Жах, продали пусту, чи то вже засохшу туш. Я постійний покупець в цьому магазині, таке вперше. Магазин почав продавати брак, підробку, чи перебиває дати? Як це розуміти?
Добрий день. Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти. Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:
- фото товару, - відео свотчу туші на руці, - дату та місце покупки.
Це допоможе швидко провести перевірку та надати рішення.
Це просто цирк якийсь! Я зробив замовлення 5 листопада, він був прийнятий! І тільки сьогодні, 14 листопада, через 9 днів менеджер зволила повідомити мені, що товару, виявляється, немає в наявності! Приголомшлива оперативність! Сподіваюся зарплату ви отримуєте так само вчасно, бо іншого просто негідні. Відтепер Єву обходитиму десятою дорогою. І всім порадив би робити також. Вітаю – ви гірші!
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки... Читать отзыв Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки не треба відписувати, що у вас тільки оригінали, ось вам фото для порівняння, я знаюся на парфумерії дуже добре. На фото чітко видно товсту пружину у підпобці, колір пульвера, скла, шрифт на дні і що казати все про сам аромат.
Добрий день! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення. За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Це просто жах і дно. Стаєш в кінець черги і розумієш звідки така черга - касир має ввести номер телефону кожної баби і повідомити що в неї 3 грн 47 коп бонусів, і щоб їх списати баба має відсканувати qr-код. І баба стоїть сканує вперше в житті, вся черга чекає. Щоб ви скисли з такими процедурами.
Добрий день. Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.
Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.
Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він... Читать отзыв Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він був вже 4 місяця, 4!!! як прострочений. Тобто, розчарування №№1 - товар із простроченим терміном придатності продається, зауважу, за кошти продається. Не утилізується, а саме реалізується. Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію. Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі. Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину Еви
Доброго дня! Для ретельної перевірки вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі та вказати номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Вчора моє Замовлення №058720671 було оплачене на сайті Єви картою онлайн о 18:30, гроші знялися, транзакція успішна, але і досі на сайті пише, що оплата відсутня.Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати від 1 до 6 днів... Я в шоці, бо йдеться не про маленьку суму.
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у... Читать отзыв Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у мене не виникає. Дивіться, я замовлю 50 мл. у Брокарді і якщо я бачу різницю , то на майбутнє ми з вами попрощаємось. В реальності я кожен місяць купую парфумерію або в Ева , або в Брокард.
Вважаю головним недоліком Ева у тому що вони не співпрацюють з офіційними постачальниками великої парфумерії. Також є фактор людей які працюють і мають доступ до товарно матеріальних цінностей, з можливістю їх підміни. Я колись купував в нотіно і там сталася доволі неприємна ситуація, реальна підробка з визначенням магазину цього факту , а також поверненням коштів. І як тільки розмова заходить про парфумерію від 1к долларів починає вилазити якась історія. Мені не складно , я замовлю в Брокарді флакон 50 мл EDP , якщо все так само , то я прости видалю цей пост і надам свої вибачення Єві , якщо ж ні , то більше не купую в магазині. Наперед раджу мати співпрацю з офіційними постачальниками. Хвала в Україні є Брокард, там 99% не буде історій незрозуміло з чим
Достоинства:
Коробка , флакон , увага до усіх деталей.
Недостатки:
відсутність стійкості , якийсь жирний слід після розпилювання на шкірі , а найголовніше що я відчув як у мене починає боліти голова від цього аромату , при тому що він ледве відчутний. Першого дня не ридав значення , вирішив що просто буває , але на наступний день те саме.
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення. Показать 1 ответ
м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція... Читать отзыв м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція працює..... Прикро, що працюють у магазині такі не клієнто орієнтовані "фахівці"...
