Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі... Читать отзыв Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі пригадати, на жодне питання окрім "чекайте" нічого ніколи відповісти не можуть, байдужість і ненависть до клієнтів - максимально неприховані. Навіщо потрібна така служба підтримки? Я розумію, що у вас там якийсь форс-мажор, але ж треба якось це питання вирішувати і давати людям якісь часові рамки. Я вже мовчу, що за будь-які затримки з провини користувача ви стягуєте кожну копієчку, а за свої промахи як будете нести відповідальність?
Вітаю! Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль. Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим. Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно. Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення. Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження. "Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу". Обіцяють "швидко"... Читать отзыв Вітаю! Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль. Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим. Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно. Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення. Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження. "Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу". Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти... Читать отзыв На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти привід відмовити, викрутитись. Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем. Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Добрий день, Сергію. Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, г. Буча, ул. Горького, 8 Смс про надходження післяплати не приходять,від слова зовсім.І вже не перший раз. Приходиш через добу,як вказано,починають задовбувати "А смс було?".Не буо кажу,Ну то чекайте. Смс не було ще 2 дні,приходжу,а співробітник каже,так післяплата вже 2 дні ,як доступна,там можна було і без смс-ки....Питання,оця вся прийдіть пізніше,навіщо? Без образ,але буду переходити на Укрпошту.(особливо,після Вашого подорожчання послуг)
Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати?... Читать отзыв Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати? За що підвищена вартість???
Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але... Читать отзыв Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але ніхто так і не відповів. Знову ж вчора вирішив вже зателефонувати, через 10 хв все ж дочекався на оператора, з його слів посилку переадресували бо у поштоматі не було вільних комірок, ну гаразд, попросив його зробити переадресацію на адресу, щоб кур'єр доставив. І, що ви думаєте, сьогодні посилка прибула все одно на відділення і лише тепер переадресувалось на доставку на адресу, і я 100% певен, що сьогодні її не доставлять, як це пише у додатку. Тепер посилка 3 дні кататиметься містом, бо НП не може узгодити власні ж процеси.
Добрий день! Так, бачимо, що питанням вашим займаються. Через високе навантаження, особливо у періоди акцій, розпродажів або свят, коли обсяг відправлень значно збільшується, можливі затримки з доставкою. Перепрошуємо за незручності. Доставку проконтролюємо.
Якість сервісу впала погіршується. Мали декілька неприємних кейсів. До прикладу: - оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня) - планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс) - переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос,... Читать отзыв Якість сервісу впала погіршується. Мали декілька неприємних кейсів. До прикладу: - оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня) - планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс) - переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос, або не дозволяйте перенос як водій вже загрузився (ви ж пікаєте товари)
Погана якість сервісу, погіршилась якість, а ціна лізе в гору і лізе (
В основному була непогана служба доставки, але останнім часом що не посилка – то якісь проблеми. Наразі чекаю на свою посилку, поки вона знаходиться в депо вже 3-й день (тоді як повинна була прийти ще позавчора). Тех. підтримка ігнорувала в чаті близько 2-х годин, але в результаті ніяких відповідей не надали і питання не вирішили. Як бачу за останніми відгуками... Читать отзыв В основному була непогана служба доставки, але останнім часом що не посилка – то якісь проблеми. Наразі чекаю на свою посилку, поки вона знаходиться в депо вже 3-й день (тоді як повинна була прийти ще позавчора). Тех. підтримка ігнорувала в чаті близько 2-х годин, але в результаті ніяких відповідей не надали і питання не вирішили. Як бачу за останніми відгуками – це вже не 'випадковість', а стабільність, що засмучує. Скільки ще чекати, з урахуванням того, що вміст цієї посилки на подарунок – невідомо. Я все розумію, але хоча б якась комунікація повинна бути, щоб клієнти розуміли, на що їм розраховувати, а не отримувати у відповідь 'Дякуємо за довіру', тоді як ніякі питання не вирішені, відповідей немає, посилки також немає.
Комапнія не вміє оформляти доставку 1 товару розділеного на 2 посилки. Компанія нарахувала мені мито 2 рази за кожну посилку (1 товар). Потім компанія не хотіла визнавати помилку свою і відшкодувала всього 80% вартості другого (повторного) мита. Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки.... Читать отзыв Комапнія не вміє оформляти доставку 1 товару розділеного на 2 посилки. Компанія нарахувала мені мито 2 рази за кожну посилку (1 товар). Потім компанія не хотіла визнавати помилку свою і відшкодувала всього 80% вартості другого (повторного) мита.
Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки. І коли я явно вказав на недостовірність їхніх даних - тільки: "Вибачте, можемо повернути попередньо узгодженну суму".
Результат - наміри не користуватися цим сервісом, який не може повністю проконтролювати доставку на всіх етапах. Пошук нових постачальників для складних доставок
Відправлення мали надійти ще 26 листопада. Вже 28 листопада і ніяких рухів чи чітких термінів отримання відправлень. 20400491672517 20400491614748 20451303479366
Добрий день! За накладними 20400491672517, 0400491614748 посилки вже прибули до відділення №44. За накладною 20451303479366 бачимо замовлену переадресацію в поштомат №4072. Наразі посилка знаходиться в адресному Депо. Прослідкуємо, аби вантаж доставили якнайшвидше. Щиро перепрошуємо за завдані незручності. Показать 1 ответ
На сборку заказов нареканий нет. Но на примемке товаров у них полный беспорядок. По договору срок приемки товара 1 сутки. По факту приемка 3-5 суток. Обещали подождать 2 недели и ситуация исправится, но прошел уже месяц, а ситуация только ухудшилась. Ведущий специалист этого напрвления вообще перестал отвечать на письма.
Нова пошта ,у Вас конкретні проблеми з термінами доставок. З останнього посилка мала приїхати 19.11.2025 до 18.00 , тепер стоїть дата 20.11.2025 до 12.00 І це не перший випадок ... Таке відбувається через день . Не можете виконувати такий обсяг роботи ,ставте більший термін доставок, і знижуйте вартість
У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻♀️ Може представник пошти... Читать отзыв У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻♀️ Може представник пошти пояснить чому так.
Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см.... Читать отзыв Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см. Всеодно не виходжу на це число!!?
Добрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують.
Безпідставне звинувачення відвідувача, зі сторони співробітника Нової пошти, у втручання роботи іншого співробітника пошти. Спілкування російською мовою.
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958 Читать отзыв Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958 Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку ) Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня. Показать 1 ответ
Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком... Читать отзыв Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком поваги до людини, і вона мала б просто отримати посилку , а не сплачувати за послугу.
3 відправлення з космічною вагою та постійною надбавкою чим ближче до відділення.Вже чюю що при отриманні знову треба готуватись до проблем та переваження. 20451281480126,59001486520030,20451281255796 Останні 2 особливий шик...кейс пластиковий 19,83 кг його розмір 590*340*150мм без інструменту,як це зрозуміти? 2 поролон 11,25 кг.... Прослідкуйте та виправіть це недорозуміння.
Достоинства:
Доставляють швидко
Ще не було пошкоджених отриманнь
Недостатки:
Потрібно слідкувати за всім
Інколи логіка пакування відсутня(30см приціл у 60 тубусі досі не забув)
Витрата нервів та часу при помилках ваги й пакування
Доброго ранку. Було проведено контрольне зважування, вага не змінилась. При отриманні посилки можете запросити у колег інформацію щодо ваги. Показать 1 ответ
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Дрогобич, ул. Грушевського, 42 Нова пошта Львівська область ,місто Дрогобич відділення 3, будьте трохи любязніші ! Ви із такою похмурістю і злістю оформлювали моє замовлення ,що я пошкодувала, що прийшла . У це відділення більше не прийду (бо пішла із неприємними відчуттями )навіть попри те ,що воно близько біля мого дому . Дякую гарного дня
замовив на ОЛХ , пише шо буде до 12.10.25 до 18:00 вже 18:26 пошта зачинена , замовив на 2 віділення а зара воно на 1 і там воно вже 1 день більше , до другого віділення 650метрів це в сумі 1км 3м доставка з усіма ком. 200+грн що на цей 1км трохи більше уйде 6 літрів гаху +- на це... Читать отзыв замовив на ОЛХ , пише шо буде до 12.10.25 до 18:00 вже 18:26 пошта зачинена , замовив на 2 віділення а зара воно на 1 і там воно вже 1 день більше , до другого віділення 650метрів це в сумі 1км 3м доставка з усіма ком. 200+грн що на цей 1км трохи більше уйде 6 літрів гаху +- на це 2 віділення їзде маленька машинка дача , я розачарований
Разочарован. Сделал заказ в интернет магазине. Привезли вовремя. За доставку взяли 117.75. хотя по калькулятору НП должен был заплатить 87.50. в отделении на пытались мне объяснить но сами толком не знали почему . Ссылались на то, что вес 750 грам но объем больше поэтому взяли как за объем хотя в отделении номер 60 г.Одесса объем умышленно увеличили до... Читать отзыв Разочарован. Сделал заказ в интернет магазине. Привезли вовремя. За доставку взяли 117.75. хотя по калькулятору НП должен был заплатить 87.50. в отделении на пытались мне объяснить но сами толком не знали почему . Ссылались на то, что вес 750 грам но объем больше поэтому взяли как за объем хотя в отделении номер 60 г.Одесса объем умышленно увеличили до 2.35 хотя реальный составляет 1.935. Это легко проверить длину умножаем на ширину и высоту и делим на 4000. Итого только у меня было украдено по другому назвать это не могу 30.25грн.А сколько таких как я? Не в деньгах проблема, а в доверии! Рекомендую всем кто отправляет и получает отправления проверять вес и объем. Я проверил все это находясь уже дома так как рулетки там не было, были только весы. Думаю руководство НП и 60 отделения Одессы примет правильное решение по этому сотруднику прочитав мой отзыв.
Послугами Нової пошти намагаюся не користуватися. Особливо після того, як вони почали приймати комунальні платежі. Але сьогодні ТОВ Росан зробило мені сюрприз. Міжнародне відправлення доручило доставити Новій пошті. Прийшло сповіщення. Зараз заскочу. Отримаю. Ага. Скажена черга з пенсіонерів з платіжними паперами. І хором - "черга одна". Розвернувся, сплюнув і пішов. Це банк, чи логістична компанія? Дві неділі чекав, і обламали.... Читать отзыв Послугами Нової пошти намагаюся не користуватися. Особливо після того, як вони почали приймати комунальні платежі. Але сьогодні ТОВ Росан зробило мені сюрприз. Міжнародне відправлення доручило доставити Новій пошті. Прийшло сповіщення. Зараз заскочу. Отримаю. Ага. Скажена черга з пенсіонерів з платіжними паперами. І хором - "черга одна". Розвернувся, сплюнув і пішов. Це банк, чи логістична компанія? Дві неділі чекав, і обламали. Спробую на закриття.
Все було добре, міжнародні посилки приходили куди треба до певного моменту після якого вони почали доставлятися куди по пало. Улюблене відділення - не працює. Переадресацію зробити не можливо поки посилка не приїхала і не була відправлена, треба ловить момент щоб переадресувати її. ТТН 20710261574533
Недостатки:
Не працює улюблене відділення для міжнародних посилок
Добрий день! Не зовсім зрозуміло, навіщо намагатися замовити переадресацію вантажу, який фактично ще не транспортується, якщо є можливість до відправлення вказати вірну адресу. За накладною, що ви надали, вантаж тільки розпочне своє транспортування, тобто твердження про те, що відправлення доставляють в невірному напрямку являється не вірним. Якщо така ситуація дійсно трапилася, будь ласка, надайте номер експрес-накладної, ми все перевіримо. Показать 1 ответ
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Ірпінь, ул. Антонова, 4б добрий день останнім часом Нова Пошта розчаровує: повільніше обробляються замовлення і набагато довше, ніж раніше їдуть посилки. Сподіваюсь, найближчим часом це виправлять і Нова Пошта знову запрацює стабільно і швидко. усього найкращого вам!
Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор! Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у... Читать отзыв Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор! Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у вас! І десь собі довго валяється! Для чого застосунок? Для чого ваш сервіс відслідковування? Для того, щоб "красиво" показувати, що посилка десь валяється у вас абсолютно без руху? Зате, наприклад, у містах, все добре. Все для людей! А у селі, що, не люди живуть? І вони не мають права на нормальний сервіс? І головне, це вже далеко не перший випадок. І ви навіть не інформуєте нікого, що з глубинки доставка зовсім по-іншому у вас (як при СРСР, хоча його давно немає).
Добрий день.Я повернула посилку ще 17 вересня вже 2 жовтня і кошти досі не повернули на карту.Заповнила бланк на повернення,вказала IBAN. Номер замовлення UAM001714499.
Достоинства:
Посилка приходить швидко приблизно тиждень.
