Prom.ua отзывы

Отзывы клиентов и пользователей
Prom.ua
1.5 5
4049 отзывов / 823338 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Шахрайство

Станіслав Станіслав 11 часов 24 мин назад
Робив замовлення, платив через ПРОМ, гроші 792грн зняли відразу, продавець через 2 дні відмовив, нема товару, гроші типу повернув, підтримка ПРОМ теж каже що повернула, Приват Банк нічого не бачить, гроші не повертає, друг до друга відсилають... Дуже розчарований сервісом !!!???
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 7 мин 29 сек назад
Добрий день, Станіславе!

Оплата за замовлення була розблокована на вашій картці у момент його скасування. Служба підтримки надала вам підтвердження.
Повна сума оплати зазвичай повертається впродовж 3–11 робочих днів. Тривалість повернення коштів залежить від банку-партнера, через який здійснюється транзакція, та банку-емітента (банку, який випустив вашу картку).

Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування коштів або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.

Кошмар Кошмар

Віка Віка воскресенье, 28 сентября
 Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Робота сайту жахлива! Тех підтримка мильна бульбашка.
Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця!
З відміною від самого покупця
Та не сплаченою пром-оплатою
Якщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується.
Робота не задовільна.
Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна
Недостатки:
  1. Тех підтримка
1 согласен

ШАХРАЇ!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!

Halyna Halyna пятница, 26 сентября
ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим... Читать отзыв
ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!

Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим більше пром не може допомогти! Брехуни і шахраї!! Мають бути надані деталі зворотньої банківської транзакції!!

ШАХРАЇ! Відправила запит на контакти, щоб звернутися до правоохоронних органів, якщо не повернуть кошті.
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. шахраї!!
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua понедельник, 29 сентября
Добрий день, Галино!

В момент скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Служба підтримки надала вам скріншот про те, що з нашої сторони відміна блокування коштів успішна.

Стандартно повернення коштів відбувається в період 3х днів, але є нюанси роботи банківської системи, на які ми не можемо вплинути.
Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Показать 2 ответа

Повторно сняли деньги с карты. Пром-поддержка - глухое ДНО

Александр Александр пятница, 26 сентября
Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому?
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа... Читать отзыв
Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому?
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа и всей информации... Вторые сутки тишина, "поддержки" нет и денег нет!
В итоге подал исковое заявление в свой банк на отмену этой МОШЕННИЧЕСКОЙ операции и возврат средств.
ВЫВОД: Оплачивать на сайте и оставлять данные своей карты НЕ БЕЗОПАСНО. Служба поддержки - ДНО.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua понедельник, 29 сентября
Добрий день, Олександре!

Після повернення коштів з нашого боку жодних повторних списань не було.
Ймовірно, відображення повторної транзакції — це технічна помилка на стороні банку.
Не турбуйтесь, зазвичай такі ситуації банк вирішує самостійно протягом кількох днів.

Заказы на пром

Nik Lis Nik Lis четверг, 25 сентября
на площадке прома куча продавцов у которых не соответствуют цены или пишут "готово к отправке" а по факту нет товара. Пример Замовлення 363510811 и еще 4 таких заказа т.д.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua понедельник, 29 сентября
Добрий день!

Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :(
Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар.
Ви можете залишити відгук продавцю, що вплине на його рейтинг й місце в каталозі. Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.

Не повертають кошти

Гость Гость среда, 24 сентября
До цього проблем не було, але 6 вересня зробила замовлення на Prom ua, атласи та контурні карти для школи дітям сума замовлення 7000 грн, гроші списали миттєво, замовлення було скасовано через 20 хвилин не підходили контурні карти, написали що гроші повернуть протягом 3 днів, вже пройшло 13 робочих днів грошей досі немає, служба підтримки мовчить та пошта тільки відповідач, коли... Читать отзыв До цього проблем не було, але 6 вересня зробила замовлення на Prom ua, атласи та контурні карти для школи дітям сума замовлення 7000 грн, гроші списали миттєво, замовлення було скасовано через 20 хвилин не підходили контурні карти, написали що гроші повернуть протягом 3 днів, вже пройшло 13 робочих днів грошей досі немає, служба підтримки мовчить та пошта тільки відповідач, коли повернуть гроші невідомо, більше нічого не буде замовляти, а тепер прийдеться віддавати свої, дуууууже негативний досвід
Недостатки:
  1. Тілько минус
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua четверг, 25 сентября
Добрий день!

Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації, будь ласка, вкажіть ваш номер замовлення або номер запиту до служби підтримки (приходить в автоматичній відповіді вам на пошту).

