут я розумію що вчасно воно доставлене не буде) - Далі - телефонує Анна і починають казати про перенос і повітряні тривоги. Терпіти не можу коли “вішають лапшу на вуха”. Повітряна в Києві почалась об 12:15, а скінчилась в 12:46. Тобто в цей час не збирати вже потрібно!!!, а доставляти. - Я розумію так - або той хто збирає не робить це вчасно, або машина яка доставляє - чекає інші замовлення на інший час і все
Питання - так навіщо ви ставите “віконечка” на вибір? Питання - навіщо дорослій людини чухати лапшу, яка розуміє як цей процес відбувається? Питання - якщо машина “не формується” може згрупувати в більший проміжок часу та не морочити голову кожен раз?
Я орієнтуюсь на графіки відключення світла Я вважаю заказ.юа відповідальною компанією, а не кидалами
Підсумок- мені тепер з чоловіком БЕЗ СВІТЛА перти замовлення без ліфта знову!
Если кто-то захочет воспользоваться данной доставкой, у Вас возникнет риск столкнуться с тотальной некомпетентносью данной компании. Единственной, что данная курьерская служба умеет качественно делать это брать оплату за свои услуги. Но если вдруг привезут товар, который по Вашему мнению не будет отвечать знаку качества, тогда Вам придется столкнуться с супер медленной бюрократией данной курьерской доставки. Вы сразу можете рассчитывать, что... Читать отзыв Если кто-то захочет воспользоваться данной доставкой, у Вас возникнет риск столкнуться с тотальной некомпетентносью данной компании. Единственной, что данная курьерская служба умеет качественно делать это брать оплату за свои услуги. Но если вдруг привезут товар, который по Вашему мнению не будет отвечать знаку качества, тогда Вам придется столкнуться с супер медленной бюрократией данной курьерской доставки. Вы сразу можете рассчитывать, что решения проблемы начнется с того, что Вам надо заполнять различные формы, делать фотографии и потом может быть Вам перезвонят через сутки. И когда вы поднимете трубку, их некомпетентность сообщить Вам, увы нам надо что-то уточнить и мы Вам в течении часа перезвоним, но звонка не будет. Вам опять придется им звонить и опять они скажут, что надо что-то уточнить и Вам перезвонят, ну понятно что опять не перезвонят. Итог такой, что если Вам что-то не то привезут, они ничего не смогут решить оперативно и это может затянутся на дни, ну чтобы продукты питания окончательно потеряли товарный вид ли испортились. Не рекомендую.
Була постійним клієнтом 6 років , все було добре , прибрали можливість оплати готівкою , зовсім не зручно для тих хто зп отримує в готівці! Не вийде більше замовляти
Ділюся з вами історією, яка щойно відбулася і що я з неї винесла. Замовила на 4к+ діабетичних товарів\товарів без вмісту цукру, для діабетика. Перебираючи товари, які приніс курʼєр - звернула увагу на склад кексів, які придбала в категорії ТОВАРИ ДЛЯ ДІАБЕТИКІВ і що я там знайшла? Вірно, цукор. Не фруктозу, не стевію, не якийсь інший замінник, ні-ні, звичайнісінький цукор, у... Читать отзыв Ділюся з вами історією, яка щойно відбулася і що я з неї винесла. Замовила на 4к+ діабетичних товарів\товарів без вмісту цукру, для діабетика. Перебираючи товари, які приніс курʼєр - звернула увагу на склад кексів, які придбала в категорії ТОВАРИ ДЛЯ ДІАБЕТИКІВ і що я там знайшла? Вірно, цукор. Не фруктозу, не стевію, не якийсь інший замінник, ні-ні, звичайнісінький цукор, у великій кількості. Звернувшись в службу підтримки в чаті, потім заповнивши анкету, провівши фотосесію товарів і чеків, отримавши імейли і два телефонних дзвінки - зʼясувалося, що це "не їх відповідальність". Не було ні спроб виправити ситуацію, ні обіцянок змінити категорію і назви подібних товарів, ні навіть банального "нам шкода, що ми можемо зробити?". Нічого. Все, що мені запропонували, це посидіти почекати ще якогось курʼєра, який забере товари з цукром (їх було більше ніж один), та потім очікувати ще імейлів і дзвінків для повернення коштів. (навіть пропозиції замінити товари не було, тобто взагалі -0) Дивно, що не сказали самій в магазин віднести. Більшої наглості та халатності я ще не зустрічала з жодними доставками. Якби мала більше вільного часу - подала би до суду і примусово змусила змінити назви і категорії товарів та сплатити всім, хто через це міг постраждати, або навіть хто просто їх замовляв, бо брехати про склад товару - не є ок, дивно що це взагалі треба озвучувати, але заказ.юа не в курсі.
Пишу цей відгук, щоби попередити всіх алергіків, діабетиків і людей з дієтичними обмеженнями, що цей сервіс краще обходити десятою дорогою, якщо не плануєте опинитися в лікарні.
До мене до дому немає кур’єрської доставки цієї контори. Тому обрала доставку на відділення НП. Замовляла молоко та сік в пачках. Прийшло із розірваною пачкою молока, коробки соку побиті і не зрозуміло чи вони надуті від падіння чи просто зіпсовані. Пишу у відділ якості, повідомляють що прийняли і звʼяжуться, але ніхто не реагує.
Замовляла зернову каву Rioba,упаковку 3кг, прийшла із пошкодженням упаковки і з меншою вагою ніж заявлено на упаковці. зв'язалась із магазином протягом декількох хвилин після отримання , у обміні чи поверненні відмовлено. Не рекомендую такий сервіс
На днях заказала метро с безналичной оплатой и доставкой заказ юа. Посмотрела график отключений света (с 21.00) и заказала доставку до 19.00 Заказ юа самостоятельно перенёс доставку до 20,00. Я молча стерпела, хотя продукты мне нужны были чтобы приготовить ужин. Когда на часах показало 20.25 а курьер так и не появился, позвонила на горячую линию и предупредила о том что... Читать отзыв На днях заказала метро с безналичной оплатой и доставкой заказ юа. Посмотрела график отключений света (с 21.00) и заказала доставку до 19.00 Заказ юа самостоятельно перенёс доставку до 20,00. Я молча стерпела, хотя продукты мне нужны были чтобы приготовить ужин. Когда на часах показало 20.25 а курьер так и не появился, позвонила на горячую линию и предупредила о том что курьер сильно задерживается, о отключении света, о том что у меня тяжёлый заказ 34 кг и 14 этаж, а лифт без электричества не работает. На что мне ответили, что курьер в любом случае поднимет мне заказ, даже если приедет после 21.00 Курьер перезвонил только после 22.00 с задержкой в 2 часа, спросил работает ли лифт и сказал, что поднять заказ он не может. Естественно я уже отказалась от заказа, так как сама поднять тоже не могла. Деньги за заказ мне вернули через три дня. Но!!! У меня сняли деньги за доставку!!! Я в шоке! За то, что компания не выполнила свои обязательства, не привезла заказ до указанного времени. За то, что курьер опоздав на 2 часа даже не собирался мне поднимать заказ на 14 этаж, хотя сказал что поднимет. Даже не предложил помочь поднять! Я осталась без продуктов, с ужасным настроением и минус 79 грн с карты за тупость курьера. Очень «хорошо» Вместо того, чтобы сделать выговор курьеру, с меня сняли за доставку которой не было. Не рекомендую!
Нащо створений цей сервіс не зрозуміло, адже єдина функція яка має бути в пріоритеті це ДОСТАВКА, і з нею вони не справляються, ВЗАГАЛІ! Курʼєри самі коригують коли вони будуть робити вам доставку, тому якщо ви вибираєте під час замовлення певний час доставки, будьте впевнені що вам його не доставлять, якщо курʼєр з особистих міркувань не захоче його везти, тому що... Читать отзыв Нащо створений цей сервіс не зрозуміло, адже єдина функція яка має бути в пріоритеті це ДОСТАВКА, і з нею вони не справляються, ВЗАГАЛІ! Курʼєри самі коригують коли вони будуть робити вам доставку, тому якщо ви вибираєте під час замовлення певний час доставки, будьте впевнені що вам його не доставлять, якщо курʼєр з особистих міркувань не захоче його везти, тому що він вже все доставив, а до вашого замовлення треба чекати.
В моєму випадку я зробила замовлення важливих і важких продуктів. Замовляла продукти, то му що збиралась уізжати. Доставка була на 19-22. Замовлення робила по повній передоплаті, і за курʼєра в тому числі. В 18 Курʼєра зателефонував і сказав що може доставити товар, на що я повідомила що мене вдома не буде до 20, він в свою чергу сказав що не буде чекати мене дві години (????? В мене час доставки до 22, в сенсі чекати?!) коли я пояснила що я уізжаю і мені потрібні ці продукти, він сказав що «щось придумає». В 19:40 він просто скасував замовлення, і мені перенесли доставку на наступний день (коли я вже уїду). Техпідтримка відреагувала «ніяк», сказав що повернуть мені гроші. І ВСЕ!!! Ніякої компенсації, або навіть вибачень! ( різне бувало, але багато сервісів надають промокоди, або певні вибачення за склавшуся ситуацію) Благодаря цьому сервісу перед відʼїздом я залишилась без потрібних продуктів та з вимотаними нервами, тому що достати все потрібне в 21 вечора було задоволення не з дешевих.
НІКОМУ І НІКОЛИ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ СЕРВІС!!!! ПІСЛЯ спілкування з техпідтримкою видалила цей чудо застосунок, і всіх свої знайомих застерігла від користування цими послугами!
Сделала заказ в Мегамаркете #29384181. Привезли весь заказ, который был собран в Ультрамаркете. Если бы я захотела ультрамаркет, я бы сделала заказ именно там!!! Сборщик прочитав мой комментарий, подтвердила в чате, что я получу помидоры фирмы Гордий (Украина), в итоге прислали заказ, с помидорами из Нидерландов. Подала жалобу в техподдержку, ответили, что я должна поехать в магазин и отдать... Читать отзыв Сделала заказ в Мегамаркете #29384181. Привезли весь заказ, который был собран в Ультрамаркете. Если бы я захотела ультрамаркет, я бы сделала заказ именно там!!! Сборщик прочитав мой комментарий, подтвердила в чате, что я получу помидоры фирмы Гордий (Украина), в итоге прислали заказ, с помидорами из Нидерландов. Подала жалобу в техподдержку, ответили, что я должна поехать в магазин и отдать эти помидоры, а это на минуточку совсем другой район (15км от моего дома). С каких делов, по вине сборщика я должна ехать в ультрамаркет, и отдавать там товар, который я не заказывала??? Если бы заказ.юа не требовал оплаты на карту, то я бы никогда не приняла этот заказ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДЕЛАТЬ ЗДЕСЬ ЗАКАЗЫ. P.S. И не пишите, что ультрамаркет это мегамаркет! Я звонила в магазин!! Не вводите людей в заблуждение!!!
Я пенсіонер , інвалід 2 групи. Мені запропонували спуститися з 3 поверху пройтися до таксі , забрати 20 кг замовлення вернутися і піднятися на 3-й поверх. Я пояснив що я не можу зробити це фізично і технічно. Тоді zakaz. ua самостійно скасував замовлення.
Замовлення було зроблено в середині дня, але не після заявлених 60 хвилин, ані після 3 годин ніякої реакції. Після дзвінка в підтримку сказали, що ще шукають кур'єра. Наступний дзвінок в підтримку в 20:50 : - Коли очікувати замовлення? - Вибачайте, ми кур'єра так і не знайшли і доставку відмінили? - Чому не повідомили про це самі? - Вибачайте - Коли... Читать отзыв Замовлення було зроблено в середині дня, але не після заявлених 60 хвилин, ані після 3 годин ніякої реакції. Після дзвінка в підтримку сказали, що ще шукають кур'єра. Наступний дзвінок в підтримку в 20:50 : - Коли очікувати замовлення? - Вибачайте, ми кур'єра так і не знайшли і доставку відмінили? - Чому не повідомили про це самі? - Вибачайте - Коли повернете гроші? - Не раніше ніж через добу. Допобачення...
Але після скарги на сервіс і терміни повернення коштів, десь після 22:00, приїжджає "хтось", не питаючи кода підтвердження, мовчки віддає пакет, і їде. А в пакеті... замовлення: 2 кг чорних гнилих бананів, навіть не гілками, а поламані по одному, розсипана по кульку картопля розміром з помідори черрі і подібне.
