На початку одразу скажу, що одна зірка компанії тільки за гарний стан і обладнання автобуса, все інше 0. Почну с обладнання на якому в інформації написано ecolines.ru. RU, ви дійсно? При такій ситуації в країні? Але то таке, дрібниці. Вся «веселуха» розпочалась як тільки ми сідали в автобус. На початок хочу сказати що один с водіїв виглядав дивно, відводив очі, посміхався, другого водія взагалі не чула і не бачила. Коли запитала у нього чи дійсно пересадка 3,5 години, він мені відповів « а я откуда знаю, ми о 7 уїзжаєм». Але то таке, купуючи квиток я знала що маю пересадку в Умані 3,5 години. Рейс Львів-кривий ріг. Самий жах розпочався коли я прокинулась о 5:30 ранку і зрозуміла, що ми вже майже в Умані. Прибули на пару хв раніше 6 ранку, коли мали прибути о 7, тобто вже не 3,5 години, а 4,5 години пересадка.. це просто жах! Коли ми прибули на автовокзал водій оголосив що о 7 вони виїзжають, але жодного слова про людей які мають пересадку. Куди йти? Що чекати? Де чекати? Скільки? Жодної інформації, навіть з автобуса не казали виходити. Коли вже вийшли, то мій та мами чемодан просто стояв на вулиці біля автобусу і від водія с ухмилкою чую «та ваш автобус твльки о 8 з Київа буде їхати» я дуже рада) на цьому все не закінчилось. Прийшло повідомлення от Автолюкс що рейс затримується на годину. Вже 5,5 годин очікування, але на кінець маємо майже 6,5 годин пересадки. С 6 ранку до 12:15. Автолюкс ви серйозно? Як можна бути такими неорганізованими. Жіночка подзвонила запитала, чи будемо ми їхали, типу чекають нас. Хоча я попередила водія минулого автобуса що я не поїду з ними, а сайт не дає зробити повернення. Ви дійсно думаєте що я с мамою після того як ми їхали с Варшави будемо ще чекати 6 годин доки приїде наш автобус???? При тому що до кривого рогу з Умані їхати 4 години. На щастя я виїхала не з автолюксом і о 11 годині с копійками я була вже в своєму будинку, коли диспетчер о 12:15 тільки запитав чи їдемо ми. Це просто жах.. нема слів. Подзвонила десь о 12 на гарячу лінію щоб мені повернули гроші за частину дороги. У відповідь «пишіть на пошту». Не здивуюсь, якщо скажуть, що це наші проблеми що ми не дочекались))) а ну так, чекати 6,5 годин це ж взагалі ок. 3,5 години це багато, що можна сказати про 6,5? Як можна взагалі робити такі пересадки ?? Ще й потім затримувати рейси, немає слів.. І як я зрозуміла для компанії норм не вкладатися в графіки, тоді навіщо брехати людям? Одразу напишіть такий час, щоб він хоч інколи був схожий на правду. Якщо була б можливість поставити відʼємну оцінку, я б не задумуючись це зробила.
Ворогу не побажаєш подорож с Автолюкс - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку