Ольга Відгук додано 30 липня, 2024 год56 переглядів
Доброго дня. Я, Ольга, користуюся Вашими послугами вже кілька років поспіль. Та завжди радила всім знайомим, але після останньої подорожі в мене сталося враження що ви взагалі не турбуєтеся про клієнтів. 20.07.2024 у моєї доньки був рейс Київ - Лодзь з пересадкою у Варшаві, рейс був на 13:00. О 12:36 прийшло повідомлення що автобус затримається до 14:20. Годині 14:13 набирали на колцентр сказали що він на заправці та буде вже за 15 хв. Нажаль не прийшов на 14:40. Касир у залі каже немає світла не має інформації звонить на колцентр, постійно зайнято або очікуйте на ліній. В решті додзвонилися кажуть автобус ремонтують чекайте... Потім прийшло повідомлення що автобус буде о 16:30, але його знову не має, з'явився о 16:50. Дочекалися. Питаю по пересадку тому що це у перше так йде дитина, пояснюють що буде смс, ок. Автобус поїхав. 21.07.2024 вже їду я, мій рейс на 15:00 Київ -Познань. О 15:00 його не має, прийшло СМС о 15:20 про запізнення до 16:30. Знову касир каже немає інформації бо немає світла, а колцентр не відповідає. Автобус прийшов о 17:15. О 15:39 прийшла СМС про пересадку у Варшаві о 18:10 на платформі 0.( пересадка рейсу від 20.07.2024). Приблизно о 18:40 мені звонить донька та каже що не бачить платформу 0. Я намагаюся додзвонитися на колцентр, чи написати в чат із сайту нічого не виходить. Написала листа на емаіл , відповідь отримала аж на наступний день!!! Пішла до водіїв та вони мені пояснили так щоб моя дитина знайшла платформу. Дякую водіям. Далі моя подорож продовжилась до кордону. Ми пройшли кордон з України, все добре. А далі наш автобус не пропускає прикордонник Польської сторони, через технічні проблеми та відсутність другого водія. Як пізніше нам сказав водій який залишився, що другий був не виїзний тому він далі не поїхав! Ми вертаємося в Країну йдемо на інший пропускний пункт, де стоїмо у черзі перед кордоном. Та тут знову халепа, глохне автобус, водій нервує бо не може його полагодити. Знову дзвонимо до колцентру, вони кажуть чекайте ми Вам проінформуємо як далі буде. Так ніхто і не подзвонив. Наш водій розібрав пів салону щоб завести автобус, дякуємо йому за його терпіння та вміння. Ми поїхали далі. У Варшаві водій нам каже що треба почекати ще годину поки приїде інший водій. Але все ж таки ми поїхали далі, та зустріли другого водія по дорозі. У Познань ми приїхали о 12 годині ночі. Далі наша подорож була у зворотньому напрямку Познань-Київ 24.07.2024, рейс у Познань подали вчасно. Потім пересадка у Варшаві о 22:00. Ми приїхали о 19:00, тож чекати 3 години, ми розуміли що таке може бути... Але далі цікавіше: о 22:29 прийшла СМС що автобус затримується з технічних причин., потім приходе ще СМС о 0:08 що рейс ще затримується. У весь час ми намагалися зв'язатися з колцентром, мені навіть два рази відповіли: перший раз що за дві хвилини автобус буде це було о 22:56, в друге о 0: 09 що вже є автобус. Далі почалась посадка, підходимо до водія кажу номери місць 59,60 а водій каже в мене немає таких місць. Чекайте поки всі сядуть і ми вам посадимо. Я знову звоню на колцентр мені кажуть що місця тепер в мене 40 та 36 тобто оба у проході!!! Я питаю я так можна щось зробити щоб були поруч, а мені кажуть їдіть до водія або питайте у пасажирів щоб помінятися місцями.
ЖАХЛИВА ПОЇЗДКА - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Я, Ольга, користуюся Вашими послугами вже кілька років поспіль. Та завжди радила всім знайомим, але після останньої подорожі в мене сталося враження що ви взагалі не турбуєтеся про клієнтів.
20.07.2024 у моєї доньки був рейс Київ - Лодзь з пересадкою у Варшаві, рейс був на 13:00. О 12:36 прийшло повідомлення що автобус затримається до 14:20. Годині 14:13 набирали на колцентр сказали що він на заправці та буде вже за 15 хв. Нажаль не прийшов на 14:40.
Касир у залі каже немає світла не має інформації звонить на колцентр, постійно зайнято або очікуйте на ліній. В решті додзвонилися кажуть автобус ремонтують чекайте... Потім прийшло повідомлення що автобус буде о 16:30, але його знову не має, з'явився о 16:50. Дочекалися. Питаю по пересадку тому що це у перше так йде дитина, пояснюють що буде смс, ок. Автобус поїхав.
21.07.2024 вже їду я, мій рейс на 15:00 Київ -Познань. О 15:00 його не має, прийшло СМС о 15:20 про запізнення до 16:30. Знову касир каже немає інформації бо немає світла, а колцентр не відповідає. Автобус прийшов о 17:15.
О 15:39 прийшла СМС про пересадку у Варшаві о 18:10 на платформі 0.( пересадка рейсу від 20.07.2024). Приблизно о 18:40 мені звонить донька та каже що не бачить платформу 0. Я намагаюся додзвонитися на колцентр, чи написати в чат із сайту нічого не виходить. Написала листа на емаіл , відповідь отримала аж на наступний день!!! Пішла до водіїв та вони мені пояснили так щоб моя дитина знайшла платформу. Дякую водіям.
Далі моя подорож продовжилась до кордону. Ми пройшли кордон з України, все добре. А далі наш автобус не пропускає прикордонник Польської сторони, через технічні проблеми та відсутність другого водія. Як пізніше нам сказав водій який залишився, що другий був не виїзний тому він далі не поїхав!
Ми вертаємося в Країну йдемо на інший пропускний пункт, де стоїмо у черзі перед кордоном. Та тут знову халепа, глохне автобус, водій нервує бо не може його полагодити. Знову дзвонимо до колцентру, вони кажуть чекайте ми Вам проінформуємо як далі буде. Так ніхто і не подзвонив. Наш водій розібрав пів салону щоб завести автобус, дякуємо йому за його терпіння та вміння. Ми поїхали далі. У Варшаві водій нам каже що треба почекати ще годину поки приїде інший водій. Але все ж таки ми поїхали далі, та зустріли другого водія по дорозі. У Познань ми приїхали о 12 годині ночі.
Далі наша подорож була у зворотньому напрямку Познань-Київ 24.07.2024, рейс у Познань подали вчасно. Потім пересадка у Варшаві о 22:00. Ми приїхали о 19:00, тож чекати 3 години, ми розуміли що таке може бути... Але далі цікавіше: о 22:29 прийшла СМС що автобус затримується з технічних причин., потім приходе ще СМС о 0:08 що рейс ще затримується. У весь час ми намагалися зв'язатися з колцентром, мені навіть два рази відповіли: перший раз що за дві хвилини автобус буде це було о 22:56, в друге о 0: 09 що вже є автобус. Далі почалась посадка, підходимо до водія кажу номери місць 59,60 а водій каже в мене немає таких місць. Чекайте поки всі сядуть і ми вам посадимо. Я знову звоню на колцентр мені кажуть що місця тепер в мене 40 та 36 тобто оба у проході!!! Я питаю я так можна щось зробити щоб були поруч, а мені кажуть їдіть до водія або питайте у пасажирів щоб помінятися місцями.
відгук
Коментарі до відгуку