Сильпо отзывы

Отзывы покупателей
Сильпо
1.7 5
3898 отзывов / 1019948 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Вишгород, Набережна 11, робота в Сільпо жахлива.

Гість Гість 9 часов 29 мин назад
 Отзыв о Сильпо по адресу Вишгород, ул. Набережная, д. 11 Пішла працювати в сільпо, в перший день стажировки зла дєвочка сказала що всі звільняються, що колектив поганий.. я ще не туди, посміхнулась і сприйняла не всерйоз.. Але сітьові магазини, в даному випадку Сільпо це просто треш.. ніякої дружньої команди там немає, це брехня що вони розказують, РАБський труд, я влаштувалась комплектувальщиком, це просто жах, обід всього 30хв., 12 годин ти... Читать отзыв Пішла працювати в сільпо, в перший день стажировки зла дєвочка сказала що всі звільняються, що колектив поганий.. я ще не туди, посміхнулась і сприйняла не всерйоз.. Але сітьові магазини, в даному випадку Сільпо це просто треш.. ніякої дружньої команди там немає, це брехня що вони розказують, РАБський труд, я влаштувалась комплектувальщиком, це просто жах, обід всього 30хв., 12 годин ти просто бігаєш по складам, морозильникам, шукаєш товар щоб догодити богам-клієнтам, які просто можуть послати і так і роблять просто так.. А ти тут ніхто, ти терпіла, ти маєш тирпіти цей бедлам, це відстійне місце, де кожен тільки сам за себе, ні підтримки ні допомоги, це все твої проблеми.. командної роботи там немає. Якщо ти зробила помилку, як я, якась завідуюча зі злом скаже "я бл**ь готова тебе вбити" і це було останньою краплею, положити своє здоров'я в цьому місці не збиралась.. Якщо людина на негативі, зла, егоїстична то вона вільється в це місце.. Якщо ти хижак, то виживеш. Багато разів чула що ссітєві магазини це просто жах.. я впевнилась сама.. Ніякі гроші цього не коштують, а тим більше ті копійки які вони платять за такий РАБський труд.
Достоинства:
  1. Єдина дівчина яка мені допомогла на стажуванні, Маша, дякую❤
Недостатки:
  1. Всі мінуси.

Доставка заказа

Александр Александр суббота, 15 ноября
 Отзыв о Сильпо по адресу Біла Церква, ул. Гордынского, 2а Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00
Это сервис крутого магазина?
Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте
Позор.
Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.

Жахливий сервіс самовивозу

Вікторія Вікторія суббота, 15 ноября
Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам... Читать отзыв Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам все що залишилось - не зрозуміло навіщо я бронювала замовлення на залишки якщо в результаті отримала менше одиниць тому що частину розкупили до того як почали збирати замовлення - залишилась неприємно вражена сервісом

Некачественный товар

Карина Карина четверг, 13 ноября
Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи
Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))
Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!madmadbad
Достоинства:
  1. Много скидок
Недостатки:
  1. Просроченный товар

Намагаються обманути

Гость Гость воскресенье, 9 ноября
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читать отзыв
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?

Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою

Янушкевич Аліна Янушкевич Аліна воскресенье, 9 ноября
 Отзыв о Сильпо по адресу Бровари, ул. Киевская, д.241 Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той... Читать отзыв Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той момент ще не був зачинений, а всі товари були вже вибрані та готові до розрахунку. Таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, адже покупець має право на якісне й ввічливе обслуговування. Якщо працівник не бажає виконувати свої обов’язки або ставиться до них формально, можливо, йому варто переглянути своє ставлення до роботи або поступитися місцем тим, хто дійсно цінує клієнтів. Прошу розібратися в цій ситуації, провести відповідну роботу з персоналом та надати відповідь щодо результатів розгляду звернення. З повагою, Янушкевич Аліна 08.11.2025 23.58 Бровари, вул. Київська 241

Супер робота

Юрій вантажник Юрій вантажник пятница, 7 ноября
Що тут сказати, магазин 99 у Львові люблю вас, так роботи деколи багато, бо великий магазин, але все супер, рекомендую, для когось може мала зарплата, але мої рідні, тут вам нескажуть працюйте на благо держави, а якщо Вам потрібно і коли, то поставлять оплачувану зміну, і керівництво тут супер, супер класне, тому від мене 5зірочок кожному з свого найріднішого магазину

