Kasta.ua - інтернет-маркетплейс отзывы

Отзывы клиентов и пользователей
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
1.9 5
2634 отзыва / 734034 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Не компетентні оператори,проблеми з карткою каста +

Гость Гость 6 часов 40 мин назад
Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить... Читать отзыв Якийсь жах. Як наголошують оператори банку Кредит Дніпро це все дуже схоже на шахрайські схеми. Отже, через деякий час відбувся на касті збій(ну,це у них часто) і стало не можливим взагалі зайти в банкінг ,на саму картку.Оператори підряд ниють,що нічого не можуть вдіяти,не знають з ким можна зв'язатися ще,не знають як допомогти і просто чекати ,що техвідділ вирішить питання через день - два,але пройшло вже 4!Замість картки при вході просто пише,що сторінки не існує. Якими оборутками займається каста?
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативне враження. Хоча такі випадки поодинокі, та наша команда вже працює над вирішенням цього питання. Нам дуже важливо, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок, і подібне надалі не повторювалося.

Зручний інтернет-магазин

Андрій Андрій понедельник, 29 сентября
Замовляю на Kasta.ua не вперше і залишаюся задоволеним. Великий вибір товарів, часто трапляються акції та знижки. Замовлення зазвичай приходить вчасно, але були випадки з невеликими затримками. Клієнтська підтримка завжди готова допомогти.

Повний треш — Kasta і Банк Дніпро

Гость Гость среда, 10 сентября
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.
Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.
Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все... Читать отзыв
Відкрила картку в застосунку Банку Дніпро. Тепер виявляється, що потрібно було відкривати її виключно в застосунку Kasta, інакше всі обіцяні "переваги за пару хвилин" — не працюють.

Які переваги? Поки що отримала тільки пару годин витраченого часу і головний біль із закриттям цієї неактивної картки.

Замість зручного сервісу — суцільна плутанина. Ніде нормально не пояснено, як правильно оформити картку, все треба вгадувати. Дуже розчарована таким "супердодатком" і "партнерством".
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже важливо чути такі відгуки — вони допомагають нам ставати кращими.
Ми щиро шкодуємо, що процес оформлення картки не був для вас таким простим і приємним, як ми прагнемо. Ваш випадок — рідкісний, але дуже показовий, і ми вдячні, що ви звернули на нього увагу. Це дає нам змогу вдосконалити сервіс і зробити його ще зручнішим для кожного клієнта.
Для активації всіх переваг Kasta Visa Картку потрібно оформити саме через застосунок Kasta. Ми вже працюємо над тим, щоб ця інформація була максимально зрозумілою та доступною на кожному етапі.
Нам важливо, щоб кожен клієнт відчував підтримку, навіть якщо щось пішло не за планом. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога — будь ласка, напишіть нам. Ми завжди поруч🧡

Massimaliano це ЖАХ магазин

Гость Гость среда, 3 сентября
До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен... Читать отзыв
До самої каsta питань нема, вже багато років все гарно, НО звертайте увагу з ким ви працюєте, потрапила на один магазин на вашій площадці, а саме магазин MASSIMILIANO і це дійсно жах!
Товар не якісний, опис і розміри не відповідають дійсності ,додзвонитись це ще той квест,менеджери невиховані ,хамовиті, а основне Не Професійні
В них багато негативних відгуків, але вони кожен день зачищають їх

Просто зверніть увагу з ким ви працюєте ,зіпсують вам репутацію
Ми дуже цінуємо вашу довіру та вдячні за докладний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Щоб ми могли детальніше розібратися та вжити необхідних заходів, будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки - разом знайдемо рішення та подбаємо, щоб подібні випадки більше не повторювалися🧡

Каста супер

Працівник Працівник вторник, 2 сентября
Чудовий сайт, працівникі кваліфіковані, товар якісний,ціни адкватні, дуже великій вибір,є все їжа, косметика, парфумерія
Ми дуже раді чути такі теплі слова🤗Нам приємно, що вам подобається асортимент і сервіс - будемо й надалі робити все, щоб покупки приносили тільки задоволення🧡

Шахрайство з кешбеком!

Гость Гость вторник, 2 сентября
З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в... Читать отзыв З Кастою я вже багато років, і це мій перший поганий відгук про цей маркетплейс! Так як мені не надали допомогу при зв'язку, пишу сюди, щоб інших застережити. Так ось, на момент замовлення товару писало 30% кешбеку, сума замовлення становила -722 грн (це 216,6 грн кешьеку) що і стало знаковою частиною. По факту, через певний час зайшла перевірити "кешбек в очікуванні" і о "ДИВО" - мені аж нарахували 7,22грн (тобто 1%). P.s. оце б в банках сиділи б такі працівники у відділах кредиту, то можна було брати їх тоді)))жарт!
Дзвонила на гарячу лінію, мені сказали, що у них немає інформації коли і які кешбеки були (хоча це не правда!). Так ось покупці, моя порада - робіть скріни кешбеків, щоб потім можна було "вернути їм пам'ять"! На жаль, розчарування, і недовіра! Шкода, і ганьба, що такий торгівельний "майданчик" ошукує СВОЇХ покупців. Можливо це був не єдиний випадок?!
Достоинства:
  1. Є гарні магазини, з гарним товаром і цінами
Недостатки:
  1. Робота самої команди Каста, та їх політика
1 не согласен
Дякуємо за ваш детальний відгук. Нам дуже шкода, що сталося таке непорозуміння. Як ви, напевно, знаєте, сума кешбеку за замовлення завжди зазначена у Кошику під час оформлення. Щоб ми могли перевірити, чи діяли на момент вашого замовлення акції з підвищеним кешбеком, напишіть нам, будь ласка, номер замовлення на [email protected]. Ми детально все перевіримо, адже прагнемо забезпечити прозорість та чесність у стосунках з нашими клієнтами🧡

Шахрайство

Гость Гость 22 августа, 2025 год
Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, ... Читать отзыв Придбали товар з кешбеком оплатили частинами, але кешбек не був зарахований. Як пояснили на Касті, з 18.08 при оформлені покупки оплата частинами кешбек не нараховується. Але при оформленні товару на сайті Каста зазначалося, що при оплаті картою буде зараховано і кешбек!!! Клієнт і проводить покупку саме карткою онлайн! Про те, що це діє лише при умові повної проплати, а не частинами, клієнта не проінформовано, дана інформація повністю відсутня при оформленні покупки!!! Тобто показує, що кешбек є, в по факту немає! Чому дану інформацію правдиво не відображати на сайті при оформлені товару? А тому порушила правила саме Каста, а клієнт зробив усе вірно, щоб отримати кешбек, це нечесно і по - шахрайські!!!
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви засмутилися. Перепрошуємо за те, що це могло бути неочікувано — ми цінуємо вашу довіру і завжди відкриті до зворотного зв’язку. Ми завжди прагнемо, щоб умови були прозорими — тому під час оформлення в Кошику є відповідна позначка, а також детальна інформація в розділі Допомога → Кешбек. Ми вже передали ваші зауваження команді, адже малося на увазі, що оплата картою онлайн - це варіант оплати повної вартості при оформленні. Просимо вас також звернути увагу, що при оформленні замовлення на етапі підтвердження ви можете побачити, яка сума кешбеку буде нарахована. Щиро перепрошуємо за незручності, та сподіваємося на подальшу співпрацю😉

Обслуживание

Евген Евген 12 августа, 2025 год
В объявлении один товар, а высылают другой похожий.Купил через сайт мужской шампунь от Седены Cameleo, на сайте фото одного шампуня присылают похожий шампунь от седен, но не тот который на картинке.
Євгене, згодні з вами - це дуже неприємна ситуація. Щоб ми могли допомогти у вирішенні, зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

З математикою тепер все погано... ох вже ж ці знижки!

Инна Инна 7 августа, 2025 год
Після оплати товару дивно кудись зникають БОНУСИ, які транслюють на сторінці товару... З кешбеком взагалі щось незрозуміле - теж після покупки сума бонуса зменшується; кешбек не повертається!!!
Покупці! Перевіряйте суми бонусів) замовлений після сплати.
Достоинства:
  1. Гарний сервіс
Недостатки:
  1. Красиво пишуть, некрасиво продають
Добрий день, Інно🌺 Будемо вдячні, якщо звернетеся зручним для вас способом до нашої команди підтримки https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Нам важливо розібратися в цій ситуації, оскільки головна наша мета - це ваше задоволення від шопінгу на Kasta🧡

Картка Каста це обман

Гость Гость 5 августа, 2025 год
Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила... Читать отзыв Ні в якому разі не відкривайте банківську картку від Каста. Це абсолютне шахрайство. Відкрив вчора картку. Сьогодні робив замовлення: списало повну суму без жодних знижок. На гарячій лінії розповідають що у мене відкрилась звичайна картка банку Дніпро, хоча я все заповнював через додаток Каста. Я хочу розірвати стосунки з цим банком бо мені потрібна була саме Картка Каста, підтримка порадила їхати в інше місто і писати заяву в відділення банку!

Не рекомендую зв'язуватися з цим шахрайством.
Добрий день. Нам дуже прикро, що у вас виникли такі ускладнення😔 Будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки — ми зробимо все можливе, щоб розібратися детально та допомогти у вирішенні питання https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/

Все добре?

