Купила квиток без пересадки з Катовіце до Києва. У Львові сказали пересісти в інший автобус, пасажирам нічого не пояснили… люди стомлені, не зрозуміли чого виходити треба, водій автобуса , в який пересіли, взагалі хам … на прохання поставити чемодан в багажне відділення, відповів, що самі маєте ставити ( каже, може додому вас ще завезти треба ..) .Стояли у Львові майже... Читати відгук Купила квиток без пересадки з Катовіце до Києва. У Львові сказали пересісти в інший автобус, пасажирам нічого не пояснили… люди стомлені, не зрозуміли чого виходити треба, водій автобуса , в який пересіли, взагалі хам … на прохання поставити чемодан в багажне відділення, відповів, що самі маєте ставити ( каже, може додому вас ще завезти треба ..) .Стояли у Львові майже годину без пояснення причин.. Ніхто не поспішав виїзжати, на запитання людей, відповів не командуйте, сидіть чекайте. В кожному автобусі по два водії, невже не можна нормально налаштувати взаємодію з пасажирами, допомогти перегрузити багаж, не хамити , вибачитись і зрозумінням поставитись до людей, багато у кого пересадочні рейси в Києві. Прохання відреагувати на відгук та дати пояснення
В Киев в воскресенье доехал нормально. А назад за час до отправления пришло сообщение о переносе с 14.30 на 18.20, а по факту отмене рейса, пришлось срочно искать другой рейс, еле успел, т.к. многие пассажиры из-за отмены тоже брали на другой автобус. Акция четверг за 100 грн коту под хвост
Переваги:
Комфортные условия поездки - фильмы, туалет, кофемашина
Доброго дня, Мирославе! Нам щиро прикро, що Ваш рейс було скасовано та це створило для Вас незручності. Ми розуміємо, наскільки важливо для пасажирів дотримання графіку та стабільність перевезень. Просимо вибачення за ситуацію, що склалася. Щоб ми могли детальніше розібратися у Вашому випадку, будь ласка, надішліть номер квитка або дату та напрямок рейсу. Ми перевіримо інформацію та передамо її відповідальному відділу. Дякуємо, що відзначили комфорт умов поїздки — це мотивує нас і надалі вдосконалювати сервіс.
Була затримка автобусу , Але співробітники AUTOLUX усе вирішили запропонували пересісти на автобус який приїхав раніше і прямував так само до Варшави . Залишився задоволений поїздкою дякую
Доброго дня! Щиро дякуємо за Ваш відгук і довіру до AUTOLUX. Нам дуже приємно, що, попри затримку, наша команда змогла оперативно вирішити ситуацію та забезпечити комфортну поїздку. Ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб кожен пасажир залишався задоволеним сервісом і подорожами з нами!
Водій не давав сісти в автобус з рюкзаком для ноутбука (розміри не перевищували допустимі для ручної поклажі). Мол, він у вас заважкий. Але його водій не перевіряв на вагу. Якщо це рюкзак та ноутбук, як він може бути заважким. Ідіть розбирайтеся до диспетчера. Нічого я вам не буду показувати про умови перевезень. Чекати мене б ніхто не став, і поки... Читати відгук Водій не давав сісти в автобус з рюкзаком для ноутбука (розміри не перевищували допустимі для ручної поклажі). Мол, він у вас заважкий. Але його водій не перевіряв на вагу. Якщо це рюкзак та ноутбук, як він може бути заважким. Ідіть розбирайтеся до диспетчера. Нічого я вам не буду показувати про умови перевезень. Чекати мене б ніхто не став, і поки я пішла би до диспетчера, водій би собі поїхав. ЦЕ ХАМСТВО! Перевізник абсолютно безвідповідально ставиться до своїх обов'язків. Регулярно відміняє рейс (доводиться по 2 години чекати відправлення для внутрішніх маршрутів) і їхати наступним, якщо є вільні місця - ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ - НУЛЬ!!! Абсолютно не несе жодної відповідальності за такі простої. При цьому зазначає, що може анулювати квиток без повернення коштів (тобто на 100%), якщо пасажир не прийде за 10 хв до відправки. Тобто мало того, що перевізник БЕЗВІДПОВІДАЛЬНО ставиться до розкладу свої маршрутів, так ще й ЗДИРНИЦЬКИ поводиться з пасажиром. Це пасажир все йому винен. ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС! НЕ РАДЖУ!
Доброго дня! Нам щиро прикро, що під час поїздки у Вас виникла така неприємна ситуація. Ми цінуємо кожного пасажира і прагнемо забезпечувати комфортні умови подорожі. Щоб ми могли детальніше розібратися у цьому випадку та передати інформацію відповідальному підрозділу, будь ласка, надішліть номер Вашого квитка або дату та напрямок рейсу. Це допоможе нам перевірити обставини поїздки та вжити необхідних заходів. Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення якості нашого сервісу.
Останній раз купив квиток (для себе як мінімум) в автолюкс. Маршрут тупий! З Києва в Краків їде до Луцька , потім повертає в Львів і їде на медику. Якби я знав , що так їздять, то ніколи не купував квиток. У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів.... Читати відгук Останній раз купив квиток (для себе як мінімум) в автолюкс. Маршрут тупий! З Києва в Краків їде до Луцька , потім повертає в Львів і їде на медику. Якби я знав , що так їздять, то ніколи не купував квиток. У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів. Пізно приїхали на кордон і тому витратили там близько 7 годин! Через всю цю історію втратив 2 квитки на літак.
Доброго дня! Нам щиро прикро, що Ваша поїздка склалася саме так і залишила неприємні враження. Ми розуміємо, наскільки важливо для пасажирів дотримання графіку та зручність маршруту. Водночас хочемо звернути увагу, що перед покупкою квитка кожен пасажир має можливість ознайомитися з розкладом руху автобуса та маршрутом на нашому сайті. Це дозволяє заздалегідь врахувати всі зупинки та час у дорозі. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати сервіс і враховувати побажання наших пасажирів у майбутньому.