Подяка касиру

Гость Гость среда, 5 ноября
Дякую магазину в апполло за приємне обслуговування, за добре ставлення до покупців з особливими потребами, особливо дякую касирці Марині Бабенко, яка завжди допомагає яка скласти продукти, завжди спокійна, ввічлива для людей, які мають вади руху це важливо, тому що коли треба зробити швидко, а ти не можеш це зробити, починаєш нервувати. І тут допомога касира дуже-дуже своєчасна.

Ужасное рыба вонючая

Гость Гость среда, 5 ноября
Добрый вечер ,сегодня была в Сильпо в острове купила селедку приехала домой начала ее чистить а она воняет тухлостю селедка в мусорном ведре спасибо за ужин магазин Сильпо madmadmad

Все чудово .

Гость Гость вторник, 4 ноября
Дуже подобається супермаркет «Сільпо»! Завжди свіжі продукти, великий вибір і приємна атмосфера. Персонал ввічливий і привітний, у магазині чисто та зручно. Часто бувають акції й знижки. Ідеальне місце для щоденних покупок! 🌿🛒
---

Збирання та використання особистих даних

Автор Автор вторник, 4 ноября
Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону,... Читать отзыв Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону, ТА ІНШІ НЕОБХІДНІ ДАНІ (це я цитую з сайту), а от які самі-здогадайтесь самі. Ніхто не дасть відповіді на це питання
Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Недостатки:
  1. - збирання та доставка товару
  2. - введення в оману покупців
  3. - (!) незаконне поводження з персональними даними
  4. - абсолютною пофігістична служба підтримки

Балабонусы от балаболов

Гость Гость понедельник, 3 ноября
При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться.
Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?

Загалом все добре і оффлайн, і онлайн

Юлія Юлія воскресенье, 2 ноября
І з замовленнями на виніс, і з доставкою зазвичай все добре. Персонал в основному ввічливий і професійний, товар гарний. Може пару раз було що гнилувату капусту клали в онлайн-замовлення.

Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина

Гость Гость воскресенье, 2 ноября
Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад.
Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.

Жахливий продукт

Юлія Юлія пятница, 31 октября

Жах просто
Купили називається гранат, а він повністю гнилий
Продаж продуктів жахливий

паскудне обслуговування піцейоло

Максим Максим среда, 29 октября
 Отзыв о Сильпо по адресу Київ, ул. Шептицкого, 4 ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів

Сільпо. Скриня.

Віталій Віталій вторник, 28 октября
 Отзыв о Сильпо по адресу Львів, ул. Шевченка, 358а Сьогодні стався інцидент. Магазин Львів Скриня,. Я випадково розбив банку квасолі прямо на касі. І як не дивно, адміністратор сказала взяти взамін іншу банку. Дріб'язок, але приємно.

Вонючее мясо!

Гость Гость вторник, 28 октября
Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать.

М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1

Пенсіонер Пенсіонер вторник, 28 октября
Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке.
Недостатки:
  1. Обман і ошукування майже на всьому
  2. Повна безкарність

Шок!!!! Шахрайство у доставці Сільпо!

Тетяна Тетяна вторник, 28 октября
Сьогодні здійснили онлайн покупку у Сільпо, Луцьк, збирали на Рівенській. Згодом прийшло повідомлення , що замовлення доставлено!!!! Нам нічого не доставили!!! Не телефонували!!!Просто пограбували в такий спосіб. Це шахрайство !!! Що відбувається у моєму місті!!? Чат-бот робить відписки!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Гроші за товар сплачено
  2. Товар не доставлено
  3. Гроші і продукти вкрадено

Черга в за сигаретами

Максим Максим понедельник, 27 октября
Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а... Читать отзыв Стою в черзі до каси за сигаретами, приблизно 19.00, відпускає 1-а люди друга в хот догах щось викладає, а черга людей 7-8м приблизно. Я питаю, можете колезі допомогти, вона каже ні з недуже приємним обличчя, я зрозумів її відповідь, через пару хвилин друга підійшла подивилася на чергу щось пару слів перекинулась і пішла. До чого веду, каса за сигаретами, а в основна стоїть черга з продуктами ,тортами....колектив дружній дивлюсь...:)))і виникло таке відчуття що кожен сам по собі працює, немає ні поваги, ні відданості до своєї роботи якось так...Це Ірпінь, вул.центральна. нічого поганого не трапилось но провести бесіду про команду треба було б...це моя думка.
Достоинства:
  1. Стояв не довго...
Недостатки:
  1. Немає поваги...