Скарга на шахрайські дії продавця: tandyr-tehno.com.ua

Надежда Надежда среда, 24 сентября
Повідомляю про шахрайські дії з боку продавця, який представлений на майданчику Prom.ua.
Сайт: t
ПІБ: Купатадзе Арчіл Мерабович
Телефон: +38 (093) 814-82-50
Email: [email protected]
Сума збитків: 2400 грн
Суть: моя мама оформила замовлення на купівлю тандиру та перерахувала зазначеному продавцю передоплату у розмірі 2400 грн. Після отримання грошей продавець перестав виходити на зв’язок, товар так і... Читать отзыв
Повідомляю про шахрайські дії з боку продавця, який представлений на майданчику Prom.ua.

Сайт: t Prom.ua - Скарга на шахрайські дії продавця: tandyr-tehno.com.ua Prom.ua - Скарга на шахрайські дії продавця: tandyr-tehno.com.ua
ПІБ: Купатадзе Арчіл Мерабович
Телефон: +38 (093) 814-82-50
Email: [email protected]
Сума збитків: 2400 грн

Суть: моя мама оформила замовлення на купівлю тандиру та перерахувала зазначеному продавцю передоплату у розмірі 2400 грн. Після отримання грошей продавець перестав виходити на зв’язок, товар так і не був відправлений.

Даний продавець займається обманом покупців та шкодить репутації вашої платформи. Прошу вжити заходів — провести перевірку, заблокувати шахрайський магазин, а також допомогти у поверненні коштів.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua четверг, 25 сентября
Добрий день, Надіє!

Нам прикро, що з вами трапилася така ситуація :(
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected], вказавши номер вашого замовлення й усі подробиці щодо нього, ми спробуємо вам допомогти.

Пром-оплата сняла деньги с карты но товар "не оплачен", ответа от поддержки нет. - Отзывы о Prom.ua

Александр Александр понедельник, 22 сентября
Сделал заказ и оплатил через ПромОплату. Деньги списались моментально, банк подтвердил успешное проведение транзакции. Но в статусах заказа до сих пор висит «не оплачено». Связаться с поддержкой нереально: телефона нет, форма обратной связи отсутствует, на почту отвечают только авто-уведомлением, и дальше тишина. Раньше без этой системы таких проблем не было, всё проходило гладко. Сейчас же ощущение, что деньги просто «зависли»,... Читать отзыв Сделал заказ и оплатил через ПромОплату. Деньги списались моментально, банк подтвердил успешное проведение транзакции. Но в статусах заказа до сих пор висит «не оплачено». Связаться с поддержкой нереально: телефона нет, форма обратной связи отсутствует, на почту отвечают только авто-уведомлением, и дальше тишина. Раньше без этой системы таких проблем не было, всё проходило гладко. Сейчас же ощущение, что деньги просто «зависли», а где они находятся — неизвестно. Очень неприятный опыт, особенно учитывая, что это первый разтакое...
Обратился в банк - подтвердили что деньги ушли а куда и как - никто не знает.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua вторник, 23 сентября
Добрий день, Олександре!

Уточніть, будь ласка, чи вдалося вирішити проблему зі службою підтримки?
Якщо ні, напишіть номер запиту, що надійшов вам в автовідповіді, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію.
Показать 3 ответа

Не рекомендую продавцам

Юрий Юрий четверг, 18 сентября
За год работы с промом сложилось крайне негативное впечатление о том, что руководство сайта - это мошенники, цель которых выкачка денег с новичков-продавцов. Исполнители очень мутные, душные ребята, даже не хочется тратить время на описание из "работы". Как говорится, "просто поверьте". Год отмучились с промом и до свидания. Надеюсь, несмотря на эмоциональность, мой отзыв пройдет модерацию )

Низкое качество предоставляемых услуг в совокупности с лохотроном

Alex Alex Alex Alex среда, 17 сентября
Я ФОП. Итак, начитавшись негативных отзывов о платформе prom не хотел пользоваться услугами этого портала, но менеджер меня убедил, что я могу попробовать и в любой момент как только передумаю - по первому же требованию мне вернут оплаченные деньги за пользование платформой
После 2-х месяцев пользования платформой из-за низкого качества предоставления услуг мной был принято решение прекратить сотрудничество с платформой... Читать отзыв
Я ФОП. Итак, начитавшись негативных отзывов о платформе prom не хотел пользоваться услугами этого портала, но менеджер меня убедил, что я могу попробовать и в любой момент как только передумаю - по первому же требованию мне вернут оплаченные деньги за пользование платформой

После 2-х месяцев пользования платформой из-за низкого качества предоставления услуг мной был принято решение прекратить сотрудничество с платформой о чем уведомил менеджера. По моей заявке сотрудничество пром прекратил, но деньги не вернули.

На мои запросы морозятся и регулярно находят новые причины-отписки почему не выполнен возврат денег. Мол то документы не дошли, то не туда не дошли, то не так не дошли. Классичкский лохотрон
Достоинства:
  1. Не выявил
Недостатки:
  1. - Постоянные глюки платформы - товары попадают в нерелевантные категории и выдается нерелевантный трафик за Ваши же деньги.
  2. - Глюки с отключением товаров. Ни с того ни с сего происходит глюк системы и товары переходят в неактивное состояние. Потом надо долго списываться с техподдержкой, чтобы исправляли ошибки
  3. - низкий уровень клиентской и технической поддержки.

Для продавців категорично ні

Наталія Михайлова Наталія Михайлова вторник, 16 сентября
Не рекомендую продавцям взагалі звʼязуватися і витрачати гроші і час.
Спочатку все чудово,гарно пропонують,красиво описують.По факту заробити ту кількість позитивних замовлень неможливо з їх умовами.Любі замовлення продавця(ще не прийняті)і які апріорі не можуть бути виконані,бо натискають кнопку замовити одне,а в повідомленні пишуть то інший розмір,то інший колір,то інші умови оплати.Пром відразу рахує продавцю як скасоване замовлення,що впливає на показник.
І... Читать отзыв
Не рекомендую продавцям взагалі звʼязуватися і витрачати гроші і час.
Спочатку все чудово,гарно пропонують,красиво описують.По факту заробити ту кількість позитивних замовлень неможливо з їх умовами.Любі замовлення продавця(ще не прийняті)і які апріорі не можуть бути виконані,бо натискають кнопку замовити одне,а в повідомленні пишуть то інший розмір,то інший колір,то інші умови оплати.Пром відразу рахує продавцю як скасоване замовлення,що впливає на показник.
І навіть ваші 100 відсотків позитивних відгуків продавців нічим не допоможуть.
Дуже специфічна методика.
Плюс некоректні оновлення,плюс декілька раз забували повернути комісію за скасоване замовлення.
Коротке резюме.
Спочатку дають три місяці працювати як топ продавець,це рахується увесь час с моменту регістрації,а не фактично відпрацьований час.Це той час коли більшість часу йде на налаштування магазину,пошук клієнтів.А потім тупо переводять в іншу категорію,де ваші товари ніхто не бачить і комісія за продаж зростає удвічі.
По факту ви платити 6000 за два неповних місяці роботи,жодної торгівельної площадки такої немає,з такими умовами.
Тому не витрачайте гроші і час і шукайте надійні площадки з відкритими умовами.Пром однозначно ні.Причому тепер не тільки як продавець,а і як покупець.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Развод чистої води
1 согласен

Скасувати товари що впливають на рейтинг.

Viktoria Viktoria понедельник, 15 сентября
Доброго дня, в мене два товари скасовані які впливають на рейтинг , але це пром доставка один не оплачений ,а другий помилка оплати. Можете їх прибрати , щоб це не впливало на мій рейтинг

відгук про prom

Вадим Вадим пятница, 12 сентября
Робив замовлення на платформі prom, продавець занадто довго відправляв товар, на звязок не вийшов (було оформлено через prom покупку) замовлення звісно скасував гроші вернулись, залишив відгук, модератор відгук видалив не опублікувавши, тому про данну платформу забуваєм, будем користуватись іншими, а в даний час їх слава Богу вистачає, а все що звязане з пром будем обходить стороною.
Достоинства:
  1. було зручно купувати
Недостатки:
  1. безпричинне видалення відгуків, зато вчасне зняття пром оплати, яке завуалировали за 30 гривень півроку.

Не кусай руку яка тебе годує

Олег Олег четверг, 11 сентября
На протязі 3.5 років працював на платформі, не можу сказати що все було ідеально, є багато мінусів, але й плюсів вистачало. Запуск простий, тариф адекватний.
Основний трафік звичайно йде з Гугл реклами, але й додаткові замовлення з каталогу крапають, щось "на пиво" залишається. Справно платив Прому комісію за замовлення та щорічний пакет, ця сумя сягала близко 130-140 тисяч на... Читать отзыв
На протязі 3.5 років працював на платформі, не можу сказати що все було ідеально, є багато мінусів, але й плюсів вистачало. Запуск простий, тариф адекватний.
Основний трафік звичайно йде з Гугл реклами, але й додаткові замовлення з каталогу крапають, щось "на пиво" залишається. Справно платив Прому комісію за замовлення та щорічний пакет, ця сумя сягала близко 130-140 тисяч на рік. Але Пром вирішив, що цього мало та придумав нововведення про 10 грн комісії з кожного замовлення. Я в свою чергу вирішив, що це нахабство, махаю Прому ручкою та переходжу на Хорошоп. Здирати 10 грн при середньому чеку 180 грн вважаю крадіжкою, платити близько 30000 грн додаткової щомісячно, при тому що мені не пропонують ніякого нового функціоналу чи покращення, а просто хочуть гроші тому що можуть, не збираюсь.
Сподіваюсь, що я з такою думкою не один та продавці массово покажуть відношення до цього геніального нововведення Прому цифрами у їх звітах про прибуток
Достоинства:
  1. легкий запуск
  2. додаткові замовлення з каталогу
Недостатки:
  1. мертва підтримка яка згадує про тебе у момент необхідності сплатити щорічний пакет
  2. нахабна жадібність ефективних менеджерів
4 согласны

