Автолюкс (AUTOLUX) переваги і недоліки

У Автолюкс (AUTOLUX) недоліків більше ніж переваг: має 361 перевагу і 540 недоліків. Висновок зроблений на підставі 415 відгуків. Нижче наведені всі переваги та недоліки Автолюкс (AUTOLUX) . Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
1.7 5
1521 відгук / 70689 переглядів

Автолюкс (AUTOLUX) переваги

  1. Есть колеса,вайфай, туалет
  2. Туалет
  3. 1. Не виявлено
  4. Гарні водії
  5. Нема.
  6. Суцільний мінус.
  7. Доехал почти вовремя
  8. Не погані по комфорту автобуси
  9. Якщо повезе, рейс не відмінять
  10. +- комфортний автобус
  11. Плюсів немає
  12. Комфортабельный автобус
  13. Комфортабельний автобус
  14. Комфортабельний автобус, туалет, WiFi., кондиціонер.
  15. Туалет, wi-fi
  16. Їх немає!
  17. Їх немає
  18. Плюсів немає, брехливі з власною вигодою. Про те що є проблеми знали заздалегідь, але нікого про це не повідомили.
  19. Комфорт
  20. На VIP рейсах широкі сидіння. Тільки тому беру квитки цієї компанії
  21. Комфортные автобусы
  22. Великий автобус , був інтернет і комфортні місця .
  23. ЖОДНИХ
  24. Нема
  25. Достойний сайт. Система продажу квитків
  26. Користуємось послугами кампанії досить часто. Із плюсів- велика кількість рейсів на наш напрямок
  27. Немає
  28. Немає плюсів
  29. Туалет, чай в автобусі, планшет (без навушників звичайно)
  30. Комфортні автобуси, достатня кількість рейсів, зручний додаток.
  31. Не має
  32. Все супер!
  33. вообще нет, так как не соизволили забрать
  34. Довезли
  35. Кавовий апарат
  36. Плюс один - Довезли и хорошо.
  37. Wi-fi
  38. Зарядка для гаджетів
  39. Безкоштовна кава
  40. Чистота в автобусі
  41. Чемні водії
  42. Автобус, водії, графік
  43. графік
  44. комфортабельний автобус
  45. привітні водії
  46. Расписание
  47. Безпека
  48. Умови в автобусі
  49. Чудові водії
  50. + Водії ніби то стараються дотримуватись інструкцій, так вони кажуть.
  51. Комфортабельні автобуси
  52. тепло
  53. працюєтуалет
  54. є планшети
  55. Прибуття за розкладом
  56. Привітні водії
  57. WI-FI
  58. Безкоштовний каковий автомат
  59. Уважні водії
  60. В першому автобусі, дякую водіям за оперативність , що організували швидко другий рейс.
  61. Автобус теплий.
  62. Туалет працює.
  63. Комфортний автобус
  64. немає
  65. В автобусі тепло
  66. Доїхали. В автобусі тепло. Вай фай був всю дорогу. Кава- какао також.
  67. Швидко
  68. Гроші повернули
  69. Сервіс кращий ,чим в інших перевізників
  70. Ніяких взагалі!
  71. Злагодженість, дотримка графіку, комфортні автобуси, ціна
  72. 1. Чудові і ввічливі водії
  73. 2. Досить комфортно доїхали
  74. 3. Зручні сидіння
  75. 4. Багато позитивних емоцій
  76. Якщо чесно, не виявив.
  77. Час доправи є правильним
  78. Всі вказані зручності є
  79. Без доплати за вибране сидіння
  80. Багаж безкоштовно,якщо підпадає
  81. під параметри
  82. Ціна за квиток для такої поїздки дешева
  83. Комфортные условия
  84. Довезли до пункту призначення без аварій в цілому фізичному стані
  85. луже швидко реагує через mail
  86. Відкритий туалет, інтернет
  87. Комфорно, кондиціонер, багато місця між сидіннями, інтернет, розетки, туалет, чай кава
  88. Кондиціонер, туалет, інтернет, кава
  89. Безкоштовна кавомашина, можливість дивитися фільми та ін.
  90. Зручне сидіння
  91. Приємний водій.
  92. Треба їхати
  93. Хороший автобус з гарним обладнанням
  94. Подяка водіям, хч якось старались заспокоїти посажирів
  95. Із останньої поїздки їх немає
  96. Автобус комфортний
  97. в перший ранок коли зняли, дівчина на гарячий лінії мене заспокоювали і вирішила питання з квитком. Дякую їй. Була врівноважена бо я не дуже!
  98. відсутні
  99. Мультимедіа на кожному сидінні - можна переглядати фільми. Є кавомашина (але враховуючи чистоту салону маю сумнів щодо чистоти води в кавомашині)
  100. Комфорт, тепло, зручно, гарна їзда
  101. Чистий автобус
  102. Відкритий туалет
  103. Зарядні працюючі пристрої
  104. Водії ввічливі і після кожної зупинки перераховували пасажирів.
  105. ✅ чисто, та комфортно
  106. ✅ввічливі водії, завжди допомагають
  107. ✅все дуже хорошо організовано
  108. - туалет, який працював всю дорогу;
  109. - працюючі розетки;
  110. - безкоштовна кава/чай;
  111. - сміттєві пакети біля кожного сидіння;
  112. - працюючий екран на кожному сидінні, через який можна було подивитись фільми/пограти ігри;
  113. - зупинки не по 1 хв, а по 10-15-20 хв;
  114. - адекватні та привітні водії, які завжди допомагали;
  115. - вчасний приїзд (це для мене ШОК!, тому що їзджу часто і це вперше, коли автобус приїхав вчасно)
  116. ОДНИ ПЛЮСЫ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  117. Вовремя
  118. Вчасно, чисто в салоні, ввічливі водії.
  119. багато автобусів на різний час
  120. не змогла оцінити
  121. Чистый салон, все заявленные удобства в салоне работают.
  122. Водители вежливые и приветливые.
  123. Автобус шёл по расписанию без опозданий.
  124. Их нет
  125. Быстро и комфортно было ехать.
  126. Жодного!
  127. Зручні крісла.
  128. Можливість передивлятися фільми.
  129. Все було гарно.
  130. Колись для мене це був гарний перевізник
  131. Водій нормальний
  132. туалет, кофемашина, мониторы
  133. Автобус оснащен мультимедией для каждого пассажира, моя дочь была рада мультикам.
  134. На борту, туалет(чистейший), бутерброды, кофе-чай, розетки и интернет.
  135. Цена ниже любого перевозчика.
  136. Є дуже професійні водії яки згладжують усі недоліки комфорту та своєчасно вирішують усі питання
  137. У автобусі працює туалет, каво машина, планшети тощо
  138. Чудовий водій
  139. ПОСТОЯННА ЗАДЕРЖКА РЕЙСОВ
  140. Всі заявлені послуги були в атобусі
  141. Туалет, кавомашина, кондиціонер, ввічливі водії
  142. Нуль
  143. Треш, немає
  144. Вже немає, бо наявність кавомашини та туалету у зрівняні з мінусами ніяк не вплинуть на моє рішення більше ніколи не купувати квітки автолюкс.
  145. Ввічливий екіпаж, кондиціонер, туалет, каваавтомат, м'які,зручні сидіння,чистота ,можливість заряджати мобільний...
  146. Тут їх немає
  147. Лише те, що водії ввічливі.
  148. Помощь при погрузке и разгрузке багажа-ни одна женщина не вытаскивала свой багаж,помощь при использовании кофейного аппарата(кофе отличный!),чистый автобус и туалет,вежливое обращение с пассажирами,автобус вели прекрасно,без рывков и резких торможений,в общем,всё на высоте!!!Огромное спасибо!
  149. Плюсы во всем.
  150. -Кожен пасажир займає вказане в квитку місце
  151. -Зручний комфортний автобус
  152. -Ввічливі уважні водії,що чітко оголошували зупинки і перевіряли чи всі пасажири на місці
  153. Комфортний автобус, ввічливі та привітні водії.
  154. Не сильно перетасували місця
  155. Экипаж, туалет, планшеты, кофе на любой вкус, комфорт в салоне
  156. Вчасно приїхав
  157. Зручний автобус, безкоштовна кава, туалет, зарядка, екранчики в кожного.Чудові водії
  158. Нормальні комфортні автобуси
  159. Есть туалет НО не все в него пускают
  160. Плюсов нет.
  161. Это ЖУЛИКИ!!!
  162. Единственный плюс - деньги после жалобы на сайте вернули
  163. Хороший и комфортабельный автобус.
  164. Наявність туалету в автобусі.
  165. Тоалет чистий
  166. Кава чай в салоні
  167. Виходи на розетки
  168. Монітори до перенояду фільмів
  169. Ввічливі водії
  170. Кліматизація, тепло в середині
  171. В разі затримки, фірма інформує клієнта через смс
  172. Нормальні водії (не хамло)
  173. Гарні автобуси і зручні сидіння
  174. Швидко, пунктуально
  175. Нет таких
  176. Кроме отсутствия связи всё остальное на должном уровне.
  177. Не нашла
  178. Туалет, кондиціонер, планшети працюють
  179. В салоні дуже чисто та охайно
  180. Великий комфортний автобус
  181. Ціна=якість
  182. Розетки
  183. Экраны с фильмами
  184. Рабочий туалет
  185. Приїхали вчасно
  186. Одні мінуси
  187. Туалет .кондиціонер.
  188. Сервис, пунктуальность, порядочность
  189. Билет можно купить а бла бла каре
  190. Є туалет
  191. Плюсов много
  192. Комфорт, мультимедия, возможность зарядить телефон по ЮСБ
  193. Нет.
  194. Плюсов нет
  195. Это лучший перевозчик из всех, которыми пользовалась.
  196. Быстро
  197. Чай, Кофе, Туалет
  198. Вайфай
  199. Тепло
  200. Комфортно
  201. Хорошее отношение
  202. Все удобства предоставляются
  203. Очень довольны работой водителей,отправление вовремя,прибытие тоже ,в автобусе мы чувствовали себя комфортно
  204. Никаких
  205. Колёса круглые и крутятся.
  206. Удобный автобус
  207. Нету плюсов!!!!!!
  208. Харьков -Киев из плюсов работающий ,чистый туалет ,кофе, розетки для зарядки телефона.
  209. Из минусов не работал планшет
  210. Относительно новые автобусы
  211. Персонал в кассе Одессы и обычные работяги водители
  212. Их просто нет!
  213. Приємна дівчина , яка перевіряє квитки та ковідні сертифікати.
  214. Кондиционер ( выезжаю рано утром, так что это не очень важно ), и обогрев.
  215. Персонал
  216. Хороший персонал
  217. Крутые фильмы
  218. Прикольные игры
  219. Удобно
  220. Тепло, комфортно, приятные водители.
  221. Своевременное прибытие
  222. Комфорт,туалет,чистота
  223. минусы перечеркнули все плюсы
  224. Выбор фильмов
  225. Туалет, если очень нужно, но запах на 1 этаже, невозможно сидеть
  226. Чистый автобус, приятный и улыбчевый водитель
  227. Нормальный автобус
  228. Фильмы, приехали раньше на 40 минут. Хороший водитель. На этом все!
  229. Кондиционер, фильмы, шахматы с компом
  230. ГЕТ?!!--------_----
  231. Дякую,що сіла в автобус
  232. Водитель который хоть не оставил на вокзале
  233. Плюсов нету
  234. 1. Водитель единственный, кто принес извинения.
  235. Неплохой автобус, поездка была по графику
  236. Цена
  237. - комфортні великі автобуси, - адекватний сервіс продажу квитків, - уважні водії, - ввічливі диспетчери.
  238. Вовремя. Кондиционер. Санузел. Подзарядка.
  239. Приехали вовремя
  240. Нет плюсов.
  241. Комфортные автобусы, наличие туалета
  242. Водитель
  243. Плюсів немає.
  244. Автобус не зупинився.
  245. Удобные сидения, водители в специальной форме, красивый вид со 2 этажа автобуса
  246. Автобусы немного похожи на них
  247. Есть автобус.
  248. Сиденья удобные
  249. Воно хоч їздить
  250. Нету..
  251. Хорошее состояние автобуса
  252. Пакетик для мусора, планшет, туалет
  253. Есть тв и интернет
  254. -плюсов нет
  255. Красивый автобус, салон, фирма родом из Европы
  256. Есть напитки,)))
  257. Є норм водії
  258. Есть нормальные ребята на рейсах.
  259. Санузел в автобусе, розетка 220V, качественный Wi-Fi, удобные кресла.
  260. Не было вообще
  261. Есть телик
  262. - можно купить билеты онлайн (и то сайт подвисал, пришлось скачивать приложение "Ecolines Loyalty")
  263. Нет вообще
  264. нет совсем,просто нет конкурентов на этом и держится эта "контора"
  265. Хороший WiFi
  266. В сидении встроенный планшет , на клиром можно посмотреть фильм , послушать музыку , поиграть в игры , послушать аудиокниги
  267. В автобусе есть туалет.