Max Max 4 августа, 2025 год
Про сам сайт. З останніми змінами сайта (з просто таки нав'язуванням і виносом мозку про відкриття банк.картки від каста (ну дайте ще вкрасти у вас грошей)), працює погано! З обраного видалити товар - замість простого видалення зі списку відкривається нова сторінка з видаляємим товаром. А потім знову треба заходити у обраний список. Навіщо така дурня??? Чи думуєте, якщо триста... Читать отзыв Про сам сайт. З останніми змінами сайта (з просто таки нав'язуванням і виносом мозку про відкриття банк.картки від каста (ну дайте ще вкрасти у вас грошей)), працює погано! З обраного видалити товар - замість простого видалення зі списку відкривається нова сторінка з видаляємим товаром. А потім знову треба заходити у обраний список. Навіщо така дурня??? Чи думуєте, якщо триста -надцять разів подивитися на ..щось... стане більше привабливим? Найміть вже нормального it-спеціаліста, щоб зробив зручний сайт.

Ще дуже "подобається" жалільне продавців - і гроші їм не віддають і ще щось там не так і т.д.
А обманювати покупців це як, до риски в карму?


Це я до чого. Було зроблено замовлення на 2 товари, одним з них було взуття. Післяплата.
Я вже! завжди перевіряю посилку при отриманні, навчили отакі жалільники. Взуття у посилці так, було. Окрім назви і кольору більше нічого спільного, і це з післяплатою. Думаю, що при передплаті, було б швидко замінено фото товару і бувай. Те що товар такий ти не хотів і він тобі не підходить і не! потрібен - відповідь: то твої проблеми.

І мені все ще цікаво - ті, хто продавці (в даному випадку каста і ін.), ті, хто там працюють, так звані менегери, оператори і інше - чому ви поводитесь як бидло? Хамство, безвідповідальність, бездіяльність по відношенню до покупців. Адже після "роботи" ви всі стаєте таким ж покупцями.

Але, чого це я: коло замкнулось! Все!

"Дякуємо за рибу!"
Достоинства:
  1. Різномаїття, не завжди доцільне, не завжди доречне, - то вибір.
Недостатки:
  1. Див.попредні відгуки. Навіщо? повторюватись?
Дякуємо за такий розлогий відгук🫶 Щоб ми могли ретельно розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected]. Для нас дуже важливо, щоб покупки на Kasta приносили вам тільки радість.

Найкращий сервіс!

Інна Інна 31 июля, 2025 год
Дякую вам, Каста, що ви є!
Не виходячи з дому і не витрачаючи час на походи, я можу замовити все що мені потрібно!
Купую тут точно вже більше 12 років - всяке бувало)), але наразі, КАСТА, ви кращі!
Дві компанії з найвищим сервісом в Україні - Каста та ПУМБ))
Достоинства:
  1. Самі плюси - від сервісу до економічної вигоди
Недостатки:
  1. немає
Інно, щиро вдячні вам за такі чудові слова🧡 Нам неймовірно приємно чути, що такий тривали час ви з нами, і відчуваєте комфорт та зручність покупок🤗Ваші теплі відгуки надихають нас робити Kasta ще кращою🥰

Жахливо, неякісні консультації

Гость Гость 30 июля, 2025 год
mad Не рекомендую для співпраці, досить того що комісії високі за продаж, так ще й відсоток за виплату оборотних коштів , так ще й заднім числом висилають щоб оплачували повністю пакування клієнта за програмою каста Black
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалося таке враження щодо умов співпраці😞
Усі комісії та умови участі в програмі безкоштовної доставки заздалегідь описані в правилах платформи, але ми обов’язково передамо ваше зауваження відповідальній команді для подальшого аналізу.
Якщо у вас є конкретне питання щодо виплат або пакування — будемо раді допомогти. Звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки
email: [email protected]
telegram chat: https://t.me/Kasta_for_suppliers_bot

Зручно та швидко

Олена Олена 21 июля, 2025 год
Замовляю на Kasta.ua вже більше року. Мені подобається широкий асортимент товарів та зручність навігації по сайту. Доставка завжди вчасна, але були випадки, коли розмір одягу не відповідав заявленому.
Вітаємо, Олено🌺Дякуємо, що залишаєтесь з нами🤗 Раді, що вам зручно користуватись сайтом і що доставка не підводить. Щодо розмірів — шкода, що траплялись неточності. Ми вже працюємо над тим, щоб подібного більше не виникало. Дякуємо за довіру та зворотний зв’язок🩷