Тобто "Ніяких повернень, жри просрочку і спи"
Достоинства:
Лише для людей із зайвою вагою - або зовсім не поїсте, або срачка від прострочеи
Недостатки:
- застосунок висне і викидає;
- доставку відміняють і ніяк не попереджають;
- терміни доставки непередбачувані;
- кошти не повертаються, а будете скаржитись, привезуть вам сміття, і зобов'язання виконані
Мы очень давно работали с вами по заказам в магазине Ашан. Но когда Ашан стали закрывать на тревогу, мы вынужденны были перейти в Варус, но с вами. Работать было одно удовольствие! К сожалению, вы перестали работать с Варусом, и после вашего ухода там полностью рухнула доставка продуктов, у них ничего не получается, без вас там полный армагеддон! Хотели пойти в... Читать отзыв Мы очень давно работали с вами по заказам в магазине Ашан. Но когда Ашан стали закрывать на тревогу, мы вынужденны были перейти в Варус, но с вами. Работать было одно удовольствие! К сожалению, вы перестали работать с Варусом, и после вашего ухода там полностью рухнула доставка продуктов, у них ничего не получается, без вас там полный армагеддон! Хотели пойти в Метро к вам, но там нет товара на развес, например, мяса там нет на развес менее 4 кг! Поэтому мы мотаем себе нервы с Варусом и вспоминаем как нам было хорошо с вами! Спасибо вам за ваш труд, вы большие молодцы! Мы оооочень скучаем по вам!
Zakaz.ua - лидер на рынке доставки продуктов питания в Украине. Компания предоставляет услуги заказа и доставки продуктов питания от крупнейших розничных продуктовых сетей Украины: METRO, AUCHAN, NOVUS, MEGAMARKET, FURSHET. Zakaz.ua основана в 2010 году. На сегодняшний момент работает в 8 городах Украины (Киев, Харьков, Днепр, Одесса, Львов, Запорожье, Винница, Житомир),... подробнее
Не рекомендую
Зручний сервіс для замовлення продуктів
Зручно та швидко
Пошкоджений товар
Готуйтесь що невеликі кошти пропадуть
Замовляв 16.05 товар, нічого не придвіщало біди, но тут товара нема, ну буває, кажуть кошти повернуть, но можуть інший замість нього (це був понетон), но потрібно сплатити додатково, я ок без проблем. Приходить сплата в 2 рази більше за 2 позиції (сумма була 624.24), ну думаю... Читать отзыв
Замовляв 16.05 товар, нічого не придвіщало біди, но тут товара нема, ну буває, кажуть кошти повернуть, но можуть інший замість нього (це був понетон), но потрібно сплатити додатково, я ок без проблем. Приходить сплата в 2 рази більше за 2 позиції (сумма була 624.24), ну думаю ну 2 так 2 штука смачна.
Приходить вечір, і мені приносять фіскальний чек на 1 одиницю, вибачаються сказали все повернуть і що була дійсно помилка.
Після довгих розмов з відділом якості вони наршеті повертають кошти за одну саму першу одиницю.
всі сповіщення що вони ще мені повинні віддати 312 грн вони просто ігнорують.
проходить місяць, нарешті чудо хтось мені відповів в чаті, головна фраза - "Фіскальний чеу- основний чек по оплаті" все крапка навіть с помилкой скопіював як написали.
Так звертайте увагу на фактичну сплату і сплату по фіскальному чеку, це як би маленьке нажухавало, но хто зна, скільки коштів вони в наступний раз не повернуть клієнту
Не надають зазначену в замовленні безкоштовну доставку
Не привозять заказ
Не привозять замовлення
Задоволенна
Спроба сплатити замовлення закінчилася блокуванням картки
Мабуть Приват24 ідентифікує ЗАКАЗ.ЮА, як шахрайську компанію.
Збирачі підсовують погані продукти
Шахрайство
Zakaz.ua мій рятівник у будні!
Замовлення не доставляють та кошти не повертають.
Відсутність в доставці замовленного товару яйкий був олпаченний.
Поки що вважаю заказ.юа відповідальною компанією, а не кидалами
- Я замовляю доставку на “віконечка” які зазначені у вас на сайті з 12.00 до 14.00 - (орієнтуюсь на графіки відключення світла у нас)
- Мені вже вдруге переносять замовлення на інший час
- Якщо вибираю вказане “віконечко” то звичайно я розраховую на те що... Читать отзыв Я дуже не задоволена роботою вашої доставки. Яка ситуація яка відбувається вже вдруге.
