Мне интересно, кто нибудь тут может подскажет. Почему я посетитель озвучиваю процесс приема посылок а от оператора только "мг ..., мг ... мг" и ждет что я буду дальше озвучивать (оценочная стоимость, наложка... ). - Это моя обязанность озвучивать прием посылок? Мне за это платят ? ТТН 59001446865666 . Весь процесс я озвучиваю, оператор "мг.., мг.., мг.." https://fex.net/ru/s/lep46xd
Доброго ранку! Вже поспішаємо все перевірити та провести роз'яснювальну роботу з працівниками. Петлі дверей також приведемо до ладу. Щиро перепрошуємо за незручності.
Відправляли, від компанії, у неділю 3 відправки (3 замовлення, всі за одною адресою) 2 доставили вчора у понеділок, а 1 досі в ДЕПО. ТТН - 20451223502601 - що з нею - досі не зрозуміло, зараз плановий час доставки стоїть вже на завтра (це вже вдруге переносять). Персональний менеджер - з ранку не відповідає, служба піддтримки з ранку не... Читать отзыв Відправляли, від компанії, у неділю 3 відправки (3 замовлення, всі за одною адресою) 2 доставили вчора у понеділок, а 1 досі в ДЕПО. ТТН - 20451223502601 - що з нею - досі не зрозуміло, зараз плановий час доставки стоїть вже на завтра (це вже вдруге переносять). Персональний менеджер - з ранку не відповідає, служба піддтримки з ранку не відповідає, телеграм-бот з ранку - не відповідає. Куди ще звертатися бізнес-кліенту? Доставка застрахован повністю. Погано що навіть нічого не можемо клієнту сказати коли вона буде!
Недостатки:
Не працює ВЗАГАЛІ сьогодні служба підтримки, персональний менеджер та телеграм-бот.
Прийшло сьогодні повідомлення з вибаченнями за зміну терміну доставки посилки. Так, добре, що ви це визнаєте, і почали визнавати, що, іноді у вас запізнення. Але, вибачайте, в цьому випадку "перемальовувати" плановий графік доставки, це негарний вчинок з вашого боку! Від того, що моя посилка (і будь-яка інша) приїде за новим графіком "вчасно" , і я її заберу зранку - фізичне... Читать отзыв Прийшло сьогодні повідомлення з вибаченнями за зміну терміну доставки посилки. Так, добре, що ви це визнаєте, і почали визнавати, що, іноді у вас запізнення. Але, вибачайте, в цьому випадку "перемальовувати" плановий графік доставки, це негарний вчинок з вашого боку! Від того, що моя посилка (і будь-яка інша) приїде за новим графіком "вчасно" , і я її заберу зранку - фізичне запізнення нікуди не подінеться, і буде складати більше 10 годин! Друге. Коли буде змінений алгоритм трекінгу посилки? Тобто, якщо посилка запізнюється, графік доставки повинен залишатися таким, як є, а система нехай просто сигналізує "орієнтовне запізнення посилки складає стільки-то..."
Вам, за це нововведення, клієнти щире "дякую" скажуть.
Добрий день! Нам щиро прикро, що ми підвели вас та обіцяємо, що надалі постараємося уникати затримки при доставці ваших посилочок. Якщо вантаж запізнюється, то в застосунку відображається скорегований час дjставки.
В основному непогано, не було ні разу поки що такого щоб пошкоджена чи загублена посилка була. але іноді кур'єри запізнюються без попередження. Я не можу говорити, тому не можу відповісти на дзвінки. Коли вказую інформацію про це в накладній і пишу кур'єру про це, частіше за все ігнорують і все одно дзвонять. Коли не можу відповісти, скасовують доставку.
Доброго ранку! Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації! Дуже цінуємо вашу довіру Щодо скасування доставки — розуміємо, що це неприємно. Зазвичай кур’єри телефонують, аби переконатись, що ви на місці й готові прийняти посилку. Якщо немає зв’язку, вони можуть скасувати доставку, бо не мають підтвердження, що зустріч відбудеться. Це зроблено для уникнення хибних виїздів, які, на жаль, займають багато часу і впливають на графік інших клієнтів.
Відгук не про якість логістичних послуг, а про їх бонусну програму «доставка бонусів». Вирішив скористатися, обміняв боксики на промокод на 250 грн у будинок іграшок. В умовах зазначено: « промокод не розповсюджується на пакети, подарункові сертифікати та товари бренду Lionelo;». Оформляючи замовлення на сайті будинку іграшок, виявив що промокод не застосовується. Написав у підтримку, де мені відповіли лише «… він... Читать отзыв Відгук не про якість логістичних послуг, а про їх бонусну програму «доставка бонусів». Вирішив скористатися, обміняв боксики на промокод на 250 грн у будинок іграшок. В умовах зазначено: « промокод не розповсюджується на пакети, подарункові сертифікати та товари бренду Lionelo;». Оформляючи замовлення на сайті будинку іграшок, виявив що промокод не застосовується. Написав у підтримку, де мені відповіли лише «… він згенерований коректно, для уточнення інформації, чому не застосовується знижка, Вам потрібно звертатися саме до магазину "Будинок Іграшок". Після уточнення у службі підтримки будинку іграшок відповіли, що промокод не діє на вибрані мною товари (конкретно турнікет, який не підпадає у обмеження прописані в умовах).
Повернувшись з цим до Нової Пошти мені просто відповіли «Дякую за відповідь».
Тобто, Я обміняв у НП промокод, умови якого наведені некоректно. Сам вияснив чому він не працює. Звернув увагу на це Нової Пошти. І через майже 2 тижні з моменту звернення умови промокоду досі не змінили.
Не скажу що це шахрайство зі сторони НП, а банальне недбальство і пофігізм працівників та/або відповідальних осіб за програму бонусів.
Хоч це і не основний напрям діяльності НП, як логістичної компанії, проте сторонні програми від НП все одно справляють неприємне враження про сервіс.
Достоинства:
Інколи можна знайти корисний промокод
Недостатки:
Більшість пропозицій просто захламляють стрічку, і не мають дійсно якоїсь знижки. Серед яких потрібно вишуковувати тобі потрібне. Дуже часто суперпропозиція це банально безкоштовна доставка НП, яка і без того доступна безпосередньо у самому магазині.
Добрий день! Для вирішення питання, будь ласка, надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм) свої контактні дані та куди/коли ви звертались стосовно бонусів. Показать 1 ответ
Посилка їздить по колу: спочатку без проблем доїхала до митного терміналу. Після цього пролежала там 2 дні, потім виїхала. Але зранку я бачу, що вона знову приїхала туди ж і знову проходить митницю. Як це розуміти і коли вона буде на місці призначення? 59500004055472
Доброго ранку! 22.06 ваше відправлення покинуло митний термінал в Україні, а 23.06 прибуло до Молдови, пройшло митний контроль і вже прямує в пункт отримання. Тому не варто хвилюватись, очікуйте на інформування по прибуттю.
