COMFY отзывы

Отзывы покупателей
COMFY
1.6 5
7018 отзывов / 1247243 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Я в шоці від організації цього магазину

Клавдія Клавдія среда, 12 ноября
Тиждень тому зробили замовлення на велику суму.Все оформили,оплатили через тиждень сказали буде доставка.
Ми чекаємо на доставку нам позвонили ,що техніки не має в наявності а гроші вони не можуть повернути всі зразу.
Це що якісь аферисти ,це що за шарашкіна кантора???
Непрофесіоналізм ,безвідповідальність і не повага до клієнтів.
Якщо вчасно не вирішити всі незручності я звернуся до суду

Відмовили у розпаковці товару для огляду

Анна Анна среда, 12 ноября
Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові... Читать отзыв Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові і т.п. Мала можливість прослухати Sony XM6 у свого друга, але хотіла б їх порівняти із Sony XM4 та Anker q45, зробити висновки і найближчим часом купити одні з них. Для цього і прийшла в Comfi. Більшість навушників були запаковані, а "вітринних" екземплярів не було взагалі. Консультант, порадившись із кимось "старшим" ВІДМОВИЛА У РОЗПАКОВЦІ НАВУШНИКІВ для огляду і прослуховування, аргументуючи цитую "ми розпаковуємо лише тоді, якщо при відсутності браку ви будете точно їх купувати зараз" 🙄😳.
Шановні працівники Comfi, ви взагалі при своєму розумі ??! Як людина може одразу купити досить недешевий товар, не порівнявши його з іншим, не обдумавши і т.п. Якщо, наприклад, якоїсь моделі немає в даному магазині, я маю право піти протестувати цей товар (щоб це не було) в іншому магазині чи замовити "на магазин" і обрати те що більше сподобалось ! Сказати, що я у шоці і гніві, це нічого не сказати ! То поставте так само телевізори чи холодильники у заводських коробках і не розпаковуйте, кажіть "можете подивитись як показує цей телевізор тільки якщо точно його будете купувати". Що це за дикість, ви вже починаєте працювати як Ябко і т.п. сумнівні контори (((( дуже розчарована таким обслуговуванням ! ((((( тепер буду при будь-якій можливості купувати у ваших конкурентів, дякую 🙃

Продали погано техніку.

Андрій Андрій вторник, 11 ноября
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купив в них телевізор вони навіть не настроїли його.Воно обдурують людей.Привезли додому поочав краче паказувати наступного дня ми його назад завзли.Потім вони його нвстроїли.Будьте обережні вони брехливі продавці.
Недостатки:
  1. Мінус.

Пробите дно чергове

Рома Рома воскресенье, 9 ноября
Під час перероблення заказака ті коончоні скасували і решту закази бо ба-ранам щось не сподобалась історія, яку вони самі і засрали.

Подяка менеджерам Максиму та Артему

Гость Гость вторник, 4 ноября
Висловлюю щиру безмежну вдячність менеджерам ТОВ «Комфі» МАКСИМУ та АРТЕМУ (м. Дніпро) за висококваліфіковане та людяне вирішення моєї архіскладної проблеми під час покупки побутової техніки. Наполеглива сумлінна діяльність вказаних спеціалістів запобігла розвитку у мене інфаркту чи інсульту, що фактично врятувало мені життя. Проблема полягала в тому, що київські горе-консультанти кваліфіковано вмовили мене купити таку техніку, що я за голову вхопилась... Читать отзыв Висловлюю щиру безмежну вдячність менеджерам ТОВ «Комфі» МАКСИМУ та АРТЕМУ (м. Дніпро) за висококваліфіковане та людяне вирішення моєї архіскладної проблеми під час покупки побутової техніки. Наполеглива сумлінна діяльність вказаних спеціалістів запобігла розвитку у мене інфаркту чи інсульту, що фактично врятувало мені життя. Проблема полягала в тому, що київські горе-консультанти кваліфіковано вмовили мене купити таку техніку, що я за голову вхопилась коли прочитала відгуки про доставлені мені за 100км! холодильник та пралку. Слава Богу, що ще у Києві я повернула рекомендовану витяжку та не послухала консультанта і купила обраний мною бойлер. Холодильник виявився бракованим і гудів як трактор, а про пралку більше сотні негативних відгуків. Я одразу подзвонила на гарячу лінію Комфі і почалася двомісячна епопея з поверненням і покупкою нових холодильника і пралки. Після дзвінка на ГЛ мені одразу подзвонив Максим, підтримав, заспокоїв і запевнив, що все вирішиться хоч і не швидко. Я не повірила своїм вухам, бо такий конструктивний та людяний підхід у наш складний час – це неймовірно. Однак, це правда. Надалі доєднався Артем і вдвох з Максимом до останнього дня вони супроводжували вирішення проблеми до дрібниць, постійно були на зв’язку, усіляко допомагали, заспокоювали, підтримували. Якими словами висловити вдячність? Завдяки кваліфікації, вихованості та людяності Максима та Артема збережено моє здоров'я, життя і я маю якісні холодильник та пралку. Низький уклін вам, хлопці! Бережіть себе! З повагою, Оксана Березіна.
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день, Оксано!

