Обратившись на горячую линию, операторы сами не знают функционал приложения новой почты. Позорище, грубые не компетентные сотрудники. Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали.
Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу. Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер. Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити -... Читать отзыв Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу. Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер. Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити - потрібно знову їм платити. Я думаю що це остання капля. Ця пошта більше не витримує ніякої критики
Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083 По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov 21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас... Читать отзыв Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083 По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov 21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас обирають, тому що розраховують на якість послуг, на швидкість доставок і платять за ці послуги!
Добрий день, Олексію! На жаль, відправлення затримуються через відмову зовнішніх перевізників доставляти вантажі з України. Ми оперативно шукаємо альтернативний транспорт, проте виявлені рейси вже неодноразово переносилися без попередження. Ми докладаємо максимальних зусиль і плануємо, що всі посилки вирушать за маршрутом найближчим часом. Показать 2 ответа
Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона... Читать отзыв Місто Чернівці; вул. Героїв Майдану, 63 (Нова Пошта №17). Поштомат №35741. Номер Накладної мого відправлення: 20451314279110. Відправив вчора клієнтові посилку через поштомат. В додатку, по графіку посилку повинні були забрати до самого відділення в той же день, на наступний день посилка вже мала б бути в Києві. Однак, я заходжу в додаток, і виявляється що посилку навіть не чіпали. Вона до сих пір сидить у поштоматі. Вже майже дванадцята ночі, посилка вже повинна була бути в Києві, і завтра відправитися з Києва далі до місця призначення. Поштомат стоїть буквально біля дверей відділення! Я не розумію за що я плачу такі гроші за доставку і найголовніше "за сервіс", якщо цей сервіс на низькому рівні? Вам на доставку відправлення потрібно по факту, стільки ж часу, скільки й УкрПошті. Але УкрПошта хоча б не бере такі гроші за доставку і послуги. Дзвонив розібратися вашим операторам. Дзвонив 4 рази, жодного разу слухавку не взяли. Вирішіть будь ласка дану проблему, й відправте вже нарешті моє відправлення! Враження не дуже приємні! Бачив, що за такі ж проблеми ви даруєте бонуси. Хотілося б теж отримати якийсь подарунок або бонус.
Посилку вилучили з поштомата, наразі вона транспортується за маршрутом. Перепрошуємо за затримку. Відправити промокод на ваш номер у накладній чи отримувачу? Показать 1 ответ
Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12 Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається. Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало. По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно. По-друге:... Читать отзыв Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12 Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається. Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно. По-друге: писала до чату підтримки - ігнор, ледь додзвонилась оператору і ходила на відділення. Допомоги по питанню не надав ніхто. Справа не просунулась. Сказали лише, що посилка просто лежить в депо, ії навіть не намагалися завантажити в машину на розвіз. По-третє, жодного разу ніхто не задзвонив/не написав елементарного «вибачте за затримання». Все можу розуміти, всі можуть помилятися, але такого мерзенного ставлення до клієнтів не було.
Тепер вашу проблему з посилкою не вирішать, просто приберуть позначку скільки часу вона доставляється.
Тепер Нова пошта псує посилки і настрій людям на свята за їхні ж гроші, «дякую»
25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня. 28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня. Починаючи з 2 грудня я... Читать отзыв 25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня. 28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня. Починаючи з 2 грудня я спілкуюся з фахівцями НП на гарячій лінії. На моє запитання - коли планується доставка отримувачу, чому є затримка (плановий час 4 грудня, отримувач чекає...) - відповіді такі: Все нормально, так працює система; Все за планом; на початку тижня відправлення буде транспортовано; В кінці тижня відправлення буде транспортовано, тощо. Можу зробити висновок - фахівці ПН не визнавали наявність проблеми щодо вчасної доставки. Мене активно запевняли, що все за планом та нормально. Зафіксувала претензію щодо строків доставки на гарячій лінії. Обіцяли зв'язатися з колегами та визначити причину затримки. Також повідомити про це отримувача з США. Ніяких повідомлень наразі не отримано. 5 грудня Я особисто отримала повідомлення від НП дуже дивного змісту: "Звертаємося до вас із важливим оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США. У зв'язку з підвищеним навантаженням на авіалінії виникла проблема з опрацюванням вантажів. Ми докладаємо максимальних зусиль і співпрацюємо з усіма партнерами, щоб прискорити доставку. Орієнтовна дата доставки в США 04.12.25, дата доставки одержувачу - до 13.12.25". У зв'язку з цим повідомленням у мене виникли логічні запитання: 1. У чому конкретно полягають згадані вами "важливі оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США". Статус відправлення НЕ оновлений . 2. повідомлення від НП щодо відправлення датовано 5 грудня, у повідомленні заявлений строк доставки в США - 4 грудня. Це помилка? Адже в момент відправки цього повідомлення про так зване оновлення статусу відправлення досі знаходиться MOSNOV, зрозуміло, це не США. Який сенс вашого повідомлення щодо строку доставки 4 грудня?. 3. Стосовно зауваження про навантаження на авіалінії, яке звучить у повідомленні як виправдання про затримку. У мене в даний моментє декілька відправлень до США, усі вони відправлені пізніше 25 листопада. Але УСІ транспортуються іншим шляхом (через Варшаву), більшість з нихнаразі вже в США. Я можу зробити висновок, що завантаженість авіаліній НЕ має відношення до строків транспортування. На даний момент отримувач відправлення за номером 59 5000 0522 8639 в США обурений неякісною роботою НП, невиконанням термінів доставки, відсутністю змістовної комунікації, відсутністю планового терміну доставки. Для нього важливо отримати відправлення ВЧАСНО. Цього нажаль не відбулося. Більш того, наразі невідома доля відправлення. Пропоную керівництву ПН запровадити систему штафних санкцій за недотримання кампанією заявлених строків доставки відправлень. Дякую!
Заказал Банку протеина и две маленькие баночки витамин из Польского магазина, через Нова Пошта, в вес должен был выйти в районе 2.5кг. Оценочная стоимость 2600грн. В итоге вес 3.5кг посчитали, цена доставки 991грн, практически половина стоимости товара!!! Вы вообще адекватные? Первый и послединй раз пользуюсь данной услугой, проще на перевозчиков заказать(автобусы), ребята бы такую посылку доставили за 250-400грн максимум.
Доброго ранку! Вага відправлення рахується не лише за фактичною масою товару, а й з урахуванням упаковки та габаритів посилки — саме тому показник міг зрости з очікуваних 2,5 кг до 3,5 кг. Тариф формується автоматично на основі цих параметрів і умов міжнародної доставки. Нам шкода, що сервіс не виправдав ваших очікувань. Дякуємо, що поділились відгуком — для нас це важливо.
Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це... Читать отзыв Вітаю! Бачу що якісь проблеми у нової пошти останні півроку, почну по черзі. Всі мої посилки які йдуть на поштомат ЗАВЖДИ затримуються на день або два тому що «немає вільних комірок» або просто без причини посилка не приходить. Ну окей, я розумію що іноді буває таке що на поштоматі немає місця, але щоб кожен раз? І добре якщо б це було так - я переадресував і швиденько вона поїхала на відділення або інший поштомат, але ні, спочатку в депо, потім переоформлення, потім знову виявиться що на іншому поштоматі немає вільної комірки або знову не буде причини, так і чекаєш на посилку 5 днів з КИЄВА до КИЄВА, тому що вона перед цим ще поїхала у Дніпро (але це вже нюанси логістики).
По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення. Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
Доброго ранку! Дуже шкода, що ви отримали такі емоції від нашої співпраці. Наразі посилка транспортується по місту Київ, очікуйте, будь ласка, на сповіщення про прибуття у поштомат. Вибачте за незручності.
На жаль супер швидка доставка взагалі не швидка,не отримала своєї посилки в зазначений час,повідомлення теж не прийшли,що затрималась і чому.Розчарована повністю,дитина залишилася без подарунка.Добре,що тарифи піднімаються.
Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили? Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі? Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних... Читать отзыв Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили? Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі? Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних комірок» Думаю,бл&ть,раніше просто без моєї згоди, на сусіднє відділення її переадресували, а тут вона навіть не виїхала до того поштомату. Окей Зробила переадресацію на відділення ,сьогодні в 13:00 вона мала виїхати з того депо,і ніхера, знову дзвоню,кажу де посилка? Шось там промявлили про те шо запит передано і тд і все Якщо якась накладка,бл&ять просто вкажіть, шо вона приїде в інший день,пізніше,шоб я як дурочка не сиділа і не гадала, де вона там валяється Чи її вкрали,чи загубили хз Свято зіпсоване,пасібо
Доброго ранку! Щиро перепрошуємо затримку доставки вашої посилки. Ми докладаємо максимум зусиль, аби ви отримали її якнайшвидше. Тримаємо питання на контролі.
Щоб купити нові коробки на відділенні, треба обов'язково повідомити повністттю ПІБ.... Навіщо? Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон! Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі..
Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки. В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної. Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла. Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а... Читать отзыв Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки. В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної. Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла. Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а потім забираючи її, ви підриваєте будь-яку довіру.Промокод, який спрацював, має залишатися дійсним. Ця ситуація стала останньою краплею. Через цей інцидент, а також через абсолютно безрезультатні спроби вирішити питання з вашою гарячою лінією, моє ставлення до покупки остаточно зіпсоване. Я прийняла рішення взагалі більше ніколи не користуватися вашим сервісом. Ваше ставлення до клієнтів є вкрай незадовільним.
Доброго ранку! Раді, що змогли вирішити питання. Як казав Ейнштейн: “Серед труднощів приховані можливості”. А ми завжди поруч, щоб ці можливості швидко знаходити й перетворювати на готові рішення 🚀
На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі. Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що... Читать отзыв На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі. Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що з США від 5. Коли настане дата відправки рейсу? Чи можливо посилка загубилася? В чому причина?
Добрий день! Строки доставки дійсно залежать від маршруту, завантаженості митних хабів та сезонних піків, і зараз, у грудні, всі міжнародні напрямки працюють із підвищеним навантаженням. Менеджер повідомив мінімальний строк за актуальними на сьогодні даними — від 8 днів, щоб ви орієнтувалися реалістично. Перепрошуємо за незручності. Показать 1 ответ
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вінниця, ул. Пирогова, 31 Я отримала посилку 20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я ще за доставку , за недбальство працівників, за яке я заплатила 3075... Читать отзыв Я отримала посилку 20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я ще за доставку , за недбальство працівників, за яке я заплатила 3075 грн, просто жах, працівники нічого не зробили і зателефонували лише на 3 день , дуже не задоволена
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Зник вантаж , відшкодували лише 6% суми , не рекомендую
Посилка їде з США до України (ebay). З США до Європи пороїхалась ідеально. Але з 27 числа й до сьогодення мені пишуть одне те й саме "Бельгія. Планова дата відправки рейсу перенесена". Карл, жду неділю поки вона неможе виїхати з Бельгії, чому так довго?! Номер посилки: NP00000004361908NPG
Добрий день! Наразі є певні затримки, тому рейс із Бельгії було перенесено. При цьому робимо усе можливе, аби прискорити цей процес. Щиро перепрошуємо за затримку та просимо трошки терпіння. Показать 1 ответ
Доброго дня, звертаюся до вас стосовно відправлення 20451305264068.Посилка була відправлена 27.11.До теперішнього часу невідомо де вона знаходиться.У посилці були вкрай необхідні речі..Мали доставити 29.11.Спочатку самовільно переадресували посилку без мого відома,потім застрягла в Києві,а зараз взагалі хтозна куди звертатися.На гарячу лінію телефонувала неодноразово,говорять що вони не можуть нічим допомогти. Дуже часто користуюсь вашими послугами,але тепер задуматися треба!!!
Ольго, накладну повернення створили. Посилку вже опрацювали, невдовзі буде завантаження для подальшого транспортування. Додатково на ваш номер телефону надіслали промокод на наступну доставку 🙏
19.11 з поштомату було надіслано 2 посилки за накладними: - 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424); - 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату). Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена... Читать отзыв 19.11 з поштомату було надіслано 2 посилки за накладними: - 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424); - 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату). Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена якнайшвидше! і що посилки були підписані мною вручну (вказані прізвище і 4 останні цифри накладної). Ввечері 20.11 близько 18.00 зі мною звязалась менеджер по роботі з малим бізнесом Надія та повідомила, що можливо посилка яка повинна була прямувати в Кременчук поїхала до відділення у Києві і попросила відкрити її вміст під відеонаглядом, щоб це підтвердити. На що я погодилась, хоча посилка була підписана мною вручну, але як виявилось пізніше кур'єр це просто заклеїв. Далі посилка була відкрита працівниками відділення і я підтвердила, що вміст цієї посилки це посилка яка мала прямувати в Кременчук. Після мого підтвердження Надія попросила, щоб я зателефонувала на гарячу лінію, пояснила свою ситуацію і попросила, щоб з відділення у Києві ввечері надіслали якнайшвидше посилку у Кременчук. І, увага, чому я маю це зробити??? Тому, що в неї закінчується робочий день і розряджається телефон))))) І, щоб надіслали цю посилку якнайшвидше то я повинна подзвонити, і запевнила мене, що вони мене послухають, оскільки за мною зафіксовані звернення на гарячій лінії. Що я і зробила і у відповідь від гарячої лінії отримала - чекайте зворотнього зв'язку)))) В результаті посилку 20.11 так і не надіслали!!! 21.11 Надія звязалась з відділенням у Києві і запевнила мене, що відкриту посилку надіслали у Кременчук, а посилку яка мала прибути у відділення в Києві будуть розшукувати. 22.11 ввечері мені телефонує отримувач посилки з Кременчука і каже, що отримала не свою посилку. В посилці був вміст посилки яка мала бути в Києві. Як виявилось, до Києва прибуло 2 посилки. Посилка, яку я дозволила відкрити працівниками відділення не була надіслана у Кременчук як ми домовлялись з Надією!!! А посилка на якій було мною вручну написане прізвище отримувача з Києва, і воно не було заклеєне накладною, з Києва чомусь надіслано в Кременчук. Це просто верх байдужості і халатності!!!! 23.11 я надіслала нову посилку в Кременчук, бо чекати виходу Надії на роботу (субота і неділя у неї вихідні) я вже не збиралась і клієнтка не готова була чекати! І продовження цього "цирку" з пересилками посилок я не хотіла!!! В результаті отримувачу з Києва посилка після 26.11 вже була неактуальна (дата коли мені її повернула клієнтка з Кременчука) і я втратила клієнтку, хоча ця посилка одразу прибула у правильне місце. Результат такої "роботи" пошти я зазначила в мінусах. Також не отримала обіцяний промокод за видалену накладну 20400490150827 створену через олх, а отже і втрату ще однієї клієнтки.