- Я замовляю доставку на “віконечка” які зазначені у вас на сайті з 12.00 до 14.00 - (орієнтуюсь на графіки відключення світла у нас)
- Мені вже вдруге переносять замовлення на інший час
- Якщо вибираю вказане “віконечко” то звичайно я розраховую на те що воно приїде в цей проміжок часу- це логічно
- Як відбувається зараз - моє замовлення починають збирати лише після 12.00 (збирач Ірина), коли воно вже повинно доставлятися (тут я розумію що вчасно воно доставлене не буде)
- Далі - телефонує Анна і починають казати про перенос і повітряні тривоги. Терпіти не можу коли “вішають лапшу на вуха”. Повітряна в Києві почалась об 12:15, а скінчилась в 12:46. Тобто в цей час не збирати вже потрібно!!!, а доставляти.
- Я розумію так - або той хто збирає не робить це вчасно, або машина яка доставляє - чекає інші замовлення на інший час і все
Питання - так навіщо ви ставите “віконечка” на вибір?
Питання - навіщо дорослій людини чухати лапшу, яка розуміє як цей процес відбувається?
Питання - якщо машина “не формується” може згрупувати в більший проміжок часу та не морочити голову кожен раз?
Я орієнтуюсь на графіки відключення світла
Я вважаю заказ.юа відповідальною компанією, а не кидалами
Підсумок- мені тепер з чоловіком БЕЗ СВІТЛА перти замовлення без ліфта знову!
Zakaz.ua доставка с огромными рисками и минусами для клиента
Більше не буду замовляти через відсутність оплати готівкою
"не наша відповідальність"
Замовила на 4к+ діабетичних товарів\товарів без вмісту цукру, для діабетика.
Перебираючи товари, які приніс курʼєр - звернула увагу на склад кексів, які придбала в категорії ТОВАРИ ДЛЯ ДІАБЕТИКІВ і що я там знайшла? Вірно, цукор. Не фруктозу, не стевію, не якийсь інший замінник, ні-ні, звичайнісінький цукор, у... Читать отзыв Ділюся з вами історією, яка щойно відбулася і що я з неї винесла.
Замовила на 4к+ діабетичних товарів\товарів без вмісту цукру, для діабетика.
Перебираючи товари, які приніс курʼєр - звернула увагу на склад кексів, які придбала в категорії ТОВАРИ ДЛЯ ДІАБЕТИКІВ і що я там знайшла? Вірно, цукор. Не фруктозу, не стевію, не якийсь інший замінник, ні-ні, звичайнісінький цукор, у великій кількості.
Звернувшись в службу підтримки в чаті, потім заповнивши анкету, провівши фотосесію товарів і чеків, отримавши імейли і два телефонних дзвінки - зʼясувалося, що це "не їх відповідальність".
Не було ні спроб виправити ситуацію, ні обіцянок змінити категорію і назви подібних товарів, ні навіть банального "нам шкода, що ми можемо зробити?".
Нічого. Все, що мені запропонували, це посидіти почекати ще якогось курʼєра, який забере товари з цукром (їх було більше ніж один), та потім очікувати ще імейлів і дзвінків для повернення коштів. (навіть пропозиції замінити товари не було, тобто взагалі -0)
Дивно, що не сказали самій в магазин віднести.
Більшої наглості та халатності я ще не зустрічала з жодними доставками.
Якби мала більше вільного часу - подала би до суду і примусово змусила змінити назви і категорії товарів та сплатити всім, хто через це міг постраждати, або навіть хто просто їх замовляв, бо брехати про склад товару - не є ок, дивно що це взагалі треба озвучувати, але заказ.юа не в курсі.
Пишу цей відгук, щоби попередити всіх алергіків, діабетиків і людей з дієтичними обмеженнями, що цей сервіс краще обходити десятою дорогою, якщо не плануєте опинитися в лікарні.
Найжахливіша доставка.
прислали не якісний товар, у обміні відмовлено
Сняли деньги за невыполненную доставку
Не рекомендую!
