НОВА ПОШТА відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
НОВА ПОШТА
1.4 5
2342 відгука / 5193696 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Затримки, перенесення, хамство і байдужість

Дмитро Дмитро понеділок, 8 грудня
Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі... Читати відгук Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі пригадати, на жодне питання окрім "чекайте" нічого ніколи відповісти не можуть, байдужість і ненависть до клієнтів - максимально неприховані. Навіщо потрібна така служба підтримки? Я розумію, що у вас там якийсь форс-мажор, але ж треба якось це питання вирішувати і давати людям якісь часові рамки. Я вже мовчу, що за будь-які затримки з провини користувача ви стягуєте кожну копієчку, а за свої промахи як будете нести відповідальність?
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта вівторок, 9 грудня
Доброго ранку, Дмитре! Напишіть, будь ласка, номер міжнародної накладної для перевірки деталей.

Нова пошта

Андрій Андрій неділя, 7 грудня
Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко"... Читати відгук
Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
Переваги:
  1. Підтримка сил оборони через промокоди Армія+
Недоліки:
  1. Монополія, зміна термінів доставки, адреси
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 8 грудня
Просимо трішки часу, щоб все перевірити. Обов'язково повернемося до вас із відповіддю ❤️

Поступова деградація Нової пошти.

Сергій Сергій субота, 6 грудня
На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти... Читати відгук На жаль, останній досвід роботи з Новою поштою залишив украй неприємне враження. Під час перевезення по ЕН 20 4512 9163 1601 вантаж було пошкоджено, вірогідно при перевезенні на адресну доставку, коли відсутнє відеоспостереження, але компанія повністю відмовилась нести відповідальність, переклавши провину на все, що завгодно, тільки не на власні недопрацювання. Складається враження, що головне — не допомогти клієнту, а знайти привід відмовити, викрутитись.
Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем.
Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Переваги:
  1. Багато відділень.
Недоліки:
  1. Мабуть таки НП "зажралась". Так буває.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта неділя, 7 грудня
Добрий день, Сергію.
Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.

Пошта минулого.

Ірина Ірина субота, 6 грудня
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, г. Буча, ул. Горького, 8 Смс про надходження післяплати не приходять,від слова зовсім.І вже не перший раз. Приходиш через добу,як вказано,починають задовбувати "А смс було?".Не буо кажу,Ну то чекайте. Смс не було ще 2 дні,приходжу,а співробітник каже,так післяплата вже 2 дні ,як доступна,там можна було і без смс-ки....Питання,оця вся прийдіть пізніше,навіщо? Без образ,але буду переходити на Укрпошту.(особливо,після Вашого подорожчання послуг)
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта неділя, 7 грудня
Добрий день, Ірино.
Підкажіть, будь ласка, за яким номером накладної у вас виникли непорозуміння. Ми готові в усьому розібратися.

Гірше укрпошти

Катерина Катерина п'ятниця, 5 грудня
Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати?... Читати відгук Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати? За що підвищена вартість???
1 згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 6 грудня
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер накладної. Показати 1 відповідь

Повільна переадресація

Andrii Andrii четвер, 4 грудня
Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але... Читати відгук Посилка 20700689280383 мала ще вчора прибути у поштомат, але НП вирішила переадресувати її на відділення (хоча та ще тоді була у їхньому депо), жодного повідомлення/смс я не отримав, добре, що зайшов у додаток і помітив. Але мені не дуже зручно було б йти на відділення, на адресу кур'єром було б зручніше, тому вчора написав у телеграмі в підтримку НП, але ніхто так і не відповів. Знову ж вчора вирішив вже зателефонувати, через 10 хв все ж дочекався на оператора, з його слів посилку переадресували бо у поштоматі не було вільних комірок, ну гаразд, попросив його зробити переадресацію на адресу, щоб кур'єр доставив. І, що ви думаєте, сьогодні посилка прибула все одно на відділення і лише тепер переадресувалось на доставку на адресу, і я 100% певен, що сьогодні її не доставлять, як це пише у додатку. Тепер посилка 3 дні кататиметься містом, бо НП не може узгодити власні ж процеси.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта п'ятниця, 5 грудня
Добрий день! Так, бачимо, що питанням вашим займаються. Через високе навантаження, особливо у періоди акцій, розпродажів або свят, коли обсяг відправлень значно збільшується, можливі затримки з доставкою. Перепрошуємо за незручності. Доставку проконтролюємо.

Якість сервісу погіршується все більше

Олексій Семко Олексій Семко вівторок, 2 грудня
Якість сервісу впала погіршується. Мали декілька неприємних кейсів. До прикладу:
- оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня)
- планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс)
- переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос,... Читати відгук
Якість сервісу впала погіршується. Мали декілька неприємних кейсів. До прикладу:
- оповістка про прибуття посилки з 2х місць, але прибуло тільки 1 з 2х місць (інше забули мабуть, приїхало наступного дня)
- планова дата доставки затримувалася на день (найчастіший кейс)
- переносиш дату доставки а тобі дзвонять за пару годин і кажуть я скоро привезу. Або оповіщайте водіїв про перенос, або не дозволяйте перенос як водій вже загрузився (ви ж пікаєте товари)

Погана якість сервісу, погіршилась якість, а ціна лізе в гору і лізе (
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 3 грудня
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою стався прикрий інцидент.

Розчарування

Kateryna Kateryna понеділок, 1 грудня
В основному була непогана служба доставки, але останнім часом що не посилка – то якісь проблеми. Наразі чекаю на свою посилку, поки вона знаходиться в депо вже 3-й день (тоді як повинна була прийти ще позавчора). Тех. підтримка ігнорувала в чаті близько 2-х годин, але в результаті ніяких відповідей не надали і питання не вирішили. Як бачу за останніми відгуками... Читати відгук В основному була непогана служба доставки, але останнім часом що не посилка – то якісь проблеми. Наразі чекаю на свою посилку, поки вона знаходиться в депо вже 3-й день (тоді як повинна була прийти ще позавчора). Тех. підтримка ігнорувала в чаті близько 2-х годин, але в результаті ніяких відповідей не надали і питання не вирішили. Як бачу за останніми відгуками – це вже не 'випадковість', а стабільність, що засмучує. Скільки ще чекати, з урахуванням того, що вміст цієї посилки на подарунок – невідомо. Я все розумію, але хоча б якась комунікація повинна бути, щоб клієнти розуміли, на що їм розраховувати, а не отримувати у відповідь 'Дякуємо за довіру', тоді як ніякі питання не вирішені, відповідей немає, посилки також немає.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта вівторок, 2 грудня
Добрий день! Щиро перепрошуємо за затримку та незручності, з якими ви зіткнулися. Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми перевірили.

NovaPoshta Global

Pavlo Pavlo п'ятниця, 28 листопада
Комапнія не вміє оформляти доставку 1 товару розділеного на 2 посилки. Компанія нарахувала мені мито 2 рази за кожну посилку (1 товар). Потім компанія не хотіла визнавати помилку свою і відшкодувала всього 80% вартості другого (повторного) мита.
Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки.... Читати відгук
Комапнія не вміє оформляти доставку 1 товару розділеного на 2 посилки. Компанія нарахувала мені мито 2 рази за кожну посилку (1 товар). Потім компанія не хотіла визнавати помилку свою і відшкодувала всього 80% вартості другого (повторного) мита.

Коли почали розбиратися - компанія не володіє повною інформацією про клієнські розмови з операторами, з якими, на початку, уточнював правила оформлення посилки. І коли я явно вказав на недостовірність їхніх даних - тільки: "Вибачте, можемо повернути попередньо узгодженну суму".

Результат - наміри не користуватися цим сервісом, який не може повністю проконтролювати доставку на всіх етапах. Пошук нових постачальників для складних доставок

Не рекомендую для складних доставок
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 29 листопада
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали змогу все перевірити. Показати 1 відповідь

Скільки ще чекати відправлень?

Віктор Віктор п'ятниця, 28 листопада
Відправлення мали надійти ще 26 листопада. Вже 28 листопада і ніяких рухів чи чітких термінів отримання відправлень.
20400491672517
20400491614748
20451303479366
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 29 листопада
Добрий день! За накладними 20400491672517, 0400491614748 посилки вже прибули до відділення №44. За накладною 20451303479366 бачимо замовлену переадресацію в поштомат №4072. Наразі посилка знаходиться в адресному Депо. Прослідкуємо, аби вантаж доставили якнайшвидше. Щиро перепрошуємо за завдані незручності. Показати 1 відповідь

Фулфилмент от Новой почты

Михаил Михаил вівторок, 25 листопада
На сборку заказов нареканий нет. Но на примемке товаров у них полный беспорядок. По договору срок приемки товара 1 сутки. По факту приемка 3-5 суток. Обещали подождать 2 недели и ситуация исправится, но прошел уже месяц, а ситуация только ухудшилась. Ведущий специалист этого напрвления вообще перестал отвечать на письма.
Переваги:
  1. Оперативная сборка заказов
Недоліки:
  1. Приемка товара - ужасно
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 26 листопада
Доброго ранку, Михайле! Напишіть, будь ласка, ЄДРПОУ компанії та ПІБ фахівця, який не надає відповіді на запити. Показати 1 відповідь

Постійні затримки

Ольга Ольга середа, 19 листопада
Нова пошта ,у Вас конкретні проблеми з термінами доставок. З останнього посилка мала приїхати 19.11.2025 до 18.00 , тепер стоїть дата 20.11.2025 до 12.00
І це не перший випадок ... Таке відбувається через день . Не можете виконувати такий обсяг роботи ,ставте більший термін доставок, і знижуйте вартість
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 20 листопада
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної для перевірки.

Стало гірше

Гість Гість вівторок, 18 листопада
У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻‍♀️ Може представник пошти... Читати відгук У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻‍♀️ Може представник пошти пояснить чому так.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 19 листопада
Доброго ранку!
Надайте номер накладної, аби ми все перевірили.

Розчарування

Lesya Lesya середа, 12 листопада
Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см.... Читати відгук Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см. Всеодно не виходжу на це число!!?
Переваги:
  1. +
Недоліки:
  1. -
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
Добрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують.

Поводження з відвідувачами

Лілія Лілія 12 листопада, 2025 год
Безпідставне звинувачення відвідувача, зі сторони співробітника Нової пошти, у втручання роботи іншого співробітника пошти. Спілкування російською мовою.
1 не згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
Добрий день! Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла під час обслуговування та вкажіть номер накладної, за якою звертались.

Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем

Віктор Віктор 10 листопада, 2025 год
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Читати відгук
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 11 листопада, 2025 год
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня. Показати 1 відповідь

Подвійні оплати за відправлення..

Вікторія Вікторія 8 листопада, 2025 год
Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком... Читати відгук Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком поваги до людини, і вона мала б просто отримати посилку , а не сплачувати за послугу.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 8 листопада, 2025 год
Добрий день!
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли в усьому розібратися.
Показати 1 відповідь

Вага та вартість

Андрій Андрій 29 жовтня, 2025 год
3 відправлення з космічною вагою та постійною надбавкою чим ближче до відділення.Вже чюю що при отриманні знову треба готуватись до проблем та переваження.
20451281480126,59001486520030,20451281255796
Останні 2 особливий шик...кейс пластиковий 19,83 кг його розмір 590*340*150мм без інструменту,як це зрозуміти?
2 поролон 11,25 кг....
Прослідкуйте та виправіть це недорозуміння.
Переваги:
  1. Доставляють швидко
  2. Ще не було пошкоджених отриманнь
Недоліки:
  1. Потрібно слідкувати за всім
  2. Інколи логіка пакування відсутня(30см приціл у 60 тубусі досі не забув)
  3. Витрата нервів та часу при помилках ваги й пакування
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 30 жовтня, 2025 год
Доброго ранку. Було проведено контрольне зважування, вага не змінилась. При отриманні посилки можете запросити у колег інформацію щодо ваги. Показати 1 відповідь

Обслуговування

Іванна Іванна 21 жовтня, 2025 год
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Дрогобич, ул. Грушевського, 42 Нова пошта Львівська область ,місто Дрогобич відділення 3, будьте трохи любязніші ! Ви із такою похмурістю і злістю оформлювали моє замовлення ,що я пошкодувала, що прийшла . У це відділення більше не прийду (бо пішла із неприємними відчуттями )навіть попри те ,що воно близько біля мого дому . Дякую гарного дня
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 22 жовтня, 2025 год
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, яку ви оформили у відділенні. Ми розберемося в ситуації.

замовив на ОЛХ

сашко сашко 12 жовтня, 2025 год
замовив на ОЛХ , пише шо буде до 12.10.25 до 18:00 вже 18:26 пошта зачинена , замовив на 2 віділення а зара воно на 1 і там воно вже 1 день більше , до другого віділення 650метрів це в сумі 1км 3м доставка з усіма ком. 200+грн що на цей 1км трохи більше уйде 6 літрів гаху +- на це... Читати відгук замовив на ОЛХ , пише шо буде до 12.10.25 до 18:00 вже 18:26 пошта зачинена , замовив на 2 віділення а зара воно на 1 і там воно вже 1 день більше , до другого віділення 650метрів це в сумі 1км 3м доставка з усіма ком. 200+грн що на цей 1км трохи більше уйде 6 літрів гаху +- на це 2 віділення їзде маленька машинка дача , я розачарований
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 13 жовтня, 2025 год
Добрий день! Вкажіть номер посилки, перевіримо.

Не думал, что НП может обманывать грн

Александр Александр 12 жовтня, 2025 год
Разочарован. Сделал заказ в интернет магазине. Привезли вовремя. За доставку взяли 117.75. хотя по калькулятору НП должен был заплатить 87.50. в отделении на пытались мне объяснить но сами толком не знали почему . Ссылались на то, что вес 750 грам но объем больше поэтому взяли как за объем хотя в отделении номер 60 г.Одесса объем умышленно увеличили до... Читати відгук Разочарован. Сделал заказ в интернет магазине. Привезли вовремя. За доставку взяли 117.75. хотя по калькулятору НП должен был заплатить 87.50. в отделении на пытались мне объяснить но сами толком не знали почему . Ссылались на то, что вес 750 грам но объем больше поэтому взяли как за объем хотя в отделении номер 60 г.Одесса объем умышленно увеличили до 2.35 хотя реальный составляет 1.935. Это легко проверить длину умножаем на ширину и высоту и делим на 4000. Итого только у меня было украдено по другому назвать это не могу 30.25грн.А сколько таких как я? Не в деньгах проблема, а в доверии! Рекомендую всем кто отправляет и получает отправления проверять вес и объем. Я проверил все это находясь уже дома так как рулетки там не было, были только весы. Думаю руководство НП и 60 отделения Одессы примет правильное решение по этому сотруднику прочитав мой отзыв.
Переваги:
  1. Быстро доставили
Недоліки:
  1. При оформлении доставки обманули на 30.25 грн.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 13 жовтня, 2025 год
Добрий день! Зазначте номер посилки, перевіримо.

Наслідки жадібності.

Володимир Володимир 9 жовтня, 2025 год
Послугами Нової пошти намагаюся не користуватися. Особливо після того, як вони почали приймати комунальні платежі. Але сьогодні ТОВ Росан зробило мені сюрприз. Міжнародне відправлення доручило доставити Новій пошті. Прийшло сповіщення. Зараз заскочу. Отримаю. Ага. Скажена черга з пенсіонерів з платіжними паперами. І хором - "черга одна". Розвернувся, сплюнув і пішов. Це банк, чи логістична компанія? Дві неділі чекав, і обламали.... Читати відгук Послугами Нової пошти намагаюся не користуватися. Особливо після того, як вони почали приймати комунальні платежі. Але сьогодні ТОВ Росан зробило мені сюрприз. Міжнародне відправлення доручило доставити Новій пошті. Прийшло сповіщення. Зараз заскочу. Отримаю. Ага. Скажена черга з пенсіонерів з платіжними паперами. І хором - "черга одна". Розвернувся, сплюнув і пішов. Це банк, чи логістична компанія? Дві неділі чекав, і обламали. Спробую на закриття.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 10 жовтня, 2025 год
Добрий день! Уточніть місто та номер відділення, а також дату та орієнтовний час звернення до відділення - виправимося.

Не працює Улюблене відділення для міжнародних посилок

Дмитрий Косташ Дмитрий Косташ 6 жовтня, 2025 год
Все було добре, міжнародні посилки приходили куди треба до певного моменту після якого вони почали доставлятися куди по пало. Улюблене відділення - не працює. Переадресацію зробити не можливо поки посилка не приїхала і не була відправлена, треба ловить момент щоб переадресувати її. ТТН 20710261574533
Недоліки:
  1. Не працює улюблене відділення для міжнародних посилок
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 7 жовтня, 2025 год
Добрий день!
Не зовсім зрозуміло, навіщо намагатися замовити переадресацію вантажу, який фактично ще не транспортується, якщо є можливість до відправлення вказати вірну адресу.
За накладною, що ви надали, вантаж тільки розпочне своє транспортування, тобто твердження про те, що відправлення доставляють в невірному напрямку являється не вірним.
Якщо така ситуація дійсно трапилася, будь ласка, надайте номер експрес-накладної, ми все перевіримо.
Показати 1 відповідь

повільно і довго

SOFI SOFI 3 жовтня, 2025 год
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Ірпінь, ул. Антонова, 4б добрий день
останнім часом Нова Пошта розчаровує: повільніше обробляються замовлення і набагато довше, ніж раніше їдуть посилки.
Сподіваюсь, найближчим часом це виправлять і Нова Пошта знову запрацює стабільно і швидко.
усього найкращого вам!
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 6 жовтня, 2025 год
Доброго ранку!
Напишіть, будь ласка, приклади накладних, щоб ми могли все перевірити та розібратися.

Дуже погане обслуговування в селах.

Любитель Любитель 2 жовтня, 2025 год
Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор!
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у... Читати відгук
Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор!
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у вас! І десь собі довго валяється! Для чого застосунок? Для чого ваш сервіс відслідковування? Для того, щоб "красиво" показувати, що посилка десь валяється у вас абсолютно без руху?
Зате, наприклад, у містах, все добре. Все для людей! А у селі, що, не люди живуть? І вони не мають права на нормальний сервіс?
І головне, це вже далеко не перший випадок. І ви навіть не інформуєте нікого, що з глубинки доставка зовсім по-іншому у вас (як при СРСР, хоча його давно немає).
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 3 жовтня, 2025 год
Доброго ранку! Вкажіть, будь ласка, номер накладної, за якою виник інцидент. Показати 1 відповідь

Обслуговування дуже погане

Гость Гость 2 жовтня, 2025 год
Добрий день.Я повернула посилку ще 17 вересня вже 2 жовтня і кошти досі не повернули на карту.Заповнила бланк на повернення,вказала IBAN. Номер замовлення UAM001714499.
Переваги:
  1. Посилка приходить швидко приблизно тиждень.
Недоліки:
  1. Кошти за товар не повернули на карту,пройшло вже понад 14 днів з моменту відправлення посилки.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 3 жовтня, 2025 год
Доброго ранку! Надайте, будь ласка, додаткові трек-номери посилки. Яким сервісом ви скористалися під час оформлення замовлення?

Невідповідність інформації на сайті

Олександр Олександр 1 жовтня, 2025 год
На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки... Читати відгук На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки на предмети що влізають в тубус. В третьому відділенні (№40) працівник взагалі наміряв 125 см. Я ж намагався відправити дитячий матрас розмірами 120х60х10 який був замотаний в стрейч плівку і не потребував додаткового пакування.
Переваги:
  1. Всі відправляют на вантажне відділення.
Недоліки:
  1. У кожного відділення свої правила прийому посилок
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 2 жовтня, 2025 год
Доброго ранку! Прохання уточнити розміри матраца (ширина, довжина, висота в см) та вказати, чи він каркасний. Показати 1 відповідь

Промокоды и невозможность их применять

Maks Ds Maks Ds 23 вересня, 2025 год
Очередной трабл, имею промокод от нп немогу его применить. Специально берег для большой посылки, 25кг, Пытаюсь применить и мне ошибка что не совпадает промокод с моей посылкой, повторите позже. Раз 5 повторил, ясно дело было ещё на моменте когда прислали этот промокод в смс - лажа.
Переваги:
  1. Мы пока о минуса, плюсы вроде в том что большая зарплата и рабочий день 10 часов
Недоліки:
  1. Подвели с промокодом, а надежды были то(
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 24 вересня, 2025 год
Добрий день!
Радимо перевірити умови використання коду та ще раз спробувати застосувати його в останній версії застосунку. Якщо ж ситуація повториться — будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення соціальних мереж (фейсбук чи інстаграм) відео помилки, номер накладної, ПІБ та номер телефону, на який проводилася реєстрація. Також вкажіть для звернення: 20250924/08621.

Нова пошта

Iryna Iryna 18 вересня, 2025 год
badДля прикладу: посилка в Європу. Запитую приблизну загальну вартість стандартної посилки 10 кг в Євро. Відповідь:"Звідки я знаю? Подивіться курс!" Ні і так далі на всі питання.
Переваги:
  1. +Друга оператор надала чстково інформацію.
Недоліки:
  1. Оператор Оксана - зовсім некомпетентна. Друга надала частково інформацію, але обоє встигли по кілька разів повторити, що я їх не чую і не розумію, не даючи відповіді на поставлені питання.
  2. Обоє операторки не можуть нормально( не кажу вже про чемне) спілкуватись із клієнтом. Тон розмови: принизливий, грубий, обоє - непрофесійні, хамовиті. Ви хочете працювати в Європі ТАК спілкуючись із клієнтами? Після розмови: іспанський сором і на душі гидко, неначе вляпалась в багно.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 19 вересня, 2025 год
Добрий день!
Будь ласка, уточніть, про яке відділення йдеться, а також вкажіть дату та час візиту 🙏
Показати 1 відповідь

Мерзотне відношення

Світлана Іванівна Світлана Іванівна 11 вересня, 2025 год
Зібрала посилку чоловікові ,військовому... Все упакувала так добре,як їм,новій пошті,і не снилось... І пупирі,і всілякі товсті прокладки,і пакети,по декілька штук,на всяк випадок... Короче, полізла ковирятись без мого дозволу. Все,відправки не буде.... А щоб було зрозуміло,то той ящик можна буцати ногами і йому нічого не буде! Немає ні людяності,ні совісті,ні честі,просто немає слів від обурення!!!
Хоч би я не знала,що... Читати відгук
Зібрала посилку чоловікові ,військовому... Все упакувала так добре,як їм,новій пошті,і не снилось... І пупирі,і всілякі товсті прокладки,і пакети,по декілька штук,на всяк випадок... Короче, полізла ковирятись без мого дозволу. Все,відправки не буде.... А щоб було зрозуміло,то той ящик можна буцати ногами і йому нічого не буде! Немає ні людяності,ні совісті,ні честі,просто немає слів від обурення!!!
Хоч би я не знала,що відправляють через пошту цю! І креветки,і м'ясо морожене і посуд,і чого тільки!!! Приходило мені особисто розтавше,потікше! А тут отак. Бажаю,щоб її чоловіка забрали на фронт,нехай відчує таке відношення на своїй шкірі!!!
Переваги:
  1. Швидко працює НП
Недоліки:
  1. Після такого відношення ,взагалі не хочеться звертатися до послуг НП.
  2. Змусити мене плакати, потрібно дуже постаратися. У неї вийшло?
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 12 вересня, 2025 год
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, час та дату вашого візиту у відділення, щоб ми могли розібратися у причині відмови.
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

Рейтинг 1.4 з 5 на підставі 2342 відгуків
novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26869 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2039 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1316 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14043 відгука
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.7
3649 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 відгука
Fedex
Fedex

Рейтинг: 1.6
113 відгуків