Відправив посилку з особистими речами, в застосунку була інформація що доставлена чекайте повідомлення про доставку. Так було два дні потім коли став розбиратися побачив що посилка знаходиться в Києві, оператор пояснив що одне місце приїхало інше загубилося в Києві в терміналі КІТ, чекайте будемо шукати на протязі дня повідомимо. Так чекав і дзвонив декілька разів на день чотири доби. Після... Читать отзыв Відправив посилку з особистими речами, в застосунку була інформація що доставлена чекайте повідомлення про доставку. Так було два дні потім коли став розбиратися побачив що посилка знаходиться в Києві, оператор пояснив що одне місце приїхало інше загубилося в Києві в терміналі КІТ, чекайте будемо шукати на протязі дня повідомимо. Так чекав і дзвонив декілька разів на день чотири доби. Після очередного дзвінка на горячу лінію повідомили що посилку утілізовано так як була залита хімічною речовиною(коробка чималенька вагою 15 кг речей, в основному одяг). Став розбиратися виявилось що посилку утілізовали ще 6 днів потому, но що дивне те що утілізація посилки по акту відбулася в період її доставки тобто 10 листопада вона повинна була доставлена о 16 годині, а утілізована 10 листопада о 8 годині. Погодились надати фото пошкодження, на сказали що видно пошкоджену коробку, відео і фото що з речами в коробці не дають, опису в акті дуже сухий «коробка залита хімічною речовиною перепакувати неможливо» в акті вказали що в коробці побутові речі, без детального опису. Акт склали начальник відділення чи зміни та його двоє підлеглих. Мені не зрозуміло на якій підставі вони вирішили провести утілазацію не повідомивши мене, як вони оцінили ступень пошкодження вони експерти в цьому, в них є відповідна освіта чи хоча б курси? Під час перевезення груз належить мені чи новій пошті? Нова пошта перевозе з пункта А в пункт Б, за це я плачу кошти, да я страхую посилку якщо з нею щось станеться форс мажор і так далі це якщо вона зникла і її не можуть знайти. Але ж її знайшли, да вона пошкоджена але тільки я можу зрозуміти ступень пошкодження. Я запропонував надати відео чи фото як проходила утілізація але мені повідомили(тут саме цікаве) фото і відео при утілізацііі не робиться. Все наведене наштовхує тільки на одне на новій пошті ВОРУЮТЬ ПОСИЛКИ‼️‼️‼️ і ось дуже стислі аргументи 1. Відправлення 8 листопада доставка повинна бути 10 листопада друга половина дня. Прибуття в термінал КІТ 09.11.25 о 5 ранку, утілізація 10 листопада о 8:00 2. Прийняття рішення про утілізацію зроблено особисто працівниками терміналу КІТ в односторонньому порядку, не повідомивши про це відправника чи отримувача. 3. В акті вказано залито хімічною речовиною, якщо акцент на небезпечну речовину, то за умовами перевезень нової пошти небезпечні та легкозаймисті речовини неможна перевозити і їх там не могло бути, а якщо просто залили якоюсь речовиною то вона не небезпечна і не представляє загрози життю чи здоровʼю тобто є можливість зберегти в тому виді в якому вона є і я як власник вирішу ступень збитків, тому і сума збитків могла би бути менше за суму оціночною вартості. 4. Жоден з операторів до якого я звертався не бачив інформацію про утілізацію посилки і обіцяли що знайдуть (навіть одна жіночка сказала що посилка засипана іншими коробками і ми її скоро достанемо) А інформацію у оператора зʼявилась лише 16 листопада тобто через 6 днів і як сказали нажаль вже утілізовано. 5. Не можуть надати відео як знайшли посилку, як робили огляд, як складали акт. 6. Немає крім слів оператора і складеного акту працівниками пошти якихось інших підтвердженнь про утілізцацію а саме фото та відео та як і яким чином було зроблено утілізацію. Нажаль вони нічого пояснити не можуть. Служби внутрішньої безпеки яка б проводила розслідування подібних ситуацій в них немає(як пояснив мені оператор), тобто новій пошті дешевше платити страховки ніж виявляти та звільняти крадіїв то му що по суті вони не піклуються про грузи які вони перевозять тому що кількість перевезень більша ніж кількість крадіжок. Зі всього викладеного я особисто роблю один єдиний висновок мою посилку вкрали, і це зробили працівники нової пошти в терміналі КІТ, може ця інформація дойде до керівників вищою ланки і вони звернуть на це увагу.
Достоинства:
После этого случая тяжело назвать
Недостатки:
Воровство‼️‼️‼️‼️ работа новой почты устроена таким образом что в принципе ты не можешь ничего решить. Непрофесійність.
20451294898903 Прийшло сповіщення прийшла посилка з магазину ISSA в поштоматі з номером 8575. О 19.20 відкривши комірку я побачила порожню комірку, одразу почала телефонувати на гарячу лінію де мені нічого адекватного окрім того що заявку вони прийняли відповісти не можуть. Почали розповідати про якогось техніка який перевірить справність поштомату, повний сюр. І так зрозуміло, що посилку, або втрачено або вкрадено.... Читать отзыв 20451294898903 Прийшло сповіщення прийшла посилка з магазину ISSA в поштоматі з номером 8575. О 19.20 відкривши комірку я побачила порожню комірку, одразу почала телефонувати на гарячу лінію де мені нічого адекватного окрім того що заявку вони прийняли відповісти не можуть. Почали розповідати про якогось техніка який перевірить справність поштомату, повний сюр. І так зрозуміло, що посилку, або втрачено або вкрадено. Щодо строків проведення хоч якихось заходів з пошуку також ніхто нічого не знає, бо це інші підрозділи і здається вони взагалі не спілкуються. Але питання актуальне де моє пальто і хто буде відшкодовувати суму втрати, на ці питання мені також не дали жодної відповіді
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Некомпетентність гарячої лінії і судячи з ситуації не порядність кур'єрської служби.