Взяла квиток на автобус Автолюкс від Луцька до Києва. У квитку зазначено лише місце та час відправлення та прибуття. Що автобус їде із-за кордону ніде не зазначалося. Завчасно приїхала на автовокзал. І за 2 хвилини до посадки отримала СМС повідомлення, що рейс затримується на 2,5 години. Мало того, що плани пішли псу під хвіст, то ще й довелося повертатися а... Читати відгук Взяла квиток на автобус Автолюкс від Луцька до Києва. У квитку зазначено лише місце та час відправлення та прибуття. Що автобус їде із-за кордону ніде не зазначалося. Завчасно приїхала на автовокзал. І за 2 хвилини до посадки отримала СМС повідомлення, що рейс затримується на 2,5 години. Мало того, що плани пішли псу під хвіст, то ще й довелося повертатися а потім їхати на автовокзал знову. Я розумію, що прохід таможні - справа непередбачувана. Але ж можна попереджати про запізнення заздалегідь! Щоб люди могли скоригувати свої плани і не мерзнути на вокзалі.
Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані із затримкою рейсу Луцьк — Київ. Розуміємо Ваше обурення, і погоджуємось — пасажири мають отримувати інформацію вчасно. Ми працюємо над тим, щоб покращити систему оповіщення та забезпечити точніші прогнози щодо рейсів із-за кордону. Дякуємо, що поділились досвідом — це допомагає нам ставати кращими.
Вчора їхали автобусом з Ополя до Житомира квитки були куплені,автобус затримали на польському кордоні,через те що у автобуса борг,за не оплачені платні дороги,мусили їхати іншим автобусом до Львова платити за два квитки ще 2 тисячі гривень і зі Львова до Житомира ще,хоча то не наша вина,що автобус затримали,перевізник мав надати транспорт або повну компенсацію ,бо 10% можете собі засунути собі... Читати відгук Вчора їхали автобусом з Ополя до Житомира квитки були куплені,автобус затримали на польському кордоні,через те що у автобуса борг,за не оплачені платні дороги,мусили їхати іншим автобусом до Львова платити за два квитки ще 2 тисячі гривень і зі Львова до Житомира ще,хоча то не наша вина,що автобус затримали,перевізник мав надати транспорт або повну компенсацію ,бо 10% можете собі засунути собі в .....
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що виникла під час поїздки з Ополе до Житомира. Ми розуміємо Ваше обурення — затримка та додаткові витрати з Вашого боку є неприпустимими. Будь ласка, продублюйте Ваше звернення на нашу електронну адресу [email protected] для більш детального розгляду ситуації та розгляду питання компенсації. Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились відгуком про Вашу поїздку.
Дитина їхала сьогодні з Лодзя до Київ Видубичі. Сюрпризи почалися вже в Варшаві- їх пресадили на інший автобус, хоча не мали цього робити. Автобус прибув з запізненням, тому чоловік машиною вже не мав можлиивості його зустріти. Сказали, щоб дитина виходила на метро Академмістечко, сідала на метро і самостійно їзала додому. Але водіїї проігнорували його прохання і повезли його до... Читати відгук Дитина їхала сьогодні з Лодзя до Київ Видубичі. Сюрпризи почалися вже в Варшаві- їх пресадили на інший автобус, хоча не мали цього робити. Автобус прибув з запізненням, тому чоловік машиною вже не мав можлиивості його зустріти. Сказали, щоб дитина виходила на метро Академмістечко, сідала на метро і самостійно їзала додому. Але водіїї проігнорували його прохання і повезли його до Видубичів. Та гілка працює з перебоями після сьоднішіх обстрілів, вона нам незручна, бо треба робити пересадки. В результаті, дитина без грошей на таксі залишилася на автовокзал. Починав їхати рейсом Щецин-Київ, приїхав - Гданськ- Київ.
Переваги:
Доїхали
Недоліки:
Бидло водії, які не зважають на людський актор, незаплановані пересадки, запізнення рейсу.
Дякуємо за Ваш відгук. Перепрошуємо за незручності, з якими зіткнулась Ваша дитина під час поїздки. Незапланована пересадка, запізнення та відсутність реагування з боку водіїв — це ситуації, які не мають бути нормою. Будь ласка вкажіть номер квитка, щоб ми передали інформацію відповідальним службам для з’ясування обставин і вжиття заходів. Цінуємо Ваш зворотний зв’язок — саме він допомагає нам ставати кращими.
Раніше регулярно користувалася послугами Автолюксу і була задоволена. Пишу коментар з плином часу, не на емоціях. 5 серпня прямувала з Брно в Київ. Мовчу про запізнення рейсу (Київ-Одеса при подальшій пересадці 6 серпня на 5 годин), мовчу про неспроможність диспетчерської служби у розв'язання питань. Про грубість водіїв не можу мовчати. Щоб ображати ... Читати відгук Раніше регулярно користувалася послугами Автолюксу і була задоволена. Пишу коментар з плином часу, не на емоціях. 5 серпня прямувала з Брно в Київ. Мовчу про запізнення рейсу (Київ-Одеса при подальшій пересадці 6 серпня на 5 годин), мовчу про неспроможність диспетчерської служби у розв'язання питань. Про грубість водіїв не можу мовчати. Щоб ображати та матюкати літню пару це зовсім нікуди не годиться. Водії це лице транспортної компанії. По водіях можна судити у якому стані компанія. Якщо Ви не в змозі найняти адекватних водіїв, а набираєте не вихованих та не адекватних непрофесіоналів, мабуть, таки компанія на межі краху.