Недостатки:
втрата клієнтки;
гора витраченого часу на розмову з Надією, гарячою лінією, курєрами, стурбованою клієнткою;
доставки посилок на 5-й день, що вас прирівнює до швидкості доставки як в Укрпошті;
Добрий день, Марто! Не існує слів, які могли б достатньою мірою висловити щире вибачення за цей ланцюг помилок. Нам соромно, що інцидент мав місце у співпраці. Запевняємо, що все ретельно пропрацювали. Промокод надіслали на ваш номер телефону. Також хочемо відправити подарунок від компанії, аби трішки згладити кути ситуації. На які дані можемо оформити накладну? 💝 Показать 1 ответ
Вчера говорил с операционным директором Бабиев Андрей. Обещал, что все будет отгружено (посылки не отгружаются с 1 декабря). Небольшую часть отгрузили, а большая часть осталась. Не выполняет даже обещание директор. Я так понимаю, что все ровняются на директора... обещать не значит жениться. Пустозвоны.
Добрий день! Команда зараз працює над тим, щоб завершити відправку всіх відправлень, які накопичилися з 1 грудня. Напишіть номер вашого відправлення - додатково перевіримо.
Вітаю! Коли: 1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ. Чому: Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася. Номер для трекінгу: 59001513823755 Що маємо: З... Читать отзыв Вітаю!
Коли: 1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ.
Чому: Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася.
Номер для трекінгу: 59001513823755
Що маємо: З 1 ГРУДНЯ 11:24 відколи посилка була прийнята у відділенні і по зараз- 3 ГРУДНЯ 19:42, я нічого не отримала. Згідно з даними трекінгу з додатку і з сайту посилка мала прибути ще того ж дня на поштома , ну добре не в той же день, але ж і МІЙ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МИНУВ І ДЕНЬ ПІСЛЯ НЬОГО ТЕЖ МИНУВ🤬🤬🤬, а я й досі нічого не отримала крім завірянь операторів з якими спілкувалася і мама, і сестра, і я. Спочатку щось десь наплутали, загубили, потім знайшли і відправили знову, потім не було вільних комірок, то скажіть де я зможу отримати посилку гарантовано і сьогодні???
НЕ ДАВАЙТЕ МАРНИХ НАДІЙ ПРО СТРОКИ ДОСТАВКИ ЯКЩО ВОНИ НЕ ВИКОНУЮТЬСЯ, АБО ПРОПИШІТЬ ОКРЕМО ЩО Є ЧАС ПЛАНОВОЇ ДОСТАВКИ І ОКРЕМО ЧАС ТОЧНОЇ ГАРАНТОВАНОЇ ДОСТАВКИ, щоб люди не злилися і не стресували, бо і так та нервова система вже давно сказала "до побачення" через ту кляту русн*ю!
П.С. Якщо я оформлю переадресацію на інший поштомат чи на відділення, то де я маю дізнатися ті адреси відділень і поштоматів, які зараз вільні, щоб гарантовано отримати у вказаний згідно трекінгу час? Бо я переадресую, а якщо знову не буде вільна комірка то це ще перенесеться на день?
Добрий день, Вікторіє! Нам дуже соромно, що ми підвели вас у такий важливий день 💔 Щиро перепрошуємо 🙏 Бачимо, що за накладною вже оформлено переадресацію у відділення №75, тримаємо доставку на контролі. Хочемо трішки підняти настрій подарунком від компанії. Можемо відправити його на ваші дані у це ж відділення? Показать 1 ответ
Оплатил за услуги точно по их счету 1 раз с своего банка, сказали не подходит, и не вернули, но получили )))) второй раз уже платил специально на новой почте они сами себе, и сказали снова не чего не получили ))) в обеих случаях платежи прошли и точно по реквизитам ! ДЕРЖУТ ЛЮДЕЙ ЗА БЫД ЛО И ОБВОРОВЫВАЮТ !
С пятницы жду ответа от Бабаева Андрея - операционного директора. А заказы не отгружаются третьи сутки. Клиенты уже отказываются от заказов. Не спрашивайте у меня ЕДРПОУ. Лучше наведите у себя порядок. С таким отношением к клиентам у вас одна дорога ...
Добрий день! Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти, якщо маємо для цього всю інформацію. Будемо раді продовжити роботу, як тільки отримаємо необхідні дані.
Щоразу, коли я пишу відгук про вас, я сподіваюся що це востанне, а нова пошта повернеться до свого попереднього стилю працювати, коли можна було їй довіряти і коли це була найкраща доставка існуюча в Україні... але, на жаль ні. Що з вами відбувається? ви звільнили коучів, які навчають персонал? ви продали компанію ідіотам, які знають про логістику не більше,... Читать отзыв Щоразу, коли я пишу відгук про вас, я сподіваюся що це востанне, а нова пошта повернеться до свого попереднього стилю працювати, коли можна було їй довіряти і коли це була найкраща доставка існуюча в Україні... але, на жаль ні. Що з вами відбувається? ви звільнили коучів, які навчають персонал? ви продали компанію ідіотам, які знають про логістику не більше, ніж першокласник про інтеграл? ви зажопіли гроші на тямущий софт і IT команду? Дійдуть відгуки до керівників компанії, чи в якийсь день ми побачимо повідомлення в пошті-компанія нп перестала існувати? Перегляньте свої рішення! Ви йдете явно кудись не туди, відгуки катастрофічні, вже не те, що натякаючі і попереджувальні, а кричущі - ваші величезна перспективна організація зацуття летить до біса! По суті мого звернення, посилка 59500005196133, поїхала в юса, дісталася за допомогою НП до юса за 9 днів, а там НП передала її на останню милю компанії юспс, яка везтиме посилку по юса, УВАГА!!! 16 днів!!! Пардон Муа, на чому? на верблюдах? Може, варто співпрацювати з компаніями, які використовують більш передові засоби пересування? Доставка у підсумку до юса 25 днів?? Ви намагаєтеся перемогти за термінами мегапопулярну Укрпошту? ви перемогли! Як вважаєте, кому може бути цікава така "ЕКСПРЕС" доставка? Передайте доставку хоча б ЮПС! Ви заощаджуєте 3 долари на доставці, а одержувачі не отримують вчасно посилки, відправники зазнають збитків? Коштують ваші 3 долари зіпсованого рейтингу вашої компанії та хронічного негативу серед ваших клментів? Моя посилка повинна бути доставлена до 7.12, як, вирішуйте самостійно, поміняйте верблюдів на самокат хоча б, і це буде в 5 разів швидше.
