Вікторія: Оформила два замовлення в один день, оплатила, застосувала знижки, які були доступні. Доставка ніби-то безкоштовна. Через два дні з карти зняли 103 грн (перерахунок на Answear), це за що взагалі? Обирала доставку Новою Поштою, продавець чомусь вирішив передати на Meest... Тепер переживаю, щоб із доставкою та самими товарами додаткових... 16.06.2025
Вікторія: Часто користуюся Пром-оплатою, жодних проблем не виникало. Єдине, що трохи обурює — хтось, типу, помилково (чотири рази!!!) оформив однакові замовлення на мій номер телефону, продавець їх скасував і тепер вони постійно висять в історії замовлень, суттєво знижуючи мій рейтинг (% успішних покупок). Примітно, що за три дні до цього... 11.06.2025
Вікторія: Роблячи покупки в інтернеті, обираю доставку НП тільки тоді, коли вона безкоштовна. Ціни надвисокі, далеко не кожній людині по кишені. Скажете: "Ну то в чому проблема, не користуйся"? Біда в тому, що в Україні все стрімко дорожчає (крім зарплат). 11.06.2025
Вікторія: Постійно користуюся послугами Укрпошти. От ніби й покращився сервіс (посилки почали доставляти набагато швидше, нарешті в нашому сільському відділенні з'явилася можливість оплати карткою)... Але трапився неприємний випадок. Вперше в житті я відправляла посилку (повертала магазину товар, який не підійшов). Спробувала оформити самостійно на сайті через особистий кабінет. Якщо... 11.06.2025
Вікторія: Регулярно замовляю одяг від Issa+, все ношу (один костюм повернула, все вирішили швидко і без проблем). На сайті магазину постійно наявні знижки, за кожне замовлення нараховуються бали, які можна накопичувати і згодом оплатити частинку нового замовлення. До кожного товару представлена окрема розмірна сітка, завжди керуюся нею і завжди розмір співпадає.... 11.06.2025