Нам щиро прикро, що Ваша поїздка з Брно до Києва залишила негативні враження. Особливо шкодуємо через поведінку водіїв — така ситуація неприпустима. Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка, щоб ми передали інформацію відповідальному підрозділу для перевірки й вжиття заходів. Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились. Показати 1 відповідь
Поїздка Варшава - Львів 05.10.25 Автобус сучасний в якому все передбачено для комфортної поїздки від купівлі квитка до висадки після прибуття. При бронюванні квитка вибрала номер місця на якому сиділа!!! І так їхали всі пасажири на своїх місцях зазначених у квитку. В салоні чистота. Сидіння зручні та легко регулюються, достатньо простору. Кожен пасажир мав перед собою планшет у якому можна... Читати відгук Поїздка Варшава - Львів 05.10.25 Автобус сучасний в якому все передбачено для комфортної поїздки від купівлі квитка до висадки після прибуття. При бронюванні квитка вибрала номер місця на якому сиділа!!! І так їхали всі пасажири на своїх місцях зазначених у квитку. В салоні чистота. Сидіння зручні та легко регулюються, достатньо простору. Кожен пасажир мав перед собою планшет у якому можна переглядати фільми, слухати музику чи грати в ігри (зі своїми навушниками). Навіть передбачені у кишеньках спинок сидінь пакетики для сміття. Окрім цього в салоні був кошик для сміття. Робочі біотуалети чисті і без сторонніх запахів! Кавомашина робоча і пасажири нею користувались! Водії досвідчені, не робили зайвих зупинок тому і швидко доїхали до кордону. Так само швидко пройшли митний контроль. По дорозі після Жовкви почались корки через ремонти - водії вправно їх об їхали. В сумі в дорозі була 8,5 годин. Так швидко я ще ніколи автобусом не доїжджала 👍
Переваги:
В салоні все працює, чисто, зручні сидіння, досвідчені водії.
Щиро дякуємо за ваш відгук! Раді, що поїздка Варшава — Львів залишила приємні враження. Нам важливо, щоб кожен пасажир почувався комфортно й безпечно. Ваші слова — найкраща мотивація для нашої команди. До нових зустрічей на рейсах Автолюкс!
Поїздка Варшава - Львів. Автобус сучасний в якому все передбачено для комфортної поїздки від купівлі квитка до висадки після прибуття. При бронюванні квитка вибрала номер місця на якому сиділа!!! І так їхали всі пасажири на своїх місцях зазначених у квитку. В салоні чистота. Сидіння зручні та легко регулюються, достатньо простору. Кожен пасажир мав перед собою планшет у якому можна переглядати... Читати відгук Поїздка Варшава - Львів. Автобус сучасний в якому все передбачено для комфортної поїздки від купівлі квитка до висадки після прибуття. При бронюванні квитка вибрала номер місця на якому сиділа!!! І так їхали всі пасажири на своїх місцях зазначених у квитку. В салоні чистота. Сидіння зручні та легко регулюються, достатньо простору. Кожен пасажир мав перед собою планшет у якому можна переглядати фільми, слухати музику чи грати в ігри (зі своїми навушниками). Навіть передбачені у кишеньках спинок сидінь пакетики для сміття. Окрім цього в салоні був кошик для сміття. Робочі біотуалети чисті і без сторонніх запахів! Кавомашина робоча і пасажири нею користувались! Водії досвідчені, не робили зайвих зупинок тому і швидко доїхали до кордону. Так само швидко пройшли митний контроль. По дорозі після Жовкви почались корки через ремонти - водії вправно їх об їхали. В сумі в дорозі була 8,5 годин. Так швидко я ще ніколи автобусом не доїжджала 👍
Щиро дякуємо за ваш відгук! Раді, що поїздка Варшава — Львів залишила приємні враження. Нам важливо, щоб кожен пасажир почувався комфортно й безпечно. Ваші слова — найкраща мотивація для нашої команди. До нових зустрічей на рейсах Автолюкс!
Моя донька їхала 6 жовтня з Житомира до Варшави рейсом Київ-Гданськ.За годину до посадки отримала повідомлення про затримку на 1 годину. Виїхали з Житомира о1:20 ночі. через 1,5 години автобус зламався. В 3 години ночі пасажири оптнтлись без обігріву (температура повітря +5), без світла, без води далеко від будь-якого населеного пункту найближче місто маршрута було Рівне) в задимленому автобусі. Через... Читати відгук Моя донька їхала 6 жовтня з Житомира до Варшави рейсом Київ-Гданськ.За годину до посадки отримала повідомлення про затримку на 1 годину. Виїхали з Житомира о1:20 ночі. через 1,5 години автобус зламався. В 3 години ночі пасажири оптнтлись без обігріву (температура повітря +5), без світла, без води далеко від будь-якого населеного пункту найближче місто маршрута було Рівне) в задимленому автобусі. Через годину перемовин пасажирів і водіїв з оператором компанії перевізника всі пасажири отримали повідомлення про приїзд замінного автобуса лише через 9 годин
Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за незручності, які виникли під час подорожі. Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб поїздка була комфортною та безпечною, і дуже шкодуємо, що цього не сталося. Наразі ми перевіряємо ситуацію, що сталася 6 жовтня, та вживаємо заходів для запобігання подібних випадків у майбутньому. Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка для більш детального розгляду ситуації котра склалася. Сподіваємось на Ваше розуміння та вдячні за допомогу в удосконаленні наших послуг. Показати 1 відповідь
Лінія 1960 Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої. Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити... Читати відгук Лінія 1960 Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої. Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити якщо їдуть до своїх зупинок. Авжеж жодних чеків за взяті гроші не було , усе до кишені... Де написано що до автобуса не можна покласти коробки але валізу котра тяжка і більша за неї в 5 разів можна??? Соромно за країну дивлячись на такі речі... Теж не розумію тих людей котрі просто не питаючи дають ті гроші не отримуючи жодного чеку чи щось. Але то їх вибір...