  268. Относительно хорошие автобусы, хорошая маршрутная сеть
  269. Нету
  270. Нет плюсов, вонючим жирным ворам? Категорическое нет.
  271. Одна звезда огромная это водителю который ехал аккуратно и довёз вовремя
  272. Плюси не можу вказати так як заброньована поїздка не відбулась, у зв'язку з тим, що автолюкс її відмінив
  273. Комфортно сидеть
  274. Есть розетки для зарядки телефонов
  275. Удобные сидения и расстояние между ними. Ноги есть куда поставить. Водитель очень приветливый. Есть туалет
  276. Нет плюсов, перевозчик не выполнил свои обязательства
  277. Ни одного
  278. их просто нет
  279. Планшети
  280. Пряме сполучення без пересадок, зручні автобуси з кондиціонуванням, можливість купити білети за декілька днів до від'їзду, прийнятна ціна.
  281. Отличное качество предоставляемых услуг, современный транспорт, высококлассные водители.
  282. Мультимедиа
  283. Наличие интернета и туалета в автобусе, а также регулируемые кресла
  284. обслуговування, комфорт.
  285. Відносна зручність (за українськими мірками)
  286. В этой поездке не было ни одного плюса
  287. Комфортні сидіння
  288. Приятная обстановка. Чистый салон. Кондецыонер. Интернет. Спокойно и хорошо.
  289. Ни при каких обстоятельствах не пользуйтесь этой службой транспортировки!!!
  290. Половина персонала и машин просто супер
  291. Навіть не смішно
  292. Хоть довезут
  293. Экипаж в Эколайне не плохой
  294. Автобус понравился. Был в неплохом состоянии, тепло и удобные сидения.
  295. Большой автобус
  296. Хороший автобус
  297. кинозал, чистота, едет быстро
  298. плюсов просто НЕТ
  299. не наблюдаются
  300. +++++
  301. Рабочая зарядка для телефона
  302. Монитор с фильмами
  303. Телевизоры
  304. Название хорошее но оно обманчивое
  305. Доехали в целости и сохранности
  306. Їде.
  307. Выдержка водителей при отсутствии организованности со стороны диспетчеров службы регистрации билетов и управления компанией.
  308. Доехали все таки
  309. Есть альтернатива
  310. Классные автобусы и приятные водителя.
  311. рабочие кресла, планшеты с мультиками для ребенка, кондиционер, вайфай, не вонючий туалет.
  312. Туалет в автобусе
  313. Работающий телевизор, чисто в салоне.
  314. По сравнению с минусами их нет
  315. Сам автобус
  316. Шикарные автобусы
  317. Кондёр , водитель профи!
  318. Ехала на комфорт + Хорошие водителя, чисто . Планшет и интернет работал, кондёр. Чай кофе входит в стоимость. Было 2 остановки по 10-15 мин
  319. комфортный автобус
  320. Телевизор и кофе
  321. Хороший и комфортабельный автобус
  322. Ужасно, но всё-таки добралась домой
  323. Планшет, вежливый персонал, доехали вовремя.
  324. нету
  325. Они были раньше, сейчас их попросту нет!
  326. Обилие рейсов и доступных билетов
  327. Планшет, много фильмов, можно купить наушники у водителя, приятные водители, чистый салон, туалет, кофемашина, своевременная подача автобуса
  328. Чистый комфортный автобус
  329. Водители норм
  330. Модно скоротать время фильмом, это если будет работать планшет или разъём для наушников и огромный плюс, что можно зарядить телефон.
  331. Только туалет рабочий, и на этом спасибо
  332. Чистота, все рабочее, комфортная температура, пребывает на место вовремя.
  333. Когда сидишь в проходе покупая осознанно билет возле окна, их нет
  334. Нет таковых
  335. наличие туалета
  336. туалет в автобусе, если ооочень хочется
  337. Нормальный сервис, за умереные деньги.
  338. Спасибо администратору, взяли.
  339. 1)-очень дешево
  340. 2)-очень быстро
  341. 3)-вежливый персонал
  342. 4)-доходит все-даже алкоголь в стекле-самостоятельно наклейте -СТЕКЛО!!!
  343. спасибо что вы есть!!!
  344. Автобус
  345. -есть телевизоры
  346. -комфортабельные места
  347. Есть телек, по которому можно посмотреть фильмы
  348. Есть бесплатный кофе
  349. В ВИПе комфортные кресла и мягко едет
  350. Красивый но не ухоженный автобус.
  351. Теплые автобусы
  352. Большой удобный автобусы
  353. Иногда попадаются хорошие автобусы и иногда все бывает вовремя.
  354. Цена пока еще демократична
  355. едем и спасибо
  356. Уроды
  357. хорошие автобусы
  358. Опоздание на час и более!!
  359. Операторы в call-центре не знающие свою работу
  360. Хорошая музыка при звонке в колценр в режиме ожидания оператора
  361. Хороший wi -fi

Автолюкс (AUTOLUX) недоліки

  1. Старые нервные водители умоды
  2. Антисанитария муссор не выносят
  3. Скорость и опасность попасть в аварию.
  4. Безліч
  5. Дорого
  6. Немає поваги
  7. Не довозять до місця призначення
  8. 1. ? Затримка відправлення: автобус подали із запізненням на 15 хвилин.
  9. 2. ? Технічні несправності: автобус ламався тричі дорогою.
  10. -Перша поломка: відключився кондиціонер, в салоні було близько +35 ° C, пасажири більше 30 хвилин сиділи без повітря та інформації.
  11. -Друга поломка: зупинка на узбіччі на півтори години, водій безуспішно намагався усунути проблему, жодного зв'язку з диспетчером чи службою підтримки.
  12. -Третя поломка: автобус остаточно затих на проїжджій частині жвавої траси, виникла потенційна загроза життю пасажирів.
  13. 3. Пересадка в інший автобус: пересадили ТІЛЬКИ після довгих умовлянь, але місця не вистачило: частина людей їхала стоячи у проході разом із речами та багажем.
  14. 4. Ігнорування потреб уразливих пасажирів: в автобусі були люди з інвалідністю та травмами, для яких подібні умови були особливо важкими.
  15. 5. Відсутність турботи про безпеку: жодної координації чи інструкцій, вся ініціатива виходила лише від пасажирів.
  16. 6. Невідповідність заявленого рівня "VIP": замість комфортного рейсу
  17. Відсутній сервіс
  18. Неможливо планувати поїздку
  19. Непрофесійні оператори
  20. Туалет зачинений,
  21. Душно,
  22. Суцільний мінус.