Добрий день, Ірино! Маємо інформацію, що відправлення вже отримали. Перепрошуємо за незручності. Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все можливе, щоб виправити враження й надалі забезпечувати коректний сервіс ❤️
Неодноразово відправляла посилки у Німеччину. Все чудово: швидка доставка, всі питання щодо кур'єра в Німеччині можна з'ясувати на "гарячій лінії". Але! Кожного разу, відправляючи посилку, питала в оператора чи можна відправляти продукти харчування (цукерки, горіхи, чай, кава, звісно ж не сало) і кожного разу чула категоричне "ні!!!" . І ось зайшла на сайт НП і бачу в правилах відправки, що... Читать отзыв Неодноразово відправляла посилки у Німеччину. Все чудово: швидка доставка, всі питання щодо кур'єра в Німеччині можна з'ясувати на "гарячій лінії". Але! Кожного разу, відправляючи посилку, питала в оператора чи можна відправляти продукти харчування (цукерки, горіхи, чай, кава, звісно ж не сало) і кожного разу чула категоричне "ні!!!" . І ось зайшла на сайт НП і бачу в правилах відправки, що таки можна відправляти за певними умовами. Виникає питання: ваші оператори не знають ваших внутрішних правил чи навмисно обманюють клієнта? Чому мені жодного разу не сказали "так, з обмеженнями можна, ознайомтесь на сайті"??
Достоинства:
Швидка доставка
Недостатки:
Або оператори не знають правил компанії, або обманюють клієнтів
Добрий день! Ми щиро перепрошуємо за це непорозуміння. Хочемо проаналізувати це, щоб не повторити у майбутньому. Напишіть номер мобільного, дату та час дзвінка нашим колегам. Хочемо все перевірити та розібратися.
обрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують. Показать 1 ответ
Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см.... Читать отзыв Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см. Всеодно не виходжу на це число!!?
Добрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують.
Хочу застерегти людей, особливо військових та їхні родини, від користування пунктом прийому Нової пошти в с. Жилівка Франка 9а.Це звичайна сільська хата, перероблена під магазин і пункт прийому, де мобілізовані часто відправляють речі своїм рідним. Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з... Читать отзыв Хочу застерегти людей, особливо військових та їхні родини, від користування пунктом прийому Нової пошти в с. Жилівка Франка 9а.Це звичайна сільська хата, перероблена під магазин і пункт прийому, де мобілізовані часто відправляють речі своїм рідним. Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з іменами відправника й отримувача, не видала ТТН, не оформила оціночну вартість і навіть не залишила жодного документа про прийом посилки. Зі слів, вона потім самостійно везе все у відділення в с. Новоселиця, де вже створюють накладні. Посилка зникла. Ми шукали її понад 10 днів, потім подали претензію, і ще через кілька днів отримали відмову у компенсації, бо “немає ТТН і доказів, що посилка взагалі була здана”. Я вважаю, що відповідальність лежить на Новій пошті, адже саме компанія допустила роботу пункту без належного обладнання (комп’ютера, принтера, фіксації відправлень). Люди не можуть отримати навіть елементарний доказ, що віддали речі. Закликаю компанію перевірити роботу пункту у с. Жилівка та забезпечити належні умови для відправки, щоб інші не опинилися в такій ситуації.
Добрий день! Відділення у с. Жилівка -– це різновид відділення, де можливі тільки приймання та видача відправлень. В них відсутня можливість створювати накладні через відсутність доступів до інформаційної системи компанії. Прохання надати номер претензії, яку ви подавали. Показать 1 ответ
Безпідставне звинувачення відвідувача, зі сторони співробітника Нової пошти, у втручання роботи іншого співробітника пошти. Спілкування російською мовою.
Колись обожнювала нову пошту , завжди замовляла , все приходило вчасно , а деколи , навіть швидше , але останніх три рази , коли я замовляла ,посилки не приходили з затримкою в 2-3 дні . Але останній раз мене повністю розчарував. Замовила на поштомат посилку , по додатку показувало , що мало прийти 08.11. Само-собою не прийшло , думаю добре... Читать отзыв Колись обожнювала нову пошту , завжди замовляла , все приходило вчасно , а деколи , навіть швидше , але останніх три рази , коли я замовляла ,посилки не приходили з затримкою в 2-3 дні . Але останній раз мене повністю розчарував. Замовила на поштомат посилку , по додатку показувало , що мало прийти 08.11. Само-собою не прийшло , думаю добре , завтра прийде . 09.11 мені приходить просто повідомлення, що мою посилку переадресували на відділення, яке не є дуже близьким до мене , не повідомивши. Я одразу переадресувала на поштомат , 10.11 її також не було , хоча оператор сказала, що в цей день точно буде посилка . Сьогодні 11.11 моєї посилки досі немає
Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1. Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла? Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні... Читать отзыв
Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1. Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла? Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні і вони кажуть «змінемо». Чому тут не змінили?!?!? Тут 2 варіанта і обидва до нової пошти - або ви вкрали більшу частину посилки, або вам подобається красти та збільшувати вартість доставки вдвічі. Питання відкрите. Відповіді не буде, бо нова пошта вважає що це проблема відправника та отримувача, а не як не їх проблема хоча гроші беруть саме вони
Добрий день! Бачимо, що ви вже неодноразово зверталися до нас із цього питання, і колеги надали відповідь, що відправник знав про невірно вказані габарити, адже створив накладну самостійно та зазначив фактичну вагу — 6 кг. Посилки вагою від 2 до 10 кг транспортуються за єдиним тарифом — 90 грн. Також маємо інформацію, що вам надано промокод у межах лояльності.