Доброго дня! Щиро дякуємо, що поділилися своїм відгуком і звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам дуже прикро, що під час поїздки Ви стали свідком неприпустимої поведінки працівника. Компанія АВТОЛЮКС суворо засуджує будь-які випадки неофіційного стягнення коштів або неповаги до пасажирів. Ми вже передали ваше звернення до відповідного відділу для проведення внутрішньої перевірки. Будь ласка, якщо можливо, надішліть нам додаткову інформацію (номер квитка, фото багажу або інші деталі) на [email protected] — це допоможе нам оперативніше розібратися та вжити необхідних заходів. Ми вибачаємось за неприємності, з якими ви зіткнулися, і дякуємо, що допомагаєте нам покращувати якість обслуговування. Ваша довіра важлива для нас.
дякую компанії за вашу роботу. Сьогодні мій син мав рейс Житомир Київ Одеса одним квитком , затримався рейс з-за кордону через Житомир і приїхав на 27 пізніше до Києва , так мого сина чекали ці 27 хвилин одного і він встиг , дякую за людяність водієві і співробітникам
Доброго дня! Щиро дякуємо Вам за теплі слова та довіру до компанії АВТОЛЮКС. Нам дуже приємно, що ваш син встиг на свій рейс і що наша команда змогла допомогти у цій ситуації. Дякуємо, що подорожуєте з АВТОЛЮКС! Бажаємо приємних і безпечних поїздок у майбутньому!
Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку. Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом,... Читати відгук Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку. Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом, погрожують залишити на автостанції і не пустити до автобусу. Ну, і звичайно, сморід від туалету, як додаток до "відмінного" сервісу від Автолюксу. Висновок: хто хоче почувати себе людиною, а не непотрібом, і не вдихати всю дорогу туалетні "аромати" - шукайте іншого перевізника. Автолюкс, ви перевозите ЛЮДЕЙ, а не худобу!
Доброго дня! Нам прикро, що під час поїздок за маршрутом Київ – Варшава та Варшава – Київ Ви зіткнулися з неприпустимою поведінкою персоналу та дискомфортними умовами в автобусі. Ми дуже серйозно ставимося до таких ситуацій і обов’язково проведемо внутрішню перевірку.
Щоб ми могли детально розглянути цей випадок і вжити відповідних заходів, просимо Вас надати номери квитків. Це допоможе нам швидше і точніше ідентифікувати рейси та водіїв.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за завдані незручності.
Користувався послугами Автолюкс для поїздки між містами. Автобус прибув вчасно, був чистим і добре обладнаним. Водій виявився досвідченим та ввічливим. Загалом, подорож пройшла гладко та без неприємностей.
Доброго дня! Щиро дякуємо за ваш відгук і приємні слова на адресу нашого сервісу. Нам дуже важливо знати, що поїздка була комфортною та пройшла без неприємностей.
Щоб ми могли відзначити роботу водія та врахувати ваш досвід у подальшій оцінці якості, будемо вдячні, якщо ви надішлете нам номер квитка.
Гарних вам подорожей і до нових зустрічей на борту Автолюкс!
Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15 15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее. Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями. Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе. поспать вам не... Читати відгук Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15 15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее. Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями. Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе. поспать вам не дадут,будут громко обсуждать пиво. Водят как пьяные,слетала с кресла сонная.маты ор,почти врезались и по тормозам итак часто. .За то что парень под 2 м прилег на кресла что б вздремнуть,его в жесткой форме начал гнать водила,что б самому там лечь.и начал буцать ногами с легка,но с вызовом подраться выйти. Старые корчи которые просто незнаю от куда,им надо сидеть на лавочке а не возить людей по странам.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка за маршрутом Вільнюс — Київ 15.09 залишила настільки негативні емоції. Ми дуже серйозно ставимося до безпеки та комфорту пасажирів, тому обов’язково розберемося в описаній ситуації. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести детальний розгляд ситуації. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він допомагає нам ставати кращими.
Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість... Читати відгук Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість 2900!!! І то через місяць! Я з травмою спини, замість заявлених 22 годин їхала 40 !!! Єдина їх перевага це туалет який працює - де коли вам з тошноть можна з користатися, бо напевно зтошнить за цей час.
Доброго дня! Нам дуже прикро читати про Ваш досвід і щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час поїздки. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і дотримання заявленого графіку для пасажирів, і обов’язково перевіримо описану Вами ситуацію.
Щоб ми могли детально розглянути Вашу скаргу та надати відповідь щодо компенсації, будь ласка продублюйте Вашу скаргу з номером квитка на електронну адресу нашої служби підтримки [email protected] . Це допоможе нам ідентифікувати рейс і з’ясувати всі обставини.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він важливий для підвищення якості наших послуг.
Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла... Читати відгук Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла чому) , раніше купували інші квитки дешевші інших перевізників і все було добре. Не раджу нікому є багато інших гарних перевізників.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка залишила негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися як під час користування гарячою лінією, так і під час подорожі. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити деталі рейсу та розглянути ситуацію більш детально. Ваш відгук важливий для нас і допомагає працювати над покращенням сервісу.
Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І... Читати відгук Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І після подорожі я спробувала уточнити у водія причину грубого ставлення. У відповідь він знову почав кричати, дозволив собі хапати мене за руки і навіть образив питанням «чи не порадити мені лікаря». Підсумок: компанія не забезпечує ані заявленого рівня сервісу, ані поважного ставлення до пасажирів.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку. Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.
Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально. Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва... Читати відгук Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально. Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва 31.08.25. У мене в квитку була вся інформація: місце посадки та час відправлення з Кракова, місце висадки та прибуття до Києва, також номер місця, який я сама обрала на сайті. На сайті було вказано, що автобус полуторний. І ось я в час ікс 18:40год ( відправлення в 19:20год) була на вокзалі і чекала на свій автобус. Думаю багато хто знає, як виглядає полуторний автобус і якого кольору Автолюкс (темно-синій). Але такого автобуса немає. Краєм ока я бачу двоповерховий автобус Еколайнс і чисто інтуїтивно вирішила підійти і бачу на склі біля великої таблички з маршрутом стоїть в куточку аркуш А4, де шрифтом максимально 22 просто надрукована чорним кольором слово Автолюкс. Водій мені каже, що це і є мій автобус. Я не знаю який потрібно мати зір, щоб побачити на вокзалі серед багатьох великих автобусів цей аркуш. До речі, я підійшла до водія в 19:16год,, а виїхали ми в 19:19год. І звичайно, так як, автобус двоповерховий, то і моє місце не там де, я обрала. А в самому кінці, де не розкладається крісло. Поїздка була просто «СУПЕР». Є і позитивні речі: кава/чай, туалет були, а кіна не було, бо не було інтернету. Водії були чемні, до них нарікань взагалі немаю. Вже вдома я зателефонувала менеджеру, розповіла все і отримала відповідь. Виявляється, що я ПОВИННА після покупки квитка зателефонувати їм і вони мені нададуть інформацію за мій автобус. Не вони мені, що змінили автобус, а я повинна здогадатися. Іншим разом, я не обиратиму цього перевізника. Бо так можна і залишитися просто на вокзалі.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про поїздку за маршрутом Краків — Київ (31.08.25). Нам дуже прикро, що сервіс не відповідав Вашим очікуванням і що виникла плутанина з автобусом та розсадкою. Ми обов’язково передамо інформацію колегам для внутрішньої перевірки, адже зрозумілий процес посадки та відповідність заявлених послуг є для нас пріоритетом. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та розглянути ситуацію детальніше. Дякуємо за Ваші зауваження — вони допомагають нам покращувати якість сервісу.
Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли... Читати відгук Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли на 45 хвилин вперед тобто на 16:10 при тому що деяким людям довго добиратись до точки і відправлення і потрібно планувати свій час щоб встигнути. Прибувши завсякчас на призначене місця автобусу не було на початку рейси і прийшлось чекати його аж до 17 години вечора. До цього, о 16:30 приїхав автобус на відповідних номерах і водій сказав що ми вас не візьмемо тому що виявляється є люди на зупинці які чекають рейсу з 13:00 бо їх автобус запізнювався. Дитина в стресі, плаче, люди стомлені та злі, та це й не дивно, кажуть Автолюкс так завжди. Якщо комусь треба такі самі враження від поїздки то вам точно звертатись до шаражкіної контори під назвою Автолюкс.
Доброго дня! Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти. Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів. Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими. Показати 1 відповідь
Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс». 29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень. Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої... Читати відгук Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс». 29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Переваги:
1. Не виявлено
Недоліки:
1. ? Затримка відправлення: автобус подали із запізненням на 15 хвилин.
2. ? Технічні несправності: автобус ламався тричі дорогою.
-Перша поломка: відключився кондиціонер, в салоні було близько +35 ° C, пасажири більше 30 хвилин сиділи без повітря та інформації.
-Друга поломка: зупинка на узбіччі на півтори години, водій безуспішно намагався усунути проблему, жодного зв'язку з диспетчером чи службою підтримки.
-Третя поломка: автобус остаточно затих на проїжджій частині жвавої траси, виникла потенційна загроза життю пасажирів.
3. Пересадка в інший автобус: пересадили ТІЛЬКИ після довгих умовлянь, але місця не вистачило: частина людей їхала стоячи у проході разом із речами та багажем.
4. Ігнорування потреб уразливих пасажирів: в автобусі були люди з інвалідністю та травмами, для яких подібні умови були особливо важкими.
5. Відсутність турботи про безпеку: жодної координації чи інструкцій, вся ініціатива виходила лише від пасажирів.
6. Невідповідність заявленого рівня "VIP": замість комфортного рейсу
Доброго дня! Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною. Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP». Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів. Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг. Показати 1 відповідь
Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом).... Читати відгук Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом). Через деякий час прийшло ще одне повідомлення, що "пересадочний" автобус буде відправлятись не у 22:30 а у 01:40, причина - запізнення автобуса з Варшави, виїхали ми о 2:10, квитки просили поруч і нам це підтвердили, але вони були по різних рядах. При дзвінку оператору вислухали, нічого не прояснили, відповіли дежурне "приносимо вибачення за незручності". Якби знали про це вибрали б інший маршрут чи час, розраховували прибути до Харкова о 5.30 а приїхали о 8.20. Чому я повинен чекати більше трьох годин автобус, який не буде мене чекати якщо я запізнюсь.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією. Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода». Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія... Читати відгук Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода». Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію. Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Доброго дня! Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому. Показати 1 відповідь
Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет... Читати відгук Користувались перевізником дуже багато раз і все було чудово , а от рейс Київ Прага 30.08 перенесли спочатку на дві години потім ще на дві , диспетчер тупо відморажувалась казала що їм не докладують про зміни. Но це можливо форс мажор, а от як пояснить те що в салоні духота, кондиціонер вимкнутий, вікна закупорені, стоїмо 15 годин на кордоні, туалет не працює коли автобус стоїть, діти хочуть в туалет . Жах!!!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і що багато разів обирали «Автолюкс». Нам особливо прикро, що поїздка Київ – Прага 30.08 виявилася для Вас настільки складною та неприємною. Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем. Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів. Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!! 19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 20.07 rejs Kyiv - Chernihiv... Читати відгук 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv KA-7052-AM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti ta zminu Vashogo miscja v avtobusi
Брала квитки на три дні Чернігів -Київ, Київ-Чернігів. 18-го залишилась на вулиці ночувати в Києві. Квитки повернула в касі. Чому до цього часу не повертають гроші?!
