Катерина Отзыв написан пятница, 5 декабря12 просмотров
Нова пошта з листопада 2025 підняла тарифи на доставку, в т.ч. збільшила вартість доставки в поштомати, але при цьому погіршила якість. Посилка, що повинна була доставлена в поштомат 4.12, 5.12 ще в дорозі, і кол-центр обіцяє її доставку не раніше 6.12. І то, це ще не гарантія . Навіщо тоді ці розрахункові дати? Як можна щось планувати? За що підвищена вартість??? 1 согласен
А толку писати номер накладної, я вже другий день спілкуюсь з вашим кол центром, посилку переадресували без мого відома на якесь далеке відділення, хоча в радіусі 500 м є ще як мінімум 10 поштоматів. Навіщо тоді така послуга поштоматів біля дома? щоб щось важке потім тягнути з навіть не найближчого відділення?! І да, посилка досі незрозуміло де.
Поштомати користуються неабиякою популярністю, нам шкода, що через відсутність вільних комірок довелось переадресувати посилку у відділення. Розраховуємо на ваше розуміння.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Гірше укрпошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву