Персонал зовсім не кваліфікований ,грубий і не віжлевий ! Опишу свою причину -на 08.06.22року я замовила через ,,сайт перевізника"2 квитки від Київа до Талінна виїзд повинен бути в 13:05 на автостанцію ,,Видубичі"приїхали ми вчасно в касі забрали роздруковані квитки , дочекавшись нашого автобуса ми підійшли до водія в чергу для перевірки квитків , Водій з подивом сказав мені що без закордонного паспорта він нас не пустить в автобус на що я йому відповіла що під час Воєнного стану я маю право виїхати з України по Українському паспорту так як я виїжаю з 24.02.22р.перший раз він з криком послав мене до касирів і сказав що в автобус нас не пустить . Підійшовши до касирів вони мені сказали навпаки ,,ідіть до водія щей на мої оскарження сказала що я хамка"Протягнувши время до відправлення водій закрив перед нами двері і поїхав ,на касі нам грошей не повернули на гарячій лінії нам сказали звернуться в електрону пошту а в електронній пошті мене ігнорують !ось такий персонал До Талінна ми добрались на другий день другим перевізником і на кордоні нас без зайвих проблем випустили по внутрішньому паспорту так як і сказала мені дівчина з компанії Autolux, за пів години до замовлення квитків ! А вже після замовлення їхні правила змінились ! Підкажіть будь ласка як мені тепер повернути кошти? за 2 квитки на сьогоднішній день сума їх складає 5700грн!!!
Нікому не рекомендую користуватись цією компанією . - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Опишу свою причину -на 08.06.22року я замовила через ,,сайт перевізника"2 квитки від Київа до Талінна виїзд повинен бути в 13:05 на автостанцію ,,Видубичі"приїхали ми вчасно в касі забрали роздруковані квитки , дочекавшись нашого автобуса ми підійшли до водія в чергу для перевірки квитків ,
Водій з подивом сказав мені що без закордонного паспорта він нас не пустить в автобус на що я йому відповіла що під час Воєнного стану я маю право виїхати з України по Українському паспорту так як я виїжаю з 24.02.22р.перший раз він з криком послав мене до касирів і сказав що в автобус нас не пустить .
Підійшовши до касирів вони мені сказали навпаки ,,ідіть до водія щей на мої оскарження сказала що я хамка"Протягнувши время до відправлення водій закрив перед нами двері і поїхав ,на касі нам грошей не повернули на гарячій лінії нам сказали звернуться в електрону пошту а в електронній пошті мене ігнорують !ось такий персонал
До Талінна ми добрались на другий день другим перевізником і на кордоні нас без зайвих проблем випустили по внутрішньому паспорту так як і сказала мені дівчина з компанії Autolux, за пів години до замовлення квитків !
А вже після замовлення їхні правила змінились !
Підкажіть будь ласка як мені тепер повернути кошти? за 2 квитки на сьогоднішній день сума їх складає 5700грн!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Компанія супер!
Все на вищому рівні допоможуть,підскажуть!