Роблячи покупки в інтернеті, обираю доставку НП тільки тоді, коли вона безкоштовна. Ціни надвисокі, далеко не кожній людині по кишені. Скажете: "Ну то в чому проблема, не користуйся"? Біда в тому, що в Україні все стрімко дорожчає (крім зарплат).
Доброго ранку, Вікторіє! Тарифи нашої компанії створені максимально лояльно до всіх клієнтів. Ми завжди намагаємося тримати в оптимальному співвідношенні ціну та якість послуг. Показать 1 ответ
Користуюсь Новою Поштою постійно — як для замовлень з інтернет-магазинів, так і для відправлення посилок друзям чи родичам. Найбільше подобається швидкість доставки — навіть у невеликі міста все доходить максимум за 1–2 дні Відділення у моєму районі сучасне, чисте, є електронна черга. Додаток теж зручний — можна відстежити посилку, оформити відправлення, викликати кур’єра, навіть оплатити онлайн. Але, на жаль,... Читать отзыв Користуюсь Новою Поштою постійно — як для замовлень з інтернет-магазинів, так і для відправлення посилок друзям чи родичам. Найбільше подобається швидкість доставки — навіть у невеликі міста все доходить максимум за 1–2 дні
Відділення у моєму районі сучасне, чисте, є електронна черга. Додаток теж зручний — можна відстежити посилку, оформити відправлення, викликати кур’єра, навіть оплатити онлайн.
Але, на жаль, не без мінусів. Був випадок, коли коробка прийшла пом’ята — добре, що всередині не було нічого крихкого. І ще іноді довго чекаєш у черзі, бо працює лише одна людина на видачу/прийом.
Доброго ранку! Щиро дякуємо за ваш відгук! За можливості, будь ласка, підкажіть орієнтовну дату, час візиту, яка кількість людей була в черзі та скільки часу ви провели в ній. Ми обіцяємо, що зробимо все можливе, аби подібних ситуацій більше не повторювалося.
Ціни на доставку дуже дорогі в порівнянні з іншими службами. Наразі почала дедалі більше замовляти іншими компаніями саме через ціну. Тому ставлю 3***. Щодо швидкості і кількості відділень вам звичайно +
Добрий день, Валентино! Для нас важливо, аби клієнт міг отримати свої посилочки максимально швидко та залишився задоволений сервісом та послугами. Ми стараємося тримати тарифи на доступному рівні та такі, що відповідають нашій якості.
Загалом, оцінюю роботу НП, як належить, але певні моменти, ніби на рівні СРСР 80х років. Хоча, нібито, 21ше сторіччя на дворі! Отже. Я і гадки не мав, що така, ніби дрібниця, як переадресація посилки на сусіднє відділення, це ціла бюрократична і надскладна процедура! Це як? Тобто, Якщо посилка виїжджає з міста А, на шляху потрапляє у термінал міста В,... Читать отзыв Загалом, оцінюю роботу НП, як належить, але певні моменти, ніби на рівні СРСР 80х років. Хоча, нібито, 21ше сторіччя на дворі! Отже. Я і гадки не мав, що така, ніби дрібниця, як переадресація посилки на сусіднє відділення, це ціла бюрократична і надскладна процедура! Це як? Тобто, Якщо посилка виїжджає з міста А, на шляху потрапляє у термінал міста В, і потім прибуває у місто С, то у випадку переадресації буквально у сусіднє відділення - її завертають аж назад, тобто, у населеному пункт В, і звідки вона знову прямує до міста С. )))) Я до сих пір не можу втямити. Як це може бути? Це такий гумор?
Дуже розчарований сервісом міжнародної доставки. Посилка з Китаю, яка пройшла митницю за кілька годин, вже у мене, а ось посилка з Нідерландів, яка перебуває "в процесі митного оформлення" з 14 квітня — досі без змін, сьогодні вже 19 квітня! Звернення було зафіксоване, електронну пошту я надав, але за ці кілька днів жодної відповіді, дзвінка чи листа. Товар дорогий і потрібен... Читать отзыв Дуже розчарований сервісом міжнародної доставки. Посилка з Китаю, яка пройшла митницю за кілька годин, вже у мене, а ось посилка з Нідерландів, яка перебуває "в процесі митного оформлення" з 14 квітня — досі без змін, сьогодні вже 19 квітня!
Звернення було зафіксоване, електронну пошту я надав, але за ці кілька днів жодної відповіді, дзвінка чи листа. Товар дорогий і потрібен терміново. Я не розумію, чому митне оформлення затягується так довго, і чому немає зворотного зв'язку.
Прошу покращити комунікацію з клієнтами та швидкість обробки міжнародних відправлень!
Добрий день! Ваше відправлення успішно пройшло митний контроль, документи для митного оформлення були отримані, де митне оформлення завершено. Найближчим часом посилка має розпочати свій рух по території України. Показать 1 ответ
Замовляв запчастини для свого авто — амортизатори та дрібні елементи підвіски. Доставку оформили через Нову Пошту. В цілому — все нормально: товар приїхав швидко, вже за два дні після відправки отримав посилку у своєму місті. Пакування було якісне, все доїхало ціле, без пошкоджень, за це плюс. Часто буває, що великогабаритні деталі приходять побиті, але тут — усе ок. Щодо самого... Читать отзыв Замовляв запчастини для свого авто — амортизатори та дрібні елементи підвіски. Доставку оформили через Нову Пошту. В цілому — все нормально: товар приїхав швидко, вже за два дні після відправки отримав посилку у своєму місті.
Пакування було якісне, все доїхало ціле, без пошкоджень, за це плюс. Часто буває, що великогабаритні деталі приходять побиті, але тут — усе ок.
Щодо самого відділення — отут не все гладко. Довелось простояти в черзі майже пів години, хоча людей було небагато. Виглядає так, ніби не вистачає працівників або просто не поспішають.
Ще один момент: коробка була важка, але ніхто навіть не запропонував допомогу. Розумію, що це не обов’язково, але сервіс би явно виграв, якби трохи більше уваги клієнтам.
У загальному — Нова Пошта доставляє чітко, але в плані людяності та організації на місцях ще є куди рости. Для доставки технічних товарів — нормально, але ідеалом це не назвеш.
Добрий день! Дякуємо за такий розгорнутий і чесний відгук 🙌 Раді, що доставка спрацювала як годинник, і ваші амортизатори доїхали неушкодженими — бо для нас безпека посилок не менш важлива, ніж швидкість 🚗 📦 Щодо черги та допомоги з важкою коробкою — тут точно є над чим попрацювати. Будь ласка, вкажіть номер накладної, за якою отримували відправлення.