  23. Оказывается не всегда можно делать напитки и смотреть фильмы
  24. Безвідповідальність.
  25. Халатність.
  26. Постійні запізнення, поломки і відміни.
  27. Не повертають гроші
  28. Не контактують з клієнтом
  29. водії і відсутність попереднього інструктажу!!!!!
  30. Відміняють рейс за 2 години до відправлення.
  31. Гроші не повернули, обіцяють через 2 тижні
  32. Працють жахливі люди яким не місце працювати з людьми
  33. Нелюди
  34. Безответственное отношение к пассажирам, задержки рейсов, неотдохнувшие водители
  35. Безвідповідальність перевізника.
  36. Запізнення автобусів.
  37. Відміна і перенос рейсів, засинаючі водії за кермом( бо не вистачає персоналу), гаряча лінія не вирішує питання, (відповідають, що нічого не знають), на безпеку пасажирів їм все одно, один водій на рейсі( змінний підсів у Житомирі, коли пасажири підняли "гвалт").
  38. 1. Затримка
  39. 2. Спілкування водіїв мовою терориста
  40. 3. Помилка в білеті місця посадки
  41. Затримка рейсу на 7 годин!Сервісу немає взагалі!Умови для людей відсутні!Вайфай не працює!Кондиціонер не працює!
  42. Запасайтесь таблетками від нервів.
  43. Постійна затримка рейсів!
  44. Один мінус.
  45. Відміна рейсів
  46. Не повертають гроші за квитки
  47. Хамське ставлення персоналу на касі і по телефону
  48. Багаж, який відповідає параметрам і навіть менший не дозволити пронести як ручну
  49. Повна безвідповідальність,
  50. грубість,
  51. шахрайство,
  52. безпричинна відміна рейсів,
  53. рейси з запізненням.
  54. Не повертаються гроші за відмову від поїздки.
  55. Якщо і повертають гроші, то з 200 грн. повертають тільки 140
  56. Все інше один великий мінус
  57. Переносят рейс на несколько часов
  58. Немає мінусів .
  59. Безвідповідальність керівництва. Відсутність адекватного інформування клієнтів.
  60. Безвідповідальні уроди!
  61. Дуже багато
  62. Якість послуг не відповідає "картинці", яку створюють на ринку перевезень
  63. Великі питання до водіїв. Через рейс натрапляю на хамів
  64. Все написано в коментарі. Неповага ні до громадян ні до тварин, немає людяності, співчуття...ганьба
  65. Брехливі, зухвалі безсовісні
  66. Зняло гроші
  67. Відповіді від адміна ніякої
  68. Сайт автолюкса га**о
  69. Сервіс від компанії пробиває дно
  70. Чат з ними зникає постійно
  71. Запізнення, несправні автобуси, більшість водіїв хамить, керівництву начхати на пасажирів
  72. Тільки мінуси Чернігів - Київ у вечірній час, я так розумію, коли можна людей з комбінувати і вигадати як краще для себе, а не для людей! То ж, сервіс- ?
  73. Водії хами.
  74. Диспетчери на стороні водіїв
  75. Рейси не відповідають написам
  76. Поведінка водіїв
  77. Хамське ставлення.
  78. Обман.
  79. Вимагання грошей водіями, подвійного тарифу.
  80. Технічний стан автобусів бажає кращого.
  81. Дуже брудні туалети.
  82. Іноді туалети не працюють.
  83. Ціна - якість не сумісні.
  84. не знайдено
  85. такого хамского отношения к пассажирам еще не видела
  86. Дуже рідко.
  87. Два рази стояли у Львові по годині . Напевно чекали інших пасажирів з пересадок.
  88. Какая цена, такое и качество.
  89. Не знайшла)
  90. не виявила
  91. Правила компании, которые прямо нарушают правила перевозки животных на автомобильном транспорте!
  92. Тим часом, забувають про ту ж саму інструкцію і закони, коли:
  93. - грубо відповідають пасажирам;
  94. - покурюють цигарки в автобусі під час водіння;
  95. - перевищують швидкість, особливо це відчутно на крутих поворотах...
  96. автобус їде не по графіку
  97. колл центр ніяк не сприяє вирішенню виникаючих питань.
  98. не дає жодної інформації стосовно розкладу автобусів
  99. 1. Запізнилися
  100. 2. 1 водій (для поїздки закордон повинно бути 2)
  101. 3. Водій хамло, неадекват, погрожує
  102. 4. Продають по кілька квитків на місце
  103. 5. Погано працює кондиціонер та Wi-Fi
  104. Поки таких не помітила
  105. Хамське відношення. Непрофесійність водіїв
  106. Неадекватність, незібраність водіїв другого автобусу, яким було всерівно на хаос в їх салоні.
  107. Однозначно не буду рекомендувати нікому перевізника.
  108. Незнайшла
  109. брудно
  110. жахливо трясе
  111. в водія права походу куплені
  112. загубила навушник завдяки тому як водій гнав автобус
  113. Запізнилися.
  114. Компанія Автолюкс не хоче ні за що нести відповідальність.
  115. Хамство водіїв. Власникам кампанії непогано було б проводити бесіди з своїми водіями. Бо судячи з відгуків- про хамство водіїв- кожен другий
  116. Крадіжка
  117. Агрессивный водитель!!!
  118. Нет комфорта
  119. Нет зарядок
  120. Потраченное время!
  121. га**о-водії,які не виконують свою роботу
  122. Автобус поїхав раніше часу
  123. В мінусі все. Автобус ,навіть той що поламався за Варшавою - не відповідав КОМФОРТ +.Я вже мовчу в який її пересадили у Львові і як вона їде в Вінницю через Франківськ . Одне бажання - щоб діти власників все життя так їздили
  124. Неповага, невідповідальність, піддають ризику життя пасажирів, на усі відповіді - говорять одне - ми нічого не знаємо, їдьте на таксі
  125. Всі (якість обслуговування) шахрайство не забирають пасажирів потім вказують що автобус поїхав з запізненням на 22 хвилин але звідки не вказали
  126. Хамство сотрудников
  127. Отсутствие информации о запрете перевозки животных
  128. Невозможность вернуть деньги за услугу, которая не была оказана
  129. Безвідповідальність
  130. Водії часто порушують правила дорожнього руху.
  131. Не виявила
  132. Все що описано на сайті людьми і навіть більше.
  133. Наплевательское отношение
  134. Немає
  135. Автобус запізнився на 7 годин
  136. Запізнення на 7 годин автобуса
  137. хамское отношение
  138. Хамське відношення водіїв
  139. Запізнення автобусу на 1,5 години
  140. Невчасне інформування про запізнення
  141. Жодних спроб компенсувати незручності через запізнення чи виправити ситуацію
  142. Спекота в автобусі
  143. Хамство з боку бортпровідника.
