Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту - до відділення, почтомату, за адресою - і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує 4000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 перевищила 174 млн. «НП Логістик» - компанія, що надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. «ПОСТ ФІНАНС» - небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима. «Нова Пошта Інтернешнл» розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не тільки в Україні, а й за кордоном.
Група «Нова Пошта» працює з дотриманням всіх норм українського законодавства. За 2018 рік Група перерахувала до бюджету країни більше 3 млрд грн податків і зборів.
Группа «Нова Пошта» предоставляет клиентам - как бизнесу, так и частным лицам - полный спектр логистических и связанных с ними услуг. В Группу входят украинские и зарубежные компании, в том числе «Нова Пошта», «НП Логистик», «ПОСТ ФИНАНС» и «Нова Пошта Интернешнл».
«Нова Пошта» - лидер логистического рынка, который обеспечивает легкую доставку каждому клиенту - в отделение, почтоматы, по адресу - и позволяет тысячам предпринимателей создавать и развивать бизнес не только в Украине, но и за рубежом. Сеть компании насчитывает 4000 отделений по всей Украине, а количество отправлений только за 2018 превысило 174 млн. «НП Логистик» - компания, предоставляющая услуги фулфилмента: хранение товара на складах, комплектацию и отправку заказов получателю. «ПОСТ ФИНАНС» - небанковское финансовое учреждение, благодаря которому клиенты компании могут осуществлять денежные переводы и операции с электронными деньгами. «Нова Пошта Интернешнл» развивает международную партнерскую сеть, чтобы предоставлять клиентам услуги по экспресс-доставке не только в Украине, но и за рубежом.
Группа «Нова Пошта» работает с соблюдением всех норм украинского законодательства. За 2018 год Группа перечислила в бюджет страны более 3 млрд грн налогов и сборов.
не компетентная горячая линия
Позорище, грубые не компетентные сотрудники.
Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали.
Жахливий сервіс, підтримка, зворотній зв'язок
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити -... Читать отзыв Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу.
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити - потрібно знову їм платити.
Я думаю що це остання капля. Ця пошта більше не витримує ніякої критики
Затримки, перенесення, хамство і байдужість
Mosnov посилка з 21 листопада
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас... Читать отзыв Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас обирають, тому що розраховують на якість послуг, на швидкість доставок і платять за ці послуги!
На жаль, відправлення затримуються через відмову зовнішніх перевізників доставляти вантажі з України. Ми оперативно шукаємо альтернативний транспорт, проте виявлені рейси вже неодноразово переносилися без попередження. Ми докладаємо максимальних зусиль і плануємо, що всі посилки вирушать за маршрутом найближчим часом.
Невчасне відправлення товару / Оператори не відповідають на дзвінки
Перепрошуємо за затримку. Відправити промокод на ваш номер у накладній чи отримувачу?
Нова пошта
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко"... Читать отзыв Вітаю!
Дякую НП, що для військових роблять деякий ліміт відправлень з прифронтових зон, хоч закінчуються вони швидко, нажаль.
Але при зростаннях тарифів, сервіс щораз стає жахливішим.
Посилки доставляються невчасно. Терміни доставки змінюють потім самовільно.
Адреси замість кур'єрської міняють потім на відділення.
Тому раджу скінт робити з додатку для підтвердження.
"Підтримки служба" то взагалі окрема служба " космосу".
Обіцяють "швидко" зв'язатись і за кілька годин закривають бо не " онлайн" і коло наново... Не всі в " кабінетах" сидять з можливістю бути на зв'язку постійно!!!
Мошеник забрал посылку и игнорирует !
м. Чернівці
Відділення НП Nº1
+380 955 137 377
Сергій Бузинський Перевозки Украина-Германия .
Це просто жах
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге:... Читать отзыв Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге: писала до чату підтримки - ігнор, ледь додзвонилась оператору і ходила на відділення. Допомоги по питанню не надав ніхто. Справа не просунулась. Сказали лише, що посилка просто лежить в депо, ії навіть не намагалися завантажити в машину на розвіз.
По-третє, жодного разу ніхто не задзвонив/не написав елементарного «вибачте за затримання». Все можу розуміти, всі можуть помилятися, але такого мерзенного ставлення до клієнтів не було.
Тепер вашу проблему з посилкою не вирішать, просто приберуть позначку скільки часу вона доставляється.
Тепер Нова пошта псує посилки і настрій людям на свята за їхні ж гроші, «дякую»
Поступова деградація Нової пошти.
Особливо прикро, бо колись це була справді прогресивна та клієнтоорієнтована компанія, якій довіряли без сумнівів. Зараз же видно явну деградацію сервісу: небажання визнавати власні помилки, уникнення відповідальності та формальний підхід до вирішення проблем.
Дуже розчарований таким ставленням і сподіваюся, що компанія все ж зверне увагу на якість обслуговування, інакше втратить ще більше довіри своїх клієнтів.