Послугами НП користуюся дуже часто, загалом задоволена, до недавнього часу. Були випадки затримки доставки посилки, але це людський фактор, я розумію, що велика компанія не може прослідкувати за кожним співробітником, загалом добре доставлених посилок багато, декілька може не так оперативно, але зрештою задоволена. Але багато разів замовляла з США, завжди надавала перевагу НП, оскільки посилки доставлялись за 7-12 днів. Читать отзыв Послугами НП користуюся дуже часто, загалом задоволена, до недавнього часу. Були випадки затримки доставки посилки, але це людський фактор, я розумію, що велика компанія не може прослідкувати за кожним співробітником, загалом добре доставлених посилок багато, декілька може не так оперативно, але зрештою задоволена. Але багато разів замовляла з США, завжди надавала перевагу НП, оскільки посилки доставлялись за 7-12 днів. Передостання моя посилка НП була замовлена 24 березня, IH0000002517001NPG, на немаленьку сумму, з 27.03 знаходиться в транзиті між Польщею та Україною, вже 15 днів пройшло, ніякої інформації не має, ця посилка була актуальна жля мене на визгачений у строках досиавки період часу, враховуючи, що там харчові добавки, зараз вночі температура мінусова, навряд там вони зберігаються у гарних умовах, боюсь, що вони вже будуть непридатні до використання (( наразі, більше такі посилки НП замовляти не буду, це однозначно. А щодо даної ситуації, дуже розчарована, що така масштабна компанія не може надати ніякої вичерпної інформації і ніякої відповідальності за дану ситуацію і ніяких шляхів її вирішення, окрім банального безвідповідального "чекайте". Дуже прикро.
Доброго ранку, Аліно! Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані із запізненням доставки вантажу. Додатково уточнимо інформацію щодо вашого запиту. З результатами напишемо вам згодом. Показать 2 ответа
Вперше зіткнулась з пограбуванням на НП. Живу за кордоном і часто користуюсь послугами НП до та від перевізника, який доставляє нам товар. Останній раз мій папа передавав мені посилку. Сестра моєї куми вирішила долучитись (теж передати гостинці своїм рідним). Відправляв мій папа однією посилкою. Перевізник, отримавши на своєму відділенні посилку, зателефонував мені, щоб уточнити деталі. Як виявилось, упаковка була пошкоджена... Читать отзыв Вперше зіткнулась з пограбуванням на НП. Живу за кордоном і часто користуюсь послугами НП до та від перевізника, який доставляє нам товар. Останній раз мій папа передавав мені посилку. Сестра моєї куми вирішила долучитись (теж передати гостинці своїм рідним). Відправляв мій папа однією посилкою. Перевізник, отримавши на своєму відділенні посилку, зателефонував мені, щоб уточнити деталі. Як виявилось, упаковка була пошкоджена і з посилки пропала бутилка коньяку( не моя), залишилась тільки упаковка. Тепер я не впевнена, чи в цілості все інше. Як мені пояснити кума і її сестрі, що щось пропало по дорозі?! Дуже сумно, що таке відбувається на НП.
Доброго ранку! Прохання вказати номер накладної, за якою було відправлено товар. Також уточніть, чи складав перевізник акт приймання-видачі у відділенні, під час виявлення пошкодження пакування та недостачі.
Завжди була любителем Нової пошти, була не проти заплатити вищу вартість, ніж у "конкурентів", аби отримати гарний сервіс і посилку вчасно. Але останнім часом відбувається систематичне порушення термінів доставки саме у поштомати. Наразі пишу про випадок із ТТН 20710134927312. Посилку замість завантаження до поштомату до 12:00 завантажили аж у 23:00 лише після двох моїх дзвінків до КЦ. Хтось щось не... Читать отзыв Завжди була любителем Нової пошти, була не проти заплатити вищу вартість, ніж у "конкурентів", аби отримати гарний сервіс і посилку вчасно. Але останнім часом відбувається систематичне порушення термінів доставки саме у поштомати. Наразі пишу про випадок із ТТН 20710134927312. Посилку замість завантаження до поштомату до 12:00 завантажили аж у 23:00 лише після двох моїх дзвінків до КЦ. Хтось щось не те просканував, десь посилка їздила, опинилась на депо 9 (яке на іншому кінці міста від мого поштомату). Якби не телефонувала, певно, посилка б приїхала з затримкою в добу. За півтора місяці в мене це вже третій випадок із затримкою доставки в поштомати (ТТН 20451104827476, 20451105739207). В найперший раз принаймні компанія вибачилась у вигляді промокоду, далі вже ні промокодів, нічого. Склалось враження, що якщо ти терпляче і лояльно ставишся до таких інцидентів, то й надавати нічого взамін за порушення строків доставки непотрібно. А от якщо скандалиш на гарячій лінії, то тобі і промокод, і посилка з кавою та шопером і таке інше. Дуже прикро, що відмінний колись сервіс став працювати через одне місце, лояльність клієнта не поважається.
Мораль історії така, що якщо посилка потрібна у срок чи взагалі це їде комусь подарунок, який необхідно перепакувати та відправити далі, то обирати доставку в поштомат не варто. Нова пошта, будь ласка, найміть персонал, зробіть людям бронь і гідні умови праці, пошкодуйте своїх операторів КЦ, яким в більшості не будуть розуміюче погоджуватись ще трохи почекати до ночі, поки приїде посилка, яка мала приїхати ще рано-вранці, а просто волатимуть гидоту на лінії, що породжуватиме вічну плинність кадрів.
Доброго ранку! Дуже шкода, що співпраця з нашою компанією спонукала вас залишити негативний відгук. Ми розуміємо важливість кожного відправлення і намагаємося доставляти посилки якомога швидше. Усі співробітники постійно працюють над покращенням умов надання послуг та сервісів, намагаються надавати відповідні послуги лише на вищому рівні. Тому сподіваємося, що наші зусилля найближчим часом змінять ваше ставлення на позитивне. Відправили на ваш номер телефону три промокоди 💕 Показать 1 ответ
Добрий день. У ТТН 20451118280811 був зазначений неправильний номер телефону та ім'я та по-батькові. У зв'язку з цим кур'єр не зміг зв'язатися зі мною та передав посилку у відділення. Після чого утворилася ТТН 59001336245896 також з неправильними даними. Виправлення даних відправником відбулося у ТТН 20451118280811. Як виправити дані у ТТН 59001336245896 згідно якої ніби я сам собі пересилаю посилку?
Добрий день, Євгенію. Змінити дані у накладній може відправник, рекомендуємо звернутись до нього. Якщо дані співпадають у накладній ви можете отримати посилку за документами.