Дякуємо за такі щирі та теплі слова 💚

Нам дуже приємно читати, що Максим і Артем підтримали вас і допомогли у складній ситуації. Саме завдяки таким історіям ми ще раз переконуємось, наскільки важливо бути поруч із клієнтом на кожному етапі.

Обов’язково передамо хлопцям вашу подяку — їм буде дуже приємно! 😊

Хай нова техніка служить бездоганно, а враження від COMFY залишаються лише позитивними 🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!!

Олександр Олександр суббота, 1 ноября
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Берковецька, 6Д Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія... Читать отзыв Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія телевізорів самсунг) і ми можем оплатити товар в магазині і нам доставлять в квартиру в Ірпінь за невелику додаткову плату. Порадившись все ж вирішили придбати тв таким способом, пішли на касу і тесть оплатив покупку картою, було домовлено про доставку на пт 17,10,2025р, в пт логісти набрали і повідомили про доставку з 18:00 до 21:00, оскільки прийняти товар в цей час не було можливості, перенесли доставку на пн 20,10,2025р. В понеділок 20,10,2025р в другій половині дня привезли телевізор самсунг по указаному адресу і представник комфі заніс тв в квартиру на 4 поверх, коли тесть попросив достати і включити телевізор представник комфі відмовив, зіславшись на те що техніку яку заносять в квартиру не можна включати 2години для набрання нею кімнатної температури (але на вулиці було близько 8градусів цельсія) оскільки це може призвести до виходу техніки з ладу оскільки металеві частини техніки в квартирі конденсують. Виконавши всі вказівки і включивши телевізор через 2години виявилось що єкран тв має дефекти, а саме різнокольорові горизонтальні та вертикальні полоси, хоча зовнішні ознаки будь якого пошкодження відсутні. І тут покупка на радість перетворюється на танці з бубном і доказування що ти не індіанець) Після виявлення дефекту єкрана був зроблений дзвінок в службу підтримки комфі і повідомлено про дефект купленого товару, на що представники комфі запросили скинути фото упаковки тв, самого тв, чека на оплату і сказали чекати рішення впродовж 3 днів, ну і звісно через три дні була відповідь що їхні експерти оприділили по фото що це ми пошкодили телевізор коли доставали з коробки, ця відповідь не прийнятна для нас тому була написана заява в магазин комфі на берковецькій 6д, для вирішення питання, ну і далі заяви в держ службу по захисту споживачів, досудова претензія ну і якщо ці шаги не вирішать питання сам позов до суду. Отак банальна покупка товару в комфі обернулась головним болем та затратою уйми часу.
Хочу застерегти покупців що коли ви не можете забрати і перевірити товар безпосередньо в магазині і вам привозять техніку за адресою, не відпускайте логістів до тих пір поки вони з вами не включать техніку, якщо 2 години або навіть сутки (це буває с холодильниками) давайте їм стілець і нехай очікують біля ліфта, тільки потім підписуйте товаротранспортну накладну про отримання техніки, нажаль інших варіантів з комфі не існує щоб не попасти в таку ситуацію як у нас. COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!!
Достоинства:
  1. дуже бистро у вас приймають кошти за товар
Недостатки:
  1. по фото визначають хто винний в пошкоджені техніки
  2. не дотримуються чинного законодавства
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Дякуємо, що детально описали ситуацію.
За результатами перевірки ІТ-спеціаліст виявив ознаки самостійного пошкодження екрана, тому, на жаль, в обміні було відмовлено.
Наразі зареєстровано ваше письмове звернення — відповідь надасть юридичний департамент у встановлений термін (до 30 днів).

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Windows не покупайте

Тим Тим вторник, 28 октября
Купил в COMFY ПО Windows вместе с ноутбуком. Ключ активации выдает в чате обычный менеджер службы поддержки. Виндовс вам смогут установить в магазине. Я ездил 4 раза. У них не получалось. В итоге ставили 4 дня. Никакой компенсации не предложили. Не стоило переплачивать за Windows 11 2000 грн. Мог купить напрямую у майкрософт
Достоинства:
  1. Я не увидел плюсов.
Недостатки:
  1. Дороже на $50. Устанавливают не профессионалы. Вы тратите время на поездку в магазин и ожидание.
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися досвідом. Дуже шкода, що встановлення програмного забезпечення зайняло стільки часу 😔
Ми обов’язково перевіримо, чому виникли труднощі, і зробимо висновки.
Будь ласка, надішліть ваші контакти з темою листа "vidhuk.ua_2258953" на [email protected] 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Развод во всем

Автор Автор вторник, 21 октября
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Берковецька, 6Д Покупали ноутбук, а он оказался уже ремонтный, кто -то видно сдал по гарантии, были следы внутри, это выяснилось спустя время, когда вызывали мастера, который разобрал и показал. Также ситуация с бонусами у них -переплюнули всех с разводом. В общем, были у меня бонусы, которые отображались в личном кабинете и действительны до конца года, захотели их использовать при оформлении заказы, но... Читать отзыв Покупали ноутбук, а он оказался уже ремонтный, кто -то видно сдал по гарантии, были следы внутри, это выяснилось спустя время, когда вызывали мастера, который разобрал и показал. Также ситуация с бонусами у них -переплюнули всех с разводом. В общем, были у меня бонусы, которые отображались в личном кабинете и действительны до конца года, захотели их использовать при оформлении заказы, но они отображаются, а списание не происходит, позвонили, и ответ: а вы не верьте, что там написано у вас, бонусы уже не действуют, хотя это свежие бонусы, где указан их срок действие, но они говорят не верьте, что написано у вас на сайте нельзя и все.. смешно. (Кстати эти бонусы начислялись х2 за новогодние покупки, а теперь резко нет, видно заманили, чтобы у них покупали перед НГ подарки)
Достоинства:
  1. Нет
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ситуація склалася саме так 🙏
Хочемо розібратися детальніше — надішліть, будь ласка, номер замовлення або копію чека на [email protected].

Щодо бонусів — вони мають фіксований термін дії, проте якщо система відобразила інші дані, ми обов’язково перевіримо причину ✅

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Ужасный магазин продавы. Хомят дерзко. Говорят. Купили ноутбук. Он.

Гость Гость вторник, 21 октября
Купили ноутбук он вообще не работал звука в нем нет.обратились в магазин в Николаеве нам отказали назад не принимают ремонт не предлагают хотя он на гарантии и на другой не меняют .продавцы грубые хомят не захотели даже посмотреть.свою вину не признают .говорят что нужно скачать Виндоус у них за 7 тыс а то что в нем есть поломка они не... Читать отзыв Купили ноутбук он вообще не работал звука в нем нет.обратились в магазин в Николаеве нам отказали назад не принимают ремонт не предлагают хотя он на гарантии и на другой не меняют .продавцы грубые хомят не захотели даже посмотреть.свою вину не признают .говорят что нужно скачать Виндоус у них за 7 тыс а то что в нем есть поломка они не признают.при наличие чека и то что обратились на 2 день возврат делать не хотят .что хотите то и делайте . сказали с ноутбуком все прекрасно.а то что не работает звук что хотите то и делайте.вот такое обслуживание.в сервисный центр можете не обращаться они не примут скачайте у нас за 7 тыс.так сказал продавец.
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією 😔

Ми обов’язково допоможемо розібратися. Уся техніка, придбана в COMFY, має офіційну гарантію від виробника. Якщо пристрій працює некоректно, його можна передати до авторизованого сервісного центру на діагностику з подальшим ремонтом.

Будь ласка, напишіть нам на [email protected] ваші контакти та дані покупки — перевіримо, що саме сталося в магазині, і повернемося до вас із відповіддю 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Доставка пральної машинки

Гость Гость понедельник, 20 октября
Замовляла доставку пральної машинки з Охтирки в Тростянець. Робота була виконана повністю за домовленістю: оперативно і вчасно. Дуже приємно, що в такий складний час є люди, які виконують якісно і професійно свої обов’язки. Щиро дякую!
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Щиро дякуємо за добрі слова! 💚
Ми раді, що доставка відбулася вчасно й без жодних клопотів. Нехай техніка служить довго та надійно, а кожна покупка в COMFY приносить лише позитивні емоції 😊🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Comfy не надає гарантії на свої товари.