  144. Перенесення часу відправлення.
  145. Сморід в салоні.
  146. Хамство від водіїв і зневажливе звернення до пасажирів
  147. Відповідальність персоналу. Ні на що не раегують.
  148. Трохи довго їхали
  149. ГАНЬБА!!!!
  150. Хамське відношення
  151. Ненадійні категорично
  152. Назад їхали на 1 поверсі - трішки був запах від туалету, хоча він був чистим.
  153. Не було!
  154. Неймовірна спека в салоні
  155. Не працюють кондіціонери
  156. Не працюють вентилятори
  157. Гарячуща підлога
  158. Зупинки не оголошують
  159. Воду не пропонують
  160. Відсутність стюардеси
  161. Виїхав на годину пізніше
  162. Спека у салоні, порушення усих графіків перевезення пасажирів.
  163. Спека у салоні.
  164. Все окрім стану автобуса
  165. Довга завтримка, похабне ставлення, і панаєхавшиє приїхали.
  166. Обслуговування операторами жахливе, "нічого не знаємо, це все ваші проблеми"
  167. Водій не приїхав на платформу автовокзалу і поїхав без пасажира. Швидко анулювали квиток
  168. Один сплошной
  169. Одни минусы(((
  170. Недбале відношення
  171. Розгрібайте пасажири самі всі проблеми
  172. Хамство і неадекватна поведінка водія
  173. Ваші працівники роботи, які зачитують правила, а треба людяність включати,і знати,що від правил треба відступати бо ми люди!
  174. водій хамські розмовляв з дітьми
  175. Небезпечно для життя і здоров’я
  176. Шини небезпечні - лисі.Брудно, автобуси потребують оновлення. Логістика. Жодної компенсації клієнтам через завдані незручності.
  177. Логістика організація планування
  178. Одна "туга" пасажирка
  179. Нема.
  180. Довгий не комфортний маршрут
  181. Водії хамлять
  182. Зміна автобуса без попередження
  183. ❌ немає
  184. Один мінус, водії не перевіряли чи сходиться кількість пасажирів..
  185. Минусов нет
  186. Много!!!
  187. Не спостерігалось.
  188. хамство співробітників
  189. прибуття автобусів не співпадає з розкладом, суцільне запізнення
  190. необережне поводження з речами
  191. не можливо ні замовити ні придбати квитки швидко та без проблем.
  192. Вся поездка
  193. Не проверяют паспорта и билеты. Ни на кассе,ни в автобусе. Билеты тоже не смотрят. Говоришь фамилию и места. Мало ли кто сел в этот автобус? Кацап с гранатой,а паспорт не проверили. В этом плане стремно было.
  194. Не было наушников к планшетам. На сайте и мониторе они якобы есть.
  195. Автолюкс - один суцільний жирний мінус!
  196. Недосконалий інтерфейс при покупці квитків. Інформацію про рейс треба показувати зразу і вповному об’ємі.
  197. В жарку погоду в салоні дуже спекотно. Особливо під променями сонця через верхні люки.
  198. Байдужість працівників компанії і небажання поліпшувати сервіс.
  199. Должни бути таблиці с призвіщами водіїв.
  200. Туалет заміняють на кордоні.
  201. Не відповідають своїм же правилам написаним на сайті
  202. Автобус жах, вонь туалета, кондиціонера немає, сидіння брудні, тверді
  203. Отменили рейс и не предоставили замену, даже не пытались договориться с другими перевозчиками
  204. Не обнаружила
  205. Відсутність комфорту рекламовоного, відсутність виконання своїх зобов'язань згідно реклами (предложення доїхати своїми силами до міста призначення) є скріни відповіді у чаті
  206. Мінуси можна віднести тільки митниці!
  207. Wi-fi працював погано, далі зовсім вимкнувся
  208. Слабкий вайфай, розетки працювали тільки в одному ряду
  209. Перенесення часу відʼїзду
  210. Незручні сидіння
  211. Жахливі водії
  212. Значні запізднення.
  213. Неочікуванні зупинки на 1,5-2години для збору людей з інших маршрутів, але вам про це ніхто не скаже, дізнаєтеся вже по факту, що ми чекаємо, скільки? Як вийде, гуляйте.
  214. На деяких автобусах дуже некомфортні сідіння з малою відстанню для ніг.
  215. Компанія не цінує час пасажирів.
  216. Тільки минусы. Якщо вам стало нудно і ви не знаєте як вбити час то купить білет від автолюкс.
  217. Вас не попередить що десь автобус збирає з інших маршрутів людей і в очікуванні цих пасажирів вас в садять і ви будете очікувати годину-півтори-дві.... Як я зрозуміла, то це постійна практика. Дуже вузьки сидіння, навіть немає між ними бильця. Ноги зовсім нікуди ставити, навіть при моєму зрості 164 см. Верхні полиці такі вузькі що не вліз не ноут у чехлі, ні маленькій рюкзак, що не здаю у багаж тому що там необхідні у дорозі речі, лікі, їжа.
  218. Пасажири, які не поважають інших й не мають розуміння ,що таке суспільство.
  219. Водії
  220. "Чистота"
  221. "Комфорт" та все інше
  222. Все, що тільки може бути
  223. Нет минусов.
  224. Минусов нет.
  225. Задуха в автобусі, незручні крісла для сидіння, неприємна ситуація на кордоні та з посадкою на автобус на початку подорожі
  226. На этом рейсе минусов нет
  227. Одні знаки мінус, персонал сперечається та ображає, не маючи на це ніякого права. Раджу закрити вашу компанію та віддати ліцензію, бо такі компанії небезпечні для вашого життя та здоров‘я, одразу раджу звертатись к поліцію
  228. Хамовитие водители, хотели меня не брать, оставить инвалида на вокзале. Холодно в автобусе, вонючий туалет
  229. Деньги положили себе в карман, хотели висадить. Я інвалід 2 группи. Не ездите автолюксом
  230. Одні мінуси
  231. Місця мали бути знизу, сказали йди сідати зверху
  232. Неприємні водії
  233. Таймінг не витримується від слова 'зовсім'!
  234. Туалет воняет на весь салон
  235. Эта компания один сплошной минус
  236. Все минусы!!
  237. Разводят людей на деньги!!!
  238. Компании РОГА И КОРЫТА!!!
  239. Обслуживающий персонал. Водители.
  240. Все!
  241. З пересадкою до Івано -Франківськк затримка 40 хвилин
  242. Полное отсутствие внимания к пассажирам.
  243. Все інше мінуси. Їм плювати на людей і дітей! І на безпеку пасажирів і водіїв!
  244. Жахливий персонал. Хамство, знущання, насмішки.
  245. Автобуси еколайнса були вищого класу, коли обслуговували дану лінію. Але на комфорт не вплинуло.
  246. Минусами является абсолютно всё.
  247. Вайфай в автобусе это не доступ в интернет, а вайфай в автобусе.
  248. Невнимательное отношение и некорректное поведение сотрудников чат-саппорта.
  249. Жахливі водії, які матюкаються, грублять і наїзжають на пасажирів
  250. Не знають дороги (150км проїхати не туди, кльово просто)
  251. Замена на старый автобус, менее комфортабельный, грязно, не придерживаются расписания.
  252. Один з водіїв був не дуже приємний та злий, але це не суттєво, тому що інші водії були супер!
  253. Не быстрый вайфай
  254. Жахлива подорож немає комфорту
  255. Жахливий, хамовитий, не навчаний, без соборлинації персонал, який не бачить берегів.
  256. Бруд, автобус який розвалюється, вітер в салоні; хами, кричать до пасажирів
  257. Непунктуальность, безответственность,
  258. Немае
  259. Помойка
  260. Нема кондиціонера,вай фай ,водіі неуважні,хами
  261. -----
  262. доводят людей на полпути и бросают в поле
  263. Небыло уведомеления что автобус Одесса-Варшава опаздывает.
  264. Не смог дозвониться что бы уточнить где он.
  265. Не співпрацюйте з ними, вони свої зобов'язання не виконують, гроші за анульовані квитки не Наталія
  266. Нулевые лояльность и сервис.
  267. Одни сплошные минусы. Компания мошенник. Никому не советую.
  268. Сервис 1 из 10. Работают одни хамы...
  269. Жуткий запах из туалета
  270. На прощения сбавить печку не отреагировали, в салоне как в духовке.
  271. И это при почти полном автобусе.
  272. Не серьёзная компания и персонал
  273. Всё отвратительно, воняет, дышать нечем, проветривания и кондиционера нет. Как в гробу.
  274. Пунктуальность=0. Техподдержка=0. Цена в два раза выше чем у перевозчиков которые не опаздывают и не оправдываются волей "высших сил".
  275. Водитель и если есть правила «не останаливать по просьбе на остановке» глупейшие
  276. Только минусы
  277. Киев -Чернигов нет плюсов ,туалет не работал ,на лесной долго стояли с открытыми дверями ,вымерзали
  278. Рейсы все время опаздывают;
  279. Не предупреждают о замене или отмене рейса
  280. Обслуживание,отношение к клиентам,не професионализм
  281. Ужасный сервис по звонку на горячую линию что говорят не понятно , плохо слышно , бесконечные переносы рейсов , никакой надежности !!!! Не рекомендую
  282. Невчасне попередження про перенесення рейсу
  283. Автобус не приехал, об отмене никто не предупредил. Рейс в Борисполь!!!
  284. В возврате денег отказали, а это меньше,что можно предложить людям, которые опаздали на рейс по вине Вашей компании!!!
  285. Неорганизованость, Если обещают машину на опредкленое врем'я почему не предупрежлают что опаздивают или задерживаются. Нет связи с водителем
  286. Отвратительный сервис, полный игнор со стороны компании, некомпетентность водителя.
  287. В автобусі смерділо старою ганчіркою.
  288. Скоріш за все фільтр салону не міняється ніколи або ж щось гниє в салоні.
  289. Не работает кофемашина и левый пассажир
  290. Платил два раза за одну услугу.
  291. Постоянные опоздание автобусов, не совсем чистые туалет, абсолютно не обновляется кино тека(на протяжении 2 лет)я все ваши фильмы смотрел по 5 -6 раз.
  292. Отсутствуют
  293. Поломанные кресла, невозможно было даже подремать, привязали веревкой к соседнему. Водитель сказал, что перед нами сломали. Но как то же должны автобусы проверять перед поездкой. Это же не городские маршрутки, которые вечно поломанные. Почему мы должны ехать в ночном автобусе Автолюкс, причем поломанной? Билеты сохранились, по которым можно вычислить номер рейса. Если Вы желаете отзыв на 100 символов, тогда мы сможем ещё рассказать, как под сиденьем "выл"задний мост, т.е. автобус неисправный
  294. помимо вышеперечисленного, водители курят во время поездки. кабина просто зашторена, вонь по всему салону.
  295. окна в автобусе ужасно грязные. видно, что автобус на мойке не был несколько недель.
  296. Не соответствует заявленному качеству
  297. Нельзя определить даже примерно место
  298. Диспетчер на Лесной
  299. Водители хамили....
  300. График движения не соблюдается
  301. Ужасно просто
  302. Все, что перечислено выше
  303. Не было
  304. ---_++++--------++±±;++±!!¡!¡!!
  305. Вказані вище
  306. Много
  307. Опоздание, подмена автобусов
  308. Все погано
  309. 1. Опоздание автобуса
  310. 2. Деньги, спустя два месяца так и не вернули.
  311. Сервис значительно ухудшился.
  312. 4. Сотрудники ссылаются на договор, в котором прав у вас ПОЧТИ НЕТ. Зато МЕЛКИМ ШРИФТОМ прописано масса прав компании на поездку.
  313. 5. Дозвониться просто не реально.
  314. 6. Операторы не компетентны в решении проблемы.
  315. Водители - хамы, которое матерится на пассажиров. Компания никак на это не реагирует и ответственность нести не хочет
  316. Минусы во всем
  317. Немного была задержка по времени (но не критично)
  318. Не возврат вовремя денег.
  319. Грязный автобус
  320. Грязный санузел
  321. Водители-неадекваты
  322. Выехали с большим опозданием
  323. Неадекватная схема автобуса на сайте
  324. Убогий сервис по сравнению с тем, как было раньше
  325. Опоздание на 30 минут. Полный мороз по телефону.
  326. Режим поездок часто нарушается
  327. Замена автобуса перед выездом.Думаю это не поломка, а так всегда.Могу ошибаться
  328. Втрачений день відпусти із-за не відповідальності перевізника!
  329. - не конкурентноспроможні
  330. - низький рівень обслуговування
  331. - рейси систиматично затримують
  332. Хамское отношения водителя и компании вцелом, игнорирование просьб пассажиров.
  333. В общем, что было раньше и что мы получили теперь:
  334. -Широкие удобные кресла (по факту узкие, жутко неудобные)
  335. -Персональный кондиционер (не было от слова вообще, один общий с пультом у водителя.
  336. -Сколько ездили - пассажирский этаж был второй, первый - под багаж. Дорога проходила комфортно и без тряски (По факту два пассажирских и мы на первом, всю дорогу трясло)
  337. -Стабильный интернет, нормальные интернет планшеты (пародия, интернет глючил, планшеты зависали)
  338. -Всегда брали билеты ближе к хвостовой части автобуса, номера шли по убыванию от водителя (По факту ВСЕ НОМЕРА ПЕРЕМЕШЕНЫ, оказались почти в САМОМ НАЧАЛЕ)
  339. -Кресла всегда как у и всех нормальных автобусах были друг за другом (в этот раз было пару мест ПОВЕРНУТЫХ друг к другу, всю дорогу незнакомые люди должны друг на друга смотреть)
  340. -Водителей всегда было двое, друг друга сменяли(только один водитель, на безопасность пассажиров судя по всему компании плевать)
  341. -Одесса всегда была конечным пунктом (в этот раз конечный пункт этого чуда - Измаил. И э
  342. Полная безграмотность водителей, пренебрежение временем людей,
  343. отсутствие СМС-уведомления с номером автобуса
  344. Подвеска раздольная, плохое отношение водителей
  345. Водители, пунктуальность,
  346. Не по схеме и по порядку места, номера разбросаны.
  347. Вонь из туалета.
  348. Кондиционер еле еле дует.
  349. Одни минусы
  350. Все.
  351. Творят что хотят...
  352. Масса, от сервиса до обслуживания
  353. Смена места без уведомдения. Водители хамы. На вопрос почему изменили посадочные места, ответ : "Сейчас сниму с поездки!"
  354. Опоздание, одна остановка, вместо двух; духота, понизили класс без предупреждения
  355. Не тот автобус классом и опоздание в отправлении
  356. Старые автобусы
  357. Правила спрятаны под 7-ью замками до покупки билета, грубияны и делетанты в виде персонала, заточенный под регламент суппорт с вшитыми в череповую коробку фразочками
  358. Грубость, хамство, безчеловечность
  359. Є жахливі водії яким хочеться врізати
  360. Произвол , беспредел и хамство
  361. Сам автолюкс это сплошной минус.
  362. В правом ряду сидений места между креслами гораздо больше, так что лучше выбирать правый ряд)
  363. Весь автобус сплошной минус
  364. Все остальное один сплошной минус
  365. Не факт что довезут до пункта назначения
  366. - покупаешь билет на автобус "Comfort+", а едешь в старом, убитом, тесном и вонючем корче (конечно же без фильмов и кондиционера, но спасибо что хоть не развалился по дороге вообще);
  367. - перенос времени отбытия на 1+ час;
  368. - нет информационных табло в зале ожидания (м. Выдубичи);
  369. Плювати вони хотіли на людей!
  370. Обман пользователей, неисполнение своих прямых обязательств и в следствие клиенты теряют деньги и нервы
  371. Операторы пофигисты
  372. Ужасный сервис , персонал.
  373. нет плюсов
  374. Не пунктуальность
  375. Клиенто-ориентированность на последнем месте, относительно прибыли компании.
  376. ВОРЫ
  377. Их настолько много что этого не описать , начиная от организации рейсов ,заканчивая состоянием автобусов с поломанными кнопками на мониторах которые встроенны в кресла
  378. Шахраї. Вводять в оману людей на блаблакарі. Розвели на гроші. Організували поїздку, якої не існує. Заблокували номер телефону.
  379. Не пунктуальны. Информационный центр на данные о задержке рейса ссылается на коммерческую тайну.
  380. Сверху с улицы грязный автобус и стекла
  381. Водитель уехал без пассажиров. Хамское отношение к клиентам со всех сторон (менеджер горячей линии, менеджер компании в аеропорту), халатное отношение водителя. Компания не клиентоориентирована!!!
  382. Редкостные-скоты
  383. Все... просто... ужасно. От состояния автобусов, до организации перевозок.
  384. Шарашкина контора. Один большой минус
  385. Персонал садит на твое место других людей, опоздание в час( но вам же можно) ,при посадке кража кошелька,а и да в последующий раз мы опоздали на 5 минут в связи с пробкой,звонили у предупреждали,но мы успели увидеть только тронувшийся автобус ,и водителя который нахально махал что не остановиться....у нас было 4 места 2 из них маленькие дети .... Опоздание на час это нормально ,а открыть дверь чтобы люди просто зашли это не по плану....
  386. Агрессивные, хамовитые, угрожающие водители. Никогда бы не поверила, что настолько, если бы сама не встретила.
  387. Сидіння, кондиціонер, туалет. Старі моделі автобусів не відповідають класу VIP.
  388. Старт отказывается обслуживать, за наушники берут отдельную плату.
  389. Отсутствие кондиционера, мотор под ногами,плохой вай фай
  390. 1) рейс опоздал
  391. 2) какой-то сбой между приват24 и автолюксом
  392. 3) странное поведение водителя
  393. Ни денег ни поездки,
  394. Не возможно выйти на нужной тебе остановке. Лишние затраты
  395. Будьте бдительны!!!
  396. Вай фай - відстій
  397. Води в туалеті - немає
  398. На прохання зупинки по ходу руху не реагують
  399. Зворотній зв"язок - ніякий, тупе белькотіння
  400. Запізнення на 45 хвилин по прибуттю
  401. Опоздание по вине компании
  402. Не работают розетки
  403. Грязь
  404. Персонал
  405. Хабарі
  406. Хамство
  407. Не включали кондиціонер, у салоні була спека
  408. Во время карантина не работает кофемашина. Но это не суть важно.
  409. Оббирають людей.
  410. Половину пасажиров оставили на остановке
  411. Половина персонала и машин полный отстой
  412. Старий парк автобусів, жахливі умови перевезення, водії не зовсем адекватні, але я їх не звинувачую - керівництво Еко-лайнс тупоголове.
  413. Водителя, опоздания, автобус
  414. Деньги не возвращают! Хамят! Персонал - ужас!!!!
  415. Не советую этого перевозка.
  416. в Автолюксе одни ХАМЫ
  417. Поки що не було
  418. Не правила, а выпендреж. Не нравятся.
  419. Одни минуси
  420. Отвратительный персонал
  421. Хамство водителей
  422. долгая доставка мин неделя по Украине
  423. водители - уставшие от жизни хамовитые дядьки. Парк замены автобусов отсутствует.
  424. Все плохо ! Наушники уже если назвались Автолюкс стоит давать бесплатно !
  425. одни сплошные минуса
  426. твердые и неудобные сидения,грубый водитель,неудобная пересадка
  427. большой и жирный минус!