Чудовий маркетплейс для покупців, для продавців - не дуже(((

Гость Гость 27 июня, 2025 год
Каста - це дуже високий рівень клієнтського сервісу при низьких цінах. Безкоштовна доставка, повернення коштів покупцю з усіма комісіями, програми лояльності, бонуси, кешбеки, які просто даруються покупцю за те, що він купує товари з великими знижками. Більш того, якщо покупцю трошки не сподобається товар і він його повертає, то даровані кешбеки також повертаються клієнту.
Шкода, що клієнт цього не розуміє... Читать отзыв
Каста - це дуже високий рівень клієнтського сервісу при низьких цінах. Безкоштовна доставка, повернення коштів покупцю з усіма комісіями, програми лояльності, бонуси, кешбеки, які просто даруються покупцю за те, що він купує товари з великими знижками. Більш того, якщо покупцю трошки не сподобається товар і він його повертає, то даровані кешбеки також повертаються клієнту.
Шкода, що клієнт цього не розуміє і зовсім не цінує.
Наприклад, в моєму магазині було 398 замовлень і лише 33 відгуки, із них 3 негативних.
Якщо клієнт бачить негативний відгук на товар, навіть, обгрунтований продавцем, то цей клієнт ніколи в житті не замовить, бо він довірятеме аферисту-покупцю, а не продавцю з рейтингом 4,7, навіть, якщо на цей самий товар є позитивний відгук. Цей товар тепер можна буде продати лише на інших майданчиках, якщо пощастить.
Клієнт пише "я хотіла замовити, але побачила негативний відгук (не прийняли ношену спідницю) і тепер не буду замовляти". тобто негативний відгук від клієнта публікується моментально, без модерації, без перевірки. і як же ж добре, що одразу через 30 хвилин інший клієнт його побачив і не зробив замовлення. Любий клієнт, завдяки ретельній роботі продавця, вам не доводиться доношувати вихідні парадні спідниці за Мальвинами і Янами.
До прикладу, на іншому маркеплейсі у мене 1425 продажів і 587 відгуків.
Складається враження, що у адміністрації маркетплейсу робота з продавцями зводиться до "продавлювання" на знижки. Тобто, дайте сервіс і обслуговування височенні, якість високу і знижку 20%...
Тобто, вся робота продавця з-за заповнення оголошень, в тому числі 3 вида цін, просто перекреслюється одним махом. Бо є 5 видів цін, на що покупці у своїх відгуках на маркетплейсі неодноразово скаржаться, що замовляють по одній ціні, а через два дні вона падає.
Достоинства:
  1. 1. плюси в основному тільки для покупців
  2. 2. є продажі і є дуже хороші клієнти, які повертаються за якісним товаром
Недостатки:
  1. 1. немає модерації негативних відгуків. Негативний відгук з'являється на сайті миттєво. Невже не можна його перевірити і опублікувати на сайті, наприклад, через тиждень при потребі, якщо він дійсно змістовний?
  2. 2. непрозорі умови співпраці. для кожного продавця умови окремі, які ніде не прописані.
  3. 3. з цього витікає, що товари магазинів з неякісним товаром і низьким сервісом, потрапляють на найвищі позиції у каталозі завдяки низький ціні. і мають безліч негативних відгуків, низький рейтинг, що псує репутацію усім магазинам і Касті в першу чергу.
  4. 4. недостатнє інформування клієнтів про всі переваги користування Кастою. Наприклад, останній допис в тредс зроблений у 2023 році
  5. 5. дайте клієнтам 5 грн. бонусів за написання відгуку з високою оцінкою, це занадто низький показник отримання позитивних відгуків.
  6. Пробачте, що пишу це тут, в особистій розмові мене не дуже розуміють

Недомаркетплейс

Андронійчук Руслан Андронійчук Руслан 27 июня, 2025 год
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене... Читать отзыв
Я успішно торгую абсолютно на всіх маркетплейсах України, єдиний на котрому ще не зареєстрований - це Каста.
Хоча знайомі хто торгують на Касті кадуть що не стоїт заходити, каже якщо на Розеткі 400 замовлень на місяць, а на Касті -1-2 (одно-два).
Но вирішив і я для галочки зайти, так хочу сказати, що це повне дно!!!
Від квітня (два місяці) мене мучають, не дають зареєструватися, то їм ідентифікаційний не сподобався (прийшлося їхати в податкову за новим), то одну довідку, то іншу довідку, то кучу витягів їм надати (і так 2 місяці мене мучають), тепер вже причіпилися, що у мене в Паспорті пише адреса Молодіївська 28Г, а у ЄДР Молодіївська 28, сказали надати витяг про місце проживання, надав витяг. Вже причипилися, щоб я йшов і виправляв щоб у ЄДР внесли ту одну букву в кінці...
І так мене 2 місяці мучають.
Аж сьогодні я вже не витримав і по телефону висказав їм все що мені накипіло!
А представникам Касти хочу сказати, що є така поговорка:
- Чому бідний?
- Бо дурний!
Так це повністтю стосується їх маркетплейса!
На Розеткі і Епіцентрі (де вважається не так легко зайти), мене за три дня зареєстрували, а тут просто знущання!
Я плюнув на цей недомаркетплейс і вже принципово не хочу із ними працювати.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Неадекватні

Робота в маркет плейсі

Гость Гость 20 июня, 2025 год
Напривиликий жаль фахівці касти не думають про продавців на їхньому порталі не вказано як і коли видавати чеки с чек боксу,і пропонують свій прро що е не зручно ,якщо на кожному маркет плейсі буде свій прро і сво каса це взагалі дурдом,фахівці відповіді дати не можуть