Достоинства:
відсутні останнім часом
Недостатки:
бездарна логістика, порушення термінів доставки, повний хаос на шляху до одержувачів, збитки відправників, хронічний стрес у співпраці з компанією НПМД
Пункт призначення вашої посилки розташований фактично посередині Тихого океану. Навіть авіаперевізникам часто потрібні пересадки, бо прямі маршрути до подібних локацій просто не виконуються. Ми розуміємо ваше очікування швидкості, але хочемо уточнити важливий момент: у нас немає експрес-доставки для НП Шопінг. Тож, будь ласка, не плутайте її з сервісами інших компаній. Ви не сплачували за окремий тариф експрес-доставки, адже такого тарифу просто не існує. Термін для міжнародних відправлень — від 7 робочих днів. Святкові та вихідні дні не враховуються. Це стандартний строк, який може коливатись залежно від маршруту та можливостей авіаперевізників. Ми на вашому боці й робимо все, щоб посилка прийшла максимально швидко. Дякуємо за розуміння і терпіння ❤️ Показать 1 ответ
Я просто в шоці!!! Чому ЕКСПРЕС посилки , за які я маю платити не малі гроші, застрягли в Бельгії? Коли я їх отримаю і чому вони катаються по Європі? NP00000004372705NPG NP00000004370103NPG NP00000004366958NPG NP00000004366067NPG NP00000004366057NPG NP00000004362857NPG NP00000004361617NPG
Послуга експрес-доставки для НП Шопінг не передбачена. Орієнтовний термін доставки — від 8 робочих днів. Найближчим часом очікуємо оновлення статусів, слідкуйте, будь ласка, за інформацією на сайті.
Замовляла посилка з Англії NP50000004369052NPG, 30.11.2025р 20700689704032, але в поштомат так і не прийшла. Писала в підтримку відповіли через 5 годин, а на сайті нпшорінг взагалі тиша. Зробила переадресацію, 59001513958324 і знову останній крок в поштомат і її не має. Таке відчуття що її загубили
Користуюся Новою поштою вже тривалий час, але останні 3 місяці – це просто жах. Кожна посилка приходить із затримками, терміни доставки постійно порушуються, а служба підтримки дає лише загальні відповіді без реального вирішення проблеми. Посилки в поштомат приїжджають із затримками, або без мого відома їх переадресовують на відділення. Це створює додаткові незручності та забирає мій час. Якість сервісу значно впала,... Читать отзыв Користуюся Новою поштою вже тривалий час, але останні 3 місяці – це просто жах. Кожна посилка приходить із затримками, терміни доставки постійно порушуються, а служба підтримки дає лише загальні відповіді без реального вирішення проблеми.
Посилки в поштомат приїжджають із затримками, або без мого відома їх переадресовують на відділення. Це створює додаткові незручності та забирає мій час. Якість сервісу значно впала, і співпрацювати з Новою поштою стає дедалі важче.
Двічі зняли оплата за доставку. І з відправника, і з отримувача. Причому на наступний день прийшло сповіщення в додаток, що дійсна знята помилкова оплата. А через тиждень в підтримці сказали, що взагалі не бачать ніякої оплати отримувача. На пустому місці 172,50грн. Пропали. Всі квитанції надіслала, а пишуть, що в системі немає ніяких оплат!! Як так? Шо за махінації!
Добрий день! Повторно перевірили всі оплати. За накладною 20451299857466 загальна сума становить 81,65 грн, а платником є відправник по безготівковій формі. Жодних онлайн-оплат за цією не виконувалося. Щодо ситуації за накладною **85 інформуємо, що загальна сума до сплати становить 150 грн. Внесення коштів відправником не відображається. У системі присутні такі списання: 142,5 грн + 7,5 грн + 22,5 грн (разом 172,5 грн). Переплату у розмірі 22,5 грн ми відправили вам грошовим переказом.
А оказывается, рыбка гниет с головы. Уже вторые рабочие сутки жду ответа от операционного директора Бабаева Андрея. Чего ждать от его подчиненных? Какое тут налаживание коммуникаций? Напишите просто: не пишите нам, не звоните нам - на некогда с вами общаться и решать насущные вопросы.
Посылка задержана на таможне. Брокер НП пишет что отправитель указал некоректную стоимость товара (аккумуляторная батарея). При этом все документы были предоставлены (счет-фактура заказа, инвойс где четко прописана цена товара и стоимость доставки, выписка из банка подтверждающая сумму оплаты). На вопрос в чем же несоответствие никакого ответа по почте нет. Телефоны не отвечают вообще. Добиться какой-то конкретики невозможно. В едином окне... Читать отзыв Посылка задержана на таможне. Брокер НП пишет что отправитель указал некоректную стоимость товара (аккумуляторная батарея). При этом все документы были предоставлены (счет-фактура заказа, инвойс где четко прописана цена товара и стоимость доставки, выписка из банка подтверждающая сумму оплаты). На вопрос в чем же несоответствие никакого ответа по почте нет. Телефоны не отвечают вообще. Добиться какой-то конкретики невозможно. В едином окне посылка тоже почему-то не видна. Такое ощущение что происходит какое-то мошенническое действие...
Достоинства:
Нет
Недостатки:
Отвратительное отношение к клиентам...
Абсолютно невозможно добиться исчерпывающей иформации по проблеме.
Добрий день, Володимире! Нам дуже прикро, що через затримку на митниці та проблеми з комунікацією у вас склалося враження, ніби питання не вирішується. Будь ласка, будьте впевнені, що відправлення не блокується безпідставно — зазвичай такі ситуації виникають через уточнення митної вартості або документів. Напишіть номер відправлення - зробимо все можливе, щоб прискорити перевірку.