Підтримка лайно

Євгеній Євгеній среда, 10 сентября
Цілий день спілкуюся з цією підтримкою, прошу дати номер телефону, але в цій говняній компанії немає навіть гарячої лінії, тільки переписка, отже ми переписуємось цілий день з ними, і під вечір вони кажуть це замовлення з біглі пишіть на бігль. Це виродки я по-іншому не можу їх назвати, не цінують час людей взагалі.
Навіть якщо немає гарячої лінії... Читать отзыв
Цілий день спілкуюся з цією підтримкою, прошу дати номер телефону, але в цій говняній компанії немає навіть гарячої лінії, тільки переписка, отже ми переписуємось цілий день з ними, і під вечір вони кажуть це замовлення з біглі пишіть на бігль. Це виродки я по-іншому не можу їх назвати, не цінують час людей взагалі.
Навіть якщо немає гарячої лінії можна домовитись та зідзвонитися для того щоб вирішити питання, а не переписуватись весь день, на закупці на хорошопі будь-де на розетці можна поспілкуватись по телефону, а тут кричать ні тільки переписка тільки переписка іншої можливості немає.
Задаєш три питання в переписці відповідають на одне, менеджері тупі, вже не раз таке було що цілий день спілкуєшся , вони кажуть зробіть це, зробіть це, а потім коли нічого не виходить кажуть та потрібен час почекати там система перезагрузиться і все буде добре ,а це не можна було спочатку сказати?!
Просто жах, ну зробіть підтримку виродки ,та не знущайтесь над продавцями!!!!
1 согласен

Підтримка ніяка

Алекс Алекс среда, 10 сентября
Пішли спам замовлення, на які клієнти не виходили на звязок, відповідно комісія також заморожена, якщо я скасую самостійно замовлення, рейтинг буде падати, адже сума замовлень велика. Звязались з підтримкою. з проханням виключити ці замовлення з рейтинга, щоб не впливали на рейтинг, на що підтримка відповіла "Ми перевірили ці замовлення - це не боти, це реальні покупці." , а на питання,... Читать отзыв Пішли спам замовлення, на які клієнти не виходили на звязок, відповідно комісія також заморожена, якщо я скасую самостійно замовлення, рейтинг буде падати, адже сума замовлень велика. Звязались з підтримкою. з проханням виключити ці замовлення з рейтинга, щоб не впливали на рейтинг, на що підтримка відповіла "Ми перевірили ці замовлення - це не боти, це реальні покупці." , а на питання, чому ж тоді вони не виходять ніде на звязок, відповіли "Значить, їм замовлення вже неактуальні, тому і не відповідають."

Виснововк з цього всього такий: Прому всеодно на магазини людей, ніякої лояльності, розуміння у них немає, тільки гроші давай за все, комісії космос, так щей нововведення 10 грн за замовлення з сайту, з свого трафіка.
1 согласен

Пром не возвращает деньги и не отвечает поддержка.

Виктория Виктория среда, 10 сентября
Доброго дня всем. Сделала заказ семян на пром.юа, оплатила через пром.юа, потом мне написали что некоторых семян нет в наличии. Я отменила заказ и начала ждать возврат денег. Но увы, деньги возвращаются 1-3, было написано, пром поддержка вообще не отвечает. Так что думайте, прежде чем оплачивать товар на проме.
1 согласен

Підписка Для своїх

Дмитрий Дмитрий вторник, 9 сентября
развод для своїх. Закази с нормальними цінами на це не роспростроняються, можно замовити тільки ті які дорожче більш ніж вартість доставки. І скасувати можно підписку тільки після того як оплатиш 6міс. 14 діб це не для ПРОМ у там мабуть кіперськи закони діють
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua среда, 10 сентября
Добрий день, Дмитре!

Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували.
Для скасування підписки, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми допоможемо вам.

Пром не удаляет негативные отзывы неверные!!!

Анна Анна вторник, 9 сентября
Клиент сделал заказ краска для волос,мы ,как продавцы ,сформировали и отправили заказ верно и вовремя.
После получения клиент оставляет отзыв,якобы цвет на коробке не такой яркий как она хотела.Мы, как продавцы ,связываемся с клиентом в Вайбере и объясняем,что это может связано с полиграфией,что вопрос по яркости цвета на упаковке касается отзыва о товаре,а не касается обслуживания магазина.Покупатель в свою очередь... Читать отзыв
Клиент сделал заказ краска для волос,мы ,как продавцы ,сформировали и отправили заказ верно и вовремя.
После получения клиент оставляет отзыв,якобы цвет на коробке не такой яркий как она хотела.Мы, как продавцы ,связываемся с клиентом в Вайбере и объясняем,что это может связано с полиграфией,что вопрос по яркости цвета на упаковке касается отзыва о товаре,а не касается обслуживания магазина.Покупатель в свою очередь отзыв не редактирует и блокирует нас в личном чате Прома.При обращении на Пром отреагировать на негативный отзыв и удалить его,работники Прома отвечают,что клиент имеет право выставить любой отзыв -это его право.Получаеться,что продавец совсем не защищён в правах,ведь обслуживание клиента было сделано вовремя,а вопрос не в обслуживании ,а просто в цвете ,скорее оттенке на краске.Заказ 322504730.