Проблема решена
Марина Марина воскресенье, 19 октября
Товар на 35000 грн прийшов без гарантії.Після звернення до служби підтримки попросили сфотографувати серійний номер і «трохи почекати». Потім відповіли, що гарантія для ремонту не потрібна.
За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з... Читать отзыв
Товар на 35000 грн прийшов без гарантії.Після звернення до служби підтримки попросили сфотографувати серійний номер і «трохи почекати». Потім відповіли, що гарантія для ремонту не потрібна.

За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з ладу — скажуть що не в них купила. Погані відгуки у себе не публікують.
До цього замовлення, також купила в них телевізор, шкода, що одразу не подивилась що там також гарантійного талону немає. Пропіарена шарашкіна контора.
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день, Марино!

Вибачте, що отримання гарантійного талона зайняло стільки часу. Для більшості брендів зараз достатньо мати фіскальний чек — саме він підтверджує гарантію.
Але за вашим запитом ми завжди можемо надати талон додатково.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію — раді, що все вдалося владнати!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Фігня, не ідіть

Гость Гость воскресенье, 19 октября
Жмоцька контора, змушують платити навіть за форму. В мене ніде такого не було. Зп у вас буде 15- 20 тис, скоріш за все і виходи в не робочий час. Не раджу

не привезли товар

Гость Гость суббота, 18 октября
така сама історія, основним крітерієм покупки була терміновість доставки, в інтернет маназинах цей товар був на 20% дешевше, але терміни доставки не підходили), ввечері прийшло смс що товар буде доставлено, на цьому все закінчилось. Наступного дня після розмови з оператором гарячої лінії ситуація з логістикою не прояснилась, доставку переєстрували на наступний день, це вже третя доба!!! і це ще не... Читать отзыв така сама історія, основним крітерієм покупки була терміновість доставки, в інтернет маназинах цей товар був на 20% дешевше, але терміни доставки не підходили), ввечері прийшло смс що товар буде доставлено, на цьому все закінчилось. Наступного дня після розмови з оператором гарячої лінії ситуація з логістикою не прояснилась, доставку переєстрували на наступний день, це вже третя доба!!! і це ще не точно що товар буде привезено, час доставки не зрозумілий, було запропонавоно 200 балів у вигляді вибачення, ну хоч чімось посмішили
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Вибачте, що доставка затягнулася 😔
Ми обов’язково перевіримо цей випадок і передамо його колегам із логістики, щоб уникнути подібних ситуацій надалі. Якщо ви ще не отримали замовлення — надішліть, будь ласка, його номер або номер телефону на [email protected], щоб ми могли допомогти 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Крик душі!!!

Гость Гость пятница, 17 октября
На зараз в мене крик душі!
Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей,... Читать отзыв
На зараз в мене крик душі!
Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей, якщо холодильник стоїть в прихожій.Ганьба!!! COMFY - Крик душі!!!
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Щиро вибачаємося за ситуацію та неприємності, з якими ви зіткнулися 😔
Сервісний забір техніки не завжди можливий у день звернення, оскільки потребує логістичного узгодження.
За вашим зверненням ситуацію вже вирішено, і ви отримали нову техніку — нехай вона працює бездоганно та довго служить 🙌🏻💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Самые некачественные товары

Гость Гость пятница, 17 октября
В сети магазина СOMFY продаются самые некачественные товары Покупали телефон и чайник Чайник сразу пришел в негодность а телефон проработал неделю и когда мы решили его подзарядить это не удалось сделать Обменять не захотели тем более вернуть деньги Сказали что телефон уже нн имеет товарный вид Отдали в сервис взамен телефон тоже не нашли ... Читать отзыв В сети магазина СOMFY продаются самые некачественные товары Покупали телефон и чайник Чайник сразу пришел в негодность а телефон проработал неделю и когда мы решили его подзарядить это не удалось сделать Обменять не захотели тем более вернуть деньги Сказали что телефон уже нн имеет товарный вид Отдали в сервис взамен телефон тоже не нашли на время ремонта Хотя ОБЯЗАНЫ НЕ СОВЕТУЕМ ЭТОТ МАГАЗИН НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ Какие то обманщики продающие очень не качественный товар
Достоинства:
  1. При покупке обслужили быстро и все как бы рассказали
Недостатки:
  1. Не подсказали что б при покупке проверить телефон на зарядку Отказали в возврате денег или обмене товара после недели покупки когда обнаружилась поломка
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що техніка виявилася несправною вже на початку користування 😔

Усі товари, які реалізує COMFY, мають офіційну гарантію виробника. Якщо ви помітили несправність, варто звернутися до сервісного центру — фахівці проведуть діагностику та виконають ремонт, а якщо це неможливо, нададуть висновок для обміну або повернення коштів.