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Мені подобається, що в Єві великий вибір косметики й доглядових засобів, часто бувають знижки та новинки. Магазини не завжди чисті, але зручно знайти потрібне. Але іноді акційні цінники не відповідають тому, що показує каса, і треба уточнювати. Загалом люблю цей магазин і часто купую тут косметику
Достоинства:
широкий асортимент, часті знижки й акції, привітний персонал
Недостатки:
не завжди актуальні ціни на полицях, популярні товари швидко розбирають
Дякуємо вам за відгук🧡💚 Нам дуже приємно, що ви цінуєте великий вибір косметики, доглядових засобів та наші акційні пропозиції. Ми раді, що «Єва» є вашим улюбленим місцем для покупок! Також дякуємо за зауваження — обов’язково передамо його до відповідного відділу, щоб покращити чистоту в магазинах та уважніше контролювати відповідність акційних цінників.
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня". Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся. Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читать отзыв Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня". Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся. Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива. Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читать отзыв Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива. Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів. Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!! Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
М.Звягель,вул.Шевченка 6.З підбором персоналу в Єві кошмарно.Продавець Софія без перестанку слідкувала за кожним моїм кроком,як тільки я зайшла в магазин, куди я ходжу,куди я дивлюсь ,що я обираю,покликала якогось хлопця і сказала :Смотри, єто єта пришла! Обоє тикали на мене.Той хлопець пішов за мною і роздивлявся мій ЗАД,так вам не здалося ЗАД.
Доброго дня! Повідомляємо, що за адресою м. Звягель, вул. Шевченка, 6 магазинів EVA немає. Наш магазин у місті розташований за адресою вул. Шевченка, 4.
Ми провели перевірку — інформація про описану вами ситуацію не підтвердилася. Якщо у вас залишилися додаткові деталі або докази події (дата, час, фото чи відео), просимо звернутися на Гарячу Лінію EVA або написати нам у соціальні мережі, щоб ми могли детальніше розібратися.
Сьогодні купила в м.Чорноморськ Eva Box 🙁Дуже не задоволега тим що мене обдурили продавці що Ева бокс запечатаний але з низу наклейка була знята я не замітила сразу. Це не справедливо! Після цього мені геть не хочеться більше заходити в магазин Ева!
Доброго вечора! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб! В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один... Читать отзыв на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб! В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один день я маю перечитувати/вчити асортимент/складову і т.д.,зуми! Це треш якийсь! А я попереджала що не можу працювати всі вихідні! В мене також є сімʼя,і вона в пріоритеті!
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від досвіду роботи. Хочемо зазначити, що графік роботи формується з урахуванням потреб магазину, але ми завжди намагаємося знаходити баланс між робочими змінами та особистими обставинами співробітників. Щодо процесу навчання — у компанії діє система адаптації нових працівників, яка передбачає підтримку з боку наставника та керівника магазину. Напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер магазину, де ви працюєте. Після ми обов’язково передамо ваш відгук до відповідного підрозділу, щоб уважніше розібратись у ситуації та зробити висновки для покращення процесу.
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка, назад повернути неможливо. продавці хамлять, гаряча лінія морозиться, відмови не дають , розрахунок на те щоб просто впарити і прикриватись постановою)) цирк, щоб ви вже вдавились і кожна копійка хай стане поперек горла. проклинаю
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили... Читать отзыв На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили батч код типу зате збігається. І по якості флакону кришечка відкручується з великим зусиллям чого бути не повинно. Навіщо всюди писати про оригінальність товару якщо це не відповідає дійсності? Якщо можна повернути товар і кошти за нього буду вдячна, бо радості це замовлення не приносить
Добрий день! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін. За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб... Читать отзыв Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб пішла повернула, на що касир силається на закон 172, де не можна такі речі повертати, але ж біда в самому консультанті вона винна, до чого клієнт? Я хочу повернення коштів, або обмін на ту установку яка мені потрібна ( так як я маю в запасі 4 балончика аерозолю під ту установку яка мені потрібна, а не ту яку консультант порадив)
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Отзыв о EVA магазин по адресу Київ, пр-т Победы, д. 136 Під час розпродажу Єва за день до розпродажу переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читать отзыв Під час розпродажу Єва за день до розпродажу переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Достоинства:
Багато магазинів
Недостатки:
Брехня про розпродажі ,накручування цін,грубий персонал.