Недостатки:
Кошти за товар не повернули на карту,пройшло вже понад 14 днів з моменту відправлення посилки.
На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки... Читать отзыв На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки на предмети що влізають в тубус. В третьому відділенні (№40) працівник взагалі наміряв 125 см. Я ж намагався відправити дитячий матрас розмірами 120х60х10 який був замотаний в стрейч плівку і не потребував додаткового пакування.
Очередной трабл, имею промокод от нп немогу его применить. Специально берег для большой посылки, 25кг, Пытаюсь применить и мне ошибка что не совпадает промокод с моей посылкой, повторите позже. Раз 5 повторил, ясно дело было ещё на моменте когда прислали этот промокод в смс - лажа.
Достоинства:
Мы пока о минуса, плюсы вроде в том что большая зарплата и рабочий день 10 часов
Добрий день! Радимо перевірити умови використання коду та ще раз спробувати застосувати його в останній версії застосунку. Якщо ж ситуація повториться — будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення соціальних мереж (фейсбук чи інстаграм) відео помилки, номер накладної, ПІБ та номер телефону, на який проводилася реєстрація. Також вкажіть для звернення: 20250924/08621.
Для прикладу: посилка в Європу. Запитую приблизну загальну вартість стандартної посилки 10 кг в Євро. Відповідь:"Звідки я знаю? Подивіться курс!" Ні і так далі на всі питання.
Достоинства:
+Друга оператор надала чстково інформацію.
Недостатки:
Оператор Оксана - зовсім некомпетентна. Друга надала частково інформацію, але обоє встигли по кілька разів повторити, що я їх не чую і не розумію, не даючи відповіді на поставлені питання.
Обоє операторки не можуть нормально( не кажу вже про чемне) спілкуватись із клієнтом. Тон розмови: принизливий, грубий, обоє - непрофесійні, хамовиті. Ви хочете працювати в Європі ТАК спілкуючись із клієнтами? Після розмови: іспанський сором і на душі гидко, неначе вляпалась в багно.
Зібрала посилку чоловікові ,військовому... Все упакувала так добре,як їм,новій пошті,і не снилось... І пупирі,і всілякі товсті прокладки,і пакети,по декілька штук,на всяк випадок... Короче, полізла ковирятись без мого дозволу. Все,відправки не буде.... А щоб було зрозуміло,то той ящик можна буцати ногами і йому нічого не буде! Немає ні людяності,ні совісті,ні честі,просто немає слів від обурення!!! Хоч би я не знала,що... Читать отзыв Зібрала посилку чоловікові ,військовому... Все упакувала так добре,як їм,новій пошті,і не снилось... І пупирі,і всілякі товсті прокладки,і пакети,по декілька штук,на всяк випадок... Короче, полізла ковирятись без мого дозволу. Все,відправки не буде.... А щоб було зрозуміло,то той ящик можна буцати ногами і йому нічого не буде! Немає ні людяності,ні совісті,ні честі,просто немає слів від обурення!!! Хоч би я не знала,що відправляють через пошту цю! І креветки,і м'ясо морожене і посуд,і чого тільки!!! Приходило мені особисто розтавше,потікше! А тут отак. Бажаю,щоб її чоловіка забрали на фронт,нехай відчує таке відношення на своїй шкірі!!!
Достоинства:
Швидко працює НП
Недостатки:
Після такого відношення ,взагалі не хочеться звертатися до послуг НП.
Змусити мене плакати, потрібно дуже постаратися. У неї вийшло?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Затримки, перенесення, хамство і байдужість
Нова пошта
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко"... Читать отзыв Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
Поступова деградація Нової пошти.
Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем.
Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.
Пошта минулого.
Підкажіть, будь ласка, за яким номером накладної у вас виникли непорозуміння. Ми готові в усьому розібратися.
Гірше укрпошти
Повільна переадресація
Якість сервісу погіршується все більше
- оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня)
- планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс)
- переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос,... Читать отзыв Якість сервісу впала погіршується. Мали декілька неприємних кейсів. До прикладу:
- оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня)
- планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс)
- переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос, або не дозволяйте перенос як водій вже загрузився (ви ж пікаєте товари)
Погана якість сервісу, погіршилась якість, а ціна лізе в гору і лізе (
Розчарування
NovaPoshta Global
Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки.... Читать отзыв Комапнія не вміє оформляти доставку 1 товару розділеного на 2 посилки. Компанія нарахувала мені мито 2 рази за кожну посилку (1 товар). Потім компанія не хотіла визнавати помилку свою і відшкодувала всього 80% вартості другого (повторного) мита.
Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки. І коли я явно вказав на недостовірність їхніх даних - тільки: "Вибачте, можемо повернути попередньо узгодженну суму".
Результат - наміри не користуватися цим сервісом, який не може повністю проконтролювати доставку на всіх етапах. Пошук нових постачальників для складних доставок
Не рекомендую для складних доставок
Скільки ще чекати відправлень?
20400491672517
20400491614748
20451303479366
Фулфилмент от Новой почты
Постійні затримки
І це не перший випадок ... Таке відбувається через день . Не можете виконувати такий обсяг роботи ,ставте більший термін доставок, і знижуйте вартість
Стало гірше
Надайте номер накладної, аби ми все перевірили.
Розчарування
Поводження з відвідувачами
Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем
Читать отзыв Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Подвійні оплати за відправлення..
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли в усьому розібратися. Показать 1 ответ
Вага та вартість
20451281480126,59001486520030,20451281255796
Останні 2 особливий шик...кейс пластиковий 19,83 кг його розмір 590*340*150мм без інструменту,як це зрозуміти?
2 поролон 11,25 кг....
Прослідкуйте та виправіть це недорозуміння.
Обслуговування
замовив на ОЛХ
Не думал, что НП может обманывать грн
Наслідки жадібності.
Не працює Улюблене відділення для міжнародних посилок
Не зовсім зрозуміло, навіщо намагатися замовити переадресацію вантажу, який фактично ще не транспортується, якщо є можливість до відправлення вказати вірну адресу.
За накладною, що ви надали, вантаж тільки розпочне своє транспортування, тобто твердження про те, що відправлення доставляють в невірному напрямку являється не вірним.
Якщо така ситуація дійсно трапилася, будь ласка, надайте номер експрес-накладної, ми все перевіримо. Показать 1 ответ
повільно і довго
останнім часом Нова Пошта розчаровує: повільніше обробляються замовлення і набагато довше, ніж раніше їдуть посилки.
Сподіваюсь, найближчим часом це виправлять і Нова Пошта знову запрацює стабільно і швидко.
усього найкращого вам!
Напишіть, будь ласка, приклади накладних, щоб ми могли все перевірити та розібратися.
Дуже погане обслуговування в селах.
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у... Читать отзыв Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор!
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у вас! І десь собі довго валяється! Для чого застосунок? Для чого ваш сервіс відслідковування? Для того, щоб "красиво" показувати, що посилка десь валяється у вас абсолютно без руху?
Зате, наприклад, у містах, все добре. Все для людей! А у селі, що, не люди живуть? І вони не мають права на нормальний сервіс?
І головне, це вже далеко не перший випадок. І ви навіть не інформуєте нікого, що з глубинки доставка зовсім по-іншому у вас (як при СРСР, хоча його давно немає).
Обслуговування дуже погане
Невідповідність інформації на сайті
Промокоды и невозможность их применять
Радимо перевірити умови використання коду та ще раз спробувати застосувати його в останній версії застосунку. Якщо ж ситуація повториться — будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення соціальних мереж (фейсбук чи інстаграм) відео помилки, номер накладної, ПІБ та номер телефону, на який проводилася реєстрація. Також вкажіть для звернення: 20250924/08621.
Нова пошта
Будь ласка, уточніть, про яке відділення йдеться, а також вкажіть дату та час візиту 🙏 Показать 1 ответ
Мерзотне відношення
Хоч би я не знала,що... Читать отзыв Зібрала посилку чоловікові ,військовому... Все упакувала так добре,як їм,новій пошті,і не снилось... І пупирі,і всілякі товсті прокладки,і пакети,по декілька штук,на всяк випадок... Короче, полізла ковирятись без мого дозволу. Все,відправки не буде.... А щоб було зрозуміло,то той ящик можна буцати ногами і йому нічого не буде! Немає ні людяності,ні совісті,ні честі,просто немає слів від обурення!!!
Хоч би я не знала,що відправляють через пошту цю! І креветки,і м'ясо морожене і посуд,і чого тільки!!! Приходило мені особисто розтавше,потікше! А тут отак. Бажаю,щоб її чоловіка забрали на фронт,нехай відчує таке відношення на своїй шкірі!!!