Вінниця: якість збирання замовлення

Марія Марія суббота, 25 октября
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я... Читать отзыв
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність !
Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор.
А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі? Сильпо - Вінниця: якість збирання замовлення

Жахлива робота онлайн замовлень і доставки!

Гость Гость пятница, 24 октября
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читать отзыв
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.

Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.

У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.

На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.

Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.
Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.

Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії Сильпо - Жахлива робота онлайн замовлень і доставки! бажання вирішити проблему.
Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.

Онлайн заказ

Гость Гость четверг, 23 октября
 Отзыв о Сильпо по адресу Київ, Харьковское шоссе, 168 Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину... Читать отзыв Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину в которой нет 1 позиции не самой дешевой, на что она сказала: "Что все есть". Хорошо что я помню что заказывал и проверял, а если бы не проверил? То так и выдали бы по чеку без товара? Пришлось еще ждать пиццу которая в заказе, как сказали 10 минут, но по факту дольше.

Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!

С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!

Жахлива якість обслуговування магазину онлайн

Анна Анна 17 октября, 2025 год
 Отзыв о Сильпо по адресу Житомир, пл. Житний рынок, 1 Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала ,... Читать отзыв Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала , толку нуль. Чому такого свавілля немає на Грушевського. І чому не можна обрати магазин при замовленні?

Жахливі магазини в м Хмельницький

Анастасія Анастасія 17 октября, 2025 год
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читать отзыв
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають.
Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .

Жахливе ставлення до клієнтів

Анна Анна 16 октября, 2025 год
Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари
Достоинства:
  1. Якість товарів
Недостатки:
  1. Некоректна робота онлайн доставки, самовільне перенесення часу, забувають покласти уже оплачений товар. На гарячій лінії неможливо нічого добитися. Не цінять клієнта

Жахливе ставлення

Олександр Олександр 14 октября, 2025 год
 Отзыв о Сильпо по адресу Київ, просп. Григоренко, 23 Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті... Читать отзыв Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті , менеджери в них сидять некомпетентні.
Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую

Жахливий сервіс

Гость Гость 14 октября, 2025 год
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Читать отзыв
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині.
Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???

Онлайн-замовлення Сільпо.

Сергій Сергій 13 октября, 2025 год
Проблеми з формуванням замовлень на сайті онлайн-замовлень. Відібраний товар неодноразово прямо на очах зникав до оформлення. Налагодьте работу сайта таким чином, аби те, що відібрав клієнт, було неможливо скоректувати працівниками Сільпо.
Достоинства:
  1. Якість товару
Недостатки:
  1. Аж занадто велика сумма (1599 грн.) для замовлення безкоштовної доставки.
Сильпо
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей.
Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее

Рейтинг 1.7 из 5 на основании 3898 отзывов
Продовольственные супермаркеты
Посад, Харьков
Посад, Харьков

Рейтинг: 1.5
316 отзывов
Novus
Novus

Рейтинг: 1.9
1507 отзывов
Супермаркет Рукавичка
Супермаркет Рукавичка

Рейтинг: 1.9
278 отзывов
АТБ
АТБ

Рейтинг: 2.2
2753 отзыва
Магазин "THRASH!ТРАШ!"
Магазин "THRASH!ТРАШ!"

Рейтинг: 1.8
5 отзывов
SPAR
SPAR

Рейтинг: 1.6
43 отзыва
Varus market, Киев
Varus market, Киев

Рейтинг: 1.4
214 отзывов
​Амбар Маркет
​Амбар Маркет

Рейтинг: 3
6 отзывов
Супермаркет Украиночка
Супермаркет Украиночка

Рейтинг: 1.2
5 отзывов