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958 Читать отзыв Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958 Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку ) Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня. Показать 1 ответ
так як ваша підтримка як завжди працює препогано, будь ласка, де знаходиться посилка 59500004983623? вона потрібна одержувачу тільки до 13 листопада далі вже не потрібна, далі вимагатимемо повернення коштів.
Достоинства:
колись вони були, зараз залишилося тільки сподіватися, що плюси колись повернуться, коли ви наведете порядок у вашій логістиці та підберете кваліфікований достатньою мірою персонал
Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком... Читать отзыв Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком поваги до людини, і вона мала б просто отримати посилку , а не сплачувати за послугу.
Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :) Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что... Читать отзыв Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :)
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что посылка обратно на склад фулфилмента действительно не поступала:
"Автоматичне повернення було створено в системі 29.10. а 5.11.2025 ЕН була закрита співробітником НП. То і ЕН на повернення мала бути створена та відвантажена 5.11.2025. Але ЕН досі не створено. На додаток в примітках вказано що товар був відсутній в комірці поштомату, це привіть підняти це питання на рівні відділу претензій"
Подал претензию и Наталія Калина отказалась принимать претензию. В итоге я отправила товар наложенным платежом и не получила обратно ни товар, ни наложенный платеж, не возмещение убытков принесенных мне халатностью работников Новой Почты, в том числе Наталией Калининой.
01.11 отримувала своє замовлення 59001488996822 у поштоматі. Воно не тільки не надійшло вчасно — воно прийшло пошкодженим. Пакет був прорізаний і товар пошкоджений. Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта. Це не просто необережність — це повна безвідповідальність... Читать отзыв 01.11 отримувала своє замовлення 59001488996822 у поштоматі. Воно не тільки не надійшло вчасно — воно прийшло пошкодженим. Пакет був прорізаний і товар пошкоджений. Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта. Це не просто необережність — це повна безвідповідальність і зневага до клієнтів, які платять вам за послугу. Якщо так далі піде, я буду змушена звертатися зі скаргами у відповідні інстанції та робити гучні пости у соцмережах.
Третий день доставляється посилка по Києву у поштомат. При цьому у додатку дата доставки вказана на наступний день з моменту відправки до 12-ї години. Самі ці пани нічого не повідомляють при цьому, а при зверненні кажуть що у них перевантаження.
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Висока вартість послуг. Сервис ніякий. Неповага до клієнтів.
Теперь,если ты рассчитываешься на НП карточкой за посылку ,к вам еще приходит на следующий день счёт от вашего банка комиссия за перевод якобы с карты на карту.А если ты рассчитываешься наличными на ]нП то тебя замордуют ксероксами твоих персональных данных.короче теперь и на Нп тебя обкуривают и банк обкуривает за посылку.
Зіпсували доставку — ну, буває, думаю, вибачились і дали промокод. Але ні! Скористатися ним не можна, бо я ФОП. Серйозно? То навіщо тоді той промокод? Просто фантастичний «сервіс»! 😡
Я отправляла международную посылку из Польши в Канаду. Оператор все сложил сам. Потом пришёл емейл, что в посылке запрещённые вещи и их утилизируют и посылка поедет дальше. Я отозвала посылку назад. Запрещённые это духи и старый плеер мрз, плеер очень дорог, так как на нем последнее интервью дорогого человека. И посылка вернулась, только не 10кг , 9.400. Нет... Читать отзыв Я отправляла международную посылку из Польши в Канаду. Оператор все сложил сам. Потом пришёл емейл, что в посылке запрещённые вещи и их утилизируют и посылка поедет дальше. Я отозвала посылку назад. Запрещённые это духи и старый плеер мрз, плеер очень дорог, так как на нем последнее интервью дорогого человека. И посылка вернулась, только не 10кг , 9.400. Нет зла, на этих людей. Забрали вещи , маленькие духи, и косметику. Я сто раз писала, чтобы вещи вернулись все по весу, но нет, кто то перевернул посылку верх дном и забрал вещи. Мой первый раз отправки посылки в Канаду и такое разочарование.подумайте перед тем, как отсылать.
Завжди обирала Нову Пошту дуже мені подобалося все було вчасно і все було супер але стався такий така ситуація замовила я велику посилку в посилка була велика тому поділили на дві коробки замовляла алкоголь і суміш дитячу кинули чи я не знаю що сталося з тоєю посилкою що бутилка розбилася Ну і зрозуміло що все вилилось одну коробку прислали А... Читать отзыв Завжди обирала Нову Пошту дуже мені подобалося все було вчасно і все було супер але стався такий така ситуація замовила я велику посилку в посилка була велика тому поділили на дві коробки замовляла алкоголь і суміш дитячу кинули чи я не знаю що сталося з тоєю посилкою що бутилка розбилася Ну і зрозуміло що все вилилось одну коробку прислали А друга була на іншому відділенні нам сказали що перепакують ту посилку і пришлю також сьогодні прийшла та посилка те стекло що розбилося кинули в ту коробку і прислали нам зрозуміло що все було мокре суміш дитяче пошкоджена бутилки пошкоджені були тому не розумію чому таке https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу. Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ. Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації. В результаті, в найкоротший термін нам була повернена... Читать отзыв Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу. Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ. Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації. В результаті, в найкоротший термін нам була повернена сума коштів за річ, яка пропала.