Найжахливіший сервіс доставки. Г
В моєму випадку я зробила замовлення важливих і важких продуктів. Замовляла продукти, то му що збиралась уізжати. Доставка була на 19-22. Замовлення робила по повній передоплаті, і за курʼєра в тому числі. В 18 Курʼєра зателефонував і сказав що може доставити товар, на що я повідомила що мене вдома не буде до 20, він в свою чергу сказав що не буде чекати мене дві години (????? В мене час доставки до 22, в сенсі чекати?!) коли я пояснила що я уізжаю і мені потрібні ці продукти, він сказав що «щось придумає». В 19:40 він просто скасував замовлення, і мені перенесли доставку на наступний день (коли я вже уїду). Техпідтримка відреагувала «ніяк», сказав що повернуть мені гроші. І ВСЕ!!! Ніякої компенсації, або навіть вибачень! ( різне бувало, але багато сервісів надають промокоди, або певні вибачення за склавшуся ситуацію)
Благодаря цьому сервісу перед відʼїздом я залишилась без потрібних продуктів та з вимотаними нервами, тому що достати все потрібне в 21 вечора було задоволення не з дешевих.
НІКОМУ І НІКОЛИ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ СЕРВІС!!!! ПІСЛЯ спілкування з техпідтримкою видалила цей чудо застосунок, і всіх свої знайомих застерігла від користування цими послугами!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННУЮ ДОСТАВКУ
Привезли весь заказ, который был собран в Ультрамаркете.
Если бы я захотела ультрамаркет, я бы сделала заказ именно там!!!
Сборщик прочитав мой комментарий, подтвердила в чате, что я получу помидоры фирмы Гордий (Украина), в итоге прислали заказ, с помидорами из Нидерландов.
Подала жалобу в техподдержку, ответили, что я должна поехать в магазин и отдать... Читать отзыв Сделала заказ в Мегамаркете #29384181.
Привезли весь заказ, который был собран в Ультрамаркете.
Если бы я захотела ультрамаркет, я бы сделала заказ именно там!!!
Сборщик прочитав мой комментарий, подтвердила в чате, что я получу помидоры фирмы Гордий (Украина), в итоге прислали заказ, с помидорами из Нидерландов.
Подала жалобу в техподдержку, ответили, что я должна поехать в магазин и отдать эти помидоры, а это на минуточку совсем другой район (15км от моего дома).
С каких делов, по вине сборщика я должна ехать в ультрамаркет, и отдавать там товар, который я не заказывала???
Если бы заказ.юа не требовал оплаты на карту, то я бы никогда не приняла этот заказ.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДЕЛАТЬ ЗДЕСЬ ЗАКАЗЫ.
P.S. И не пишите, что ультрамаркет это мегамаркет! Я звонила в магазин!! Не вводите людей в заблуждение!!!
Все быстро и оперативно
Зрив замовлення
Дуже необхідний та зручний сайт
Абсолютний антирекордсмен серед усіх доставок, ніколи ще не бачив, щоб погано було взагалі усе
Після дзвінка в підтримку сказали, що ще шукають кур'єра.
Наступний дзвінок в підтримку в 20:50 :
- Коли очікувати замовлення?
- Вибачайте, ми кур'єра так і не знайшли і доставку відмінили?
- Чому не повідомили про це самі?
- Вибачайте
- Коли... Читать отзыв Замовлення було зроблено в середині дня, але не після заявлених 60 хвилин, ані після 3 годин ніякої реакції.
Після дзвінка в підтримку сказали, що ще шукають кур'єра.
Наступний дзвінок в підтримку в 20:50 :
- Коли очікувати замовлення?
- Вибачайте, ми кур'єра так і не знайшли і доставку відмінили?
- Чому не повідомили про це самі?
- Вибачайте
- Коли повернете гроші?
- Не раніше ніж через добу. Допобачення...
Але після скарги на сервіс і терміни повернення коштів, десь після 22:00, приїжджає "хтось", не питаючи кода підтвердження, мовчки віддає пакет, і їде.
А в пакеті... замовлення:
2 кг чорних гнилих бананів, навіть не гілками, а поламані по одному, розсипана по кульку картопля розміром з помідори черрі і подібне.
Тобто "Ніяких повернень, жри просрочку і спи"
Скучаем по вам
Быстрый заказ