Доброго дня! Просимо вибачення за скасування рейсу та численні перенесення часу відправлення. Ми розуміємо, наскільки це створило Вам серйозні труднощі, особливо коли мова йде про ніч у дорозі. Щодо повернення коштів: будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли перевірити статус вашого звернення й пришвидшити процес повернення. Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Показати 1 відповідь
Первый этаж 2х этажного автобуса Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Доброго дня! Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки. Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації, просимо Вас надіслати номер Вашого квитка. Це дозволить нам перевірити конкретний рейс та вжити додаткових заходів.
Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читати відгук Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti... Насправді автобус приїхав о 18:45! Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту. Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!! Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Дякуємо за Ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро шкода, що поїздка за маршрутом Київ – Чернігів 29.08 спричинила для Вас незручності. Ми вдячні Вам за конструктивні зауваження, адже саме завдяки таким відгукам можемо оперативно реагувати та покращувати якість наших послуг. Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.
Ставлення водіїв, пересадка з квитком без пересадки
Могут отменить рейс
Нам щиро прикро, що Ваш рейс було скасовано та це створило для Вас незручності. Ми розуміємо, наскільки важливо для пасажирів дотримання графіку та стабільність перевезень.
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася. Щоб ми могли детальніше розібратися у Вашому випадку, будь ласка, надішліть номер квитка або дату та напрямок рейсу. Ми перевіримо інформацію та передамо її відповідальному відділу.
Дякуємо, що відзначили комфорт умов поїздки — це мотивує нас і надалі вдосконалювати сервіс.
Дякую Автолюксу!
запропонували пересісти на автобус який приїхав раніше і прямував так само до Варшави .
Залишився задоволений поїздкою дякую
Щиро дякуємо за Ваш відгук і довіру до AUTOLUX. Нам дуже приємно, що, попри затримку, наша команда змогла оперативно вирішити ситуацію та забезпечити комфортну поїздку.
Ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб кожен пасажир залишався задоволеним сервісом і подорожами з нами!
Регулярні відміни рейсу. Хамське ставлення водія.
Перевізник абсолютно безвідповідально ставиться до своїх обов'язків. Регулярно відміняє рейс (доводиться по 2 години чекати відправлення для внутрішніх маршрутів) і їхати наступним, якщо є вільні місця - ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ - НУЛЬ!!!
Абсолютно не несе жодної відповідальності за такі простої. При цьому зазначає, що може анулювати квиток без повернення коштів (тобто на 100%), якщо пасажир не прийде за 10 хв до відправки. Тобто мало того, що перевізник БЕЗВІДПОВІДАЛЬНО ставиться до розкладу свої маршрутів, так ще й ЗДИРНИЦЬКИ поводиться з пасажиром. Це пасажир все йому винен.
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС! НЕ РАДЖУ!
Нам щиро прикро, що під час поїздки у Вас виникла така неприємна ситуація. Ми цінуємо кожного пасажира і прагнемо забезпечувати комфортні умови подорожі.
Щоб ми могли детальніше розібратися у цьому випадку та передати інформацію відповідальному підрозділу, будь ласка, надішліть номер Вашого квитка або дату та напрямок рейсу. Це допоможе нам перевірити обставини поїздки та вжити необхідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення якості нашого сервісу.
Неадекватний
У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів.... Читати відгук Останній раз купив квиток (для себе як мінімум) в автолюкс. Маршрут тупий! З Києва в Краків їде до Луцька , потім повертає в Львів і їде на медику. Якби я знав , що так їздять, то ніколи не купував квиток.
У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів. Пізно приїхали на кордон і тому витратили там близько 7 годин! Через всю цю історію втратив 2 квитки на літак.
Нам щиро прикро, що Ваша поїздка склалася саме так і залишила неприємні враження. Ми розуміємо, наскільки важливо для пасажирів дотримання графіку та зручність маршруту.
Водночас хочемо звернути увагу, що перед покупкою квитка кожен пасажир має можливість ознайомитися з розкладом руху автобуса та маршрутом на нашому сайті. Це дозволяє заздалегідь врахувати всі зупинки та час у дорозі.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати сервіс і враховувати побажання наших пасажирів у майбутньому.
Поїздка автобусом Автолюкс
Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані із затримкою рейсу Луцьк — Київ. Розуміємо Ваше обурення, і погоджуємось — пасажири мають отримувати інформацію вчасно. Ми працюємо над тим, щоб покращити систему оповіщення та забезпечити точніші прогнози щодо рейсів із-за кордону.
Дякуємо, що поділились досвідом — це допомагає нам ставати кращими.
Найгірший перевізник
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що виникла під час поїздки з Ополе до Житомира. Ми розуміємо Ваше обурення — затримка та додаткові витрати з Вашого боку є неприпустимими. Будь ласка, продублюйте Ваше звернення на нашу електронну адресу [email protected] для більш детального розгляду ситуації та розгляду питання компенсації.
Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились відгуком про Вашу поїздку.
Автолюкс вчергове пробив дно
Перепрошуємо за незручності, з якими зіткнулась Ваша дитина під час поїздки. Незапланована пересадка, запізнення та відсутність реагування з боку водіїв — це ситуації, які не мають бути нормою. Будь ласка вкажіть номер квитка, щоб ми передали інформацію відповідальним службам для з’ясування обставин і вжиття заходів.
Цінуємо Ваш зворотний зв’язок — саме він допомагає нам ставати кращими.
Жах, не рекомендую
Нам щиро прикро, що Ваша поїздка з Брно до Києва залишила негативні враження. Особливо шкодуємо через поведінку водіїв — така ситуація неприпустима. Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка, щоб ми передали інформацію відповідальному підрозділу для перевірки й вжиття заходів.
Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились. Показати 1 відповідь
Рекомендую
Раді, що поїздка Варшава — Львів залишила приємні враження. Нам важливо, щоб кожен пасажир почувався комфортно й безпечно. Ваші слова — найкраща мотивація для нашої команди. До нових зустрічей на рейсах Автолюкс!
Дуже рекомендую цього перевізника
Раді, що поїздка Варшава — Львів залишила приємні враження. Нам важливо, щоб кожен пасажир почувався комфортно й безпечно. Ваші слова — найкраща мотивація для нашої команди. До нових зустрічей на рейсах Автолюкс!
Не рекомендуватиму цього перевізника
Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за незручності, які виникли під час подорожі. Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб поїздка була комфортною та безпечною, і дуже шкодуємо, що цього не сталося.
Наразі ми перевіряємо ситуацію, що сталася 6 жовтня, та вживаємо заходів для запобігання подібних випадків у майбутньому.
Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка для більш детального розгляду ситуації котра склалася.
Сподіваємось на Ваше розуміння та вдячні за допомогу в удосконаленні наших послуг. Показати 1 відповідь
Хабарництво на рівному місці.
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити... Читати відгук Лінія 1960
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити якщо їдуть до своїх зупинок. Авжеж жодних чеків за взяті гроші не було , усе до кишені... Де написано що до автобуса не можна покласти коробки але валізу котра тяжка і більша за неї в 5 разів можна??? Соромно за країну дивлячись на такі речі... Теж не розумію тих людей котрі просто не питаючи дають ті гроші не отримуючи жодного чеку чи щось. Але то їх вибір...
Щиро дякуємо, що поділилися своїм відгуком і звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам дуже прикро, що під час поїздки Ви стали свідком неприпустимої поведінки працівника.
Компанія АВТОЛЮКС суворо засуджує будь-які випадки неофіційного стягнення коштів або неповаги до пасажирів. Ми вже передали ваше звернення до відповідного відділу для проведення внутрішньої перевірки.
Будь ласка, якщо можливо, надішліть нам додаткову інформацію (номер квитка, фото багажу або інші деталі) на [email protected]
— це допоможе нам оперативніше розібратися та вжити необхідних заходів.
Ми вибачаємось за неприємності, з якими ви зіткнулися, і дякуємо, що допомагаєте нам покращувати якість обслуговування. Ваша довіра важлива для нас.
Ви найкращі
Щиро дякуємо Вам за теплі слова та довіру до компанії АВТОЛЮКС. Нам дуже приємно, що ваш син встиг на свій рейс і що наша команда змогла допомогти у цій ситуації.
Дякуємо, що подорожуєте з АВТОЛЮКС!
Бажаємо приємних і безпечних поїздок у майбутньому!
Дуже погано
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом,... Читати відгук Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку.
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом, погрожують залишити на автостанції і не пустити до автобусу. Ну, і звичайно, сморід від туалету, як додаток до "відмінного" сервісу від Автолюксу.
Висновок: хто хоче почувати себе людиною, а не непотрібом, і не вдихати всю дорогу туалетні "аромати" - шукайте іншого перевізника.
Автолюкс, ви перевозите ЛЮДЕЙ, а не худобу!
Нам прикро, що під час поїздок за маршрутом Київ – Варшава та Варшава – Київ Ви зіткнулися з неприпустимою поведінкою персоналу та дискомфортними умовами в автобусі. Ми дуже серйозно ставимося до таких ситуацій і обов’язково проведемо внутрішню перевірку.
Щоб ми могли детально розглянути цей випадок і вжити відповідних заходів, просимо Вас надати номери квитків. Це допоможе нам швидше і точніше ідентифікувати рейси та водіїв.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за завдані незручності.
Зручно та без затримок
Щиро дякуємо за ваш відгук і приємні слова на адресу нашого сервісу. Нам дуже важливо знати, що поїздка була комфортною та пройшла без неприємностей.
Щоб ми могли відзначити роботу водія та врахувати ваш досвід у подальшій оцінці якості, будемо вдячні, якщо ви надішлете нам номер квитка.
Гарних вам подорожей і до нових зустрічей на борту Автолюкс!
Жах,не рекомендую
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не... Читати відгук Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не дадут,будут громко обсуждать пиво.
Водят как пьяные,слетала с кресла сонная.маты ор,почти врезались и по тормозам итак часто.
.За то что парень под 2 м прилег на кресла что б вздремнуть,его в жесткой форме начал гнать водила,что б самому там лечь.и начал буцать ногами с легка,но с вызовом подраться выйти.
Старые корчи которые просто незнаю от куда,им надо сидеть на лавочке а не возить людей по странам.
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка за маршрутом Вільнюс — Київ 15.09 залишила настільки негативні емоції. Ми дуже серйозно ставимося до безпеки та комфорту пасажирів, тому обов’язково розберемося в описаній ситуації.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести детальний розгляд ситуації.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він допомагає нам ставати кращими.
Кошмар! Не рекомендую
Єдина їх перевага це туалет який працює - де коли вам з тошноть можна з користатися, бо напевно зтошнить за цей час.
Нам дуже прикро читати про Ваш досвід і щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час поїздки. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і дотримання заявленого графіку для пасажирів, і обов’язково перевіримо описану Вами ситуацію.
Щоб ми могли детально розглянути Вашу скаргу та надати відповідь щодо компенсації, будь ласка продублюйте Вашу скаргу з номером квитка на електронну адресу нашої служби підтримки [email protected] . Це допоможе нам ідентифікувати рейс і з’ясувати всі обставини.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він важливий для підвищення якості наших послуг.
Найгірший перевізник
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка залишила негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися як під час користування гарячою лінією, так і під час подорожі. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити деталі рейсу та розглянути ситуацію більш детально.
Ваш відгук важливий для нас і допомагає працювати над покращенням сервісу.
Жахлива поїздка
Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку.
Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.
Брехливий перевізник
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва... Читати відгук Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально.
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва 31.08.25. У мене в квитку була вся інформація: місце посадки та час відправлення з Кракова, місце висадки та прибуття до Києва, також номер місця, який я сама обрала на сайті. На сайті було вказано, що автобус полуторний. І ось я в час ікс 18:40год ( відправлення в 19:20год) була на вокзалі і чекала на свій автобус. Думаю багато хто знає, як виглядає полуторний автобус і якого кольору Автолюкс (темно-синій). Але такого автобуса немає. Краєм ока я бачу двоповерховий автобус Еколайнс і чисто інтуїтивно вирішила підійти і бачу на склі біля великої таблички з маршрутом стоїть в куточку аркуш А4, де шрифтом максимально 22 просто надрукована чорним кольором слово Автолюкс. Водій мені каже, що це і є мій автобус. Я не знаю який потрібно мати зір, щоб побачити на вокзалі серед багатьох великих автобусів цей аркуш. До речі, я підійшла до водія в 19:16год,, а виїхали ми в 19:19год. І звичайно, так як, автобус двоповерховий, то і моє місце не там де, я обрала. А в самому кінці, де не розкладається крісло. Поїздка була просто «СУПЕР». Є і позитивні речі: кава/чай, туалет були, а кіна не було, бо не було інтернету. Водії були чемні, до них нарікань взагалі немаю.
Вже вдома я зателефонувала менеджеру, розповіла все і отримала відповідь. Виявляється, що я ПОВИННА після покупки квитка зателефонувати їм і вони мені нададуть інформацію за мій автобус. Не вони мені, що змінили автобус, а я повинна здогадатися.
Іншим разом, я не обиратиму цього перевізника. Бо так можна і залишитися просто на вокзалі.
Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про поїздку за маршрутом Краків — Київ (31.08.25). Нам дуже прикро, що сервіс не відповідав Вашим очікуванням і що виникла плутанина з автобусом та розсадкою. Ми обов’язково передамо інформацію колегам для внутрішньої перевірки, адже зрозумілий процес посадки та відповідність заявлених послуг є для нас пріоритетом.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та розглянути ситуацію детальніше.
Дякуємо за Ваші зауваження — вони допомагають нам покращувати якість сервісу.
Шаражкіна контора
Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти.
Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими. Показати 1 відповідь
Жахливий сервіс
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої... Читати відгук Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс».
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною.
Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP».
Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг. Показати 1 відповідь
Неякісний сервіс
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією.
Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Автолюкс пробиває дно
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія... Читати відгук Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода».
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію.
Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому. Показати 1 відповідь
От і настав той момент коли і в моїй ситуації перевізник підвів.
Такі умови дійсно неприйнятні, і ми вже передаємо цю інформацію до відповідальних підрозділів для усунення проблем.
Щоб ми могли більш детально розглянути саме Ваш рейс, просимо Вас надати номер квитка. Це допоможе нам швидше перевірити ситуацію та вжити заходів.
Просимо вибачення за завдані незручності та дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалювати сервіс. Ми цінуємо Вашу довіру й сподіваємося, що майбутні поїздки виправдають Ваші очікування.
Не повертають гроші за квитки !
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv... Читати відгук 18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv KA-7052-AM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti ta zminu Vashogo miscja v avtobusi
Брала квитки на три дні Чернігів -Київ, Київ-Чернігів. 18-го залишилась на вулиці ночувати в Києві. Квитки повернула в касі. Чому до цього часу не повертають гроші?!
Просимо вибачення за скасування рейсу та численні перенесення часу відправлення. Ми розуміємо, наскільки це створило Вам серйозні труднощі, особливо коли мова йде про ніч у дорозі.
Щодо повернення коштів: будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли перевірити статус вашого звернення й пришвидшити процес повернення.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Показати 1 відповідь
Одеса Киев
Как в гробу, шторкой водители отделились от салона, что впереди и какое состояние дороги увидеть не приходится
Зато вонь туалета сопровождает всю поездку
Перепрошуємо за дискомфорт, із яким ви зіткнулися під час поїздки. Ваші зауваження щодо умов на першому поверсі та роботи санвузла вже передані для перевірки.
Будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
Жахливо Запоріжжя -Київ
Кондиціонери не працюють. Відкриті люки- такий протяг, що мізки виносе.
Київ-Чернігів 29.08.25р.
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила... Читати відгук Автобус Київ-Чернігів 18:00 приїхав на Лісову із запізненням на 50 хвилин!!! О 17:34 прийшла наступна смс: 29.08 reis Kyiv - Chernihiv AA-1549-TB perenosyt chas vidpravlennja z metro Lisova na 18:30. Prosymo vybachenya za nezruchnosti...
Насправді автобус приїхав о 18:45!
Місце посадки- вузький тротуар, де ледь можуть розминутися дві людини! Диспетчер жодного разу не вийшла і не оголосила про затримку автобуса! Водій пояснив затримку заторами по місту.
Затори завжди були в Києві! В такому випадку вказуйте,будь ласка, реальний час прибуття автобуса для посадки і відправлення, щоб люди розраховували відповідно свій час і не стояли годину в очікуванні!!!
Проаналізуйте, будь ласка, численні негативні відгуки і внесіть відповідні корективи в роботу компанії!
Сподіваємося, що наступні Ваші поїздки з «Автолюкс» залишать лише позитивні враження.