Також звертаємо увагу, що обмін чи повернення товарів, які вже були у використанні, протягом 14 днів не передбачене законодавством.

Ви повідомляєте, що техніка вже передана на сервіс — можемо уточнити поточний статус ремонту й розібратися, чому виникли труднощі з отриманням тимчасового підмінного пристрою. Напишіть, будь ласка, на пошту [email protected] з номером телефону або актом прийому-передачі. Ми поруч і завжди готові допомогти! 🙌🏻💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Обережно Шахраї розводять на предоплату!

Іван Іван 14 октября, 2025 год
Замовив товар з Уцінки мене знову ті жуліки намагались розвести на Предоплату при оформленні.
Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми,
- а не покупця .
Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості,
а не пожкодження упаковки, як вказуєте... Читать отзыв
Замовив товар з Уцінки мене знову ті жуліки намагались розвести на Предоплату при оформленні.
Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми,
- а не покупця .
Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості,
а не пожкодження упаковки, як вказуєте !
Придбаю значить в інших, вам покупці не потрібні !

Яким треба бути дятлами, щоб відключили автоматичну обробку на 1шт. товара цієї категорії і тепер не можливо отримати товар по заказі навіть, якщо він в магазині.

Клієнти заважаютт чілити

Покупець Покупець 12 октября, 2025 год
Замовляв скло та поклейку, прийшов після повідомлення про готовність і тут мене чекав сюрприз - людина що відповідає за поклейку як мені сказали "вже пішла додому", і мене без всіляких вибачень запитали чи буду я брати скло без послуги поклейки. Спроба номер два була вже в іншому магазині, але і тут не все так просто, моє скло мені зняли, а... Читать отзыв Замовляв скло та поклейку, прийшов після повідомлення про готовність і тут мене чекав сюрприз - людина що відповідає за поклейку як мені сказали "вже пішла додому", і мене без всіляких вибачень запитали чи буду я брати скло без послуги поклейки. Спроба номер два була вже в іншому магазині, але і тут не все так просто, моє скло мені зняли, а замовлене як мені сказали виявилось з дефектом, тому чекайте ще тиждень поки приїде наступне, а поки ходіть взагалі без скла(знов нуль вибачень). Останньою краплею було коли вирішив використати накопиченні бонуси(купувались раніше роутер та мишка), замовив навушники, прийшов у магазин і чекаю біля пустої стійки видачі інтернет замовлень, як виявилось персоналу що бродить по магазину було всеодно що якась людина 5хвилин стоїть на точці видачі, тому на цьому взаємодія з комфі припинилась.
Достоинства:
  1. Зручний сайт, знижки, прийнятний асортимент
Недостатки:
  1. Робота з видачею інтернет замовлень
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такими ситуаціями 😔
Ми точно не хотіли залишити у вас неприємне враження. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або телефоном, за яким його оформлювали, на [email protected] — прагнемо розібратися й стати кращими! 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Показать 2 ответа

Комфи це - Шахраї

Андрій Андрій 12 октября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Берковецька, 6Д Купив ноутбук за 93000 грн, виявилось що не працює відеокарта, звернувся до магазину на повернення, або обмін. По факту виявилось що вся мережа Comfy - це ШАХРАї. Функція повернення ( так як ти користувався ) вони кажуть, що не має, обмін є, але по факту його не погоджують ! Тобто купуєш не якісну річ, а шахраї з комфі тебе відшивають... Читать отзыв Купив ноутбук за 93000 грн, виявилось що не працює відеокарта, звернувся до магазину на повернення, або обмін. По факту виявилось що вся мережа Comfy - це ШАХРАї. Функція повернення ( так як ти користувався ) вони кажуть, що не має, обмін є, але по факту його не погоджують ! Тобто купуєш не якісну річ, а шахраї з комфі тебе відшивають та не несуть відповідальності ! Зателефонував в Службу Прав Споживачів, мені повідомили який алгоритм дій треба виконати ! Бо працівники спеціально так кажуть щоб позбутись покупця з проблемою....
1) підходите в куточок споживача, диветесь імя та призвище адміністратора
2) викликаєте його
3) складаєте з адміном ( якісну експертизу придбаного товару )
4) термін ( 3 дні на виявлення ) та 14 днів ( на сервіс ), все що вище, 1% від вартості товару за день затримки оплачує продавець...