Сьогодні відправила посилку дітям до 8 березня. Посилка була запакована скотчем. Моя посилка була вкрита за вимогою сотрудника відділення згідно пункту 28 наказу новой пошти, де їде , що у разі підозри, сотрудника має право переглядати посилку. Я попередила що там подарунки до свята. Мені 63 роки. Було дуже неприємно бачити як копошилися у подарунках, які я с любов'ю пакувала. Читать отзыв Сьогодні відправила посилку дітям до 8 березня. Посилка була запакована скотчем. Моя посилка була вкрита за вимогою сотрудника відділення згідно пункту 28 наказу новой пошти, де їде , що у разі підозри, сотрудника має право переглядати посилку. Я попередила що там подарунки до свята. Мені 63 роки. Було дуже неприємно бачити як копошилися у подарунках, які я с любов'ю пакувала. Інші посилки не переглядали, і посилки не запаковані також не переглядали' було час подивитися. На питання які підозри виникли, була відповідь що переглядає усі посилки. Така ситуація вже другий раз. Хоча , вся моя сім'я відправляє посилки багато разів, но такого обшуку тільки до мене персонально застосовують. , це правомірно? І ще с посилки було викинуто мед у 500 гр. пластикову контейнері хорошо запакованому скотчем у двух пакетах. Сотрудник казав, що не можно таке відправляти, тільки через грузову доставку. До цього постійно висилали, і все було чудово.
Добрий день! Працівник, справді, може оглянути вміст відправлення, аби переконатись, що всередині немає забороненого до транспортування вантажу. Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою надсилали посилку. Ми дізнаємося у колег деталі оформлення.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, Ул. Елизаветы Чавдар 13 , отделениие 210 Відправили мені телефон OLX доставкою і коробка була помʼята а телефон перед відправкою був цілий, добре що хоть відшкодували
Добрий день! По кожній окремій ситуації розбираємося індивідуально. Запевняємо, всі звернення не залишаються без уваги та перевіряються ретельно. Ми знаходимо оптимальні варіанти для вирішення питання, аби у клієнта залишились тільки приємні емоції від співпраці. Будемо вдячні за накладну.
Давно користуємося нп все було добре (у Києві і зараз жодних проблем) але зараз щоб відправити з Крюківщини 3 відділення, одну-дві пластикові баночки з бадами (65-130гр) в пакеті треба витримати бій з співробітником нп виявляється, що в пакетах можна відправляти тільки взуття в заводській упаковці і без коробки вони нічого не відпоавлять! Ще просять відкрити посилу щоб подивитись що там! Читать отзыв Давно користуємося нп все було добре (у Києві і зараз жодних проблем) але зараз щоб відправити з Крюківщини 3 відділення, одну-дві пластикові баночки з бадами (65-130гр) в пакеті треба витримати бій з співробітником нп виявляється, що в пакетах можна відправляти тільки взуття в заводській упаковці і без коробки вони нічого не відпоавлять! Ще просять відкрити посилу щоб подивитись що там! Дуже бісить це кожного разу!
Вечір добрий! Мені відправили через нову пошту товар 1800 грвн.( передні двері від машини Пріора) які важуть приблизно 15-16 кг. Я був незадоволений тим що мені нарахували за доставку 1267 грвн. І вагу там вказали 72 кг! Звідки вони там узялися? Перед цім мені прийшли двері задні на приору і доставка була 365 грвн.звідки така різниця? При моїй пенсії краще... Читать отзыв Вечір добрий! Мені відправили через нову пошту товар 1800 грвн.( передні двері від машини Пріора) які важуть приблизно 15-16 кг. Я був незадоволений тим що мені нарахували за доставку 1267 грвн. І вагу там вказали 72 кг! Звідки вони там узялися? Перед цім мені прийшли двері задні на приору і доставка була 365 грвн.звідки така різниця? При моїй пенсії краще заказувати через Укрпошту! Хай довше , але дешевше!
Достоинства:
Доставка іде бистро!
Недостатки:
Дуже забагато нараховують. Простим пенсіонерам не по карману
Сьогодні 29.01 в м. Турка відділення #1 я відправляла посилку, яка була не так важка, як габаритна. Упакування було моє. Заплатила 160 грн суто за доставку. Але попросила, щоб працівник приклеїв з скотчу ручку, щоб отримувачу було легше нести, оскільки йтиме пішки. Він відмовив, пославшись, що і там можуть приклеїти. А якщо і там буде видавати посилки така сама «ввічлива»... Читать отзыв Сьогодні 29.01 в м. Турка відділення #1 я відправляла посилку, яка була не так важка, як габаритна. Упакування було моє. Заплатила 160 грн суто за доставку. Але попросила, щоб працівник приклеїв з скотчу ручку, щоб отримувачу було легше нести, оскільки йтиме пішки. Він відмовив, пославшись, що і там можуть приклеїти. А якщо і там буде видавати посилки така сама «ввічлива» людина? Невже так важко піти на зустріч клієнту і приклеїти той скотч , при цьому так сильно піднявши плату за доставку?????
Добрий день! Згідно з внутрішніми правилами, скотч не надається для подібних цілей (наприклад, ручка до коробки), однак, в якості лояльності, колеги завжди намагаються йти на зустріч клієнтам та надавати скотч для доупакування. Цього разу даний пакувальний матеріал був в обмеженій кількості у відділенні. Сподіваємося, що надалі подібних ситуацій не виникне. Показать 1 ответ
За одну посилку взяли гроші двічі. Нова Пошта зробила помилку і змусила свого клієнта оплатити її. Звернувся на гарячу лінію, проблему не вирішено. 1. За отримання посилки було виставлено рахунок. 2. Отримувач сплатив повністю цей рахунок через НоваПей 3. За півгодини прийшов у відділення отримати свою посилку . Але посилку не віддали , бо з'явилася ще одна оплата 30... Читать отзыв За одну посилку взяли гроші двічі. Нова Пошта зробила помилку і змусила свого клієнта оплатити її. Звернувся на гарячу лінію, проблему не вирішено.
1. За отримання посилки було виставлено рахунок. 2. Отримувач сплатив повністю цей рахунок через НоваПей 3. За півгодини прийшов у відділення отримати свою посилку . Але посилку не віддали , бо з'явилася ще одна оплата 30 грн. 4. Звідки це оплата і за що не могли відповісти ні у відділенні, ні на гарячій лінії.
Минуло кілька днів. Жодної реакції на моє звернення немає.
Достоинства:
Лідер галузі
Недостатки:
Високі тарифи.
Свої помилки можуть перекладати на клієнтів.
Оператори нав'язують непотрібні послуги.
Оператори самостійно прописують неможливо високі обсяги посилок.
Доброго ранку! Ми надаємо послуги з перевезення, а умови визначаються сервісом OLX. Наразі з партнером узгоджено, що є можливість відправки лише з відділень та поштоматів. Розуміємо ваше прагнення зекономити час 🙏 Ми маємо велику мережу поштоматів, впевнені, що ви зможете підібрати найближчий та найзручніший.
