Віктор Отзыв написан понедельник, 10 ноября11 просмотров
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958 Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку ) Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня.
Якщо ви самі розумієте, що вам в першому випадку не повинні були йти назустріч, то на що взагалі скаржитесь? Прийшли "віддячити" тих, хто пішов вам назустріч і зробити так, щоб у них були неприємності? Отак і жаліти невдячних, які плачуть, щоб їх зрозуміли і пішли назустріч. Потім вони починають вже брати за горло, писати скарги и вже вимагати, щоб їх жаліли, наступаючи на голову тим, хто їх пожалів. А нічого, що за жалість до вас вони тепер можуть залишитись без роботи, умовно кажучи?
В якому місці ви побачили щоб я просив щоб мене пожаліли ? В мене був діалог де мені сказали що у таких випадках я можу звертатись до них і мені допоможуть що я і зробив. Мені не сказали що добре , ми вам в перший раз допоможемо, але це тому що ми вас пожаліли , але це в перший і останній раз. Ну і мабудь цей портал створенний щоб вести діалог та приходити до якогось розуміння. І вести діалог з представниками пошти це нормальна практика, тим паче коли ти співпрацюєш з ними як ФОП. З приводу звільнення, це вже в вас дуже гарно фантазія розгулялась на ніч
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
отзыв
Комментарии к отзыву