Боремось...Далі буле.....
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. Продають не якісні товари

Робота в комфі

Аноним Аноним 12 октября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Дніпро, проспект Героїв, 1C Не зовсім розумію велику кількість негативних відгуків про роботу в Comfy. У кожному магазині різні люди та керівництво, але мій досвід був переважно позитивним. Колектив на магазині, де я працював(ла), дуже дружній: усі підтримують один одного і допомагають. Окремо хочу відзначити керівництво — директора та товароведа. Це люди, які дійсно зацікавлені у розвитку співробітників, завжди підкажуть і підтримають. Наш магазин... Читать отзыв Не зовсім розумію велику кількість негативних відгуків про роботу в Comfy. У кожному магазині різні люди та керівництво, але мій досвід був переважно позитивним. Колектив на магазині, де я працював(ла), дуже дружній: усі підтримують один одного і допомагають. Окремо хочу відзначити керівництво — директора та товароведа. Це люди, які дійсно зацікавлені у розвитку співробітників, завжди підкажуть і підтримають. Наш магазин неподалік від кол-центру та головного офісу, і працівники цих підрозділів часто заходили. Це дуже приємні, усміхнені та доброзичливі люди. Звісно, серед адміністрації трапляються запальні люди, але це людський фактор.
Загалом я вдячний(а) за досвід і теплу атмосферу. Comfy — місце, де можна багато чому навчитися у хорошій команді.
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Дякуємо за такі теплі слова 😊
Дуже приємно читати, що ви мали гарний досвід у команді COMFY і відзначили підтримку колег та керівництва. Бажаємо подальших успіхів і лише позитивних вражень від роботи з нами! 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Ноутбуки дно

Гость Гость 11 октября, 2025 год
За все время покупала компьютер и два ноутбука и со всеми были проблемы.В компьютере были перепутаны детали,а ноутбуки работали ужасно.Даже мастера были в шоке кто собирал эти гаджеты.Если хотите сэкономить деньги и нервы не советую покупать здесь!
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. полно
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Нам прикро, що ваш досвід покупки залишився негативним.
Вся техніка в COMFY є офіційною та має гарантію виробника. Якщо пристрій працює неналежним чином, його можна передати до авторизованого сервісного центру для діагностики та ремонту.

Щоб детально розібратися у вашому випадку, надішліть, будь ласка, інформацію про покупки (номер замовлення або чек) на [email protected] — ми готові допомогти.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Дуже класний магазин рекомендую для покупок

Захар беркут Захар беркут 11 октября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Добрий день .
Телефон доставили за 1день .
Я в захваті дякую за таку швидку доставку персонал бомба.
Респект персоналу я в захваті .
Достоинства:
  1. Персонал бомба респект
Недостатки:
  1. Нема
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Дякуємо за такий заряд позитиву 😊
Раді, що все сподобалося — і швидкість доставки, і команда! Гарних вам покупок і лише приємних вражень із COMFY! 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Comfy , це просто дно

Галина Галина 11 октября, 2025 год
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки.
09.10.25 о 22:10 я ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги.
Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус... Читать отзыв
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки.
09.10.25 о 22:10 я COMFY - Comfy , це просто дно COMFY - Comfy , це просто дно ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги.

Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус замовлення — мені повідомили, що доставка буде лише завтра. Попросила скасувати кур’єра та забрати товар у магазині, пояснила, що мені потрібно саме сьогодні. Менеджер запропонував скасувати замовлення та оформити нове, але при цьому потрібно було знову оплатити, хоча кошти за перше замовлення ще не повернули.

Спочатку сказали, що повернення буде протягом 2 годин, потім — що 3–5 днів, а потім запевнили, що якщо я поїду в магазин і скажу про скасування, то гроші повернуть протягом 2 годин. Я поїхала, витратила свій час, а в магазині відповіли, що нічого зробити не можуть і не розуміють, хто мене взагалі туди відправив. Розмова з менеджером, який це порадив, у мене записана.

Після виходу з магазину я зателефонувала знову на гарячу лінію, і там вже була зовсім інша інформація: навіщо мене відправили в магазин — невідомо, а тепер потрібно написати заяву-скаргу на повернення коштів із поясненням, чому я відмовляюся від товару. Менеджер допомогла скласти звернення та сказала чекати дзвінка.

Ввечері 10.10, близько 20:15, я побачила у своєму додатку накладну, що мій скасований замовлення відправлено на Нову пошту! Знову телефоную — кажуть, що уточнять. Потім повідомили, що замовлення цей сама менеджер скасував ізапропонував знову оплатити, щоб оформити покупку заново і вже купити в магазині. Я пояснила дуже емоційно, що кошти за перше замовлення ще не повернули. Тоді менеджер сказав, що перевірить, чи можна оплату старого замовлення “перенести” на нове. Попросив зачекати 2 хвилини — я чекала з 20:30 до 21:00, після чого зв’язок обірвався, бо в них закінчився робочий день. Тобол менеджер просто тягнув час

У підсумку:
• день втрачено;
• подарунок не куплено;
• гроші зависли;
• повна відсутність відповідальності.

Вкрай розчарована сервісом Comfy.
Жодної координації між менеджерами, постійно різна інформація, клієнтів відправляють куди попало, а потім роблять вигляд, що нічого не знають.
Достоинства:
  1. Зручний сайт
Недостатки:
  1. Мінуси:
  2. • Повна відсутність координації між менеджерами;
  3. • Суперечлива інформація — кожен говорить своє;
  4. • Даремно витрачений час і нерви;
  5. • Гроші зависли після скасування замовлення;
  6. • Байдужість до клієнта.
  7. Висновок: сервіс Comfy залишив вкрай негативне враження. Ніхто не несе відповідальності, клієнта просто «футболять».
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день, Галино!

Перепрошуємо за такий складний і неприємний досвід 😔

Ми вже зафіксували звернення та передали його відповідальним колегам, щоб розібратися й надати вам зворотний зв’язок. Кошти вже мають бути на вашому рахунку, але якщо ще ні — дайте знати, ми перевіримо ситуацію додатково.

Дякуємо за ваш відгук і за можливість ставати кращими! 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Жахливий магазаин, мародерство

Володимир Володимир 10 октября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вул. Виговського, 100 Жахливий магазаин, наживається на людиях які потрапили в скадуну ситуацію після обстрілу, підняття цін на Зарядні станції після обстрілу це мародерство, нікому не рокомендую нічого купляти в цих жахливих недолюдей
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день, Володимире!

Дякуємо за ваш відгук.

Ми мали певну партію зарядних станцій, але вона була обмежена — попит різко зріс, і товар розкупили буквально за день. Нові надходження ми отримали вже з оновленими цінами від постачальників, від яких теж залежимо.

Розуміємо, наскільки важливі такі товари у цей час, і робимо все можливе, щоб забезпечити клієнтів необхідною технікою 💚⚡️

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Жахливий магазин

Гость Гость 9 октября, 2025 год
Жахливий магазин з жахливим обслуговуванням і некомпетентними консультантами які самі не знають що продають і чого вони туди ходять
Comfy Ответ представителя Comfy вторник, 21 октября
Добрий день!

Нам справді шкода, що у вас склалося таке враження 😔
Поділіться, будь ласка, деталями на [email protected] — зокрема, у якому саме магазині сталася ситуація. Це допоможе нам розібратися й стати кращими! 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

К***й магазин

Більше не покупець Більше не покупець 9 октября, 2025 год
Видалили мені заказ ці іді0ти і намагалися розвести на предоплату - Шахраї та Кидали !!!
Знаючи які у них товари попадаються хлам.
Закони прав споживачів їм не писані.
Більше ні ногою в цю шарагу.
Недостатки:
  1. Скотське відношення до старого клієнта, як до жуліка - хоча самі такими є, ніякої поваги та сервіса.
Comfy Ответ представителя Comfy 9 октября, 2025 год
Добрий день!

Наразі у вашому коментарі бракує деталей, щоб розібратися в ситуації. Будемо вдячні, якщо поділитеся номером замовлення або телефоном на [email protected] — перевіримо і надамо пояснення. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Ціна на товари

Гость Гость 1 октября, 2025 год
Все просто жахливо! Суцільний обман у Комфі. За промокодом ціна вища ніж без нього! Вже в зухвалу обманюєте!
Достоинства:
  1. Зручно купувати
Недостатки:
  1. Ціни навіть з промокодом і за акціями дорожчі, ніж у багатьох інших магазинах. Здебільшого акції - це просто обман.
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 2 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо вам за відгук.
Актуальна вартість товару Туалетний папір Zewa Deluxe 3-шарова Персик 8 шт. (9011111035721) наразі становить 215 грн.

Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати вам повну консультацію, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши промокод, який ви використовували під час оформлення замовлення.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Страховка ?

Марія Марія 30 сентября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 37 Купувала пральну машину Gorenje,оформила страховку на 3 6 місяців Хепі Сервіс,та коли виникли проблеми по ремонту пральної машини сервісний центр один раз зробив ремонт а потім при звернені ще раз по страховці виявляється,що вже ремонт не входить в страховку,і робіть за свій рахунок.Висновок:страховка -це розводняк!!!Відмовляйтесь від цих страховок,краще майте в друзях хорошого майстра по ремонту пральних машин))
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. Нав'язування всякої фігні!!!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 9 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. На всі товари, придбані в COMFY, діє офіційна гарантія від виробника — протягом гарантійного терміну кількість безоплатних ремонтів не обмежена 🛠️✅

Якщо ж ви користувалися послугою Хеппі сервіс, вона покриває один ремонт у разі негарантійного випадку, після чого дія сервісу завершується. Сподіваємось, це пояснення допоможе розібратися. Якщо залишилися питання — напишіть нам, усе уточнимо 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Кавомашина WMF660

Діна Володимирівна Діна Володимирівна 28 сентября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Чоловік подарував на 32р знайомства, тиждень проробила і глюканула(закінчились зерна,а вона і далі варила"кіпяток"). Поїхала на сервіс на 18 днів, замінили плату та хочуть мені її повернути. Ви би користувались такою машиною за такі гроші після ремонту? Чоловік воює,я ВПО з інвалідністю,хотіла насолоджуватись подарунковою смачною кавою,тепер без машини і гроші не повертають.
Достоинства:
  1. Компактна
Недостатки:
  1. Глючить
Comfy Ответ представителя Comfy 2 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук.
На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786.
Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Розчаровані продавцем консультантом(

Юля Юля 27 сентября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає... Читать отзыв
Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає ніяк! Повне розчарування,продавець мало того ,що консультував нас з чатом jpt,так міг хочаб правильно взнати перш ніж говорити нам!Повертати колонку не будемо,будемо виходити з того що є, але, дуже обідно ,що так підставили нас! Мінус продавцю великий !!На наступний раз « на слово» не будемо вірити.
Достоинства:
  1. Сама колонка 10/10
Недостатки:
  1. відсутня можливість слухати через флешку
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 1 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися відгуком!


Ми розуміємо, наскільки важливо отримати точну та коректну консультацію перед придбанням техніки, і прикро чути, що цього разу наш сервіс не виправдав ваших очікувань.
Ми хочемо детально перевірити цю ситуацію та провести додаткову роботу з командою магазину.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши:

-фото або номер фіскального чека,
-дату покупки,
-адресу магазину, де відбувалась консультація.

Ця інформація допоможе нам розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Електроскутер не працює

Гость Гость 25 сентября, 2025 год
Придбала електроскутер поїздила два дні акамулятори сіли і заряд не приймає, звернулася в сервісний центр потрібна заміна акамуляторів, Комфі відтягує з ремонтом відповідають що не гарантійний випадок
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. Всі товари які купляла на комфі не мають ніяких гарантій
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 1 октября, 2025 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже шкода, що після покупки у вас виникла така ситуація — ми розуміємо, наскільки це неприємно.
Ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволений своєю покупкою та сервісом, тому хочемо детально розібратися у вашому випадку.

Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
вказавши:
-номер замовлення або фіскального чека;
-модель електроскутера;
-дату покупки.

А також коротко опишіть ситуацію та коли ви зверталися до сервісного центру.

Ця інформація допоможе нам швидше перевірити деталі та знайти рішення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине

Рейтинг 1.6 из 5 на основании 7018 отзывов
Супермаркеты электроники
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 отзывов
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5133 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 отзывов
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 отзывов
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 отзывов
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
23 отзыва
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити

Рейтинг: 2.9
20 отзывов
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
131 отзыв