Припинили співпрацю з ПРОМ через модерацію

Александра Савина Александра Савина среда, 3 сентября
Мали понад 5 років магазин на Пром. Все влаштовувало. Але кілька років тому стали помічати, що модерація сайту все гірша і гірша. Якщо приходили відверто хамські та необєктивні відгуки, нам відмовляли в оскарженні або залишали їх на сайті, хоча ми завжди надавали чітку аргументацію та факти. Любий користувач у поганому настрої міг писати образи нашим працівникам, відверто брехати, але Пром... Читать отзыв Мали понад 5 років магазин на Пром. Все влаштовувало. Але кілька років тому стали помічати, що модерація сайту все гірша і гірша. Якщо приходили відверто хамські та необєктивні відгуки, нам відмовляли в оскарженні або залишали їх на сайті, хоча ми завжди надавали чітку аргументацію та факти. Любий користувач у поганому настрої міг писати образи нашим працівникам, відверто брехати, але Пром нам відповідав - "такий досвід клієнта".

Пром перестав думати за права продавців! Зрештою, ми вирішили, що ця колись нормальна платформа більше не заслуговує наших вкладень та часу. Краще вкладати у рекламу свого сайту, або у мессенджерах. Це дійсно виявилося ефективніше!
Достоинства:
  1. дає якийсь потік клієнтів, але якість покупців на пром дуже низький - найбільший відсоток повернень, відмов, хамства йшов саме з прому. Середній чек теж невисокий
Недостатки:
  1. однобока політика в сторону покупця, магазин прав немає
4 согласны 1 не согласен

Негативный отзыв не касается работы магазина

Анна Анна 1 сентября, 2025 год
По заказу 322504730 покупатель закал краску,заказ выполнен вовремя и в правильной форме.
Покупатель оставляет негативный отзыв касательно обслуживания магазина,при общении в Вайбере объясняет,что цвет не понравился на коробке.Мы объяснили клиенту,что это касается отзыва о товаре,а не про магазин ,и заблокировал наш магазин.Пром сотрудники отказываются удалять отзыв,мотивируя ,что клиент может оставить любой отзыв и как ему хочется.
Мы объясняли,что это... Читать отзыв
По заказу 322504730 покупатель закал краску,заказ выполнен вовремя и в правильной форме.
Покупатель оставляет негативный отзыв касательно обслуживания магазина,при общении в Вайбере объясняет,что цвет не понравился на коробке.Мы объяснили клиенту,что это касается отзыва о товаре,а не про магазин ,и заблокировал наш магазин.Пром сотрудники отказываются удалять отзыв,мотивируя ,что клиент может оставить любой отзыв и как ему хочется.
Мы объясняли,что это полиграфия поставщика,и может искажать фото.Результат-отзыв не удален,но в чем причина работы магазина,если на фото по словам!!!покупателя искажает цвет.
Недостатки:
  1. Негативный отзыв не соответствует действительности
4 согласны

Всё сделано для того чтобы продавцу уйти с площадки

Игорь Игорь 31 августа, 2025 год
Решил попробовать продавать на проме. За два месяца пользования заблокировали магазин на неделю из за успешности заказов 50%
Большинство людей которые покупают кликают на кнопку купити а потом только интересуются о товаре и о способах доставки.
продавец не может отменить заказ , когда покупатель морозится потому что это повлияет на его рейтинг
Это все пол беды
Продаж никаких нету
Читать отзыв
Решил попробовать продавать на проме. За два месяца пользования заблокировали магазин на неделю из за успешности заказов 50%
Большинство людей которые покупают кликают на кнопку купити а потом только интересуются о товаре и о способах доставки.
продавец не может отменить заказ , когда покупатель морозится потому что это повлияет на его рейтинг
Это все пол беды
Продаж никаких нету
Конская комиссия
А пром облата вообще жесткое нае***во , по другому не назовешь из 2500 отдал прому 300 и пришли деньги на карту с комиссией 100грн, бред какой то
Начал оформлять пром оплату на счет фоп , потребовали кучу документов в том числе и о происхождении бу товара. Площадка ничего из себя не представляет зато куча всяких требований и конских комиссий
За два месяца реально было продано 7 позиций из которого один был возврат (без всяких претензий и тд)
Смысл прома для продавца: заплати абонентский пакет, заплати бешенную комисию потом заплати за доставку 30грн потому что у покупателя бесплатная доставка, заплати комисию за то чтобы принять деньги и в итоге тебя заблочат)
Лучше влил бы эти деньги в олх, больше было б толку
Достоинства:
  1. Пл сравнению с олх больше много позиций можно выложить
Недостатки:
  1. Пром.юа один сплошной минус
6 согласны

мошенничество

Константин Константин 30 августа, 2025 год
делал три заказа, первые два оплачивал через Промоплату, при этом снималась комиссия 11,6 грн. Ну ладно, думаю, комиссия за платеж, вот только альтернативной возможности платежа не было. Кабинет на Проме не создавал, но после ввода данных для получения заказа кабинет создался. Я не просил об этом. Промоплату делал с карточки. Данные карточки я не сохранял и в разделе Мой кошелек... Читать отзыв делал три заказа, первые два оплачивал через Промоплату, при этом снималась комиссия 11,6 грн. Ну ладно, думаю, комиссия за платеж, вот только альтернативной возможности платежа не было. Кабинет на Проме не создавал, но после ввода данных для получения заказа кабинет создался. Я не просил об этом. Промоплату делал с карточки. Данные карточки я не сохранял и в разделе Мой кошелек тоже данных о карточках моих нет. Но когда я делал третий заказ наложенным платежем было написано о дополнительных 20 грн и 2% за это. Наложенный платеж делал мой товарищ со своей карты. Почему снова 11,6 грн снялось с моей карты? Без моего ведома и участия. Вы сохраняете все данные карт. В том числе CVV код в своей Промоплате. Что это за сбор финансовых данных без согласия? Что это за самовольное снятие денег?
3 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua среда, 3 сентября
Добрий день, Костянтине!

Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected], надавши подробиці ситуації, що виникла, щоб ми могли детальніше розібратися й допомогти вам.

Пром-оплата

Володимир Володимир 29 августа, 2025 год
Протягом приблизно 70-ти покупок двічі виникали проблеми з товаром. Один раз продавець прислав товар, який не відповідав опису. Другий випадок стосувався дитячої іграшки, гоночної траси, у якої одна дорічка не працювала. В обох випадках продавці зразу почали ігнорувати, лише після звернення в Пром-оплату почали рухатися.

Негативний відгук про магазин

Анна Анна 29 августа, 2025 год
Добрий день,по замовленню 358225077 був поставлений негативний відгук щодо довготривале відправлення.По факту 21.08 клієнт робить замовлення,23.08 сам скасовує замовлення і ставить жахливо з приводу довготривалого відправлення.На сайті в нас вказано,що відправлення 1-3 робочі дні,та ми клієнта попередили в чаті переписки.
Получається,що я можу замовлення зробити на сайті Пром ,скасувати на другий день і понаставляти негайних відгуків ні за що магазинам!!!!!!Цей... Читать отзыв
Добрий день,по замовленню 358225077 був поставлений негативний відгук щодо довготривале відправлення.По факту 21.08 клієнт робить замовлення,23.08 сам скасовує замовлення і ставить жахливо з приводу довготривалого відправлення.На сайті в нас вказано,що відправлення 1-3 робочі дні,та ми клієнта попередили в чаті переписки.
Получається,що я можу замовлення зробити на сайті Пром ,скасувати на другий день і понаставляти негайних відгуків ні за що магазинам!!!!!!Цей відгук стовідсотково не відповідає дійсності,Пром скасувати відгук відмовився,тому що клієнт має право таке робити.
Недостатки:
  1. Відгук не відповідає дійсності,Пром не скасовує відгук негативний

Прощавай Пром

Володимир Володимир 29 августа, 2025 год
Шановний Пром. Ти хочеш 10 грн з замовлення, аргументуючи це потребую в підтримці інфраструктури. Звична SaaS модель. Але крім того ще 6000 грн за пакет топ продавця на рік.. 10 грн з замовлення і це при тому, що я сам маю залучати туди клієнтів через рекламу чи SEO. Якщо ти, шановний Проме, відкриєш свої очі і проаналізуєш ринок, то побачиш,... Читать отзыв Шановний Пром. Ти хочеш 10 грн з замовлення, аргументуючи це потребую в підтримці інфраструктури. Звична SaaS модель. Але крім того ще 6000 грн за пакет топ продавця на рік.. 10 грн з замовлення і це при тому, що я сам маю залучати туди клієнтів через рекламу чи SEO. Якщо ти, шановний Проме, відкриєш свої очі і проаналізуєш ринок, то побачиш, що у твоїх конкурентів, вартість пакету в перерахунку на вартість за замовлення буде коливатись в межах 0,85-1,5 грн за замовлення в залежності від того скільки замовлень отримує продавець на місяць. Ти здирник, шановний Проме. Більше того, твої конкуренти надають набагато краще оптимізовані сайти, з набагато ширшим функціоналом. І ти не реалізовуєш такі можливості не по тій причині, що не можеш, а по тій причині, що покращення сайтів призведе до падіння продаж через ProSale, чого тобі не треба.

Весь цей місяць мій сайт працював на новій платформі. А пром з своїм просейлом без сайту сильно-сильно просів.

Я рекомендую продавцям прому, розвивати свої сайти. Беріть, переходьте на людські платформи і забийте.

Шановний Проме, мені шкода, що ти на стільки втратив своє обличчя і цього місяця я з полегшенням кажу тобі - бувай. Раз і на завжди. І більше не побачимось. Треба мати сумління шановний Проме. Твоя кишеня залежить від твоїх продавців. І я буду одним з тих, хто знизить їх кількість. Не залишусь навіть у каталозі, хоча міг би. Але це вже принципове рішення.

Прощавай, шановний Проме!
Достоинства:
  1. Колись були
Недостатки:
  1. Те, що продавці, дякуючи яким живе ПРОМ, для нього - просто мішки з грошима, які треба обчистити і викинути як використаний придаток.
7 согласны

Знову погрожують видаленням!!!

Андрей Андрей 28 августа, 2025 год
Я написав УМОВИ ВІДПРАВОК І ОПЛАТИ на сайті в спеціально відіеденій для цього сторінці - "Оплата і доставка"
Але звісно ж ЇЇ НІХТО НЕ ЧИТАЄ
І якщо замовлення не відповідало умовам то - скасовував
Але пром почав писати що це МАХІНАЦІЇ і люди отримали замовлення, а я НАЖИВСЯ на комісії. Жодних ДОКАЗІВ ОТРИМАННЯ посилки від МОГО МАГАЗИНА звісно надати ніхто... Читать отзыв
Я написав УМОВИ ВІДПРАВОК І ОПЛАТИ на сайті в спеціально відіеденій для цього сторінці - "Оплата і доставка"
Але звісно ж ЇЇ НІХТО НЕ ЧИТАЄ
І якщо замовлення не відповідало умовам то - скасовував
Але пром почав писати що це МАХІНАЦІЇ і люди отримали замовлення, а я НАЖИВСЯ на комісії. Жодних ДОКАЗІВ ОТРИМАННЯ посилки від МОГО МАГАЗИНА звісно надати ніхто не зміг. Чи отримав клієнт посилку з якогось магазина на промі, чи отримав посилку безпосередньої від мого магазина на промі - це різні речі.
Через одне замовлення почали надходити такі листи і доводилось спілкуватись заново з клієнтами, щоб ті підтвердили що від мого магазина ніхто нічого не отримав. Записувати розмови та переписки і скидати це все службі контролю якості. Вибачатись за тупізм звісно ніхто не збирався.
СЬОГОДНІ надійшли нові листи з ПОПЕРЕДЖЕННЯМИ за те що я не забираю свої ж посилки з повернень, а наживаюсь на бонусах
Тобто клієнт робить замовлення на 130 грн, я відправляю. Під час транспортування він оговтується що доставка в село з післяплатою буду від 120 грн, посилка скасовується.
Забирати товар з пошти звісно сенсу нема бо його дешевше купити зі складу ніж платити на пошті. І таких посилок відносно багато і по пром оплаті такі є в певній кількості.
Тобто при скасуванні будь якого замовлення всеодно я шахрай згідно з задумки прома.
Служба контролю неякості просто посилається на пункт в правилах, але конкретизувати і написати що саме зроблено не по правилах не може. Систама вказала на мене. За що не знають. Дивіться на свої приклади замовлень (вони надіслали декілька) і зрозумійте самі Вашу помилку - така відповідь. Конкретики нуль зовсім.
Система пробиває дно дна днищого. Є плюси, але наразі мінусів стає ще більше.
Доречі багато фірм (дистрибьюторів товару) вже подали позов на мій магазин, за те що розміщував їх товар на ПРОМІ. На своєму сайті - без проблем, але пром - ні.
Достоинства:
  1. Рейтинг клієнта - можна бачити відповідального чи ні
Недостатки:
  1. Рейтинг клієнта - якщо його нема чи він від 80 до 100%, то скасування замовлення (просто запитати) буде бити на рейтинг магазина
  2. Служба неякості (не розбираються в роботі)
  3. Техпідтримка (просто людина на телефоні)
  4. Промпульс (здирання коштів з реклами на тупі оновлення)
  5. Оновлення (додавання щось нового але не потрібного)
  6. Реклама (здирництво яке не працює як треба)
2 согласны

Нет защиты покупателя

Покупатель Покупатель 28 августа, 2025 год
При покупке товара через пром, продавец не вышел на связь. Отправлять ничего не собирается. При обращении на пром с предложением вернуть деньги или перевести их на другой магазин который отправит товар, пром написал что разберуться и тишина. Ни ответа ни привета не от продовца ни от прома. деньги вернуть не могу.
Никогда не используйте оплату пром. Вам вытрепают все... Читать отзыв
При покупке товара через пром, продавец не вышел на связь. Отправлять ничего не собирается. При обращении на пром с предложением вернуть деньги или перевести их на другой магазин который отправит товар, пром написал что разберуться и тишина. Ни ответа ни привета не от продовца ни от прома. деньги вернуть не могу.
Никогда не используйте оплату пром. Вам вытрепают все нервы, и может через год что то вернут.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 29 августа, 2025 год
Добрий день!