Достоинства:
Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
В результаті нам була повернена сума коштів за річ, яка пропала.
Обрали Нову Пошту для відправки посилки з Харькова до Барселони- тільки заради швидкої доставки. Пообіцяли за тиждень. Дорого- але була важна швидкість. Відправили 9/10- зараз 2/11, ніхто- НІХТО- не може сказати терміни отримання, хоча посилка в Барсу прийшла 16/10… нема брокера, сам клієнт повинен розуміти тонкощі розмитнення, це відповідальність клієнта- все вже вислухала! Очікуйте листа з митниці, а Нова Пошта... Читать отзыв Обрали Нову Пошту для відправки посилки з Харькова до Барселони- тільки заради швидкої доставки. Пообіцяли за тиждень. Дорого- але була важна швидкість. Відправили 9/10- зараз 2/11, ніхто- НІХТО- не може сказати терміни отримання, хоча посилка в Барсу прийшла 16/10… нема брокера, сам клієнт повинен розуміти тонкощі розмитнення, це відповідальність клієнта- все вже вислухала! Очікуйте листа з митниці, а Нова Пошта відповідальності за це не несе… як так!!!! Я що- можу повпливати на ваші внутрішні процедури!!!! Я що- маю контакти брокера (мені їх нікто не дає)??? Якщо не налагоджена робота- так не вводьте в оману клієнтів! Я попередньо дзвонила і питала всі тонкощі і терміни- і мені сказали, що це буде коштувати дорожче, але буде швидко!!! Ніхто мене не попередив про труднощі, хоча я питала!!! Інші перевізники самостійно- САМОСТІЙНО- і ШВИДКО-роблять всі розмитнення та всі процедури - клієнт тільки гроші платить і отримує своє відправлення. АЛЕ- головне те- що НІХТО НЕ МОЖЕ МЕНІ відповісти- КОЛИ я отримаю свою посилку!!!! Я вже не знаю, до кого звертатися, щоб цей БАРДАК і ЖАХ завершити!!!!
На жаль, затримка виникла через проведення аудиту всіх іспанських митниць і брокерів, що тимчасово вплинуло на швидкість оформлення відправлень. Зараз наші колеги з митно-брокерського відділу роблять усе можливе, щоб якнайшвидше завершити процедуру та продовжити доставку вашої посилки. Прохаємо слідкувати за оновленням статусів. Розраховуємо на розуміння та дякуємо за терпіння. Показать 1 ответ
Нова пошта гарно написала тут , що вирішила питання і надала мені 3 промокоди , а по факту прийшло смс , а через годину зайшла в додаток , а їх вже нема 😂супер! Переплутали посилки , оператор нахамив , з клієнтами я розбиралася сама ! Просила відправити посилки назад , купа часу і нервів через ваші помилки ! А що... Читать отзыв Нова пошта гарно написала тут , що вирішила питання і надала мені 3 промокоди , а по факту прийшло смс , а через годину зайшла в додаток , а їх вже нема 😂супер! Переплутали посилки , оператор нахамив , з клієнтами я розбиралася сама ! Просила відправити посилки назад , купа часу і нервів через ваші помилки ! А що зробили ви ? Гарно відписались тут про прислані промокоди в якості вибачення, а промокодів то нема !
Добрий день! Щиро перепрошуємо за всі незручності 😔 Напишіть номер накладної, за якою виникла така ситуація. Ми обов’язково перевіримо, що сталося, і надамо вам актуальні коди як вибачення ❤️
Так Нова Пошта пробила ДНО. Надіслали мені посилку, сума посилки 400 грн, оплатив продавцю на карту, щоб не було післяплати. Я попросив продавця упакувати в картон і відправити як є, тому що мені з цієї посилки потрібно було тільки пару деталей зняти. Продавець сам упакував і попросив оператора Нової пошти відправити як є. Скинув мені чек ТТН, там була сума... Читать отзыв Так Нова Пошта пробила ДНО. Надіслали мені посилку, сума посилки 400 грн, оплатив продавцю на карту, щоб не було післяплати. Я попросив продавця упакувати в картон і відправити як є, тому що мені з цієї посилки потрібно було тільки пару деталей зняти. Продавець сам упакував і попросив оператора Нової пошти відправити як є. Скинув мені чек ТТН, там була сума 175 грн. Я в додатку цю суму оплатив. А через 25 хвилин оператор Нової пошти САМ на свій розсуд вносить туди упаковку обрешітку, і сума замість 175 грн в чеку ТТН, стає 360 грн в додатку. Відправник в шоці каже, просив відправити як є. Але чек ТТН ви видаєте з сумою без упаковки, а потім через 25 хвилин вносите туди зміни, це так не працює, ЦЕ ОБМАН, чому відразу не вписали в чек упаковку. Вас не просили упаковувати в обрешітку. Ось так працює Нова пошта. Доповнення. Якщо ви оплатили посилку, а потім через деякий час вам ще нав'язали свою послугу пакування , то на другу оплату за пакування промокод на знижку не діє. Буде вибивати помилку. Хоча в описі використання промокоду немає інформації, чи це перша оплата за посилку чи друга. І так , нав'язали своє пакування самі прийняли рішення через півгодини , так ще й промокод не діє, тому що це друга оплата за послугу обрешітки посилки, яку ніхто не просив робити. ДННННОООО НОВА ПОШТА.
Достоинства:
Плюсів нема , Ціна посилки 400 грн, відправив продавцю на картку, щоб не було післяплати. У підсумку доставка 360 грн. З урахуванням того, що самі вирішили через півгодини запхати в обрешітку і змінити ціну з 175 на 360 грн.
Недостатки:
Дно Нова пошта
Відправили посилку, видали ТТН, сума доставки одна, через 25 хвилин додають пакування від себе в обрешітку, сума в додатку в 2 рази більша, посилка була добре упакована, і так ціна товару 400 грн, доставка 360, замість 175, як було вказано в ТТН, яке видав оператор у відділенні.
Відправка N59001483912853, отримувач отримав посилку 25.10.25 і оплатив післяоплату, яку НП відмовляється видавати (Киів, НП 12), більше того мене заблокували незважаючи на те що не перевищено місячну суму в 30 тис (згідно із додатком NovaPay for business). Ветеринарний препарат було відправлено для термінового запобігання загострення хвороби тварин, так як я ветеринарний лікар і не веду комерційну діяльність як фізична особа,... Читать отзыв Відправка N59001483912853, отримувач отримав посилку 25.10.25 і оплатив післяоплату, яку НП відмовляється видавати (Киів, НП 12), більше того мене заблокували незважаючи на те що не перевищено місячну суму в 30 тис (згідно із додатком NovaPay for business). Ветеринарний препарат було відправлено для термінового запобігання загострення хвороби тварин, так як я ветеринарний лікар і не веду комерційну діяльність як фізична особа, а тільки через компанію, ТОВ, в якій є директором. Звернувся із письмовим поясненням до НП 28 Киів ще 29.10.25, але питання не вирішується.
Добрий день!Якщо ви, як фізична особа, регулярно отримуєте значну кількість післяплат через NovaPay, компанія відповідно до вимог Закону України №361-IX зобов’язана тимчасово обмежити надання фінансових послуг до отримання пояснень щодо походження коштів. Для уникнення таких обмежень рекомендуємо здійснювати діяльність у статусі ФОП.
Порівняно як Нова раніше відносилася до клієнтів, то ніби зараз трохи краще, хоч не намотують кілограми паперу і не грузять на покупку коробок. Ще здивувало, що легко дозвонилася на гарячу лінію і розмовляла з людиною! а не з роботом Євою. Правда в них люди не сильно відрізняються від роботів. Оператори не можуть пояснити як працює Легке повернення (питання по поверненню... Читать отзыв Порівняно як Нова раніше відносилася до клієнтів, то ніби зараз трохи краще, хоч не намотують кілограми паперу і не грузять на покупку коробок. Ще здивувало, що легко дозвонилася на гарячу лінію і розмовляла з людиною! а не з роботом Євою. Правда в них люди не сильно відрізняються від роботів. Оператори не можуть пояснити як працює Легке повернення (питання по поверненню коштів покупцю), оператори гарячої лінії захищають своїх - це ви неправильно запитали, це ви неправильно зрозуміли, оператор правильно сказав ( по факту ввів мене в оману) і пр. Додає незрозумілості відсутність повідомлення про переказ - ні СМС ні на Вайбер, при цьому оператори попереджають, що без цього за переказом не приходити. Хоча можливо смс не прийшло через відключення світла... Короче кажучи, більше не хочеться мати справу з цими типу "легкими" поверненнями.
Добрий день! У рамках послуги «Легке повернення» Нова пошта лише доставляє повернення. Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати із продавцем. Зверніться до нього перед відправкою повернення та дізнайтеся умови та строки повернення ваших коштів.
Шановна Нова Пошта, робота з вами стала справжньою катастрофою! З трьох посилок дві проблемні!! одна взагалі невідомо де (59500004903391) з 22.10 - ніяких даних, друга зависла в повітрі з 27.10 (WB000000014629011) виглядає так ніби вона більше нікуди не їде, хоча виїхала в країну призначення ... Ваша логістика побудована через Гренландію? чи через Північний чи Південний полюс? що відбувається взагалі? більш... Читать отзыв Шановна Нова Пошта, робота з вами стала справжньою катастрофою! З трьох посилок дві проблемні!! одна взагалі невідомо де (59500004903391) з 22.10 - ніяких даних, друга зависла в повітрі з 27.10 (WB000000014629011) виглядає так ніби вона більше нікуди не їде, хоча виїхала в країну призначення ... Ваша логістика побудована через Гренландію? чи через Північний чи Південний полюс? що відбувається взагалі? більш немає надії ні на терміни доставки, ні на адекватну відповідь від представників НП, де посилка, що з нею відбувається і коли, врешті-решт, вона буде доставлена!
Достоинства:
все менше і менше
Недостатки:
налагодьте ваші транспортні процеси, просто неможливо працювати з вами у такому стресі і такої неузгодженості ваших дій.
Добрий день 💖 Перепрошуємо за затримку 🙏 Маємо інформацію, що відправлення за номером 59500004903391 наразі знаходиться у місті Glasgow. Статуси оновлено сьогодні, їх можна переглянути за посиланням: https://novapost.com/uk-de/tracking/59500004903391✅
Стосовно WB000000014629011 — додатково все перевіримо та повернемося до вас 🥺 Показать 1 ответ
Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії. Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним... Читать отзыв Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії.
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним правилам самої компанії.
Відповідно до: Закону України “Про захист прав споживачів”, ст. 4 та ст. 8 — споживач має право перевірити якість, комплектність і відповідність товару до оплати.
Постанови КМУ №270 від 05.03.2009 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку”, п. 64 — одержувач має право перевірити цілісність упаковки та вимагати перевірки вмісту в присутності працівника поштового зв’язку.
Публічного договору (оферти) ТОВ “Нова пошта”.
Тобто споживач має повне законне право розпакувати заводську плівку та оглянути товар до оплати, у присутності працівника відділення. Відмова у цьому є порушенням прав споживача та створює підстави для звернення до: Офіс Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (Омбудсмен), Державна податкова служба України (ДПС), Державна служба з питань безпеки на транспорті, Держпродспоживслужба України та інші….
Достоинства:
В цієї компанії плюсів немає і напевно не буде! Компанія з кожним днем стає все гірше!!!
Недостатки:
- обман клієнта
- завищення доставки
- порушення законодавства України
- некомпетентність працівників
- та багато іншого, на цю лайно пошту не вистачає символів, щоб описати який саме жах тут твориться!
Добрий день! Хочемо зазначити, що огляд відправлення може бути здійснений у присутності працівника «Нової пошти». Водночас, відповідно до правил компанії, оператор може відмовити в огляді, якщо відправник заборонив його здійснення. Під час огляду забороняється: знімати заводські, рекламні та інформаційні наклейки; розбирати відправлення; використовувати вміст відправлення із власними речами одержувача, зокрема носіями інформації (заборонено підключати, зчитувати, копіювати); Дозволяється лише зовнішній огляд упаковки та перевірка комплектації без пошкодження упаковки. Ми підтримуємо право клієнта перевірити стан відправлення, але з дотриманням вимог безпеки та умов, що доступні у відкритому доступі на нашому сайті. Показать 3 ответа
3 відправлення з космічною вагою та постійною надбавкою чим ближче до відділення.Вже чюю що при отриманні знову треба готуватись до проблем та переваження. 20451281480126,59001486520030,20451281255796 Останні 2 особливий шик...кейс пластиковий 19,83 кг його розмір 590*340*150мм без інструменту,як це зрозуміти? 2 поролон 11,25 кг.... Прослідкуйте та виправіть це недорозуміння.
Достоинства:
Доставляють швидко
Ще не було пошкоджених отриманнь
Недостатки:
Потрібно слідкувати за всім
Інколи логіка пакування відсутня(30см приціл у 60 тубусі досі не забув)
Витрата нервів та часу при помилках ваги й пакування
Доброго ранку. Було проведено контрольне зважування, вага не змінилась. При отриманні посилки можете запросити у колег інформацію щодо ваги. Показать 1 ответ
Вже вдруге стикаюсь з неприємною ситуацією з поштоматом ! Вперше мені сказали що комірка була пуста і я не поклала туди товар , два тижні вирішували питання ! Куча нервів , все ж таки знайшли мою посилку , вибачень ніяких ! Тепер переплутали мої посилки з поштомату між собою ! Оператор хамить , кажу дивіться какмери, на що мені відповіли... Читать отзыв Вже вдруге стикаюсь з неприємною ситуацією з поштоматом ! Вперше мені сказали що комірка була пуста і я не поклала туди товар , два тижні вирішували питання ! Куча нервів , все ж таки знайшли мою посилку , вибачень ніяких ! Тепер переплутали мої посилки з поштомату між собою ! Оператор хамить , кажу дивіться какмери, на що мені відповіли камер немає ! І я маю їм доводити що я загрузила посилку туди ! Будьте уважні і знайте , що якщо з вашою посилкою щось станеться в поштоматі , ви нікому нічого не доведете ! Номера декларації прикрепляю 20451279663817 20451279978380
Недостатки:
Поштомат! Плутають посилки , гублять їх ! Немає камер ! Ніякої відповідальності не несуть !
Посилку 20451279978380 отримано, а за накладною 20451279663817 виконано переадресування, адже доставити в поштомат оперативно не вдалось. Підкажіть, наразі з посилками все добре? Показать 1 ответ
Відправляла Новою Поштою посилки з Києва до Монреаля 27 вересня, мали приїхати 4 жовтня. З цієї дати не можу отримати жодної інформації про відправлення. 24 жовтня отримала смс повідомлення від НП, що посилки в Києві. Повернулись з Польщі назад. Чому і коли будуть доставлені за місцем призначення згідно оплати за міжнародну доставку ніхто не зазнає і не хоче знати. Це... Читать отзыв Відправляла Новою Поштою посилки з Києва до Монреаля 27 вересня, мали приїхати 4 жовтня. З цієї дати не можу отримати жодної інформації про відправлення. 24 жовтня отримала смс повідомлення від НП, що посилки в Києві. Повернулись з Польщі назад. Чому і коли будуть доставлені за місцем призначення згідно оплати за міжнародну доставку ніхто не зазнає і не хоче знати. Це просто жах.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Утилізація посилки без згоди коли вона була в дорозі.
1. Відправлення 8 листопада доставка повинна бути 10 листопада друга половина дня. Прибуття в термінал КІТ 09.11.25 о 5 ранку, утілізація 10 листопада о 8:00
2. Прийняття рішення про утілізацію зроблено особисто працівниками терміналу КІТ в односторонньому порядку, не повідомивши про це відправника чи отримувача.