Всі деталі цієї ситуації були розглянуті. Ми ретельно перевірили інформацію стосовно вашого запиту. За результатами перевірки не встановлено фактів, які б підтвердили пошкодження товару під час перевезення. Офіційну письмову відповідь по претензії відправили на електронну пошту.
Пошта минулого.
Підкажіть, будь ласка, за яким номером накладної у вас виникли непорозуміння. Ми готові в усьому розібратися.
ДЕ МОЯ ПОСИЛКА?
льгії, якого фіга де вона?!?!?
NP00000004361908NPG
Маємо інформацію, що планову дату відправки рейсу з Бельгії перенесено. Радимо очікувати оновлення статусів доставки тут: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Проблема з доставкою міжнародного відправлення
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я... Читать отзыв 25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я спілкуюся з фахівцями НП на гарячій лінії. На моє запитання - коли планується доставка отримувачу, чому є затримка (плановий час 4 грудня, отримувач чекає...) - відповіді такі: Все нормально, так працює система; Все за планом; на початку тижня відправлення буде транспортовано; В кінці тижня відправлення буде транспортовано, тощо.
Можу зробити висновок - фахівці ПН не визнавали наявність проблеми щодо вчасної доставки. Мене активно запевняли, що все за планом та нормально.
Зафіксувала претензію щодо строків доставки на гарячій лінії. Обіцяли зв'язатися з колегами та визначити причину затримки. Також повідомити про це отримувача з США. Ніяких повідомлень наразі не отримано.
5 грудня Я особисто отримала повідомлення від НП дуже дивного змісту: "Звертаємося до вас із важливим оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США. У зв'язку з підвищеним навантаженням на авіалінії виникла проблема з опрацюванням вантажів. Ми докладаємо максимальних зусиль і співпрацюємо з усіма партнерами, щоб прискорити доставку. Орієнтовна дата доставки в США 04.12.25, дата доставки одержувачу - до 13.12.25".
У зв'язку з цим повідомленням у мене виникли логічні запитання:
1. У чому конкретно полягають згадані вами "важливі оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США". Статус відправлення НЕ оновлений .
2. повідомлення від НП щодо відправлення датовано 5 грудня, у повідомленні заявлений строк доставки в США - 4 грудня. Це помилка? Адже в момент відправки цього повідомлення про так зване оновлення статусу відправлення досі знаходиться MOSNOV, зрозуміло, це не США. Який сенс вашого повідомлення щодо строку доставки 4 грудня?.
3. Стосовно зауваження про навантаження на авіалінії, яке звучить у повідомленні як виправдання про затримку. У мене в даний моментє декілька відправлень до США, усі вони відправлені пізніше 25 листопада. Але УСІ транспортуються іншим шляхом (через Варшаву), більшість з нихнаразі вже в США. Я можу зробити висновок, що завантаженість авіаліній НЕ має відношення до строків транспортування.
На даний момент отримувач відправлення за номером 59 5000 0522 8639 в США обурений неякісною роботою НП, невиконанням термінів доставки, відсутністю змістовної комунікації, відсутністю планового терміну доставки. Для нього важливо отримати відправлення ВЧАСНО. Цього нажаль не відбулося. Більш того, наразі невідома доля відправлення.
Пропоную керівництву ПН запровадити систему штафних санкцій за недотримання кампанією заявлених строків доставки відправлень.
Дякую!
Розберемося в ситуації. З результатами напишемо вам.
Цены просто космос
Місяць маринують посилку
По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення.
Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
Відгук про компанію Нова пошта
Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про... Читать отзыв Хочу висловити щиру подяку компанії Нова пошта за стабільно високий рівень сервісу. Дуже задоволена оперативністю роботи, швидкою доставкою та уважним ставленням до відправлень. Посилки завжди приходять вчасно, у гарному стані, а відстеження працює чітко й зручно.
Окремо відзначу професійність працівників відділень — завжди ввічливі, швидко обслуговують і допомагають з усіма питаннями. Приємно мати справу з сервісом, який дійсно дбає про клієнтів.
Дякую Новій пошті за надійність і стабільну якість! Продовжую користуватися й із задоволенням рекомендую.
Відгук подяка
Щоразу приємно відзначати вашу швидкість, ввічливість та професіоналізм. Особлива подяка оператору Аліна за допомогу та швидкому вирішенню проблемного питання.
Жахлива доставка
Шо відбувається?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних... Читать отзыв Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних комірок»
Думаю,бл&ть,раніше просто без моєї згоди, на сусіднє відділення її переадресували, а тут вона навіть не виїхала до того поштомату. Окей
Зробила переадресацію на відділення ,сьогодні в 13:00 вона мала виїхати з того депо,і ніхера, знову дзвоню,кажу де посилка? Шось там промявлили про те шо запит передано і тд і все
Якщо якась накладка,бл&ять просто вкажіть, шо вона приїде в інший день,пізніше,шоб я як дурочка не сиділа і не гадала, де вона там валяється
Чи її вкрали,чи загубили хз
Свято зіпсоване,пасібо
Дивні правила щоб купити коробку
Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон!
Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі..
Гірше укрпошти