Напишіть, будь ласка, ваш номер замовлень або номер запиту до служби підтримки, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації, що виникла.

Прихована комісія при Пром-оплаті

Виктория Виктория 27 августа, 2025 год
Оплачую замовлення завжди однаково, через Пром оплату, натискаючи "Оплатити безпечно карткою", карта та сама постійно. Останні роки комісії не було, при оплаті банк писав наприклад 26.07: (539.00UAH Дім та ремонт. RPAY *PROM MV, KYIV 4*52 23:01 Бал…) в цей раз при оплаті знялась комісія і написано (576.44UAH Перекази. PROM P2P, KYIV 4*52 10:50 Комісія 22.29UAH. Бал….) тобто покупка оформлена... Читать отзыв Оплачую замовлення завжди однаково, через Пром оплату, натискаючи "Оплатити безпечно карткою", карта та сама постійно. Останні роки комісії не було, при оплаті банк писав наприклад 26.07: (539.00UAH Дім та ремонт. RPAY *PROM MV, KYIV 4*52 23:01 Бал…) в цей раз при оплаті знялась комісія і написано (576.44UAH Перекази. PROM P2P, KYIV 4*52 10:50 Комісія 22.29UAH. Бал….) тобто покупка оформлена як переказ продавцю на картку. Повністю робила все однаково, лише продавці різні. З'ясувала (сама), що RPAY *PROM MV це Пром-еквайринг, а P2P це оплата на карту продавцю, від цього залежить чи береться з мене комісія. І як мені це розпізнати? Кожного разу питати в продавця? Бо у цього продавця в якого я купувала востаннє, написано что Пром-оплата без переплат, також ніде в процесі оплати не зазначається, що буде комісія з покупця! Написала в підтримку, вони взагалі несуть маячню що банк знімає комісію через умови МОЄЇ картки. Жодного слова про умови підключення продавців, все звалили на мене. Стоп, а попередні покупки чому тоді не знімав банк комісію? Як не соромно брехати, хоч би визнали правду, що приховують комісію бо це їм не вигідно, а так – це просто обман. Чому коли ми оплачуємо комуналку одразу в системі написана сума комісії? Чому при Пром-оплаті ніде цього немає? А в "Довідці покупця" на Пром юа взагалі інформація 10-річної давності, ще з тих часів коли комісія на Промі була постійна.
Про плюси не буду писати багато, купую на Промі лише через нижчі ціни і через Доставку для своїх - це досить вигідно. Але обман з комісією дуже похитнув ці позитивні моменти, тому дві зірки. Чесна оплата - один з головних чинників, по яких сприймається магазин. Але тут ви не впоралися.
Достоинства:
  1. доставка дя своїх, нижчі ціни ніж в інших магазинах
Недостатки:
  1. прихована комісія, довго чекати відповіді від підтримки
2 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 27 августа, 2025 год
Добрий день, Вікторіє!

Відповідно до Угоди користувача, якщо користувач є Автором оголошень, то Пром-оплата працює як грошовий переказ — Р2Р транзакція. Якщо користувач є Продавцем, то Пром-оплата працює як грошовий переказ — інтернет-еквайринг.

Під час оформлення покупки ми виводимо сповіщення, про можливий відсоток комісії, в тому числі за використання кредитних коштів. Розмір комісії встановлює банк, карткою якого ви користуєтесь.
Показать 1 ответ

Краще зосередьтеся на розвитку власного сайту

Dmitriy Dmitriy 26 августа, 2025 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А Краще зосередьтеся на розвитку власного сайту. Ми раніше просували його через SEO, але зараз майданчик почав брати комісію. Раніше клієнти отримували нижчу ціну, а тепер через 10% збору з кожного замовлення доводиться підвищувати вартість. У результаті вигідніше продавати напряму через сайт. А якщо ще підключити рекламу, то доведеться платити і за неї, і додатково віддавати комісію маркетплейсу. Це просто абсурдні... Читать отзыв Краще зосередьтеся на розвитку власного сайту. Ми раніше просували його через SEO, але зараз майданчик почав брати комісію. Раніше клієнти отримували нижчу ціну, а тепер через 10% збору з кожного замовлення доводиться підвищувати вартість. У результаті вигідніше продавати напряму через сайт. А якщо ще підключити рекламу, то доведеться платити і за неї, і додатково віддавати комісію маркетплейсу. Це просто абсурдні умови.
3 согласны
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Рейтинг 1.5 из 5 на основании 4049 отзывов
Интернет-каталоги
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 отзывов
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
936 отзывов
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 2.9
489 отзывов