3. В акті вказано залито хімічною речовиною, якщо акцент на небезпечну речовину, то за умовами перевезень нової пошти небезпечні та легкозаймисті речовини неможна перевозити і їх там не могло бути, а якщо просто залили якоюсь речовиною то вона не небезпечна і не представляє загрози життю чи здоровʼю тобто є можливість зберегти в тому виді в якому вона є і я як власник вирішу ступень збитків, тому і сума збитків могла би бути менше за суму оціночною вартості.
4. Жоден з операторів до якого я звертався не бачив інформацію про утілізацію посилки і обіцяли що знайдуть (навіть одна жіночка сказала що посилка засипана іншими коробками і ми її скоро достанемо) А інформацію у оператора зʼявилась лише 16 листопада тобто через 6 днів і як сказали нажаль вже утілізовано.
5. Не можуть надати відео як знайшли посилку, як робили огляд, як складали акт.
6. Немає крім слів оператора і складеного акту працівниками пошти якихось інших підтвердженнь про утілізцацію а саме фото та відео та як і яким чином було зроблено утілізацію. Нажаль вони нічого пояснити не можуть.
Служби внутрішньої безпеки яка б проводила розслідування подібних ситуацій в них немає(як пояснив мені оператор), тобто новій пошті дешевше платити страховки ніж виявляти та звільняти крадіїв то му що по суті вони не піклуються про грузи які вони перевозять тому що кількість перевезень більша ніж кількість крадіжок.
Зі всього викладеного я особисто роблю один єдиний висновок мою посилку вкрали, і це зробили працівники нової пошти в терміналі КІТ, може ця інформація дойде до керівників вищою ланки і вони звернуть на це увагу.
Порожня комірка в поштоматі
Але питання актуальне де моє пальто і хто буде відшкодовувати суму втрати, на ці питання мені також не дали жодної відповіді
Маємо інформацію, що відправлення вже отримали. Перепрошуємо за незручності. Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все можливе, щоб виправити враження й надалі забезпечувати коректний сервіс ❤️
Для кого ви пишите правила?
Розчарування додаток
Або перерахуйте або дайте знижку за катання по Україні
Дешевше було б самому з'їздити
Розчарування
Обкрадання військових
Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з... Читать отзыв Хочу застерегти людей, особливо військових та їхні родини, від користування пунктом прийому Нової пошти в с. Жилівка Франка 9а.Це звичайна сільська хата, перероблена під магазин і пункт прийому, де мобілізовані часто відправляють речі своїм рідним.
Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з іменами відправника й отримувача, не видала ТТН, не оформила оціночну вартість і навіть не залишила жодного документа про прийом посилки. Зі слів, вона потім самостійно везе все у відділення в с. Новоселиця, де вже створюють накладні.
Посилка зникла. Ми шукали її понад 10 днів, потім подали претензію, і ще через кілька днів отримали відмову у компенсації, бо “немає ТТН і доказів, що посилка взагалі була здана”.
Я вважаю, що відповідальність лежить на Новій пошті, адже саме компанія допустила роботу пункту без належного обладнання (комп’ютера, принтера, фіксації відправлень). Люди не можуть отримати навіть елементарний доказ, що віддали речі.
Закликаю компанію перевірити роботу пункту у с. Жилівка та забезпечити належні умови для відправки, щоб інші не опинилися в такій ситуації.
Поводження з відвідувачами
Затримка посилки
Обкрадання під час війни
Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1.
Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла?
Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні... Читать отзыв
Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1.
Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла?
Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні і вони кажуть «змінемо». Чому тут не змінили?!?!? Тут 2 варіанта і обидва до нової пошти - або ви вкрали більшу частину посилки, або вам подобається красти та збільшувати вартість доставки вдвічі. Питання відкрите. Відповіді не буде, бо нова пошта вважає що це проблема відправника та отримувача, а не як не їх проблема хоча гроші беруть саме вони
Бачимо, що ви вже неодноразово зверталися до нас із цього питання, і колеги надали відповідь, що відправник знав про невірно вказані габарити, адже створив накладну самостійно та зазначив фактичну вагу — 6 кг. Посилки вагою від 2 до 10 кг транспортуються за єдиним тарифом — 90 грн. Також маємо інформацію, що вам надано промокод у межах лояльності.
Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем
Читать отзыв Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Застрягла на 10 днів посилка
Бачимо, що ви вже звертались до нас. Обов’язково з’ясуємо всі обставини та надамо зворотний зв’язок. Показать 1 ответ
Подвійні оплати за відправлення..
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли в усьому розібратися. Показать 1 ответ
ТТН 20451277260031 - потеряли посылку с контролем оплаты, возмещение отказались выплачивать
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что... Читать отзыв Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :)
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что посылка обратно на склад фулфилмента действительно не поступала:
"Автоматичне повернення було створено в системі 29.10. а 5.11.2025 ЕН
була закрита співробітником НП. То і ЕН на повернення мала бути
створена та відвантажена 5.11.2025.
Але ЕН досі не створено.
На додаток в примітках вказано що товар був відсутній в комірці
поштомату, це привіть підняти це питання на рівні відділу претензій"
Подал претензию и Наталія Калина отказалась принимать претензию. В итоге я отправила товар наложенным платежом и не получила обратно ни товар, ни наложенный платеж, не возмещение убытков принесенных мне халатностью работников Новой Почты, в том числе Наталией Калининой.
Жахливий сервіс від Нова Пошта!
Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта.
Це не просто необережність — це повна безвідповідальність... Читать отзыв 01.11 отримувала своє замовлення 59001488996822 у поштоматі. Воно не тільки не надійшло вчасно — воно прийшло пошкодженим. Пакет був прорізаний і товар пошкоджений.
Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта.
Це не просто необережність — це повна безвідповідальність і зневага до клієнтів, які платять вам за послугу. Якщо так далі піде, я буду змушена звертатися зі скаргами у відповідні інстанції та робити гучні пости у соцмережах.
Просимо трішки часу, щоб все перевірити та розібратися.
Напишемо вам, як тільки будемо мати результат. Показать 1 ответ
Третий день доставляється посилка по Києву у поштомат
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виникла ця ситуація, щоб ми могли в усьому розібратися. Показать 2 ответа
Жадность Новой почты пробило дно
Наявність та сума комісії залежить саме від умов вашого банку.
Радимо звернутися до них для уточнення всіх деталей. Показать 1 ответ
"Чудовий сервіс"
Украли вещи из посылки
Побили товар
Нова пошта дуже якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ.
Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
В результаті, в найкоротший термін нам була повернена... Читать отзыв Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ.
Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
В результаті, в найкоротший термін нам була повернена сума коштів за річ, яка пропала.
Не можу отримати відправлення в Барселоні більш 3 тижнів
Я що- можу повпливати на ваші внутрішні процедури!!!!
Я що- маю контакти брокера (мені їх нікто не дає)???
Якщо не налагоджена робота- так не вводьте в оману клієнтів! Я попередньо дзвонила і питала всі тонкощі і терміни- і мені сказали, що це буде коштувати дорожче, але буде швидко!!! Ніхто мене не попередив про труднощі, хоча я питала!!! Інші перевізники самостійно- САМОСТІЙНО- і ШВИДКО-роблять всі розмитнення та всі процедури - клієнт тільки гроші платить і отримує своє відправлення. АЛЕ- головне те- що НІХТО НЕ МОЖЕ МЕНІ відповісти- КОЛИ я отримаю свою посилку!!!! Я вже не знаю, до кого звертатися, щоб цей БАРДАК і ЖАХ завершити!!!!
Клієнтоорієнтованість нуль!
Щиро перепрошуємо за всі незручності 😔 Напишіть номер накладної, за якою виникла така ситуація. Ми обов’язково перевіримо, що сталося, і надамо вам актуальні коди як вибачення ❤️
Меняют накладную через полчаса, добавляют на свое усмотрение пакування .
НП не віддає післяоплату
Осадочек неприємний
У рамках послуги «Легке повернення» Нова пошта лише доставляє повернення.
Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати із продавцем. Зверніться до нього перед відправкою повернення та дізнайтеся умови та строки повернення ваших коштів.
У вашій логістиці з'явилося безліч проблем, які вимагають вирішення!
Перепрошуємо за затримку 🙏
Маємо інформацію, що відправлення за номером 59500004903391 наразі знаходиться у місті Glasgow.
Статуси оновлено сьогодні, їх можна переглянути за посиланням:
https://novapost.com/uk-de/tracking/59500004903391✅
Стосовно WB000000014629011 — додатково все перевіримо та повернемося до вас 🥺 Показать 1 ответ
З КОЖНИМ ДНЕМ ВСЕ ГІРШЕ ?
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним... Читать отзыв Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії.
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним правилам самої компанії.
Відповідно до:
Закону України “Про захист прав споживачів”,
ст. 4 та ст. 8 — споживач має право перевірити якість, комплектність і відповідність товару до оплати.
Постанови КМУ №270 від 05.03.2009 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку”,
п. 64 — одержувач має право перевірити цілісність упаковки та вимагати перевірки вмісту в присутності працівника поштового зв’язку.
Публічного договору (оферти) ТОВ “Нова пошта”.
Тобто споживач має повне законне право розпакувати заводську плівку та оглянути товар до оплати, у присутності працівника відділення.
Відмова у цьому є порушенням прав споживача та створює підстави для звернення до: Офіс Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (Омбудсмен), Державна податкова служба України (ДПС), Державна служба з питань безпеки на транспорті, Держпродспоживслужба України та інші….
Хочемо зазначити, що огляд відправлення може бути здійснений у присутності працівника «Нової пошти». Водночас, відповідно до правил компанії, оператор може відмовити в огляді, якщо відправник заборонив його здійснення.
Під час огляду забороняється:
знімати заводські, рекламні та інформаційні наклейки;
розбирати відправлення;
використовувати вміст відправлення із власними речами одержувача, зокрема носіями інформації (заборонено підключати, зчитувати, копіювати);
Дозволяється лише зовнішній огляд упаковки та перевірка комплектації без пошкодження упаковки.
Ми підтримуємо право клієнта перевірити стан відправлення, але з дотриманням вимог безпеки та умов, що доступні у відкритому доступі на нашому сайті. Показать 3 ответа
Вага та вартість
20451281480126,59001486520030,20451281255796
Останні 2 особливий шик...кейс пластиковий 19,83 кг його розмір 590*340*150мм без інструменту,як це зрозуміти?
2 поролон 11,25 кг....
Прослідкуйте та виправіть це недорозуміння.
Поштомат ! Переплутали посилки !!
20451279663817
20451279978380
Міжнародне відправлення місяць як не доставлено