Доброго дня! Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників. Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.
Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.
Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному... Читать отзыв Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному магазині. Фотографії долучаю
Доброго ранку! Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду. Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець. Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.
Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася,... Читать отзыв Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася, щоб не зробити їй зауваження. Настрій зіпсований на весь день. Вважаю, що вона не зовсім розуміє, як треба поводитися з покупцями і не прослуховувала інструктаж керівництва магазину на цю тему. Непогано було б провести його повторно індивідуально для неї.
Доброго дня! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши орієнтовний час вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що... Читать отзыв Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що вони знімали кошти один раз при першій оплаті онлайн, потім до отримання заморозили. І щоб розбиралися з банком, це його вина. Банк морозиться, це взагалі нормально?!
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5... Читать отзыв Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5 банківських днів. Кошти так і не повернулися. Звʼязувалася з оператором ще раз, мені надіслали квитанцію повернення коштів,і сказали що кошти було повернуто 20 вересня, сьогодні вже 27 вересня, а коштів так і не отримала.
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовив парфум за 12000грн в EVA. З надією, що це великий продавець який продає товар з фіскальним чеком. У картці товару, продавець вказаний EVA. По факту мені приходить посилка від ФОП. Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів. EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів. Замовлення №055865577
Доброго вечора, Ігорю! Дійсно, повернення коштів може тривати до 30 діб, проте зазвичай воно відбувається значно швидше. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб прискорити процес повернення.
Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі... Читать отзыв Зайшла нещодавно в магазин Ева у місті Слов'янськ по свободи 13. І чесно сказати давно такого жаху не бачила. Цінників немає, бруд, пил, на стелажах з декоративної косметики безлад , на lcf немає тестерів на вітрині а товар є. Щоб дістати товар потрібно лізти аж у самий кінець полиці. Багато дирок.Консультантів в залі немає, допомогу ніхто неможе надати. Всі "зайняті" .Я готова була витратити 2-3 тисячі гривень ,але нічого не купила бо ніхто не допоміг і пішла. Я була шокована, раніше такого не було, все було більш менш добре, новенькі дівчата взагалі неякі ( я бачила з яким вони обличчам на касі стояли) . Керуюча взагалі існує в цьому магазині? Вона погано виконує свої обов'язки Я була в суботу
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулась дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Відвідала магазин EVA у пошуках нових косметичних засобів. Асортимент товарів досить широкий, знайшла все, що мені було потрібно. Ціни відповідають якості, обслуговування на високому рівні. З задоволенням повернуся сюди знову.
Добрий день! Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Ева спамит в вайбере, как прОклятая. Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес. Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка. Не прошло и трех дней... Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето. И началоссссс... Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читать отзыв Ева спамит в вайбере, как прОклятая. Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес. Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка. Не прошло и трех дней... Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето. И началоссссс... Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!! Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Достоинства:
Магазин под домом. Купил, забыл.
Недостатки:
Туева хуча информационного треша без моего согласия.
Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:
1. Перетягнути чат з EVA вліво.
2. Обрати опцію «Видалити».
3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».
Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.
Жахливо !!! Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читать отзыв Жахливо !!! Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
Добрий день! Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.
Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.
Добрий день! Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Линия магазинов EVA – национальная сеть магазинов формата drogerie. Ассортимент EVA – косметика, парфюмерия, средства личной гигиены, бытовая химия, товары по уходу за детьми, бижутерия и аксессуары. Компания работает на рынке ритейла с 2002 года. Сейчас EVA входит в тройку лидеров национального рынка сетей такого формата. EVA – победитель Национальной... подробнее
Пуста, або засохша туш
Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:
- фото товару,
- відео свотчу туші на руці,
- дату та місце покупки.
Це допоможе швидко провести перевірку та надати рішення.
Найгірший інтернет "магазин"
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продають підробки
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Очікуємо на зворотний зв’язок.
Найповільніше касове обслуговування
Щоб ви скисли з такими процедурами.
Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.
Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.
категорично НЕ рекомендую онлайн покупки в магазині ЕВА
Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів
розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку
Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась
розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію.
Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі.
Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у... Читать отзыв Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у мене не виникає. Дивіться, я замовлю 50 мл. у Брокарді і якщо я бачу різницю , то на майбутнє ми з вами попрощаємось. В реальності я кожен місяць купую парфумерію або в Ева , або в Брокард.
Вважаю головним недоліком Ева у тому що вони не співпрацюють з офіційними постачальниками великої парфумерії. Також є фактор людей які працюють і мають доступ до товарно матеріальних цінностей, з можливістю їх підміни.
Я колись купував в нотіно і там сталася доволі неприємна ситуація, реальна підробка з визначенням магазину цього факту , а також поверненням коштів. І як тільки розмова заходить про парфумерію від 1к долларів починає вилазити якась історія. Мені не складно , я замовлю в Брокарді флакон 50 мл EDP , якщо все так само , то я прости видалю цей пост і надам свої вибачення Єві , якщо ж ні , то більше не купую в магазині. Наперед раджу мати співпрацю з офіційними постачальниками. Хвала в Україні є Брокард, там 99% не буде історій незрозуміло з чим
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення. Показать 1 ответ
працівники не володіють умовами акцій або обманюють покупців
Чекаємо на повідомлення!
Гарний вибір і ціни, але іноді плутають акції
Нам дуже приємно, що ви цінуєте великий вибір косметики, доглядових засобів та наші акційні пропозиції. Ми раді, що «Єва» є вашим улюбленим місцем для покупок!
Також дякуємо за зауваження — обов’язково передамо його до відповідного відділу, щоб покращити чистоту в магазинах та уважніше контролювати відповідність акційних цінників.
Ваша думка допомагає нам ставати кращими щодня!
Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читать отзыв Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Краще оминайте цю богодєльню
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читать отзыв Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів.
Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!!
Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Персонал магазину
Повідомляємо, що за адресою м. Звягель, вул. Шевченка, 6 магазинів EVA немає. Наш магазин у місті розташований за адресою вул. Шевченка, 4.
Ми провели перевірку — інформація про описану вами ситуацію не підтвердилася.
Якщо у вас залишилися додаткові деталі або докази події (дата, час, фото чи відео), просимо звернутися на Гарячу Лінію EVA або написати нам у соціальні мережі, щоб ми могли детальніше розібратися.
Продавці обдурюють
Чекаємо на повідомлення!
Тільки влаштувалась і вже хочу звільнитись
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один... Читать отзыв на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб!
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один день я маю перечитувати/вчити асортимент/складову і т.д.,зуми! Це треш якийсь! А я попереджала що не можу працювати всі вихідні! В мене також є сімʼя,і вона в пріоритеті!
Дякуємо за ваш відгук і що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від досвіду роботи.
Хочемо зазначити, що графік роботи формується з урахуванням потреб магазину, але ми завжди намагаємося знаходити баланс між робочими змінами та особистими обставинами співробітників.
Щодо процесу навчання — у компанії діє система адаптації нових працівників, яка передбачає підтримку з боку наставника та керівника магазину. Напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер магазину, де ви працюєте. Після ми обов’язково передамо ваш відгук до відповідного підрозділу, щоб уважніше розібратись у ситуації та зробити висновки для покращення процесу.
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Неоригінальна продукція
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Очікуємо на зворотний зв’язок.
Не роблять повернення
Чекаємо на повідомлення!
Єва брехуни і маніпулятори.
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читать отзыв Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників.
Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.
Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.
Продають не якісні товари
Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду.
Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець.
Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.
Відношення продавця до покупця
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читать отзыв То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Наскільки я не люблю єву, словами не передати.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Зняли два рази гроші за онлайн замовлення.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Не повертаються гроші за скасоване замовлення
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продаж через ФОП
Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів.
EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів.
Замовлення №055865577
Ева місто Слов янськ хотіла купити декоративну косметику
Чекаємо на повідомлення!
Задоволена візитом до магазину EVA
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚
Навязчивая рекламная рассылка
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!... Читать отзыв Ева спамит в вайбере, как прОклятая.
Удалил чат-бот. Он воскрес. Удалил снова. Воскрес.
Позвонил на горячую линию. Успокоили и поклялись, что убрали мой номер из списка.
Не прошло и трех дней...
Чат-бот воскрес и радостно донес гиперважную для моей жизни информацию о том, что заканчивается лето.
И началоссссс...
Не поленился зайти на сайт и поискать заветную кнопочку. Её - НЕТ!!!
Никто не мусорит у меня в телефоне, как эта контора и Киевстар.
Ми раніше не отримували подібних скарг від користувачів, тому хочемо надати рекомендацію: щоб повністю відписатися від чат-бота у Viber, потрібно:
1. Перетягнути чат з EVA вліво.
2. Обрати опцію «Видалити».
3. У спливаючому вікні вибрати «Вийти та видалити».
Після цього Viber попереджає: «Видаливши чат, ви більше не будете отримувати повідомлення з нього» — це гарантує, що повідомлення більше не надходитимуть.
Касир Валентина
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не... Читать отзыв Жахливо !!!
Київ вул. Оноре де Бальзака, 91/29А
Вчора 14.09.2025 була в еві близько 19:45 на касі працювала касир Валентина . Я обирала товар ( це були спонжи для макіяжу ) в цьому ж відділі знаходиться пилочки для ногтей . Касир при мені підійшла до товару , вибрала пилку яка їй сподобалась ВІДКРИЛА її , та відверто , не від кого не ховаючись почала пиляти нігті та колупатися в них , тобто вона була як вдома , їй було все одно , що поряд стоять покупці і все це бачать . Але це ще квіточки , я думала вона піде зараз на касу то оплатить товар яким скористались , ТАК НІ , ВОНА ЗАПАКУВАЛА НАЗАД ЦЮ Ж ПИЛКУ ЯКОЮ КОЛУПАЛАСЬ У СЕБЕ ПІД НОГТЯМИ ЩОСЬ ТАМ ПИЛЯЛА СОБІ , ТРОШКИ ПОСУНУЛА ТОВАР ЯКИЙ ВИСИТЬ БЛИЖЧЕ ДО ПОКУПЦІВ ТА В СЕРЕДИНУ СХОВАЛА ЦЮ ПИЛКУ . Виходить так , що вона пішла скористалась запакованим товаром , зробила все що їй потрібно та поклала це назад . Це треш , я такого ще не бачила . Настільки це бридко та огидно . Про гігієну я взагалі мовчу , це індивідуальний товар , який повинен бути герметично запаковане , це засіб особистої гігієни. Вона може заразити людину яка купить цю пилку як мінімум грибком . Як керівництво таке взагалі може допускати ? Ви нічому не навчаєте своїх співробітників? Моя думка на рахунок цієї ситуації, що таку не кваліфіковану людину треба звільняти !!!
Ми вже ініціювали внутрішню перевірку ситуації, зокрема перегляд записів з камер спостереження магазину EVA за адресою: м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 91/29А.
Якщо інформація, наведена у відгуку, підтвердиться, буде вжито відповідних заходів згідно з внутрішніми стандартами компанії.
Чудесный магазин
Дякуємо за теплий відгук! Нам приємно, що ви задоволені покупкою та нашою роботою! Ваша позитивна оцінка наших старань – це найкращий мотиватор для нас. Будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів🧡💚