26го числа ранним утром посылка была доставлена на склад Новой Почты в Словакии. ТТН:NP150000004382633NPG Посылки ВСЕГДА у меня, у жены, у родителей отображаются как полученные в течении пары часов после фактического получения. В этот же раз прошло 6 дней!!! 6 дней и посылки нет. Там огромная коробка, не найти ее невозможно. Посылка стрит приличных денег! На поддержку писал несколько раз.... Читать отзыв 26го числа ранним утром посылка была доставлена на склад Новой Почты в Словакии. ТТН:NP150000004382633NPG
Посылки ВСЕГДА у меня, у жены, у родителей отображаются как полученные в течении пары часов после фактического получения. В этот же раз прошло 6 дней!!! 6 дней и посылки нет. Там огромная коробка, не найти ее невозможно. Посылка стрит приличных денег! На поддержку писал несколько раз. В первый раз ответили, что слишком мало времени прошло, хотя на тот момент прошло двое суток. Затем написали, что посылка появляется всегда в течении 1-3 дней, хотя это не правда, она всегда появляется в течении 1-3 часов, но фиг с ним, ведь на тот момент уже прошло 4 дня!!! А теперь вот прошло 6 дней. Каждый раз с Новой Почтой у меня какая то проблема. Каждый раз надо как то потрепать мне нервы. Более того, у меня ещё одно обращение зафиксировано, тоже решения пока никакого, о нем напишу скорее всего у следующем отзыве!
Добрий день! Ваша посилочка транспортується, наразі вибула з транзитного складу Чехії. Очікуйте, будь ласка, та відстежуйте рух на сайті за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
не компетентная горячая линия
Позорище, грубые не компетентные сотрудники.
Цену на доставке подняли а над сервисом в лучшую сторону не поработали.
Жахливий сервіс, підтримка, зворотній зв'язок
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити -... Читать отзыв Не рекомендую. Зверніться до будь якої іншого поштового сервісу.
Підтримка в цієї пошти жахлива, відповідає раз в ніколи при цьому закриваючи діалог через 15 хвилин, якщо ти не відповів тут і тепер.
Посилки, які не порушують жодних правил габартів і т.п. без попередження переадресовують з поштоматів у відділення. При цьому щоб назад з відділення у поштомат відправити - потрібно знову їм платити.
Я думаю що це остання капля. Ця пошта більше не витримує ніякої критики
Mosnov посилка з 21 листопада
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас... Читать отзыв Доброго дня. З 21 листопада посилка застрягла в терміналі Mosnov. 59500005171083
По термінам, яким пише додаток, вже мала бути доставлена. Але пише, що Прибула до Mošnov, митний термінал Mošnov
21 нояб. 2025, 03:10 і все, далі руху не відображено
Клієнт в Америці вже питає, де посилка? Вона загубилась??? Доставка взагалі колись буде? Ви шкодите бізнесу такими діями, Вас обирають, тому що розраховують на якість послуг, на швидкість доставок і платять за ці послуги!
На жаль, відправлення затримуються через відмову зовнішніх перевізників доставляти вантажі з України. Ми оперативно шукаємо альтернативний транспорт, проте виявлені рейси вже неодноразово переносилися без попередження. Ми докладаємо максимальних зусиль і плануємо, що всі посилки вирушать за маршрутом найближчим часом. Показать 2 ответа
Невчасне відправлення товару / Оператори не відповідають на дзвінки
Перепрошуємо за затримку. Відправити промокод на ваш номер у накладній чи отримувачу? Показать 1 ответ
Це просто жах
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге:... Читать отзыв Відправила посилку ще 3.12. Сьогодні 7.12
Дісталася до адресного депо за добу, і все. Три дні НІКУДИ взагалі не рухається.
Тобто через всю країну за добу здатні провезти, а в межах одного міста Новій пошті і 3 днів замало.
По-перше, посилку позначили як «товари для дому», хоча там були продукти харчування. Які за цей час вже померли, звісно.
По-друге: писала до чату підтримки - ігнор, ледь додзвонилась оператору і ходила на відділення. Допомоги по питанню не надав ніхто. Справа не просунулась. Сказали лише, що посилка просто лежить в депо, ії навіть не намагалися завантажити в машину на розвіз.
По-третє, жодного разу ніхто не задзвонив/не написав елементарного «вибачте за затримання». Все можу розуміти, всі можуть помилятися, але такого мерзенного ставлення до клієнтів не було.
Тепер вашу проблему з посилкою не вирішать, просто приберуть позначку скільки часу вона доставляється.
Тепер Нова пошта псує посилки і настрій людям на свята за їхні ж гроші, «дякую»
ДЕ МОЯ ПОСИЛКА?
льгії, якого фіга де вона?!?!?
NP00000004361908NPG
Маємо інформацію, що планову дату відправки рейсу з Бельгії перенесено. Радимо очікувати оновлення статусів доставки тут: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Проблема з доставкою міжнародного відправлення
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я... Читать отзыв 25 листопада 2025 року мною оформлено відправлення до США, номер 59 5000 0522 8639. Плановий час доставки - 4 грудня.
28 грудня посилка прибула до митного терміналу MOSNOV (Чехія), хоча практично усі мої відправлення до США транспортувалися через Варшаву. Сьогодні - 6 грудня, відправлення знаходиться на митному терміналі MOSNOV вже більше тижня.
Починаючи з 2 грудня я спілкуюся з фахівцями НП на гарячій лінії. На моє запитання - коли планується доставка отримувачу, чому є затримка (плановий час 4 грудня, отримувач чекає...) - відповіді такі: Все нормально, так працює система; Все за планом; на початку тижня відправлення буде транспортовано; В кінці тижня відправлення буде транспортовано, тощо.
Можу зробити висновок - фахівці ПН не визнавали наявність проблеми щодо вчасної доставки. Мене активно запевняли, що все за планом та нормально.
Зафіксувала претензію щодо строків доставки на гарячій лінії. Обіцяли зв'язатися з колегами та визначити причину затримки. Також повідомити про це отримувача з США. Ніяких повідомлень наразі не отримано.
5 грудня Я особисто отримала повідомлення від НП дуже дивного змісту: "Звертаємося до вас із важливим оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США. У зв'язку з підвищеним навантаженням на авіалінії виникла проблема з опрацюванням вантажів. Ми докладаємо максимальних зусиль і співпрацюємо з усіма партнерами, щоб прискорити доставку. Орієнтовна дата доставки в США 04.12.25, дата доставки одержувачу - до 13.12.25".
У зв'язку з цим повідомленням у мене виникли логічні запитання:
1. У чому конкретно полягають згадані вами "важливі оновлення щодо статусу вашого міжнародного відправлення в США". Статус відправлення НЕ оновлений .
2. повідомлення від НП щодо відправлення датовано 5 грудня, у повідомленні заявлений строк доставки в США - 4 грудня. Це помилка? Адже в момент відправки цього повідомлення про так зване оновлення статусу відправлення досі знаходиться MOSNOV, зрозуміло, це не США. Який сенс вашого повідомлення щодо строку доставки 4 грудня?.
3. Стосовно зауваження про навантаження на авіалінії, яке звучить у повідомленні як виправдання про затримку. У мене в даний моментє декілька відправлень до США, усі вони відправлені пізніше 25 листопада. Але УСІ транспортуються іншим шляхом (через Варшаву), більшість з нихнаразі вже в США. Я можу зробити висновок, що завантаженість авіаліній НЕ має відношення до строків транспортування.
На даний момент отримувач відправлення за номером 59 5000 0522 8639 в США обурений неякісною роботою НП, невиконанням термінів доставки, відсутністю змістовної комунікації, відсутністю планового терміну доставки. Для нього важливо отримати відправлення ВЧАСНО. Цього нажаль не відбулося. Більш того, наразі невідома доля відправлення.
Пропоную керівництву ПН запровадити систему штафних санкцій за недотримання кампанією заявлених строків доставки відправлень.
Дякую!
Розберемося в ситуації. З результатами напишемо вам. Показать 2 ответа
Цены просто космос
Місяць маринують посилку
По іншій міжнародній посилці, раніше я замовляв товари з-за кордону взагалі без проблем через НП глобал, доставка була прогнозованою максимум тиждень-півтора, і ось я роблю нове замовлення із США (10 листопада), там моє замовлення потрапляє на склад НП глобал 12 листопада і починаються пригоди, вона потрапляє до Німеччини, потім до Бельгії, потім до Чехії, там застрягає, проходить декілька днів, починається рух, думаю ну нарешті посилка буде в мене в руках скоро, але ні, 29 листопада вона потрапляє на митницю (прекрасно розумію що такі ситуації трапляються), але в службі підтримки мені просто кажуть чекати (тим часом на пошті вже був лист що мені треба на пошту відправити необхідні документи), ні в додатку не було пушів, ні повідомлень на телефон, ні дзвінків, просто на пошту, а якщо це спам? І я на ліву пошту відправлю свої документи? У міст експрес доречі є повноцінна форма для заповнення яка зручніше. І хтозна скільки б я чекав поки мене оповістять тими каналами через які я і роблю замовлення на новій пошті, окей, розмитнили 4 грудня, а вже 6 грудня, посилка досі на міжнародному складі, відправлення невідомо коли планується, а ще воно буде їхати на поштомат, тобто загальний термін доставки більше місяця, тому що як завжди посилка приїде до поштомату (або спочатку до Дніпра, потім знову до Києва), мені скажуть (або не скажуть) що вільних комірок немає, так буде пару-трійку разів і МОЖЛИВО я отримаю свою посилку до Різдва яку замовляв в першій половині листопада. Доречі в той же час робив замовлення з аліекспрес, посилка вже давно в мене, по Україні доставка була Укрпоштою і це БЕЗКОШТОВНО на відміну від доставки НП шопінг, де я більше тисячі заплачу за доставку і розмитнення через брокера НП, тому що як виявляється через портал митниці я не можу самостійно це зробити, тому що поки посилка вважається міжнародною, то мій номер телефона і пошта не підходять для митного оформлення.
Трек-номер NP00000004346474NPG, я розраховую на компенсацію доставки або ще щось, обіцянки «завтра-післязавтра все доставлять» вже не працюють і прекрасно розумію що служба підтримки не може вплинути на процеси логістики, але я все ж рекомендую новій пошті щось робити з цим всим, це вже спостерігається масово і перехід на Міст або Укрпошту де вартість доставки ще й нижча, виглядає перспективним з такими проблемами з доставкою. Цей лист потенційно буде і в тредс і тікток і ютубі якщо так буде продовжуватися.
Жахлива доставка
Шо відбувається?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних... Читать отзыв Шо сталось,чому різко посилки перестали приходити в зазначені терміни, а інколи навіть і раніше приходили?
Вчора мали отримати посилку до дня народження, за доставку в поштомат сплатили аж 215грн,не дох&уя лі?
Звісно ніх&я не прийшло, дзвоню ввечері до оператора, кажу так і так,посилка застрягла в адресному депо і не рухається,на що отримала відповідь «не поїхала бо в поштоматі нема вільних комірок»
Думаю,бл&ть,раніше просто без моєї згоди, на сусіднє відділення її переадресували, а тут вона навіть не виїхала до того поштомату. Окей
Зробила переадресацію на відділення ,сьогодні в 13:00 вона мала виїхати з того депо,і ніхера, знову дзвоню,кажу де посилка? Шось там промявлили про те шо запит передано і тд і все
Якщо якась накладка,бл&ять просто вкажіть, шо вона приїде в інший день,пізніше,шоб я як дурочка не сиділа і не гадала, де вона там валяється
Чи її вкрали,чи загубили хз
Свято зіпсоване,пасібо
Дивні правила щоб купити коробку
Але перепитали, вам точно потрібен чек чи ні. Ви не повинні перепитувати, а повинні видавати, бо є Закон!
Сподіваюсь що на наступн покупку коробки не треба бути робити спеціальну вакцину, дозвіл від мера чи Президента, скан ока і так далі..
Анулювання вже використаного компенсаційного промокоду — остання крапля!
В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.
Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.
Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а... Читать отзыв Я отримала промокод як компенсацію за затримку терміну доставки.
В останній день дії цього промокоду я зробила замовлення 20451309498114. Знижка була успішно застосована та відображена у фінальній сумі, і система прийняла її при оформленні накладної.
Проте, наступного дня цей промокод був анульований, і відповідно, знижка з мого замовлення зникла.
Вважаю таку ситуацію абсолютно неприйнятною. Видаючи компенсацію за свої помилки, а потім забираючи її, ви підриваєте будь-яку довіру.Промокод, який спрацював, має залишатися дійсним.
Ця ситуація стала останньою краплею. Через цей інцидент, а також через абсолютно безрезультатні спроби вирішити питання з вашою гарячою лінією, моє ставлення до покупки остаточно зіпсоване.
Я прийняла рішення взагалі більше ніколи не користуватися вашим сервісом. Ваше ставлення до клієнтів є вкрай незадовільним.
Коли вже настане та дата?!
Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що... Читать отзыв На початку листопада замовила посилки з США і вони доїхали за 5-6 днів, вони їхали в Польщу, а далі до нас. Тому я була впевнена, що до 06.12 мені буде доставлено все те, що я замовила, але посилки поїхали в тур по Європі.
Менеджер нової пошти мені зазначив, що посилки їдуть від 8 днів, хоча на сайті пише, що з США від 5.
Коли настане дата відправки рейсу? Чи можливо посилка загубилася? В чому причина?
Строки доставки дійсно залежать від маршруту, завантаженості митних хабів та сезонних піків, і зараз, у грудні, всі міжнародні напрямки працюють із підвищеним навантаженням. Менеджер повідомив мінімальний строк за актуальними на сьогодні даними — від 8 днів, щоб ви орієнтувалися реалістично. Перепрошуємо за незручності. Показать 1 ответ
Зникла посилка
20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я
ще за доставку , за недбальство
працівників, за яке я заплатила 3075... Читать отзыв Я отримала посилку
20451307177683, в якій була книга, а мав приїхати комбінезон дитячий зимовий. На що працівники ледь відреагували на третій день, мою посилку переплутали ще у місті відправника , ніхто її не знайшов і відшкодували 200 грн, наче знущання, комбінезон коштував 3000 грн і я
ще за доставку , за недбальство
працівників, за яке я заплатила 3075 грн,
просто жах, працівники нічого не зробили і зателефонували лише на 3 день , дуже не задоволена
Дуже довга затримка посилки
Номер посилки: NP00000004361908NPG
Зникнення посилки
Додатково на ваш номер телефону надіслали промокод на наступну доставку 🙏
Робота гарячої лінії, менеджера і відділення у Києві
- 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424);
- 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату).
Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена... Читать отзыв 19.11 з поштомату було надіслано 2 посилки за накладними:
- 59001505640876 (повинна була прямувати до Києва у відділення 424);
- 20451298940180 (повинна була прямувати до Кременчука до поштомату).
Цього ж вечора я отримала повідомлення у додатку що комірки пусті і зафіксувала звернення на гарячу лінію за пошуком цих посилок. Також наголосила, що посилка яка прямує в Кременчук повинна бути доставлена якнайшвидше! і що посилки були підписані мною вручну (вказані прізвище і 4 останні цифри накладної).
Ввечері 20.11 близько 18.00 зі мною звязалась менеджер по роботі з малим бізнесом Надія та повідомила, що можливо посилка яка повинна була прямувати в Кременчук поїхала до відділення у Києві і попросила відкрити її вміст під відеонаглядом, щоб це підтвердити. На що я погодилась, хоча посилка була підписана мною вручну, але як виявилось пізніше кур'єр це просто заклеїв. Далі посилка була відкрита працівниками відділення і я підтвердила, що вміст цієї посилки це посилка яка мала прямувати в Кременчук. Після мого підтвердження Надія попросила, щоб я зателефонувала на гарячу лінію, пояснила свою ситуацію і попросила, щоб з відділення у Києві ввечері надіслали якнайшвидше посилку у Кременчук. І, увага, чому я маю це зробити??? Тому, що в неї закінчується робочий день і розряджається телефон))))) І, щоб надіслали цю посилку якнайшвидше то я повинна подзвонити, і запевнила мене, що вони мене послухають, оскільки за мною зафіксовані звернення на гарячій лінії. Що я і зробила і у відповідь від гарячої лінії отримала - чекайте зворотнього зв'язку)))) В результаті посилку 20.11 так і не надіслали!!!
21.11 Надія звязалась з відділенням у Києві і запевнила мене, що відкриту посилку надіслали у Кременчук, а посилку яка мала прибути у відділення в Києві будуть розшукувати.
22.11 ввечері мені телефонує отримувач посилки з Кременчука і каже, що отримала не свою посилку. В посилці був вміст посилки яка мала бути в Києві.
Як виявилось, до Києва прибуло 2 посилки. Посилка, яку я дозволила відкрити працівниками відділення не була надіслана у Кременчук як ми домовлялись з Надією!!! А посилка на якій було мною вручну написане прізвище отримувача з Києва, і воно не було заклеєне накладною, з Києва чомусь надіслано в Кременчук.
Це просто верх байдужості і халатності!!!!
23.11 я надіслала нову посилку в Кременчук, бо чекати виходу Надії на роботу (субота і неділя у неї вихідні) я вже не збиралась і клієнтка не готова була чекати! І продовження цього "цирку" з пересилками посилок я не хотіла!!!
В результаті отримувачу з Києва посилка після 26.11 вже була неактуальна (дата коли мені її повернула клієнтка з Кременчука) і я втратила клієнтку, хоча ця посилка одразу прибула у правильне місце.
Результат такої "роботи" пошти я зазначила в мінусах.
Також не отримала обіцяний промокод за видалену накладну 20400490150827 створену через олх, а отже і втрату ще однієї клієнтки.
Не існує слів, які могли б достатньою мірою висловити щире вибачення за цей ланцюг помилок. Нам соромно, що інцидент мав місце у співпраці. Запевняємо, що все ретельно пропрацювали.
Промокод надіслали на ваш номер телефону.
Також хочемо відправити подарунок від компанії, аби трішки згладити кути ситуації. На які дані можемо оформити накладну? 💝 Показать 1 ответ
Фулфилмент Новая почта. Часть 6
А*уєнне день народження
Коли:
1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ.
Чому:
Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася.
Номер для трекінгу:
59001513823755
Що маємо:
З... Читать отзыв Вітаю!
Коли:
1 грудня мама відправила мені посилку З ВІДДІЛЕННЯ У КИЄВІ НА ПОШТОМАТ В КИЄВІ.
Чому:
Я захворіла напередодні свого дня народження, яке 2 грудня, і лежу з температурою вдома, і мама хотіла мене хоч якось привітати, але я знаючи що це коронавірус заборонила їй приїжджати, щоб вона не заразилася.
Номер для трекінгу:
59001513823755
Що маємо:
З 1 ГРУДНЯ 11:24 відколи посилка була прийнята у відділенні і по зараз- 3 ГРУДНЯ 19:42, я нічого не отримала.
Згідно з даними трекінгу з додатку і з сайту посилка мала прибути ще того ж дня на поштома , ну добре не в той же день, але ж і МІЙ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МИНУВ І ДЕНЬ ПІСЛЯ НЬОГО ТЕЖ МИНУВ🤬🤬🤬, а я й досі нічого не отримала крім завірянь операторів з якими спілкувалася і мама, і сестра, і я.
Спочатку щось десь наплутали, загубили, потім знайшли і відправили знову, потім не було вільних комірок, то скажіть де я зможу отримати посилку гарантовано і сьогодні???
НЕ ДАВАЙТЕ МАРНИХ НАДІЙ ПРО СТРОКИ ДОСТАВКИ ЯКЩО ВОНИ НЕ ВИКОНУЮТЬСЯ, АБО ПРОПИШІТЬ ОКРЕМО ЩО Є ЧАС ПЛАНОВОЇ ДОСТАВКИ І ОКРЕМО ЧАС ТОЧНОЇ ГАРАНТОВАНОЇ ДОСТАВКИ, щоб люди не злилися і не стресували, бо і так та нервова система вже давно сказала "до побачення" через ту кляту русн*ю!
П.С. Якщо я оформлю переадресацію на інший поштомат чи на відділення, то де я маю дізнатися ті адреси відділень і поштоматів, які зараз вільні, щоб гарантовано отримати у вказаний згідно трекінгу час? Бо я переадресую, а якщо знову не буде вільна комірка то це ще перенесеться на день?
Бачимо, що за накладною вже оформлено переадресацію у відділення №75, тримаємо доставку на контролі.
Хочемо трішки підняти настрій подарунком від компанії. Можемо відправити його на ваші дані у це ж відділення? Показать 1 ответ
Украли деньги 2 раза Наглость сверх !!!
второй раз уже платил специально на новой почте они сами себе, и сказали снова не чего не получили )))
в обеих случаях платежи прошли и точно по реквизитам !
ДЕРЖУТ ЛЮДЕЙ ЗА БЫД ЛО И ОБВОРОВЫВАЮТ !
Фулфилмен Новая почта. Часть 4
С таким отношением к клиентам у вас одна дорога ...
Будемо раді продовжити роботу, як тільки отримаємо необхідні дані.
доставка в usa на верблюдах від Нова пошта, тривалість 25 днів
Що з вами відбувається? ви звільнили коучів, які навчають персонал? ви продали компанію ідіотам, які знають про логістику не більше,... Читать отзыв Щоразу, коли я пишу відгук про вас, я сподіваюся що це востанне, а нова пошта повернеться до свого попереднього стилю працювати, коли можна було їй довіряти і коли це була найкраща доставка існуюча в Україні... але, на жаль ні.
Що з вами відбувається? ви звільнили коучів, які навчають персонал? ви продали компанію ідіотам, які знають про логістику не більше, ніж першокласник про інтеграл? ви зажопіли гроші на тямущий софт і IT команду? Дійдуть відгуки до керівників компанії, чи в якийсь день ми побачимо повідомлення в пошті-компанія нп перестала існувати?
Перегляньте свої рішення! Ви йдете явно кудись не туди, відгуки катастрофічні, вже не те, що натякаючі і попереджувальні, а кричущі - ваші величезна перспективна організація зацуття летить до біса!
По суті мого звернення, посилка 59500005196133, поїхала в юса, дісталася за допомогою НП до юса за 9 днів, а там НП передала її на останню милю компанії юспс, яка везтиме посилку по юса, УВАГА!!! 16 днів!!!
Пардон Муа, на чому? на верблюдах? Може, варто співпрацювати з компаніями, які використовують більш передові засоби пересування?
Доставка у підсумку до юса 25 днів?? Ви намагаєтеся перемогти за термінами мегапопулярну Укрпошту? ви перемогли!
Як вважаєте, кому може бути цікава така "ЕКСПРЕС" доставка?
Передайте доставку хоча б ЮПС! Ви заощаджуєте 3 долари на доставці, а одержувачі не отримують вчасно посилки, відправники зазнають збитків? Коштують ваші 3 долари зіпсованого рейтингу вашої компанії та хронічного негативу серед ваших клментів?
Моя посилка повинна бути доставлена до 7.12, як, вирішуйте самостійно, поміняйте верблюдів на самокат хоча б, і це буде в 5 разів швидше.
Чому планова дата відправки рейсу перенесена???
NP00000004372705NPG
NP00000004370103NPG
NP00000004366958NPG
NP00000004366067NPG
NP00000004366057NPG
NP00000004362857NPG
NP00000004361617NPG
Посилка йде другий день
Якість доставки жах
Посилки в поштомат приїжджають із затримками, або без мого відома їх переадресовують на відділення. Це створює додаткові незручності та забирає мій час. Якість сервісу значно впала,... Читать отзыв Користуюся Новою поштою вже тривалий час, але останні 3 місяці – це просто жах. Кожна посилка приходить із затримками, терміни доставки постійно порушуються, а служба підтримки дає лише загальні відповіді без реального вирішення проблеми.
Посилки в поштомат приїжджають із затримками, або без мого відома їх переадресовують на відділення. Це створює додаткові незручності та забирає мій час. Якість сервісу значно впала, і співпрацювати з Новою поштою стає дедалі важче.
Оплата за доставку знята двічі
Причому на наступний день прийшло сповіщення в додаток, що дійсна знята помилкова оплата.
А через тиждень в підтримці сказали, що взагалі не бачать ніякої оплати отримувача.
На пустому місці 172,50грн. Пропали.
Всі квитанції надіслала, а пишуть, що в системі немає ніяких оплат!! Як так? Шо за махінації!
За накладною 20451299857466 загальна сума становить 81,65 грн, а платником є відправник по безготівковій формі. Жодних онлайн-оплат за цією не виконувалося.
Щодо ситуації за накладною **85 інформуємо, що загальна сума до сплати становить 150 грн. Внесення коштів відправником не відображається. У системі присутні такі списання: 142,5 грн + 7,5 грн + 22,5 грн (разом 172,5 грн). Переплату у розмірі 22,5 грн ми відправили вам грошовим переказом.
Фулфилмент Новая почта. Часть 3
Какое тут налаживание коммуникаций?
Напишите просто: не пишите нам, не звоните нам - на некогда с вами общаться и решать насущные вопросы.
НОВА ПОШТА ГЛОБАЛ
НОВАЯ ПОЧТА ВИДИМО ПОТЕРЯЛА ПОСЫЛКУ дорогостоящую!
Посылки ВСЕГДА у меня, у жены, у родителей отображаются как полученные в течении пары часов после фактического получения. В этот же раз прошло 6 дней!!! 6 дней и посылки нет. Там огромная коробка, не найти ее невозможно. Посылка стрит приличных денег! На поддержку писал несколько раз.... Читать отзыв 26го числа ранним утром посылка была доставлена на склад Новой Почты в Словакии. ТТН:NP150000004382633NPG
Посылки ВСЕГДА у меня, у жены, у родителей отображаются как полученные в течении пары часов после фактического получения. В этот же раз прошло 6 дней!!! 6 дней и посылки нет. Там огромная коробка, не найти ее невозможно. Посылка стрит приличных денег! На поддержку писал несколько раз. В первый раз ответили, что слишком мало времени прошло, хотя на тот момент прошло двое суток. Затем написали, что посылка появляется всегда в течении 1-3 дней, хотя это не правда, она всегда появляется в течении 1-3 часов, но фиг с ним, ведь на тот момент уже прошло 4 дня!!! А теперь вот прошло 6 дней. Каждый раз с Новой Почтой у меня какая то проблема. Каждый раз надо как то потрепать мне нервы. Более того, у меня ещё одно обращение зафиксировано, тоже решения пока никакого, о нем напишу скорее всего у следующем отзыве!
ГДЕ МОЯ ПОСЫЛКА!?
Ваша посилочка транспортується, наразі вибула з транзитного складу Чехії. Очікуйте, будь ласка, та відстежуйте рух на сайті за посиланням: https://novaposhtaglobal.ua/track/