Вікторія Отзыв написан суббота, 8 ноября20 просмотров
Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком поваги до людини, і вона мала б просто отримати посилку , а не сплачувати за послугу.
Якщо оплата буде у відділенні при відправленні готівкою , і далі складеться , що будуть проведені зміни в даних отримувача, то як тоді в таких випадках буде проходити повернення коштів? Чи при оплаті готівкою таких нюанси не будуть?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Подвійні оплати за відправлення.. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли в усьому розібратися.
20451288233991
Перша оплата 06.11 відправником
Друга оплата 08.11 отримувачем
І я випадково дізналася про цю ситуацію.. цікавить , взагалі. Як такі варіанти часто можливі?..
Онлайн оплата була скасована з метою безпеки, оскільки у накладній було змінено дані отримувача, а саме адресу доставки.
Кошти повернуться на банківську карту, з якої проводилась оплата. Терміни повернення залежать від умов вашого банку.
Виникає питання, це правило компанії, після зміни данних відміняти оплату , є положення? ? Чи це одноразовий випадок?