До вчорашнього дня була задоволена послугами Автолюкс, але вчора компанія зіпсувала свій імідж …Спеціально взяла вечірній рейс і купила квиток на 19:30 заздалегідь, зі 2 дні. Планувала , щоб встигнути після роботи на автобус, прийшло смс , що запізнюється на годину, потім на зупинці вже люди кажуть, що отримали повідомлення деякі ( які не отримували раніш, мабуть) , що знов затримується на годину, зателефонувала в службу підтримки. Мені відповіли, що паламався автобус. Це велика компанія, яка має не один автобус і так примітивно брешуть. Сказала, щоб повертали гроші тоді, бо мені вже так пізно не має сенсу їхати, спитала, може, мені таксі оплатять в Києві, якщо так пізно і на метро не встигну. Тобто, люди , які їдуть через Київ реально можуть запізнитись на поїзд. Сервіс Автолюксу - це ганьба . Якщо трапляється таке, то диспетчер має зателефонувати кожному пасажиру і запропонувати альтернативу , або попередити, якщо так запізнюється, щоб іншим транспортом хоча б встигнути поїхати. Ні, диспетчер , тільки сказала , що гроші повернуть , я назвала номер квитка, грошей ще нема, плани мені зіпсували, я так і не змогла вже поїхати, бо в такий час вже ніщо не їде. То ж , компанія має відшкодувати вартість квитка, мій потрачений час і моральні збитки. Більш не можу розраховувати на Автолюкс Чернігів - Київ, диспетчерам треьа навчитись працювати з людьми і компанії не комбінувати , бо це тільки в Україні таке трапляється чомусь і залишається безкарним . Мабуть, треба подавати в суд на компанію, щоб більш такого не траплялось!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Тільки мінуси Чернігів - Київ у вечірній час, я так розумію, коли можна людей з комбінувати і вигадати як краще для себе, а не для людей! То ж, сервіс- ?
Чернігів - Київ , 20.06.25. О 19:30 рейс. - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку