В основному непогано, не було ні разу поки що такого щоб пошкоджена чи загублена посилка була. але іноді кур'єри запізнюються без попередження. Я не можу говорити, тому не можу відповісти на дзвінки. Коли вказую інформацію про це в накладній і пишу кур'єру про це, частіше за все ігнорують і все одно дзвонять. Коли не можу відповісти, скасовують доставку.
а ще був випадок, що багато коробок малих, було в коробці великій від НП, все нічого, і маленькі коробки ідеально влазили, але в чому суть, відправник відправляв сам, сам пакував, надсилав фото товару вже з відділення, при отримані, коробки що були в коробці від НП, були просто розірвані, як ніби собаки гризли, але ящик загальний був в порядку, тому є така підозра, що який вибачте за слово "pisun", пошкодив загальну коробку та щоб не брати відповідальність на себе, просто переклав весь товар в таку ж коробку, ніби нічого і не було)
якщо в брати до уваги, 1 коробка(маленька) має вартість +-1000 грн, сам товар не постраждав, але упакування вже не має товарного вигляду
а з низу в коментарях, я описував ще багато прикладів, чому НП дуже поганий сервіс)
курєри доволі часто спізнюються аж на декілька днів)))
а цікавий факт, що 3 рази на день, декілька днів підряд, час приїзду курєра міняється, в тех. підтримці обіцяють нагадати водієві, але це нічого не дає))
Доброго ранку! Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації! Дуже цінуємо вашу довіру
Щодо скасування доставки — розуміємо, що це неприємно. Зазвичай кур’єри телефонують, аби переконатись, що ви на місці й готові прийняти посилку. Якщо немає зв’язку, вони можуть скасувати доставку, бо не мають підтвердження, що зустріч відбудеться. Це зроблено для уникнення хибних виїздів, які, на жаль, займають багато часу і впливають на графік інших клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загалом непогано, але - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
якщо в брати до уваги, 1 коробка(маленька) має вартість +-1000 грн, сам товар не постраждав, але упакування вже не має товарного вигляду
а з низу в коментарях, я описував ще багато прикладів, чому НП дуже поганий сервіс)
вдалого дня вам
а цікавий факт, що 3 рази на день, декілька днів підряд, час приїзду курєра міняється, в тех. підтримці обіцяють нагадати водієві, але це нічого не дає))
(це не одноразово, це на постійній основі.)
Щодо скасування доставки — розуміємо, що це неприємно. Зазвичай кур’єри телефонують, аби переконатись, що ви на місці й готові прийняти посилку. Якщо немає зв’язку, вони можуть скасувати доставку, бо не мають підтвердження, що зустріч відбудеться. Це зроблено для уникнення хибних виїздів, які, на жаль, займають багато часу і впливають на графік інших клієнтів.