Катяхмаркет

Гость Гость 19 июня, 2025 год
Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал... Читать отзыв Расскажу свою историю. Заказал колбу для чайника. В описании было то, что мне нужно. Пришло, забрал, вообще не то. Говорят не вопрос, можете вернуть. Возвращаю, только вопрос в том, что я уже оплатил товар, доставку, а теперь я должен оплатить и обратную доставку, т.к. я как- то ни так оформил возврат. И того. Колба 70, доставка 89, возврат 90. Подумал пусть эти деньги себе на гробовые добавят. На том остановимся.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Только они
Дякуємо за ваш відгук!
Шкода, що ваш досвід вийшов не таким, як очікувалося. Ми щиро перепрошуємо за незручності з товаром і поверненням.
Ми завжди намагаємося зробити процес повернення максимально прозорим і зрозумілим — навіть коли маємо справу з помилкою у замовленні.
Звернемо додаткову увагу на опис товару та деталі оформлення повернень, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ваш відгук вже передано команді, яка працює над покращенням якості сервісу й пакування.
Будемо вдячні, якщо дасте нам ще один шанс — ми дійсно прагнемо, щоб покупки на маркетплейсі залишали лише позитивні враження 💛

Відмова від посилки

Гость Гость 1 июня, 2025 год
Замовила сукню, льон 100 відсотків. Отримала сьогодні, це сльози, а не сукня))). Не відповідає фото. По складу тканини брехня, вона скляна), гидко дивитися. Носить самі.smile
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Жах
1 согласен
Добрий день🌞
Нам щиро шкода, що ваше замовлення не виправдало очікувань. Це зовсім не той досвід, який ми хочемо дарувати нашим клієнтам.
Ми зацікавлені в тому, щоб розібратися в ситуації та не допускати подібного в майбутньому. Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою підтримки, щоб ми могли перевірити детальніше. Це допоможе виправити помилку, щоб надалі такого не траплялося https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Продавці на нашому маркетплейсі пропонують безліч різних речей. І хоча цього разу щось пішло не так, ми будемо раді бачити вас знову та будемо вдячні за шанс виправити враження.

Дякуємо за зворотний зв’язок💖

Кращі для мене

Olha Olha 30 мая, 2025 год
Роблю замовлення , дуже задоволена швидкістю обробки. Товар завжди такий як і заявлений , ніяких проблем ніколи не виникало .
Добрий день, Ольго!
Дякуємо за теплі слова🌸 Ваша прихильність для нас безцінна❤️

ВИДАЛЯЮТЬ НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ, торгують СЕКОНД ХЕНДОМ

Олег Олег 28 мая, 2025 год
 Отзыв о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, БЦ "modnaVilla" Видавили негативні відгуки про товар!
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
Оператор касти повідомив що це їх політика, на їх думку відгук не стосується товару, тому і видалили.
Добрий день, Олеже!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за неприємний досвід. Ми серйозно ставимося до якості товарів і прозорості обслуговування, тому нам дуже важливо розібратись у ситуації більш детально.

Будь ласка, надайте номер вашого замовлення — це допоможе нам провести додаткову перевірку і надати вичерпну відповідь.
Дякуємо за розуміння!
Показать 1 ответ

Видаляють негативні відгуки! Торгують СЕКОНД ХЕНДОМ!

Гость Гость 28 мая, 2025 год
Видавили негативні відгуки про товар!
Товари були без фірмових картонних бірок, зі спецефічним запахом хімічної обробки секонд хенду!
1 согласен

Kasta на боці аферистів з Tehnopostavka

Зоя Зоя 26 мая, 2025 год
Замовила і оплатила пилосос на Каста (Замовлення № S56SSKX) у Теhnopostavka. Пилосос прийшов але виявилось, що він не підходить по технічним даним, вирішила повернути. Оформила повернення і тут почалось: продавець відмовив в поверненні коштів, посилаючись на те , що товар подряпано, при цьому акт претензію оформлювати представник магазину не став, а просто відмовився від одержання і написав мені , що... Читать отзыв Замовила і оплатила пилосос на Каста (Замовлення № S56SSKX) у Теhnopostavka. Пилосос прийшов але виявилось, що він не підходить по технічним даним, вирішила повернути. Оформила повернення і тут почалось: продавець відмовив в поверненні коштів, посилаючись на те , що товар подряпано, при цьому акт претензію оформлювати представник магазину не став, а просто відмовився від одержання і написав мені , що я подряпала пилосос!!!! Я стала вимагати доказів і отримала декілька фото з подряпинами схожого пилососа, ніяких фактів, що це саме мій пилосос на фото нема і де зроблені фото теж не зрозуміло. Технопоставка в своїх доказах спиралась лише на свої слова.Потім мені зателефонувала представниця Касти і вимагала, щоб я забрала товар і признала свою провину,при цьому вона надала мені не правдиву інформацію що до моїх прав і обовʼязків. Довелось звернутись за допомогою до юриста. Справу розпочато. Висновок: замовляючи на Каста у Технопоставки, ви маєте розуміти, що у вас нема жодних гарантій отримати товар належної якості і не втратити гроші. Така собі «руська рулєтка»!
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Агресивна підприємницька діяльність, порушення ЗУ і прав споживача
1 согласен 1 не согласен

Не возвращают деньги

Євген Стрюков Євген Стрюков 26 мая, 2025 год
Совершил несколько заказов здесь. Заказ номер S5756F8. Впервые сильно не подошёл размер. Нога не влезла, почему-то. Маломерят. Скорее всего модель специфическая, я не на мою ногу с высоким подъемом. Решил заказать другую модель. Оформил возврат. Деньги мне на карту так и не поступают, так как продавец не подтверждает, что получил товар. То есть, фактически он его получил, а отметку не... Читать отзыв Совершил несколько заказов здесь. Заказ номер S5756F8. Впервые сильно не подошёл размер. Нога не влезла, почему-то. Маломерят. Скорее всего модель специфическая, я не на мою ногу с высоким подъемом. Решил заказать другую модель. Оформил возврат. Деньги мне на карту так и не поступают, так как продавец не подтверждает, что получил товар. То есть, фактически он его получил, а отметку не поставил. И говорит, что по правилам Касты ждать мне 3 дня свои кровные. При желании товар проверить 15 секунд. Но видимо на данной платформе принято "мариновать" людей. Ну, что же? Отдадим предпочтение другим платформам, где ты не платишь до того, пока не понял, что они тебе не подходят.
Достоинства:
  1. Быстро присылают и списывают деньги
Недостатки:
  1. Не возвращают деньги
1 согласен 1 не согласен
Вітаємо, Євгене!
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, і ми дуже цінуємо, що ви поділилися своїм досвідом.
Насамперед хочемо зауважити, що кошти вже були перераховані на вашу картку.
Дозвольте пояснити ситуацію: як маркетплейс, ми працюємо за чіткими правилами взаємодії як з клієнтами, так і з продавцями. Що стосується повернень, то відповідно до нашої політики у продавця є до трьох днів на перевірку товару та оформлення повернення. Це може відбуватися як у день отримання, так і впродовж наступних днів — це залежить від внутрішніх процедур продавця, зокрема якщо перевірка проводиться на складі.
Ми щиро сподіваємося на ваше розуміння та будемо раді бачити вас знову серед наших клієнтів. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або сумніви — будь ласка, звертайтеся до нашої команди підтримки. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти🩷
Показать 1 ответ

Для продавца: как организовать убыточный бизнес!

ФОП Волховський П.В. ФОП Волховський П.В. 21 мая, 2025 год
Если вы устали развивать свой бизнес, получать от него доход и по какой-то причине начали мечтать об убытках, не сомневайтесь долго, начните продавать свой товар на Kasta.
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы... Читать отзыв
Если вы устали развивать свой бизнес, получать от него доход и по какой-то причине начали мечтать об убытках, не сомневайтесь долго, начните продавать свой товар на Kasta.
Работая с маркетплейсами Prom, Эпицентр и Розетка, имея опыт предпринимателя со стажем 30 лет, даже предположить не мог, что на Kasta может иметь место такая "оригинальная" форма сотрудничества.
Мне хватило одного заказа, чтобы убрать все свои товары с этого сайта.
Привожу математику на примере этого заказа (S56ZENX).
Товар продан за 2850 грн. Комиссия Kasta на этот товар - 18%, т.е. 513 грн.
Таким образом, на свой счет я должен был получить: 2850 - 513 = 2337 грн. минус комиссия за перевод 2,3% = 2283 грн.
Себестоимость этого товара у меня - 1320 грн., поэтому мой доход должен был быть: 2283 - 1320 = 963 грн., а прибыль, с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, была бы 810 грн.
Такая картина была бы и на Prom, и на Эпицентр, и на Розетка, только % комиссии был бы разный.
А вот как решил развивать мой бизнес сайт Kasta:
Товар продан за 2850 грн., из них якобы (проверить не могу, да и нет смысла) 412 грн. живых денег и 1925 грн. бонусных со счета покупателя, плюс та же комиссия 513 грн.
На свой счет я получаю: 412 - 2,3% = 402 грн.
А вот 1925 грн. мне зачисляют на гарантийный счет на сайте и получить их в виде живых денег на закупку товара, покрытия своих расходов по бизнесу и т.д. я не могу, т.е. для меня это фантики, а не деньги.
При таком раскладе мой доход составляет: 402 - 1320 = - 918 грн., а с учетом уплаты единого налога и расходов на упаковку, получается убыток 955 грн.
Так что, спасибо вам огромное, как-нибудь обойдусь без вас!)
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук і те, що поділились детальним досвідом — це дуже важливо для нас.
Ми щиро шкодуємо, що ваш перший досвід продажів на нашій платформі виявився негативним. Розуміємо ваше розчарування, особливо якщо очікування не виправдалися, і ситуація виглядала як збиткова для бізнесу.
Щодо використання бонусів — дійсно, частина покупців розраховується ними, і ми розуміємо, що це може викликати питання, якщо для вас пріоритет — тільки «живі» кошти.
Ваш зворотний зв’язок ми вже передали у відповідний відділ для подальшого аналізу. Ми завжди прагнемо вдосконалити умови співпраці з продавцями та прозоро комунікувати про всі фінансові аспекти.
Нам шкода, що нам не вдалося виправдати ваші очікування, але щиро бажаємо вам успіхів у подальшому розвитку вашого бізнесу!

Претензії не до Касти ,а до магазину BeART.

Світлана Світлана 13 мая, 2025 год
Замовляю вже товари на Касті з 2013 року ,і вперше зіткнулася з такою ,от ситуацією
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей. ... Читать отзыв
Замовляю вже товари на Касті з 2013 року ,і вперше зіткнулася з такою ,от ситуацією
В магазині Be ART,замовила вишиванку,дана модель,не підійшла ,зробила повернення 8 травня ,9 травня ,прийшло у м Полтаву ,сьогодні 13,лежить .на Новій Пошті))))).передзвонила в Касту.. оператор ,мені пояснює ,що "вони мають право забрати ,аж 17 травня , плюс3 дня ,на повернення грошей.
Я в шоці,тобто . У мене ,",на даний момент ні грошей ні товару "😡... Запитання..а що це за такі терміни забирання товару в даному магазині????
Товар мені прислали ,зразу ж після оплати ,я його забрала ,через годину . ..а,от повернення ...я маю чекати 2 неділі ...
Відношення до клієнтів просто хамське..на зв'язок ,теж не йшли.
Не Рекомендую даний магазин нікомуі!!! ніколи !!!!
Достоинства:
  1. Багато різних платформ і гарні йдуть кешбеки.
Недостатки:
  1. Бувають "некоректні "продавці !!!
Добрий день, Світлано!
Щиро дякуємо вам за те, що поділилися своїм досвідом. Нам особливо прикро читати таке від постійної клієнтки, яка з нами з 2013 року. Розуміємо ваше обурення і повністю погоджуємось: ситуація, коли ні товару, ні грошей, — дійсно дуже неприємна.
Дійсно, повернення товарів — це більш тривалий процес, ніж доставка, і це викликано не байдужістю, а технічними і регламентними етапами: магазин має кілька днів на те, щоб забрати товар із відділення, перевірити його стан, після чого ініціюється повернення коштів. Такі діють для всіх продавців на платформі.
Дякуємо, що не мовчите. Для нас важливі і покупці, і продавці, але саме зворотний зв’язок клієнтів допомагає нам ставати кращими.

отзыв с точки зрения продаца

Гость Гость 6 мая, 2025 год
За продажи деньги переходят не насчет продавца , а на гарантийный счет ( с которого в будущем будет сниматься комиссия за заказы ) , но дело в том , что большинство заказов оплачиваются бонусами и переходят на гарантийный счет , то есть чем больше продавец продает , тем больше он влетает .. это просто лохотрон .. кто собирается начать... Читать отзыв За продажи деньги переходят не насчет продавца , а на гарантийный счет ( с которого в будущем будет сниматься комиссия за заказы ) , но дело в том , что большинство заказов оплачиваются бонусами и переходят на гарантийный счет , то есть чем больше продавец продает , тем больше он влетает .. это просто лохотрон .. кто собирается начать продавать на касте - учитывайте это.. а еще они пытаются ввести ШТРАФЫ .. за неотправку , за долгую отправку и тд
Достоинства:
  1. не увидел
Недостатки:
  1. каста не выполняет свои функции не перечисляет деньги за проданный товар ..
2 согласны
Добрий день, шановний партнере. Ми вдячні за ваш відгук, адже всі зауваження та побажання допомагають нам розвиватися та обирати правильний шлях до зростання разом із нашими партнерами. Прикро, що ваш досвід співпраці був негативним. Шкода, що ваш відгук анонімний - це ускладнює для нас можливість надати вам повноцінний фідбек та знайти спільне рішення по всіх питаннях. Але ми будемо щиро вдячні, якщо ви звернетеся до нашої команди підтримки постачальників та дасте нам шанс розібратися, чому ж вас так розчарував досвід роботи на нашому маркетплейсі, та що ми можемо зробити, щоб виправити цю ситуацію.
З повагою,
Kasta
тел.: (044) 500-00-81
(067) 622-28-81
email : [email protected]