  428. Водители хамы...
  429. Операторы общаться не умеют
  430. Компания говно
  431. Водій хам ! Стюардеса з клієнтами спілкується ніби ми їй чимось зобов'язані!
  432. Нет минусов
  433. Все остальное
  434. Персонал говно и уроды
  435. Хамы...не умеют общаться с клиентами!
  436. постоянно совмещает несколько рейсов в один
  437. Отсутствие сервиса. Проблемы с сайтом. Портят поездки. Забирают отложенные деньги на поездку
  438. В минус все от техники до персонала.
  439. Время отправления, помощь водителей, мороз оператора чата по возникшим вопросам
  440. Перевозчик отстой
  441. Водители думают только о себе, жарко в салоне.
  442. Зазначені вище.
  443. Халатность водителей= воровство багажа
  444. Неарганизованность и бардак
  445. Существование компании
  446. Опоздание , не работающий планшет ,25 остановок за путь
  447. Существование компании Автолюкс
  448. Плохое отношение к пассажирам со стороны фирмы.
  449. повезло, минусов нет.
  450. Кошмар
  451. Сплошные минусы
  452. Холодно. Опоздали без предупреждения.
  453. Колоссальное опоздание
  454. Огромный минус
  455. Все! Call-centre, бросает трубку и блокирует номер если не знает, что ответить! На месте в справочной автолюкса сплошное хамство и вечное "не знаю"
  456. Бесконечные опоздания. Если вам дорого время выбирайте другую компанию переаозчика!!
  457. Достаточно
  458. Жлобы все кроме водителей и девочки которая сидит возле метро теремки.
  459. Грозное лобовое на 2 этаже..перекрыты ступеньки на второй этаж возле водителя.. водила царь
  460. Нету...
  461. Отменяюсь рейсы за 40 минут до выезда
  462. невоспитанный водитель с отвратительной манерой общения и отношением к пассажирам.
  463. Сплошной минус!!!!!!
  464. Ужасный сервис и обслуживание, помощь в провалах самой же компании нулевая
  465. Жахлива непунктуалість, 1,5 години запізнення.
  466. Посмотрите выше, но это ужас. Никому не советую!
  467. Опаздывает с отправлением. Кассир-администратор не знает правил или вводит в заблуждение что бы продать билет. Не высаживает раньше назначения.
  468. опоздание автобусов, отвратительный сервис.
  469. Кресла. Задержка рейсов постоянная, неужели нельзя это исправить?
  470. существование подобной компании
  471. Непунктуальность, неорганизованность
  472. Не приходят вовремя
  473. Почитайте все отзывы
  474. Вечно опаздывающие автобусы
  475. Вонь, грязь, водители хамы
  476. Температура в автобусе
  477. Сервис и пути решения проблемных ситуаций
  478. то что описала в отзыве
  479. Минусов тьма! А главный-это явные проблемы со временем и ориентации в нем!
  480. Неуважение к клиенту
  481. Не работают планшеты, кондиционеры, сиденья разваливаются
  482. Спізнення,не точна інформація.
  483. Компания - моральные уроды, которым наплевать на людей
  484. В какой-то момент, на обратном пути, в салоне стало жарко, проблему устранить не удалось...
  485. Дебильная нумерация кресел. Будьте прокляты
  486. Все! Работа персонала
  487. Не работал кондиционер, опоздание по рейсу
  488. Одни минусы !
  489. персонал хамит!!!
  490. туалеты словно никто не убирает, вонь жуткая
  491. несвоевременное прибытие автобуса
  492. Одним минуса
  493. Отвратительное отношение к пассажиру. Билет 415 грн просто забрали.
  494. Только минусы!!!
  495. не работал кондиционер
  496. поменяли автобус на класс ниже
  497. 1 остановка в туалет
  498. весь сервис - сплошной минус, жаль что не нашла этот сайт раньше
  499. Одни минусы.
  500. Европейцы с семечками в руках,жующие чебуреки.(Пассажиры) Требующие сервис.
  501. Хамский и неопытный персонал , отношение свинское ,грязь ,холод ,ужасное обслуживание
  502. Ужасный перевозчик
  503. Места не соответствуют указаным билету
  504. Взяли по факту на 50 грн. дороже, потрачены нервы на вокзале при посадке, споры с пассажиром (севшим позже) за купленное им место.
  505. Честно говоря мне кажется, что в каком-то обычном автобусе на вокзале, комфорта и человеческого отношения будет больше чем в так называемом "люкс" - потому что приставку к названию эту поставили, а вот соответствовать ей даже близко не могут.
  506. груз может сильно помяться-клейте самостоятельно-СТЕКЛО!!! или просите на отделении-НЕ ВСЕГДА ЕСТЬ!
  507. "Пилоты"
  508. Проблемы с местами
  509. Сломанные сидения
  510. Регулярные опоздания на отправление рейса и его прибытие
  511. Регулярная смена пассажирских мест
  512. Не всегда включают отопление, когда холодно
  513. Хамское отношение водителей
  514. Хамское отношение стюардесс
  515. Водителей нужно заставлять одевать бирки на чемоданы
  516. Все остальное, лень писать повесть
  517. Наплевательское отношение к людям и своему авторитету.
  518. Отстой полнейший
  519. Постоянные отмены рейсов или опоздания
  520. Опасно ездить, персонал и сама компания не дает безопасности на поездку, за границей просто могут Вас там оставить....
  521. Полно
  522. Водители сволочи!!!
  523. Постоянные опоздания, причем с каждым разом все больше и больше.
  524. Некоторые инивиды из персонала хамят
  525. Автобусы комфорт могут приехать без экранов, что делает поездку далеко не комфортной
  526. Кофе машина в последнее время делает напиток совершенно не тот, который выбираешь (вместо чая может получиться какая-то жижа с молоком и чем-то еще)
  527. Нет понимания какой приедет автобус. Ребята, когда я плачу оговоренную сумму за определенный сервис, то я на него расчитываю. Если нет возможности предоставить этот сервис, то нефиг брать за него деньги.
  528. хамство,опоздания
  529. Компания жлобов не делайте акции если труситесь за копейку
  530. -Обман пассажиров.
  531. - Опоздание с выездом рейсов
  532. - Уставшие водители.
  533. - Некомфортные автобусы.
  534. - Необоснованное повышение цен.
  535. опоздания
  536. Один сплошной минус.
  537. розетки
  538. Безответсвенное и халатное отношение к клиентам
  539. Непунктуальность
  540. Несоответствие цены и качества услуги
Пасажирські перевезення
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 відгуків
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука