Дмитро Отзыв написан понедельник, 8 декабря58 просмотров
Посилку з США відправлено до України 26 листопада. Вже 9 днів посилка стирчить чомусь в Бельгії, при тому що прилетіла вона з США до Німеччини. А чого ви її ще далі від України не повезете? Можна і назад в США. Подальший рух з Бельгії відкладається вже другий тиждень поспіль. Служба підтримки - бездушні роботи, більш негодящої служби підтримки важко собі пригадати, на жодне питання окрім "чекайте" нічого ніколи відповісти не можуть, байдужість і ненависть до клієнтів - максимально неприховані. Навіщо потрібна така служба підтримки? Я розумію, що у вас там якийсь форс-мажор, але ж треба якось це питання вирішувати і давати людям якісь часові рамки. Я вже мовчу, що за будь-які затримки з провини користувача ви стягуєте кожну копієчку, а за свої промахи як будете нести відповідальність? 4 согласны
Також уточнення - прямого хамства, як такого, від працівників чату-підтримки я на свою адресу я не чув. Але максимальна байдужість, коли половина твоїх питань ігноруються, на інші відповідається однією копіпастою, і ти чуєш "чи будуть у вас іще питання?", хоча очевидно, що вони є - це все присутнє. Що бізнес-мовою означає, що тебе ввічливо посилають на три літери. І як би я так спілкувався зі своїми клієнтами, то в кращому випадку у мене клієнтів не було б, а в гіршому - отримав би по макітрі, і цілком справедливо.
І моя посилка теж там десь валяється з 1.12, і ось сьогодні "Бельгія. Планова дата відправки рейсу перенесена 08.12.2025, 13:31:58"
Раніше за цей час давно б доставили. Все розумію, але ж можна якось адекватно пояснити причину і вказати терміни. Підтримка мені взагалі не відповіла "Я вже передала ваш запит нашим операторам, вони скоро з вами зв’яжуться." Нова пошта - в нас свої терміни слова "скоро"
Така ж проблема, 29.11 прибула посилка в Бельгію і з 1.12 писали планова дата рейсу перенесена, сьогодні оновили вже з 8.12 написано теж саме(((
Менеджери не відповідають на питання чому посилки їдуть в тур по Європі, а не Польщу, як завжди.
Як на мене за цей «зачарований рейс» нп не має брати кошти за доставку, або хоча б не такий тариф, так би мовити моральний збиток. Сподіваюсь до Різдва приїде посилка.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Затримки, перенесення, хамство і байдужість - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
UA
10.12.2025, 16:30:56" - здається пішов рух))) 10 днів протримали.
Раніше за цей час давно б доставили. Все розумію, але ж можна якось адекватно пояснити причину і вказати терміни. Підтримка мені взагалі не відповіла "Я вже передала ваш запит нашим операторам, вони скоро з вами зв’яжуться." Нова пошта - в нас свої терміни слова "скоро"
Менеджери не відповідають на питання чому посилки їдуть в тур по Європі, а не Польщу, як завжди.
Як на мене за цей «зачарований рейс» нп не має брати кошти за доставку, або хоча б не такий тариф, так би мовити моральний збиток. Сподіваюсь до Різдва приїде посилка.