Оплата товару

Тарас Тарас 6 мая, 2025 год
Уже багато раз замовляли ми одяг в інтернет магазині каста ,переважно ми замовляли останнім часом з післяплатою ,оскільки одяг інколи приходив бракований , невідповідав розмірні таблиці , в плямах, та нова пошта останнім часом не один доставляла з розірваною упаковкою , тому ми більше повертали, і замовляли з післяплатою, розмірів на одяг немає, на взуття так само , взуття... Читать отзыв Уже багато раз замовляли ми одяг в інтернет магазині каста ,переважно ми замовляли останнім часом з післяплатою ,оскільки одяг інколи приходив бракований , невідповідав розмірні таблиці , в плямах, та нова пошта останнім часом не один доставляла з розірваною упаковкою , тому ми більше повертали, і замовляли з післяплатою, розмірів на одяг немає, на взуття так само , взуття приходить не акуратно упаковане в коробці від рошену, та незвертаючи уваги на це магазин каста і їх працівники мали наглість при покупці зняти післяплату так що я можу тепер замовляти тільки з передплатою ,де таке пише в законі , відповідно я буду звертатись до прав споживача і будем вияснювати.
1 согласен
Тарасе, дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що у вас виникли подібні ситуації з товарами та доставкою. Щодо післяплати — це не покарання, а тимчасове обмеження згідно з умовами нашої Угоди користувача. Воно застосовується, коли частина замовлень часто повертається. Таке обмеження вводиться на підставі аналізу історії покупок і повернень. Якщо маєте питання чи хочете уточнити деталі - будемо вдячні за звернення до команди підтримки для детального розгляду ситуації.
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts

подяка за оперативне вирашення питання

Тетяна, м. Київ Тетяна, м. Київ 2 мая, 2025 год
Замовляю товар на Kasta не вперше. Особливих проблем не було. Проте вчора отримала посилку (тарілки столові), прийшло все ціле, але одна тарілка була з браком виробника. Я з НП зателефонувала відправнику Казімір Ю.В. і повідомила, що відмовляюсь отримувати товар, передплата була 100%. На ранок я отримала повідомлення про повернення коштів, і повернули кешбек. Такого оперативного реагування я не очікувала! Дякую!... Читать отзыв Замовляю товар на Kasta не вперше. Особливих проблем не було. Проте вчора отримала посилку (тарілки столові), прийшло все ціле, але одна тарілка була з браком виробника. Я з НП зателефонувала відправнику Казімір Ю.В. і повідомила, що відмовляюсь отримувати товар, передплата була 100%. На ранок я отримала повідомлення про повернення коштів, і повернули кешбек. Такого оперативного реагування я не очікувала! Дякую! Приємно вражена!
Достоинства:
  1. оперативне повернення коштів
Недостатки:
  1. не перевірили товар перед відправленням
1 не согласен
Тетяно, дуже дякуємо за ваш відгук💛
Щиро перепрошуємо за ситуацію з браком — нам справді прикро, що так сталось. Обов'язково пропрацюємо це питання, щоб надалі покупки приносили вам тільки радість.
Ваші слова — найбільша мотивація для нас🌺 Дякуємо, що обираєте Kasta 🤗 Чекаємо на нові замовлення й докладемо всіх зусиль, щоб усе було ідеально💝

Не всі продавці порядні

Гость Гость 24 апреля, 2025 год
З Кастою вже більше 10 років, все влаштовує, зручність сайту, комунікація з операторами, взагалі з товарами які пакує саме Каста питань не виникало, повернення робила і все вчасно опрацьовується, кошти повертаються. Але на маркетплейсі представлено й інших продавців, тому хочу застерегти майбутніх покупців магазину Merlini, ФОП Потапова Євгенія, м. Дніпро. Замовлення було по предоплаті, вчасно повернула бо за розміром не... Читать отзыв З Кастою вже більше 10 років, все влаштовує, зручність сайту, комунікація з операторами, взагалі з товарами які пакує саме Каста питань не виникало, повернення робила і все вчасно опрацьовується, кошти повертаються. Але на маркетплейсі представлено й інших продавців, тому хочу застерегти майбутніх покупців магазину Merlini, ФОП Потапова Євгенія, м. Дніпро. Замовлення було по предоплаті, вчасно повернула бо за розміром не підійшло. Продавець товар отримав, але кошти не повертає, на повідомлення та дзвінки не відповідає. Тому, приміть до уваги - магазин та продавець Merlini проблемний.
Добрий день. Дуже шкода, що так сталося. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, до нашої команди підтримки за цими контактами
https://kasta.ua/uk/page/support/contacts/
Ми обов'язково розберемося, та докладемо всіх зусиль, щоб ви отримували тільки задоволення від покупок на Kasta🩷
Показать 1 ответ
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:... подробнее

Рейтинг 1.9 из 5 на основании 2634 отзывов
Интернет-магазины
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1198 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
Интернет-магазин timesport.prom.ua
Интернет-магазин timesport.prom.ua

Рейтинг: 4.9
146 отзывов
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 отзывов
Интернет-магазин Stylus
Интернет-магазин Stylus

Рейтинг: 4.9
1035 отзывов
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
177 отзывов
klumba.ua
klumba.ua

Рейтинг: 1.4
147 отзывов