сделала заказ в Еве (20400433021751)сегодня увидела, что мою посылку переадресовали на другое отделение, а потом снова переадресовали. Без моего ведома. В итоге я не могу самостоятельно направить посылку туда, куда мне удобно, а вынуждена ехать не пойми куда и тащить тяжелую коробку Хотя всем понятно, что люди заказывают в почтомат не просто так, а с целью экономии времени и для... Читать отзыв сделала заказ в Еве (20400433021751)сегодня увидела, что мою посылку переадресовали на другое отделение, а потом снова переадресовали. Без моего ведома. В итоге я не могу самостоятельно направить посылку туда, куда мне удобно, а вынуждена ехать не пойми куда и тащить тяжелую коробку Хотя всем понятно, что люди заказывают в почтомат не просто так, а с целью экономии времени и для удобства К слову, это второй уже случай с моей посылкой за неделю. В итоге стоимость доставки растет, качество сервиса падает. Не нужно оправдывать все «системой», система должна работать на людей, а не люди на систему И если ваша система управления посылками не клиентоориентирована, то возможно, стоит ее пересмотреть Спасибо за испорченное настроение и нарушенные планы
Добрий день, Олено! Щиро перепрошуємо, що так трапилося. Бачимо, що колеги вже вирішили питання та доставили посилку кур'єром. Якщо надалі виникатимуть питання чи знадобиться допомога - звертайтеся. Показать 1 ответ
Користуюсь багато років послугами Нової пошти.Не мала жодних зауважень до послуг.Але сьогоднішній «сюрприз» перекреслив усі позитивні попередні враження.Очикувала відправлення,доставка якого в срок,була життєво важлива.Відслідкувавши в додатку час і місце доставки,яка повинна була здійснитись 27.12.24.,зранку зазначеного дня я з подивом побачила,що дата і місце доставки змінено.Майже на добу.Без узгодження і попередження.Враховуючи важливість відправлення,затримка якого могла мати критичні наслідки,я звернулась на гарячу... Читать отзыв Користуюсь багато років послугами Нової пошти.Не мала жодних зауважень до послуг.Але сьогоднішній «сюрприз» перекреслив усі позитивні попередні враження.Очикувала відправлення,доставка якого в срок,була життєво важлива.Відслідкувавши в додатку час і місце доставки,яка повинна була здійснитись 27.12.24.,зранку зазначеного дня я з подивом побачила,що дата і місце доставки змінено.Майже на добу.Без узгодження і попередження.Враховуючи важливість відправлення,затримка якого могла мати критичні наслідки,я звернулась на гарячу лінію Нової пошти,де спілкувалась з оператором Мариною.Пояснила ситуацію,попросила допомоги.Ця чудова жінка зробила те,що здавалось неможливим.Вона якимось дивним чином зробила так,що повідомлення все ж таки надійшло вчасно,хоч і на іншу адресу!Але це вже дрібниці.Вона декілька разів перетелефонувала мені і повідомляла,що вдалося зробити.Людина на своєму місці.Чітко,професійно і зі співчуттям вона вирішила проблему,яку,за іронією,співробітники НП і створили.Хотілося,щоб керівництво НП звернуло у вагону на такого співробітника.Таке ставлення до клієнта дорогого коштує!Вдячна їй безмежно!І дуже сподіваюсь,що в майбутньому не доведеться стикатись з самодіяльністю працівників,яка могла коштувати здоровʼя моїм вихованцям.
Добрий день, Наталіє! Щиро перепрошуємо, що змусили вас хвилюватися. Сподіваємося, що матимемо нагоду виправити ваше враження на краще, адже невпинно працюємо над вдосконаленням, аби наші клієнти отримували лише найкращий сервіс ❤
Сталася неприємна ситуація. Людина, якій був висланий новий товар в заводському пакуванні, поскаржилася, що вміст посилки (розхідники) зіпсутий, вакуумне пакування розрізане, пломби зірвані. Хоча нічого з посилки не пропало. Після розмови вирішили ситуацію, але обидві сторони лишилися із збитками і неприємним осадом. Хто і навіщо відкривав посилку і тим більше розрізав прозоре пакування, через яке чудово видно, що всередині, -... Читать отзыв Сталася неприємна ситуація. Людина, якій був висланий новий товар в заводському пакуванні, поскаржилася, що вміст посилки (розхідники) зіпсутий, вакуумне пакування розрізане, пломби зірвані. Хоча нічого з посилки не пропало. Після розмови вирішили ситуацію, але обидві сторони лишилися із збитками і неприємним осадом. Хто і навіщо відкривав посилку і тим більше розрізав прозоре пакування, через яке чудово видно, що всередині, - питання без відповіді. Чесно, давно такого не пригадую. Зазвичай все приходило без проблем. Що це - разовий випадок чи приклад “нововведень” із спонтанного огляду посилок без попередження власника, неясно.
Как так выходит, что посылка с aliexpress стоимостью 4$ и объемным весом 3 кг, доставляется в отделение абсолютно бесплатно но чтобы ее отправить в соседний город за 100км, нужно заплатить 110грн?
Добрий день! Згідно з базовими тарифами вартість доставки посилки по території України вагою від 2 кг до 10 кг коштує 110 грн. Вся інформація є у вільному доступі на нашому сайті: https://novaposhta.ua/basic_tariffs Зазначимо, що вартість доставки з Китаю може бути дешевшою завдяки специфіці міжнародної логістики. Це стає можливим завдяки великим обсягам посилок, спеціальним угодам між країнами та використанню оптимізованих маршрутів для авіа- та морських перевезень. Натомість доставка по Україні має інші особливості. Вона включає швидку обробку, транспортування посилок на короткі дистанції з використанням автомобільного транспорту, і найголовніше – значно коротші терміни. Також вартість формується з урахуванням витрат на пальне, підтримання інфраструктури тощо. Показать 1 ответ
На Новой почте дурят при получении посылки. Посылка когда отправлялась то был указан вес посылки до 5 кг а при получении кабанчик в дороге подрос на 4 кг. Посылка стала 9 кг. За лишний груз я переплатил 57 гривен и это уже второй раз происходит с посылками. Зачем это делать если вы у себя в отделении её принимаете до... Читать отзыв На Новой почте дурят при получении посылки. Посылка когда отправлялась то был указан вес посылки до 5 кг а при получении кабанчик в дороге подрос на 4 кг. Посылка стала 9 кг. За лишний груз я переплатил 57 гривен и это уже второй раз происходит с посылками. Зачем это делать если вы у себя в отделении её принимаете до 5 кг а в дороге она выростает почти вдвое? Дурят народ. Молодцы.
Всі посилки які відправляються в м. Золочів везуть зі Львова до Тернополя, хоча це Львівська область. Навіщо вести посилку в іншу область, хоча це по дорозі і через це затримувати доставку. З Києва до Золочева їде добу і з Львова добу, де відстань но 60 км.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Двери скрипят как в сарае, некому смазать петли.
Вже поспішаємо все перевірити та провести роз'яснювальну роботу з працівниками. Петлі дверей також приведемо до ладу. Щиро перепрошуємо за незручності.
Дата доставки в 3-те переноситься без коментарів.
ТТН - 20451223502601 - що з нею - досі не зрозуміло, зараз плановий час доставки стоїть вже на завтра (це вже вдруге переносять).
Персональний менеджер - з ранку не відповідає, служба піддтримки з ранку не... Читать отзыв Відправляли, від компанії, у неділю 3 відправки (3 замовлення, всі за одною адресою) 2 доставили вчора у понеділок, а 1 досі в ДЕПО.
ТТН - 20451223502601 - що з нею - досі не зрозуміло, зараз плановий час доставки стоїть вже на завтра (це вже вдруге переносять).
Персональний менеджер - з ранку не відповідає, служба піддтримки з ранку не відповідає, телеграм-бот з ранку - не відповідає.
Куди ще звертатися бізнес-кліенту? Доставка застрахован повністю. Погано що навіть нічого не можемо клієнту сказати коли вона буде!
"Перемальовуються" графіки доставки, у випадках запізнень! Це негарно і нечесно!
Друге. Коли буде змінений алгоритм трекінгу посилки? Тобто, якщо посилка запізнюється, графік доставки повинен залишатися таким, як є, а система нехай просто сигналізує "орієнтовне запізнення посилки складає стільки-то..."
Вам, за це нововведення, клієнти щире "дякую" скажуть.
Якщо вантаж запізнюється, то в застосунку відображається скорегований час дjставки.
Загалом непогано, але
Щодо скасування доставки — розуміємо, що це неприємно. Зазвичай кур’єри телефонують, аби переконатись, що ви на місці й готові прийняти посилку. Якщо немає зв’язку, вони можуть скасувати доставку, бо не мають підтвердження, що зустріч відбудеться. Це зроблено для уникнення хибних виїздів, які, на жаль, займають багато часу і впливають на графік інших клієнтів.
Доставка бонусів
Оформляючи замовлення на сайті будинку іграшок, виявив що промокод не застосовується. Написав у підтримку, де мені відповіли лише «… він... Читать отзыв Відгук не про якість логістичних послуг, а про їх бонусну програму «доставка бонусів». Вирішив скористатися, обміняв боксики на промокод на 250 грн у будинок іграшок. В умовах зазначено: « промокод не розповсюджується на пакети, подарункові сертифікати та товари бренду Lionelo;».
Оформляючи замовлення на сайті будинку іграшок, виявив що промокод не застосовується. Написав у підтримку, де мені відповіли лише «… він згенерований коректно, для уточнення інформації, чому не застосовується знижка, Вам потрібно звертатися саме до магазину "Будинок Іграшок".
Після уточнення у службі підтримки будинку іграшок відповіли, що промокод не діє на вибрані мною товари (конкретно турнікет, який не підпадає у обмеження прописані в умовах).
Повернувшись з цим до Нової Пошти мені просто відповіли «Дякую за відповідь».
Тобто,
Я обміняв у НП промокод, умови якого наведені некоректно. Сам вияснив чому він не працює. Звернув увагу на це Нової Пошти. І через майже 2 тижні з моменту звернення умови промокоду досі не змінили.
Не скажу що це шахрайство зі сторони НП, а банальне недбальство і пофігізм працівників та/або відповідальних осіб за програму бонусів.
Хоч це і не основний напрям діяльності НП, як логістичної компанії, проте сторонні програми від НП все одно справляють неприємне враження про сервіс.
Що це таке?
59500004055472
Швидко, але занадто дорого
Ціни надвисокі, далеко не кожній людині по кишені.
Скажете: "Ну то в чому проблема, не користуйся"?
Біда в тому, що в Україні все стрімко дорожчає (крім зарплат).
Тарифи нашої компанії створені максимально лояльно до всіх клієнтів. Ми завжди намагаємося тримати в оптимальному співвідношенні ціну та якість послуг. Показать 1 ответ
Нова Пошта — швидко і зручно, але не завжди ідеально
Відділення у моєму районі сучасне, чисте, є електронна черга. Додаток теж зручний — можна відстежити посилку, оформити відправлення, викликати кур’єра, навіть оплатити онлайн.
Але, на жаль,... Читать отзыв Користуюсь Новою Поштою постійно — як для замовлень з інтернет-магазинів, так і для відправлення посилок друзям чи родичам. Найбільше подобається швидкість доставки — навіть у невеликі міста все доходить максимум за 1–2 дні
Відділення у моєму районі сучасне, чисте, є електронна черга. Додаток теж зручний — можна відстежити посилку, оформити відправлення, викликати кур’єра, навіть оплатити онлайн.
Але, на жаль, не без мінусів. Був випадок, коли коробка прийшла пом’ята — добре, що всередині не було нічого крихкого. І ще іноді довго чекаєш у черзі, бо працює лише одна людина на видачу/прийом.
Щиро дякуємо за ваш відгук! За можливості, будь ласка, підкажіть орієнтовну дату, час візиту, яка кількість людей була в черзі та скільки часу ви провели в ній.
Ми обіцяємо, що зробимо все можливе, аби подібних ситуацій більше не повторювалося.
Дорого, але швидко
Щодо швидкості і кількості відділень вам звичайно +
Певні моменти, як у СРСР 80х років.
Отже. Я і гадки не мав, що така, ніби дрібниця, як переадресація посилки на сусіднє відділення, це ціла бюрократична і надскладна процедура! Це як? Тобто, Якщо посилка виїжджає з міста А, на шляху потрапляє у термінал міста В,... Читать отзыв Загалом, оцінюю роботу НП, як належить, але певні моменти, ніби на рівні СРСР 80х років. Хоча, нібито, 21ше сторіччя на дворі!
Отже. Я і гадки не мав, що така, ніби дрібниця, як переадресація посилки на сусіднє відділення, це ціла бюрократична і надскладна процедура! Це як? Тобто, Якщо посилка виїжджає з міста А, на шляху потрапляє у термінал міста В, і потім прибуває у місто С, то у випадку переадресації буквально у сусіднє відділення - її завертають аж назад, тобто, у населеному пункт В, і звідки вона знову прямує до міста С. )))) Я до сих пір не можу втямити. Як це може бути? Це такий гумор?
Посилка не доставлена відповідно до маніфесту
Посилка з тему не доставлена відповідно до маніфесту.
В додатку Нова Пошта пише невдала спроба доставки.
Як зрозуміти, що з посилкою?
Міжнародна доставка ?
Звернення було зафіксоване, електронну пошту я надав, але за ці кілька днів жодної відповіді, дзвінка чи листа. Товар дорогий і потрібен... Читать отзыв Дуже розчарований сервісом міжнародної доставки. Посилка з Китаю, яка пройшла митницю за кілька годин, вже у мене, а ось посилка з Нідерландів, яка перебуває "в процесі митного оформлення" з 14 квітня — досі без змін, сьогодні вже 19 квітня!
Звернення було зафіксоване, електронну пошту я надав, але за ці кілька днів жодної відповіді, дзвінка чи листа. Товар дорогий і потрібен терміново. Я не розумію, чому митне оформлення затягується так довго, і чому немає зворотного зв'язку.
Прошу покращити комунікацію з клієнтами та швидкість обробки міжнародних відправлень!
Ваше відправлення успішно пройшло митний контроль, документи для митного оформлення були отримані, де митне оформлення завершено. Найближчим часом посилка має розпочати свій рух по території України. Показать 1 ответ
Запчастини приїхали швидко, але є нюанси
Пакування було якісне, все доїхало ціле, без пошкоджень, за це плюс. Часто буває, що великогабаритні деталі приходять побиті, але тут — усе ок.
Щодо самого... Читать отзыв Замовляв запчастини для свого авто — амортизатори та дрібні елементи підвіски. Доставку оформили через Нову Пошту. В цілому — все нормально: товар приїхав швидко, вже за два дні після відправки отримав посилку у своєму місті.
Пакування було якісне, все доїхало ціле, без пошкоджень, за це плюс. Часто буває, що великогабаритні деталі приходять побиті, але тут — усе ок.
Щодо самого відділення — отут не все гладко. Довелось простояти в черзі майже пів години, хоча людей було небагато. Виглядає так, ніби не вистачає працівників або просто не поспішають.
Ще один момент: коробка була важка, але ніхто навіть не запропонував допомогу. Розумію, що це не обов’язково, але сервіс би явно виграв, якби трохи більше уваги клієнтам.
У загальному — Нова Пошта доставляє чітко, але в плані людяності та організації на місцях ще є куди рости. Для доставки технічних товарів — нормально, але ідеалом це не назвеш.
Раді, що доставка спрацювала як годинник, і ваші амортизатори доїхали неушкодженими — бо для нас безпека посилок не менш важлива, ніж швидкість 🚗 📦
Щодо черги та допомоги з важкою коробкою — тут точно є над чим попрацювати. Будь ласка, вкажіть номер накладної, за якою отримували відправлення.
Надовго затягнута доставка, ніякої конкретної інформації
Але багато разів замовляла з США, завжди надавала перевагу НП, оскільки посилки доставлялись за 7-12 днів.
Читать отзыв Послугами НП користуюся дуже часто, загалом задоволена, до недавнього часу. Були випадки затримки доставки посилки, але це людський фактор, я розумію, що велика компанія не може прослідкувати за кожним співробітником, загалом добре доставлених посилок багато, декілька може не так оперативно, але зрештою задоволена.
Але багато разів замовляла з США, завжди надавала перевагу НП, оскільки посилки доставлялись за 7-12 днів.
Передостання моя посилка НП була замовлена 24 березня, IH0000002517001NPG, на немаленьку сумму, з 27.03 знаходиться в транзиті між Польщею та Україною, вже 15 днів пройшло, ніякої інформації не має, ця посилка була актуальна жля мене на визгачений у строках досиавки період часу, враховуючи, що там харчові добавки, зараз вночі температура мінусова, навряд там вони зберігаються у гарних умовах, боюсь, що вони вже будуть непридатні до використання (( наразі, більше такі посилки НП замовляти не буду, це однозначно. А щодо даної ситуації, дуже розчарована, що така масштабна компанія не може надати ніякої вичерпної інформації і ніякої відповідальності за дану ситуацію і ніяких шляхів її вирішення, окрім банального безвідповідального "чекайте". Дуже прикро.
Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані із запізненням доставки вантажу. Додатково уточнимо інформацію щодо вашого запиту. З результатами напишемо вам згодом. Показать 2 ответа
Крадіжка на НП
доставка у поштомати систематично затримується
Наразі пишу про випадок із ТТН 20710134927312. Посилку замість завантаження до поштомату до 12:00 завантажили аж у 23:00 лише після двох моїх дзвінків до КЦ. Хтось щось не... Читать отзыв Завжди була любителем Нової пошти, була не проти заплатити вищу вартість, ніж у "конкурентів", аби отримати гарний сервіс і посилку вчасно. Але останнім часом відбувається систематичне порушення термінів доставки саме у поштомати.
Наразі пишу про випадок із ТТН 20710134927312. Посилку замість завантаження до поштомату до 12:00 завантажили аж у 23:00 лише після двох моїх дзвінків до КЦ. Хтось щось не те просканував, десь посилка їздила, опинилась на депо 9 (яке на іншому кінці міста від мого поштомату). Якби не телефонувала, певно, посилка б приїхала з затримкою в добу.
За півтора місяці в мене це вже третій випадок із затримкою доставки в поштомати (ТТН 20451104827476, 20451105739207). В найперший раз принаймні компанія вибачилась у вигляді промокоду, далі вже ні промокодів, нічого.
Склалось враження, що якщо ти терпляче і лояльно ставишся до таких інцидентів, то й надавати нічого взамін за порушення строків доставки непотрібно. А от якщо скандалиш на гарячій лінії, то тобі і промокод, і посилка з кавою та шопером і таке інше.
Дуже прикро, що відмінний колись сервіс став працювати через одне місце, лояльність клієнта не поважається.
Мораль історії така, що якщо посилка потрібна у срок чи взагалі це їде комусь подарунок, який необхідно перепакувати та відправити далі, то обирати доставку в поштомат не варто.
Нова пошта, будь ласка, найміть персонал, зробіть людям бронь і гідні умови праці, пошкодуйте своїх операторів КЦ, яким в більшості не будуть розуміюче погоджуватись ще трохи почекати до ночі, поки приїде посилка, яка мала приїхати ще рано-вранці, а просто волатимуть гидоту на лінії, що породжуватиме вічну плинність кадрів.
Дуже шкода, що співпраця з нашою компанією спонукала вас залишити негативний відгук.
Ми розуміємо важливість кожного відправлення і намагаємося доставляти посилки якомога швидше. Усі співробітники постійно працюють над покращенням умов надання послуг та сервісів, намагаються надавати відповідні послуги лише на вищому рівні. Тому сподіваємося, що наші зусилля найближчим часом змінять ваше ставлення на позитивне.
Відправили на ваш номер телефону три промокоди 💕 Показать 1 ответ
Питання про ТТН
Змінити дані у накладній може відправник, рекомендуємо звернутись до нього. Якщо дані співпадають у накладній ви можете отримати посилку за документами.
Відправка посилки
Читать отзыв Сьогодні відправила посилку дітям до 8 березня. Посилка була запакована скотчем. Моя посилка була вкрита за вимогою сотрудника відділення згідно пункту 28 наказу новой пошти, де їде , що у разі підозри, сотрудника має право переглядати посилку. Я попередила що там подарунки до свята. Мені 63 роки. Було дуже неприємно бачити як копошилися у подарунках, які я с любов'ю пакувала.
Інші посилки не переглядали, і посилки не запаковані також не переглядали' було час подивитися.
На питання які підозри виникли, була відповідь що переглядає усі посилки.
Така ситуація вже другий раз. Хоча , вся моя сім'я відправляє посилки багато разів, но такого обшуку тільки до мене персонально застосовують. , це правомірно? І ще с посилки було викинуто мед у 500 гр. пластикову контейнері хорошо запакованому скотчем у двух пакетах. Сотрудник казав, що не можно таке відправляти, тільки через грузову доставку. До цього постійно висилали, і все було чудово.
«Жахлива пошта»
По кожній окремій ситуації розбираємося індивідуально. Запевняємо, всі звернення не залишаються без уваги та перевіряються ретельно. Ми знаходимо оптимальні варіанти для вирішення питання, аби у клієнта залишились тільки приємні емоції від співпраці. Будемо вдячні за накладну.
Без коробок більше не надсилаємо
Читать отзыв Давно користуємося нп все було добре (у Києві і зараз жодних проблем) але зараз щоб відправити з Крюківщини 3 відділення, одну-дві пластикові баночки з бадами (65-130гр) в пакеті треба витримати бій з співробітником нп виявляється, що в пакетах можна відправляти тільки взуття в заводській упаковці і без коробки вони нічого не відпоавлять! Ще просять відкрити посилу щоб подивитись що там!
Дуже бісить це кожного разу!
Нарахували багато
Відгук на обслуговування клієнтів
Згідно з внутрішніми правилами, скотч не надається для подібних цілей (наприклад, ручка до коробки), однак, в якості лояльності, колеги завжди намагаються йти на зустріч клієнтам та надавати скотч для доупакування. Цього разу даний пакувальний матеріал був в обмеженій кількості у відділенні. Сподіваємося, що надалі подібних ситуацій не виникне. Показать 1 ответ
Нова Пошта зробила помилку і змусила свого клієнта оплатити її
Звернувся на гарячу лінію, проблему не вирішено.
1. За отримання посилки було виставлено рахунок.
2. Отримувач сплатив повністю цей рахунок через НоваПей
3. За півгодини прийшов у відділення отримати свою посилку . Але посилку не віддали , бо з'явилася ще одна оплата 30... Читать отзыв За одну посилку взяли гроші двічі. Нова Пошта зробила помилку і змусила свого клієнта оплатити її.
Звернувся на гарячу лінію, проблему не вирішено.
1. За отримання посилки було виставлено рахунок.
2. Отримувач сплатив повністю цей рахунок через НоваПей
3. За півгодини прийшов у відділення отримати свою посилку . Але посилку не віддали , бо з'явилася ще одна оплата 30 грн.
4. Звідки це оплата і за що не могли відповісти ні у відділенні, ні на гарячій лінії.
Минуло кілька днів. Жодної реакції на моє звернення немає.
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все детально перевірити.
Невозможно вызвать курьера
Розуміємо ваше прагнення зекономити час 🙏 Ми маємо велику мережу поштоматів, впевнені, що ви зможете підібрати найближчий та найзручніший.
Ужасная переадресация
Хотя всем понятно, что люди заказывают в почтомат не просто так, а с целью экономии времени и для... Читать отзыв сделала заказ в Еве (20400433021751)сегодня увидела, что мою посылку переадресовали на другое отделение, а потом снова переадресовали. Без моего ведома. В итоге я не могу самостоятельно направить посылку туда, куда мне удобно, а вынуждена ехать не пойми куда и тащить тяжелую коробку
Хотя всем понятно, что люди заказывают в почтомат не просто так, а с целью экономии времени и для удобства
К слову, это второй уже случай с моей посылкой за неделю. В итоге стоимость доставки растет, качество сервиса падает. Не нужно оправдывать все «системой», система должна работать на людей, а не люди на систему
И если ваша система управления посылками не клиентоориентирована, то возможно, стоит ее пересмотреть
Спасибо за испорченное настроение и нарушенные планы
Щиро перепрошуємо, що так трапилося. Бачимо, що колеги вже вирішили питання та доставили посилку кур'єром. Якщо надалі виникатимуть питання чи знадобиться допомога - звертайтеся. Показать 1 ответ
Створення проблем при доставці відправлення
Щиро перепрошуємо, що змусили вас хвилюватися. Сподіваємося, що матимемо нагоду виправити ваше враження на краще, адже невпинно працюємо над вдосконаленням, аби наші клієнти отримували лише найкращий сервіс ❤
Відкрили посилку і зіпсували товар
Хто і навіщо відкривав посилку і тим більше розрізав прозоре пакування, через яке чудово видно, що всередині, -... Читать отзыв Сталася неприємна ситуація. Людина, якій був висланий новий товар в заводському пакуванні, поскаржилася, що вміст посилки (розхідники) зіпсутий, вакуумне пакування розрізане, пломби зірвані. Хоча нічого з посилки не пропало. Після розмови вирішили ситуацію, але обидві сторони лишилися із збитками і неприємним осадом.
Хто і навіщо відкривав посилку і тим більше розрізав прозоре пакування, через яке чудово видно, що всередині, - питання без відповіді.
Чесно, давно такого не пригадую. Зазвичай все приходило без проблем.
Що це - разовий випадок чи приклад “нововведень” із спонтанного огляду посилок без попередження власника, неясно.
конские тарифы по Украине
Зазначимо, що вартість доставки з Китаю може бути дешевшою завдяки специфіці міжнародної логістики. Це стає можливим завдяки великим обсягам посилок, спеціальним угодам між країнами та використанню оптимізованих маршрутів для авіа- та морських перевезень.
Натомість доставка по Україні має інші особливості. Вона включає швидку обробку, транспортування посилок на короткі дистанції з використанням автомобільного транспорту, і найголовніше – значно коротші терміни. Також вартість формується з урахуванням витрат на пальне, підтримання інфраструктури тощо. Показать 1 ответ
Посылка выросла как на дрожжах.
Нелогічні сполучення
Вантажі доставляються за одну або дві доби, будь ласка, довірте нам логістичні маршрути, а ви насолоджуйтесь сервісом ;)